De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nee. Als je Warmond invoert in Google kan je langs de stippellijn zoeken. In Leidschendam is het een geheel los stukje met stippellijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde, maar dan met een falende google dit keer
Daarom ook falende Google.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou nee. Als je Warmond invoert in Google kan je langs de stippellijn zoeken. In Leidschendam is het een geheel los stukje met stippellijn.
Waar faalt Google dan?quote:
Het niet aangeven van Leidschendam op die plek.quote:
Doet ie wel:quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het niet aangeven van Leidschendam op die plek.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Doet ie wel:
Linkje vanwege de grootte.
Jup, pinpoint was al door mij en m1st1g gemaaktquote:
Oh,quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, pinpoint was al door mij en m1st1g gemaakt
Ik was gewoon te laat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, pinpoint was al door mij en m1st1g gemaakt
Heli? Voorburg, waar ie al ligt? Kleinste verplaatsing ooit?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef Barretje80 het volgende:
jah sorry.. heli had vertraging..
op naar voorburg!!
wrom dan niet met de heli de stok gehaald ??quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef Barretje80 het volgende:
jah sorry.. heli had vertraging..
op naar voorburg!!
20 meter verderop is een veld waar je makkelijk kan landen met de heli.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef t-i-m het volgende:
[..]
wrom dan niet met de heli de stok gehaald ??
een 'barreltje' doen: met heli![]()
Heb je dat uitgezocht of is daar een speciaal filter/programma voor?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: Mijn reisje richting het noorden (GC / FOK!STOK door Nederland #144 LEIDERDORP (Nattekat)) heeft een eervolle plek 22 gekregen in de lijst van snelste FOK!STOK topics en is daarme de enige van na 2004
GC / [Topicspeed] De snelste en langzaamste topics.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Heb je dat uitgezocht of is daar een speciaal filter/programma voor?
Joehoe?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de stok zo rond dit tijdstip zou moeten verdwijnen.
De grote vraag is natuurlijk of het echt gaat gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop