De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heen moet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja belasting, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker, toch ?quote:
Ik had het vreselijk gevonden als ie direct naar het noorden was verdwenen, het is gewoon een feit dat ie erg snel uit het westen verdwijnt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
7 uur? Da's inderdaad wel erg veel. Plus natuurlijk de kans dat de stok na een paar dagen alweer in het Noorden is beland, net als nu.
Dat zijn de posts die we willen zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga morgen vanuit Friesland weer richting de randstad, dus als het een beetje handig uitkomt kan ik em gelijk weer verplaatsen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga morgen vanuit Friesland weer richting de randstad, dus als het een beetje handig uitkomt kan ik em gelijk weer verplaatsen
Een cliffhanger...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef 2cv het volgende:
Stok is verplaatst en ligt aan een 'vers' plaatsnaambord.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fok!Stok plaatsen 24 oktober 2013 (1)
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens 9292: als je om 7:49 uit Leiderdorp vertrekt, ben je met het snelste alternatief om uiterlijk 11:08 bij dat bord.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Snelbus (richting Heerenveen) wat krijgen we nou weer, het is volgens mij wel een trein
Maare... zonder een lift gaat dit hem ook niet worden ben ik bang.
Gaaf die filmpjesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:41 schreef 2cv het volgende:
De laatste voorlopig:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fok!Stok plaatsen 24 oktober 2013 (3)
Happy hunting !
Dan pluk ik 'm zaterdag wel weer uit Leeuwarden vandaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik haal em morgenvroeg opgeen zwarte hand dit keer..dat zal ik sommigen niet aan doen als ik de plannen zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop