Wordt ieder topic bijgewerkt. (in de wiki), dus alleen verplaatsingen binnen datzelfde topic staan er niet in.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:53 schreef KaBuf het volgende:
Die lijst van gemeentes in de OP, waar tie nog niet is geweest deze ronde, is actueel toch?
Hoe vind je dat toch zo snel?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooie verplaatsing. Wiki's aangepast en Etetn-Leur geschrapt![]()
Pinpoint
Pinpoint correctquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooie verplaatsing. Wiki's aangepast en Etetn-Leur geschrapt![]()
Pinpoint
Heb je op de link geklikt? Als een reguliere gebruiker op FOK! met instemming van FOK! een actie zou organiseren en deze in diverse topics op FOK! onder de aandacht zou brengen, denk ik dat het met die notes en bans best mee zal vallen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dat was het ook.
Als een reguliere gebruiker zoiets zou doen kreeg die onherroepelijk een note en een ban.
Met een auto + chauffeur.quote:
Wie weet!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar breng je die stok naar toe? Weer richting Utrecht?
Het ding wordt nu ongetwijfeld met een dikke 130km/uur vervoerd naar een nieuwe geheime lokatie ergens in Nederland.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus je hebt hem nu al een kwartier in handen?
Ik verwacht niet anders.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ding wordt nu ongetwijfeld met een dikke 130km/uur vervoerd naar een nieuwe geheime lokatie ergens in Nederland.
die kan je dan ook mooi naar de film brengenquote:
Fiets. Er zijn hier mensen die tientallen kilometers fietsen om die stok, bij windkracht 8.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Unites het volgende:
Etten is echt vlak bij... maar ja, geen vervoer.
Het was bijna winstilquote:Op zondag 16 februari 2014 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fiets. Er zijn hier mensen die tientallen kilometers fietsen om die stok, bij windkracht 8.
Oh, dat geef je toch niet toe? Dat maakt het ritje ineens een stuk minder interessant.quote:
Met windkracht 8 was er helemaal niks aan geweest, dan was ik niet eens op pad gegaanquote:Op zondag 16 februari 2014 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat geef je toch niet toe? Dat maakt het ritje ineens een stuk minder interessant.
Oh nee, dat haal ik nooit. Als ik fiets is dat alleen even van en naar het centrum (4km), en bij cardio met fitness.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met windkracht 8 was er helemaal niks aan geweest, dan was ik niet eens op pad gegaan
Fiets jij de volgende keer 60km dan, ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |