De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:02 schreef Nattekat het volgende:
De stok is aanbeland in het altijd natte:
quote:Even zwaaien
quote:De sleutel is gelocaliseerd in dit bord:
quote:Omgevingsfoto later, als deze echt te moeilijk is
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Kan het hier zijn? Van Klaverweijdeweg 13 ?
Het bord mist daar, maar het is wel de overgang van fietsstrook naar gewone weg (wat dus overeenkomt met het einde-fietspad gebodsbord.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:17 schreef Maringo het volgende:
Mijn gok is dat hier tegenwoordig plaatsnaamborden bovenop het fietspadbord hangen.
Goed bezig, katje!
Op Maps zijn het allemaal oude plaatsnaamborden, degene op de foto is nieuw. Dus het is veilig te noemen dat de lokaties op Maps niet geheel overeen zullen komen met de echte situatie.
Er zijn maar vier wegen die naar Hoogmade gaan, dus veel zoekwerk zal het niet zijn daarzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat die stok bij een bord ligt waar geen streetview van is. Zoveel in- en uitgaande wegen kent Hoogmade niet.
Beter dan mijn pinpoint weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Weet jij al waar het is? Jouw pinpoint kon het best eens wezen btw.
Jazeker, veel zal ie niet prijsgeven gok ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
nattekat heb je nog een omgevingsfoto?
Dus mijn pinpoint is niet goed?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jazeker, veel zal ie niet prijsgeven gok ik
Morgenochtend upload ik hem, lastig mobiel.
Misschien...quote:
Wat wil je, op zaterdagavondquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis toch het enthousiasme van een verplaatsing na 2 weken
Als straf moeten jullie het hier maar mee doen:
[ afbeelding ]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is het bord dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:29 schreef Maringo het volgende:
Laat de omgevingsfoto maar zitten. Goed om te weten dat mn pinpoint correct was.
Het is echt onmogelijk met jou om een moeilijke te maken hè?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:29 schreef Maringo het volgende:
Laat de omgevingsfoto maar zitten. Goed om te weten dat mn pinpoint correct was.
Precies wat ik zei. Dat er nieuwe plaatsnaamborden bovenop de fietspadborden zijn geplaatst.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt onmogelijk met jou om een moeilijke te maken hè?
En nu ophalen die stokquote:
Ik heb hem al. Daarom weet ik dat mn pinpoint goed was.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu ophalen die stok
Tijd voor wat leven in dit topic.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb hem al. Daarom weet ik dat mn pinpoint goed was.
ah. Dat is snel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb hem al. Daarom weet ik dat mn pinpoint goed was.
Zou er niet op hopen, de laatste 2 keer ging ie naar het zuiden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah. Dat is snel.
Nu weer naar het Noorden met dat ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop