quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Gaat toch niet zo zijn dat ik het moet gaan doen hè
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen
Nieuw kaartje, met gem. herindelingen erin verwerkt
[ afbeelding ]
Mooie eerste verplaatsing van 2014 zou dat zijn!quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Gaat toch niet zo zijn dat ik het moet gaan doen hè
Dat wel maar...quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:51 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mooie eerste verplaatsing van 2014 zou dat zijn!
Donequote:Op woensdag 1 januari 2014 13:05 schreef nofxtbr het volgende:
Misschien moet in een zeelandtopic (als die er is) gezet worden dat de stok daar ligt?
Net te laatquote:
Hahaha had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog eens de Zeeuwen uitschelden voor Zeelanders.
Uitschelden nog wel. Waarom willen ze nou per sé Zeeuwen genoemd worden? Voor mij wonen ze in Zeelandquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog eens de Zeeuwen uitschelden voor Zeelanders.
Dus Friezen zijn dan ook Frieslanders?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitschelden nog wel. Waarom willen ze nou per sé Zeeuwen genoemd worden? Voor mij wonen ze in Zeeland
Daar zit nog een beetje logica inquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dus Friezen zijn dan ook Frieslanders?
kom op .... rijenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Maringo het volgende:
... En dan reken ik nog geen tolwegen, bootoversteek, stilstaan voor het stoplicht, eten/drinken en slijtage van mn auto mee.
Wait.. whut?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
kom op .... rijen![]()
vechten?
eerst rijen![]()
kan maandag pasquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
kom op .... rijen![]()
vechten?
eerst rijen![]()
Vechten dan??quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wait.. whut?
Ik zou graag willen rijden naar de Stok, maar mn portemonnee zegt nee.
Goeie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:37 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Vechten dan??
nee niet Vechten:
[ afbeelding ]
maar Rijen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Jeuj!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:40 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik was even gaan kijken of de fokstok er nog lag.
Dat rooie ding ligt er nog steeds:
[ afbeelding ]
de stok lag er ook nog:
[ afbeelding ]
ik zat wat onzin te type over vechten en rijen en plaatse alvast een foto van Rijen terwijl ik met de andere foto's bezig was, zodat er niemand voor niets naar Zeeuws-Vlaanderen zou rijden.quote:
Ik heb heel die andere foto's niet gezien en mijn pinpoint was de eerste gok met een bord die er wel op leek. Blijkbaar heb ik het goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:57 schreef zwarte_hand het volgende:
Oh ja, helemaal vergetenmaar weet je ook trouwens waar de sleutel ligt
[..]
ik zat wat onzin te type over vechten en rijen en plaatse alvast een foto van Rijen terwijl ik met de andere foto's bezig was, zodat er niemand voor niets naar Zeeuws-Vlaanderen zou rijden.
Toen ik klaar was met de foto's en ze ge-upload had en hier wilde plaatsen had Maringo al pinpoint geplaatst, waardoor ik (uit frustratie) de foto's weer verwijderd had maar nu weet waarschijnlijk niemand waar de sleutel ligt of daar moet ook een tracker inzitten?
Ik waardeer je handelswijze enormquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:57 schreef zwarte_hand het volgende:
Oh ja, helemaal vergetenmaar weet je ook trouwens waar de sleutel ligt
[..]
ik zat wat onzin te type over vechten en rijen en plaatse alvast een foto van Rijen terwijl ik met de andere foto's bezig was, zodat er niemand voor niets naar Zeeuws-Vlaanderen zou rijden.
Toen ik klaar was met de foto's en ze ge-upload had en hier wilde plaatsen had Maringo al pinpoint geplaatst, waardoor ik (uit frustratie) de foto's weer verwijderd had maar nu weet waarschijnlijk niemand waar de sleutel ligt of daar moet ook een tracker inzitten?
Meestal is die ene foto nog behoorlijk beperkt en lukt het nog om hem te pinpointen, deze is nog relatief makkelijk. Vooral in zo'n klein dorpjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens ook bewondering voor Maringo, aan de hand van die ene foto de boel lokaliseren
wiki's aangepast
maar ik wilde deze foto nog niet plaatsen:quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef zwarte_hand het volgende:
De Fokstok LAG er dus ook nog:
maar ligt nu in Rijen
Voorkant Plaatsnaambord:
Achterkant Plaatsnaambord:
Voorkant Sleutelbord:
Achterkant Sleutelbord:
1 Omgevingsfoto:
Andere omgevingsfoto's komen wel als het niet gevonden wordt maar ik denk niet dat het nodig is.
(sinds er soms een gps-tracker in dat ding?)
Hierzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef zwarte_hand het volgende:
Nou laten mij dan geen verrader zijn en net doen of jou pinpoint niet goed is of bestaat, maar ik ik vond het reemd dat ik een foto van een plaatsnaambord plaats met alleen een stukje van een boom erbij te zien en jij plaats binnen 5 minuten een goede pinpoint![]()
Hier de verwijderde post:
[..]
maar ik wilde deze foto nog niet plaatsen:
[ afbeelding ].
Wanneer ga je op pad? Morgen?quote:
Volgende week, als ie er nog is. Een dagje treinen is een dagje erop uit, daar heb ik na een vakantie nog geen behoefte aan.quote:
Je zou eerst toch niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende week, als ie er nog is. Een dagje treinen is een dagje erop uit, daar heb ik na een vakantie nog geen behoefte aan.
De lokale bevolking krijgt ook nog een kans
In dat geval denk ik dat je pech hebtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende week, als ie er nog is. Een dagje treinen is een dagje erop uit, daar heb ik na een vakantie nog geen behoefte aan.
De lokale bevolking krijgt ook nog een kans
De eerste vier plekken die ik had geprobeerd hadden een ander soort plaatsnaambord. Toen deze met dezelfde soort boom erachter en het net iets scheef staande witte bord eronder, kon niet missen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef zwarte_hand het volgende:
Nou laten mij dan geen verrader zijn en net doen of jou pinpoint niet goed is of bestaat, maar ik ik vond het reemd dat ik een foto van een plaatsnaambord plaats met alleen een stukje van een boom erbij te zien en jij plaats binnen 5 minuten een goede pinpoint![]()
Mooi, kan ik mijn dagkaart nog wat langer bewarenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:34 schreef Maringo het volgende:
Die gaat deze week toch wel opgehaald worden? Anders ga ik aankomend weekend wel ff op en neer.
Als jij 'm wil halen, graag. Is voor mij te ver weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:34 schreef Maringo het volgende:
Die gaat deze week toch wel opgehaald worden? Anders ga ik aankomend weekend wel ff op en neer.
Willen sowieso wel. ff kijken hoe of wat en wanneer.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jij 'm wil halen, graag. Is voor mij te ver weg.
Als ik hem ophaal en weer neerleg, ligt ie op dagkaart afstand voor je, hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, kan ik mijn dagkaart nog wat langer bewaren
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik hem ophaal en weer neerleg, ligt ie op dagkaart afstand voor je, hoor.
Ik rij langs een aantal gemeentes die nog moeten, dus daar zal ik hem wel neerplempen.
Prima toch? Hoef je geen 100km te fietsen, maar lekker relaxt en warm in de trein, met wifi en alles....quote:
Doe alvast onderzoek naar het makkelijkst te bereiken plaats in een ZH-gemeente die nog moet én ik langs rij.quote:
Als het te fietsen is, vind ik het helemaal mooiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Doe alvast onderzoek naar het makkelijkst te bereiken plaats in een ZH-gemeente die nog moet én ik langs rij.
Theoretisch is alles te fietsen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het te fietsen is, vind ik het helemaal mooi
Het enige wat voor mij te doen is zijn Zandvoort en Noordwijkerhout. De andere gemeentes zijn kilometers verwijderd van een station en dus hou ik hoopquote:
Daar rij ik toch niet langs.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat voor mij te doen is zijn Zandvoort en Noordwijkerhout. De andere gemeentes zijn kilometers verwijderd van een station en dus hou ik hoop
Ik dacht dat die gemeentes midden in het niemandsland lagen, maar dat is waar ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar rij ik toch niet langs.
Gorkum heeft toch wel een station? Zwijndrecht ook.
Ik heb erover gedroomd vannacht. Ik ga maar niet in detailquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe gaat het hiermee? Hij ligt er nog?
Ervan dromen? Hmmh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb erover gedroomd vannacht. Ik ga maar niet in detail
Helaas geen tijd vandaag. Maringo zou dit weekend op pad gaan dus ik wacht rustig afquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ervan dromen? Hmmh.
Maar ergens op een vorige pagina was jij eventueel wel van plan die stok te halen (toen een week later, dus nu vandaag) toen 'ie nog bij de kust lag.
Ziek op bed gelegen en helemaal niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas geen tijd vandaag. Maringo zou dit weekend op pad gaan dus ik wacht rustig af
Oei, in dat geval is het een goede reden om niet te gaan. Beterschapquote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ziek op bed gelegen en helemaal niet aan gedacht.
Fijn dat jij je goedkeuring geeft!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oei, in dat geval is het een goede reden om niet te gaan. Beterschap![]()
Ik kom je persoonlijk opzoeken zonder goed excuusquote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Broertie het volgende:
[..]
Fijn dat jij je goedkeuring geeft!
Ok dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:00 schreef Nattekat het volgende:
En weer het plannetje voor morgen:
12:10 Stap ik op de fiets
12:35 Vertrekt de trein
14:00 Aankomst in Rijen
14:57 Weer op pad (Als ik doorloop 14:27 maar daar reken ik niet op)
16:25 Thuis
Stok later die avond op locatie
Nuquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wanneer begint het liveverslag?
Vanaf station Laagstraat volgen naar het noorden (Laagstraat is als je het station uitkomt, naar links (west) lopen en eerste straat rechts (Niet Anne Frankplein over). Alsmaar rechtsdoor, blijft Laagstraat heten. Bij flauwe bocht naar rechts moet je linksaf zodat je rechtdoor blijft gaan, dus geen Zwarte Dijk, maar verder Laagstraat. Na het oversteken van Doornbos/Zaaren (dmv soort drempel met vluchtstrook) splits het pad zich, ga rechts naar Mosstraat. Deze uit blijven lopen tot plaatsnaambord.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Moet enkel de route in Rijen uit mijn hoofd gaan leren straks, nog niet gedaan
Ik hoop dat ik dit volgquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf station Laagstraat volgen naar het noorden (Laagstraat is als je het station uitkomt, naar links (west) lopen en eerste straat rechts (Niet Anne Frankplein over). Alsmaar rechtsdoor, blijft Laagstraat heten. Bij flauwe bocht naar rechts moet je linksaf zodat je rechtdoor blijft gaan, dus geen Zwarte Dijk, maar verder Laagstraat. Na het oversteken van Doornbos/Zaaren (dmv soort drempel met vluchtstrook) splits het pad zich, ga rechts naar Mosstraat. Deze uit blijven lopen tot plaatsnaambord.
In short: Station, Laagstraat, Mosstraat en weer terugquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dit volg
3 minuten om heel het perron over te rennen, net op tijd binnen.
Next stop: Rijen
Wat is de afstand ongeveer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In short: Station, Laagstraat, Mosstraat en weer terug
heenreis: 1,9km, ca. 23 minuten lopenquote:
Welnee, neem de trein van 14:57quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
oei. Dan moet 'ie nog wel ff doorstappen.
Helemaalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was mijn route-uitleg duidelijk genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zo'n fietspad wordt niet met zo'n bord aangegeven. Het kan echter wel zo zijn dat er tegenwoordig een nieuw fietspad ligt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Kan het hier zijn? Van Klaverweijdeweg 13 ?
Het bord mist daar, maar het is wel de overgang van fietsstrook naar gewone weg (wat dus overeenkomt met het einde-fietspad gebodsbord.
Er zit toch een knop naar de oude Maps op?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Die nieuwe Google Maps is maar een lastig ding geworden. Heeft geen link-kopieer knop meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |