Ik ga er doorgaans wel speciaal op uit. Alleen Utrecht > Zundert was omdat ik toch naar België ging. Dus alleen het stukje naar Utrecht was omrijden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef Cat22 het volgende:
En daarom pak ik de stok alleen maar mee als ik in de buurt moet zijn. 30 km omrijden is voor mij de max. Het moet wel een leuke hobby blijven.
Ik rijd al honderden kilometers per week, dan gaat de lol om er privé nog meer te rijden er hard af.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ga er doorgaans wel speciaal op uit. Alleen Utrecht > Zundert was omdat ik toch naar België ging. Dus alleen het stukje naar Utrecht was omrijden.
Buiten dat vind ik het vaak wel heerlijk om even een stukje te rijden. Zeker als ik in een zwaar blok van school zit en veel achter de computer moet zitten. Dan is een stuk rijden echt heerlijk. En het is me ook te doen om rondkijken. Door de Botlek rijden vind ik nog steeds machtig interessant.
Ga halen!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef Maanvis het volgende:
oh hij ligt nog echt in rentrancehementjh ook
ik dacht dat ie in nijmegen lag.quote:
Zo veel in de auto, en bijna nooit de stok tegenkomen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik rijd al honderden kilometers per week, dan gaat de lol om er privé nog meer te rijden er hard af.
Sowieso moet de stok naar de plek waar het allemaal begon: Hoorn. Ook precies dat bord...quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer en waar is de 10 jaar FOK!STOK meet?
Ergens centraal een meet, zeg Utrecht. Dat iemand dan die stok meeneemtquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sowieso moet de stok naar de plek waar het allemaal begon: Hoorn. Ook precies dat bord...
Meet in Utrecht, jij neemt de stok mee naar Hoornquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ergens centraal een meet, zeg Utrecht. Dat iemand dan die stok meeneemt23 augustus is mooi op een zaterdag. Hoorn mag van mij ook, stuk dichterbij
Zoiets.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meet in Utrecht, jij neemt de stok mee naar Hoorn
Elke dag hetzelfde stuk heen en weer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel in de auto, en bijna nooit de stok tegenkomen?
Ik heb hem een paar weken geleden nog in Vechten neer gelegd en dat ligt toch echt in de provincie Utrechtquote:Op donderdag 26 december 2013 16:27 schreef Marsenal het volgende:
.. Ik wacht al zo lang op een mogelijkheid om die stok te vinden in de provincie utrecht...
Jouw schuld!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:41 schreef nachtzuster het volgende:
Dat wordt zeker niks meer dit jaar...
Nietusquote:
Jawel, maar dat ding ligt helemaal in de provincie, in een uithoek...quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nietus![]()
Heb me keurig aan de regels gehouden, hij ligt gewoon in Nederland en jullie zijn te lazy
Dit jaar ga ik zeker niet meer redden en eigenlijk ligt Stokje net even te ver buiten mijn regio.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:41 schreef nachtzuster het volgende:
Dat wordt zeker niks meer dit jaar...
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Gaat toch niet zo zijn dat ik het moet gaan doen hè
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen
Nieuw kaartje, met gem. herindelingen erin verwerkt
[ afbeelding ]
Mooie eerste verplaatsing van 2014 zou dat zijn!quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Gaat toch niet zo zijn dat ik het moet gaan doen hè
Dat wel maar...quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:51 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mooie eerste verplaatsing van 2014 zou dat zijn!
Donequote:Op woensdag 1 januari 2014 13:05 schreef nofxtbr het volgende:
Misschien moet in een zeelandtopic (als die er is) gezet worden dat de stok daar ligt?
Net te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |