quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Gaat toch niet zo zijn dat ik het moet gaan doen hè
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen
Nieuw kaartje, met gem. herindelingen erin verwerkt
[ afbeelding ]
Mooie eerste verplaatsing van 2014 zou dat zijn!quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Gaat toch niet zo zijn dat ik het moet gaan doen hè
Dat wel maar...quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:51 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mooie eerste verplaatsing van 2014 zou dat zijn!
Donequote:Op woensdag 1 januari 2014 13:05 schreef nofxtbr het volgende:
Misschien moet in een zeelandtopic (als die er is) gezet worden dat de stok daar ligt?
Net te laatquote:
Hahaha had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog eens de Zeeuwen uitschelden voor Zeelanders.
Uitschelden nog wel. Waarom willen ze nou per sé Zeeuwen genoemd worden? Voor mij wonen ze in Zeelandquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog eens de Zeeuwen uitschelden voor Zeelanders.
Dus Friezen zijn dan ook Frieslanders?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitschelden nog wel. Waarom willen ze nou per sé Zeeuwen genoemd worden? Voor mij wonen ze in Zeeland
Daar zit nog een beetje logica inquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dus Friezen zijn dan ook Frieslanders?
kom op .... rijenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Maringo het volgende:
... En dan reken ik nog geen tolwegen, bootoversteek, stilstaan voor het stoplicht, eten/drinken en slijtage van mn auto mee.
Wait.. whut?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
kom op .... rijen![]()
vechten?
eerst rijen![]()
kan maandag pasquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
kom op .... rijen![]()
vechten?
eerst rijen![]()
Vechten dan??quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wait.. whut?
Ik zou graag willen rijden naar de Stok, maar mn portemonnee zegt nee.
Goeie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:37 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Vechten dan??
nee niet Vechten:
[ afbeelding ]
maar Rijen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Jeuj!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:40 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik was even gaan kijken of de fokstok er nog lag.
Dat rooie ding ligt er nog steeds:
[ afbeelding ]
de stok lag er ook nog:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |