SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef NoBody122 het volgende:
Slot is nog aardig bruikbaar, maar je moet 't wel een beetje forceren allemaal. Niet gezond voor de sleutel..
In ieder geval; de stok is rond 21:00 geplaatst, en wel in Leusden-Zuid.
Stok-bord:
Bord de andere kant op:
Sleutelbord (bovenste):
Omgeving:
Die mist heeft niet echt bijgedragen aan de kwaliteit van de foto's, zo te zien.. Maar, jullie komen er wel uit zoals gewoonlijk
Tevens TR gemacht.
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Pinpoint
Wiki's zijn ook bijgewerkt
Lees de spelregels eens?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:32 schreef Dven het volgende:
Als ik de FOKSTOK pak en hem op de ambassade hier in Bulgarije leg, telt dat ook?
Heb ik gedaan. Er wordt slechts gesproken over de 3 bijzondere gemeentes, niet over Nederlandse Ambassades die ook als Nederlands grondgebied gelden. En hoe zit het met Baarle-Hertog?quote:
'In Nederland', dus niet in Bulgarije lijkt me. Ook niet als het Nederlands grondgebied is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Er wordt slechts gesproken over de 3 bijzondere gemeentes, niet over Nederlandse Ambassades die ook als Nederlands grondgebied gelden. En hoe zit het met Baarle-Hertog?
Mierenneuker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Er wordt slechts gesproken over de 3 bijzondere gemeentes, niet over Nederlandse Ambassades die ook als Nederlands grondgebied gelden. En hoe zit het met Baarle-Hertog?
Dan plant ik straks een vlag hier op de berg en verklaar ik het Nederlandquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mierenneuker.
http://www.juridischesnelweg.nl/nieuws/detail.asp?id=885
Ambassades zijn geen extern grondgebied van een land.
Als het zo makkelijk zou zijn..quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan plant ik straks een vlag hier op de berg en verklaar ik het Nederland
Is die berg dan in Nederland?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan plant ik straks een vlag hier op de berg en verklaar ik het Nederland
Dan welquote:
Nee, dan is het misschien wel Nederlands grondgebied, maar nog geen Nederland.quote:
Ambassade heeft ook geen plaatsnaambord om de stok aan vast te maken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:32 schreef Dven het volgende:
Als ik de FOKSTOK pak en hem op de ambassade hier in Bulgarije leg, telt dat ook?
Gezien de overgang naar 60 km gok ik op het buitengebied aan de kant van de Treek, maar de nachtfoto's maken het wel heel lastig.quote:
Bronsonquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:52 schreef Bronson het volgende:
Als hij er eind van de middag nog ligt, haal ik hem op.
Ik lig in bed en heb m'n moeder zelfs gebeld om voor de kleine te komen zorgen, als ik de stok nu ga halen rij in m'n auto denk ik kortquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:50 schreef Maanvis het volgende:
ALS je kunt fokken kun je ook stokken
Dat zou zonde van de Saab zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb m'n moeder zelfs gebeld om voor de kleine te komen zorgen, als ik de stok nu ga halen rij in m'n auto denk ik kort
Verplaatsing is verplaatsing.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pino.![]()
Het zal alleen geen grote verplaatsing worden.
Ja, dat vooralquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat zou zonde van de Saab zijn.
Voor iemand die constant moet kokken kun je nog aardig fokken over stokken!quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb m'n moeder zelfs gebeld om voor de kleine te komen zorgen, als ik de stok nu ga halen rij in m'n auto denk ik kort
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pino.![]()
Het zal alleen geen grote verplaatsing worden.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar is de huillach die je normaal stuurt?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:52 schreef Bronson het volgende:
Als hij er eind van de middag nog ligt, haal ik hem op.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:53 schreef t-i-m het volgende:
[..]
doe ik geen uitspraken over....
je wacht maar af.
Ai.sterkte voor je mama.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef t-i-m het volgende:
stok vandaag niet weggelegd.
excuses.
mama tim had pols gebroken.
dus ziekenhuisdagje gehad.
morgen wordt het hem.....
Oei, das minder.. Sterkte voor je ma.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef t-i-m het volgende:
stok vandaag niet weggelegd.
excuses.
mama tim had pols gebroken.
dus ziekenhuisdagje gehad.
morgen wordt het hem.....
quote:
niks sterkte voor je mam, Vrijdag Stok weggehaald, zelfde dag Stok wegleggen, niemand problemenquote:
Hahahaquote:Op zondag 15 december 2013 12:03 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
[..]
niks sterkte voor je mam, Vrijdag Stok weggehaald, zelfde dag Stok wegleggen, niemand problemen![]()
straft meteen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie gaat er nu ook op VRIJDAG DE 13e de stok halen, zonder hem meteen weer te dumpen
Laat de stok dan zo'n dag net toevallig liggen op een plek die niet bediend wordt door genoemde vervoersmaatschappijen, ergens in uithoekerveen, waardoor je alsnog flink de portemonnee kan trekken....quote:Op zondag 15 december 2013 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Meer
Die ga ik alvast kopen.
4 maanden geldigquote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat de stok dan zo'n dag net toevallig liggen op een plek die niet bediend wordt door genoemde vervoersmaatschappijen, ergens in uithoekerveen, waardoor je alsnog flink de portemonnee kan trekken....
damnquote:Op zondag 15 december 2013 16:29 schreef Postbus100 het volgende:
HerkingenDaar komt een vriend van mij vandaan
Wees gerust, ik woon aan de andere kant van Nederlandquote:
wat is andere kant...quote:Op zondag 15 december 2013 16:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik woon aan de andere kant van Nederlandben ook nog nooit bij hem thuis geweest, vanwege de afstand.
alleen de verbindingquote:Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Een kleine verplaatsing zou het worden... Dit is 130 km.
EDIT: oh nee, bij Bronson ging het dichtbij.
Voor Nattekat een eitje deze. Slechts 97 kilometer.
Enkeltje jaquote:Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Een kleine verplaatsing zou het worden... Dit is 130 km.
EDIT: oh nee, bij Bronson ging het dichtbij.
Voor Nattekat een eitje deze. Slechts 97 kilometer.
Correct!quote:
Jij moet nog een beurtje wachtenquote:Op maandag 16 december 2013 16:25 schreef t-i-m het volgende:
[..]
75 minuutjes rijden voor mij
interessant...
quote:Op maandag 16 december 2013 17:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij moet nog een beurtje wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 16 december 2013 22:02 schreef Nattekat het volgende:
2u met het OV voor mij...Eventueel wel de fiets, dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I make this topic about me?
Nee!!!quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eventueel wel de fiets, dus.
Die heeft dan pech :pquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had het ook al in het topic West-Brabant aangegeven. Daar zei iemand 2e kerstdag
Eindelijkquote:
quote:
quote:
Richting Maasvlakte toevallig ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Faxie het volgende:
Morgen ga ik weg maar weet nog niet precies waar...
Naar Belgiëquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Richting Maasvlakte toevallig ?
Is een optie, maar ik denk dat het Zeeland gaat wordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Richting Maasvlakte toevallig ?
Het gaat geen Maasvlakte worden. Die kant ga ik morgen misschien op, maar niet vandaag meer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:18 schreef charmed_angel het volgende:
Als het maasvlakte wordt dan pak ik hem zondag op
Ik ga zondag toevallig naar leeuwarden via Amersfoort
Verslaafd.quote:
Nah, nu heb ik er niet bepaald zin in om op reis te gaan. Over een paar maanden vast weer wel, en dan is zo'n goedkope dagkaart alvast handigquote:
Ik deed even op een routeplanner kijken. 3uur. Ik denk dat het binnen Nederland niet verder kann voor mij.quote:Op zondag 22 december 2013 20:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoezo?Hartstikke dichtbij juist
quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed even op een routeplanner kijken. 3uur. Ik denk dat het binnen Nederland niet verder kann voor mij.
Haha, het OV is hier idd niet echt ideaal en snel enzoquote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef Nattekat het volgende:
5u met het OV, weinig plekken die dat overtreffen
Ik had het over de auto.quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[..]
Haha, het OV is hier idd niet echt ideaal en snel enzo![]()
Waarschijnlijk ben je er nog sneller met den Belgse trein
Beh nu al?quote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef nachtzuster het volgende:
Gevonden!![]()
En hier kunt u hem ophalen![]()
Voorkant plaatsnaambord:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Plaatje omgeving:
[ afbeelding ]
Hint: zoek naar een rood hoesje![]()
ik heb wel eens afstanden gereden voor dat ding, maar nu maar ff niet.quote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oja! Ach soms is het gewoon leuk, alles voor de Fok!stok
Dan heb ik er ook nog een paar, waarschijnlijk zo gevondenquote:Op zondag 22 december 2013 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik iets lastigs zoeken
Je had hem vast ook niet uit NB opgehaald?quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een eind weg zeg. Vanuit Groningen dik 400 km, waarbij de routeplanner je als handigste route door België stuurt.
Geweldige verplaatsing...
Nou als ik toevallig door dat deel in Nederland heen moet, dan wel, maar ik kom sneller en vaker in Amsterdam dan in Brabant. En in Zeeland hoef ik bijna nooit te zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had hem vast ook niet uit NB opgehaald?
Haha yupz. Alweer heel lang geledenquote:Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
nachtzuster die voor mij usericons maakte
Hahaha, kijk dit soort berichten stellen me dan weer wat gerust hè.quote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Leandra het volgende:
Ja prima, met jou ook?
De FOK!stok lag pas zo ongeveer bij mij in de achtertuin, maar toen lag ik hondsberoerd in m'n bed, ik heb me nog net kunnen inhouden, anders had ik m'n vader (72) gevraagd hem te gaan halen
Nice! thx Taraquote:Op maandag 23 december 2013 09:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's bijgewerkt, ik zie dat hij al eens in Sint Anna ter Muiden heeft gelegen, westelijker gaat dus niet lukken.
Volgens mij moet dit de pinpoint zijn
Waarom ben jij nog niet onderweg?quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er vanuit dat een Zeelander of reservebelg die al maanden met smart op de stok wacht hem al heeft verplaatst?
Het is onbereikbaar met OVquote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet onderweg?
Heb ik je nog niet vaak genoeg blij gemaakt met de stok?quote:
Nooit genoeg.quote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik je nog niet vaak genoeg blij gemaakt met de stok?
63. 13-10-2013 Leiderdorp Zuid-Holland Nattekat
64. 16-10-2013 Poeldijk Zuid-Holland Maringo
82. 30-11-2013 Warmond Zuid-Holland Nattekat
83. 02-12-2013 Leidschendam Zuid-Holland Maringo
Fiets in de bus?quote:Op maandag 23 december 2013 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt natuurlijk zover mogelijk met het OV gaan en het laatste stukje fietsen. 't lijkt me een prachtige omgeving, met veel bezienswaardigheden. Echt een vestingsdorpje.
Trein is tot Vlissingen, daarna enkel bussen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Ik dacht de trein. Bus is wat onhandig idd.
Of is er geen oom of kennis die toevallig die kant op moet een dezer dagen?
Je vergeet de veerboot.quote:Op maandag 23 december 2013 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trein is tot Vlissingen, daarna enkel bussen.
Denk dat de Westerscheldetunnel handiger is dan de bootquote:Op woensdag 25 december 2013 01:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Je vergeet de veerboot.Jammer, als het nou zomer was had ik hem wel opgehaald. Kom vaak zat in de regio Cadzand/Breskens in de zomer.
![]()
Nou hup dan! je duurt al veel te lang...tegen de verwachtingen inquote:Op maandag 23 december 2013 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trein is tot Vlissingen, daarna enkel bussen.
Ik heb ook mijn grenzen, 7u op reis is toch iets te veel van het goede.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou hup dan! je duurt al veel te lang...tegen de verwachtingen in
Gaat station Goes -> bus via Terneuzen -> Sluis sneller dan via station Vlissingen en de boot?quote:Op woensdag 25 december 2013 07:59 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Denk dat de Westerscheldetunnel handiger is dan de boot
Nee, 30 minuten langzamer.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gaat station Goes -> bus via Terneuzen -> Sluis sneller dan via station Vlissingen en de boot?![]()
Veerboot is natuurlijk leuker![]()
Totale reistijd heen: 5:26quote:
7u weg, voor het avondeten terugquote:Op woensdag 25 december 2013 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Totale reistijd heen: 5:26
Totale reistijd terug: 5:33
------------------------------------+
10:59 uur.
Nee, bedankt
Als ie er 6 Januari nog ligt kan ik het overwegen...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef nachtzuster het volgende:
Hup hup Fok!kers, heerlijk zonnetje hier vandaag, actie!
En ook een hoop verplichtingen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef nachtzuster het volgende:
Hup hup Fok!kers, heerlijk zonnetje hier vandaag, actie!
'Volg topic'quote:Op donderdag 26 december 2013 16:27 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb vannacht geslapen in cadzand. Zo'n vijf minuten van die stok. Ik wacht al zo lang op een mogelijkheid om die stok te vinden in de provincie utrecht, en nu ben ik langs die stok gelopen zonder dat ik het wist, een shiteind van huis vandaan.
Man ik lurk al zo lang in dit topic, ik dacht dat die shit onder controle was.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Volg topic'
Dit is iets wat mij nooit zal overkomen
Of de bootquote:Op donderdag 26 december 2013 17:14 schreef nachtzuster het volgende:
Oooh neeee Marsenal, dat meen je niet![]()
Zo dichtbij ook![]()
En ja tis over België of tunnel en dus betalen. Je komt er hier nie zomaar in
En de kortste weg door België is ook betalen...quote:Op donderdag 26 december 2013 17:14 schreef nachtzuster het volgende:
Oooh neeee Marsenal, dat meen je niet![]()
Zo dichtbij ook![]()
En ja tis over België of tunnel en dus betalen. Je komt er hier nie zomaar in
True. Voor mij is het bijna 2,5 uur rijden. Dat is me ook iets te gortig.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja je moet er gericht naar toe dus brandstofkosten heb je er sowieso van. Dus die paar euro voor de tol moet dan maar.
Voor mij 3,5 uur. Heb ook eens wat over voor de stok, kan ik 'm eens na jou verplaatsenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
True. Voor mij is het bijna 2,5 uur rijden. Dat is me ook iets te gortig.
Ik gok wel dat de kosten een groot verschil zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij 3,5 uur. Heb ook eens wat over voor de stok, kan ik 'm eens na jou verplaatsen
Rij je 1:1?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik gok wel dat de kosten een groot verschil zijn.
Jij hebt toch een dagkaart van 12 euro? Mijn benzinekosten zullen rond de 60 euro zijn. Plus nog wat euro's aan tol.quote:
Vergeet de aftakeling van het voertuig niet mee te rekenen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Eens kijken. 400 km enkele rit. Auto loopt ongeveer 1 op 15 met dit weer, diesel. En als ik toch in de buurt ben doe ik nog een middagje Antwerpen ofzo, en dan de stok nog ergens neerleggen.....
Dus zeg 900 km al met al.
Dus (900km / 15 liter) * 1.40 euro + 5 (de tol van de westerscheldetunnel) + nog wat te drinken onderweg = 95 euro aan vervoerskosten minimaal.
Ja, ook dat speelt zeker mee. Maar ik weet niet hoe groot dat soort bedragen eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vergeet de aftakeling van het voertuig niet mee te rekenen.
Afgelopen jaar heb ik 17+20+14+30 (81¤) uitgegeven aan de stok, zal vast een stuk lager liggen bij jouquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij hebt toch een dagkaart van 12 euro? Mijn benzinekosten zullen rond de 60 euro zijn. Plus nog wat euro's aan tol.
Nou nee..quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgelopen jaar heb ik 17+20+14+30 (81¤) uitgegeven aan de stok, zal vast een stuk lager liggen bij jou
Ik had er stiekem op gerekend dat je zuiniger zou rijdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou nee..
Ik heb de stok 7 keer verplaatst en één keer mis gegrepen in 2013. Met 81 euro rij ik ongeveer 550 kilometer. Ik rij gemiddeld 1:13. Reken de kosten maar uit aan de hand van de verplaatsingen in de wiki en Maps. Ik woon in Loosduinen. Voor de verplaatsing Utrecht > Zundert mag je het verschil rekenen tussen die route en de directe route naar Zundert.
En misgegrepen in Woudenberg (#10), die mag je ook meerekenen.
Ik zat na de vierde verplaatsing daar al overheen.. En dan reken ik nog geen tolwegen, bootoversteek, stilstaan voor het stoplicht, eten/drinken en slijtage van mn auto mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er stiekem op gerekend dat je zuiniger zou rijden
Ik ga er doorgaans wel speciaal op uit. Alleen Utrecht > Zundert was omdat ik toch naar België ging. Dus alleen het stukje naar Utrecht was omrijden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef Cat22 het volgende:
En daarom pak ik de stok alleen maar mee als ik in de buurt moet zijn. 30 km omrijden is voor mij de max. Het moet wel een leuke hobby blijven.
Ik rijd al honderden kilometers per week, dan gaat de lol om er privé nog meer te rijden er hard af.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ga er doorgaans wel speciaal op uit. Alleen Utrecht > Zundert was omdat ik toch naar België ging. Dus alleen het stukje naar Utrecht was omrijden.
Buiten dat vind ik het vaak wel heerlijk om even een stukje te rijden. Zeker als ik in een zwaar blok van school zit en veel achter de computer moet zitten. Dan is een stuk rijden echt heerlijk. En het is me ook te doen om rondkijken. Door de Botlek rijden vind ik nog steeds machtig interessant.
Ga halen!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef Maanvis het volgende:
oh hij ligt nog echt in rentrancehementjh ook
ik dacht dat ie in nijmegen lag.quote:
Zo veel in de auto, en bijna nooit de stok tegenkomen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik rijd al honderden kilometers per week, dan gaat de lol om er privé nog meer te rijden er hard af.
Sowieso moet de stok naar de plek waar het allemaal begon: Hoorn. Ook precies dat bord...quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer en waar is de 10 jaar FOK!STOK meet?
Ergens centraal een meet, zeg Utrecht. Dat iemand dan die stok meeneemtquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sowieso moet de stok naar de plek waar het allemaal begon: Hoorn. Ook precies dat bord...
Meet in Utrecht, jij neemt de stok mee naar Hoornquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ergens centraal een meet, zeg Utrecht. Dat iemand dan die stok meeneemt23 augustus is mooi op een zaterdag. Hoorn mag van mij ook, stuk dichterbij
Zoiets.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meet in Utrecht, jij neemt de stok mee naar Hoorn
Elke dag hetzelfde stuk heen en weer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel in de auto, en bijna nooit de stok tegenkomen?
Ik heb hem een paar weken geleden nog in Vechten neer gelegd en dat ligt toch echt in de provincie Utrechtquote:Op donderdag 26 december 2013 16:27 schreef Marsenal het volgende:
.. Ik wacht al zo lang op een mogelijkheid om die stok te vinden in de provincie utrecht...
Jouw schuld!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:41 schreef nachtzuster het volgende:
Dat wordt zeker niks meer dit jaar...
Nietusquote:
Jawel, maar dat ding ligt helemaal in de provincie, in een uithoek...quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nietus![]()
Heb me keurig aan de regels gehouden, hij ligt gewoon in Nederland en jullie zijn te lazy
Dit jaar ga ik zeker niet meer redden en eigenlijk ligt Stokje net even te ver buiten mijn regio.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:41 schreef nachtzuster het volgende:
Dat wordt zeker niks meer dit jaar...
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Gaat toch niet zo zijn dat ik het moet gaan doen hè
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen
Nieuw kaartje, met gem. herindelingen erin verwerkt
[ afbeelding ]
Mooie eerste verplaatsing van 2014 zou dat zijn!quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Gaat toch niet zo zijn dat ik het moet gaan doen hè
Dat wel maar...quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:51 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mooie eerste verplaatsing van 2014 zou dat zijn!
Donequote:Op woensdag 1 januari 2014 13:05 schreef nofxtbr het volgende:
Misschien moet in een zeelandtopic (als die er is) gezet worden dat de stok daar ligt?
Net te laatquote:
Hahaha had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog eens de Zeeuwen uitschelden voor Zeelanders.
Uitschelden nog wel. Waarom willen ze nou per sé Zeeuwen genoemd worden? Voor mij wonen ze in Zeelandquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog eens de Zeeuwen uitschelden voor Zeelanders.
Dus Friezen zijn dan ook Frieslanders?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitschelden nog wel. Waarom willen ze nou per sé Zeeuwen genoemd worden? Voor mij wonen ze in Zeeland
Daar zit nog een beetje logica inquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dus Friezen zijn dan ook Frieslanders?
kom op .... rijenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Maringo het volgende:
... En dan reken ik nog geen tolwegen, bootoversteek, stilstaan voor het stoplicht, eten/drinken en slijtage van mn auto mee.
Wait.. whut?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
kom op .... rijen![]()
vechten?
eerst rijen![]()
kan maandag pasquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
kom op .... rijen![]()
vechten?
eerst rijen![]()
Vechten dan??quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wait.. whut?
Ik zou graag willen rijden naar de Stok, maar mn portemonnee zegt nee.
Goeie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:37 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Vechten dan??
nee niet Vechten:
[ afbeelding ]
maar Rijen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Jeuj!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:40 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik was even gaan kijken of de fokstok er nog lag.
Dat rooie ding ligt er nog steeds:
[ afbeelding ]
de stok lag er ook nog:
[ afbeelding ]
ik zat wat onzin te type over vechten en rijen en plaatse alvast een foto van Rijen terwijl ik met de andere foto's bezig was, zodat er niemand voor niets naar Zeeuws-Vlaanderen zou rijden.quote:
Ik heb heel die andere foto's niet gezien en mijn pinpoint was de eerste gok met een bord die er wel op leek. Blijkbaar heb ik het goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:57 schreef zwarte_hand het volgende:
Oh ja, helemaal vergetenmaar weet je ook trouwens waar de sleutel ligt
[..]
ik zat wat onzin te type over vechten en rijen en plaatse alvast een foto van Rijen terwijl ik met de andere foto's bezig was, zodat er niemand voor niets naar Zeeuws-Vlaanderen zou rijden.
Toen ik klaar was met de foto's en ze ge-upload had en hier wilde plaatsen had Maringo al pinpoint geplaatst, waardoor ik (uit frustratie) de foto's weer verwijderd had maar nu weet waarschijnlijk niemand waar de sleutel ligt of daar moet ook een tracker inzitten?
Ik waardeer je handelswijze enormquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:57 schreef zwarte_hand het volgende:
Oh ja, helemaal vergetenmaar weet je ook trouwens waar de sleutel ligt
[..]
ik zat wat onzin te type over vechten en rijen en plaatse alvast een foto van Rijen terwijl ik met de andere foto's bezig was, zodat er niemand voor niets naar Zeeuws-Vlaanderen zou rijden.
Toen ik klaar was met de foto's en ze ge-upload had en hier wilde plaatsen had Maringo al pinpoint geplaatst, waardoor ik (uit frustratie) de foto's weer verwijderd had maar nu weet waarschijnlijk niemand waar de sleutel ligt of daar moet ook een tracker inzitten?
Meestal is die ene foto nog behoorlijk beperkt en lukt het nog om hem te pinpointen, deze is nog relatief makkelijk. Vooral in zo'n klein dorpjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens ook bewondering voor Maringo, aan de hand van die ene foto de boel lokaliseren
wiki's aangepast
maar ik wilde deze foto nog niet plaatsen:quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef zwarte_hand het volgende:
De Fokstok LAG er dus ook nog:
maar ligt nu in Rijen
Voorkant Plaatsnaambord:
Achterkant Plaatsnaambord:
Voorkant Sleutelbord:
Achterkant Sleutelbord:
1 Omgevingsfoto:
Andere omgevingsfoto's komen wel als het niet gevonden wordt maar ik denk niet dat het nodig is.
(sinds er soms een gps-tracker in dat ding?)
Hierzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef zwarte_hand het volgende:
Nou laten mij dan geen verrader zijn en net doen of jou pinpoint niet goed is of bestaat, maar ik ik vond het reemd dat ik een foto van een plaatsnaambord plaats met alleen een stukje van een boom erbij te zien en jij plaats binnen 5 minuten een goede pinpoint![]()
Hier de verwijderde post:
[..]
maar ik wilde deze foto nog niet plaatsen:
[ afbeelding ].
Volgende week, als ie er nog is. Een dagje treinen is een dagje erop uit, daar heb ik na een vakantie nog geen behoefte aan.quote:
Je zou eerst toch niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende week, als ie er nog is. Een dagje treinen is een dagje erop uit, daar heb ik na een vakantie nog geen behoefte aan.
De lokale bevolking krijgt ook nog een kans
In dat geval denk ik dat je pech hebtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende week, als ie er nog is. Een dagje treinen is een dagje erop uit, daar heb ik na een vakantie nog geen behoefte aan.
De lokale bevolking krijgt ook nog een kans
De eerste vier plekken die ik had geprobeerd hadden een ander soort plaatsnaambord. Toen deze met dezelfde soort boom erachter en het net iets scheef staande witte bord eronder, kon niet missen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef zwarte_hand het volgende:
Nou laten mij dan geen verrader zijn en net doen of jou pinpoint niet goed is of bestaat, maar ik ik vond het reemd dat ik een foto van een plaatsnaambord plaats met alleen een stukje van een boom erbij te zien en jij plaats binnen 5 minuten een goede pinpoint![]()
Mooi, kan ik mijn dagkaart nog wat langer bewarenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:34 schreef Maringo het volgende:
Die gaat deze week toch wel opgehaald worden? Anders ga ik aankomend weekend wel ff op en neer.
Als jij 'm wil halen, graag. Is voor mij te ver weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:34 schreef Maringo het volgende:
Die gaat deze week toch wel opgehaald worden? Anders ga ik aankomend weekend wel ff op en neer.
Willen sowieso wel. ff kijken hoe of wat en wanneer.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jij 'm wil halen, graag. Is voor mij te ver weg.
Als ik hem ophaal en weer neerleg, ligt ie op dagkaart afstand voor je, hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, kan ik mijn dagkaart nog wat langer bewaren
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik hem ophaal en weer neerleg, ligt ie op dagkaart afstand voor je, hoor.
Ik rij langs een aantal gemeentes die nog moeten, dus daar zal ik hem wel neerplempen.
Prima toch? Hoef je geen 100km te fietsen, maar lekker relaxt en warm in de trein, met wifi en alles....quote:
Doe alvast onderzoek naar het makkelijkst te bereiken plaats in een ZH-gemeente die nog moet én ik langs rij.quote:
Als het te fietsen is, vind ik het helemaal mooiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Doe alvast onderzoek naar het makkelijkst te bereiken plaats in een ZH-gemeente die nog moet én ik langs rij.
Theoretisch is alles te fietsen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het te fietsen is, vind ik het helemaal mooi
Het enige wat voor mij te doen is zijn Zandvoort en Noordwijkerhout. De andere gemeentes zijn kilometers verwijderd van een station en dus hou ik hoopquote:
Daar rij ik toch niet langs.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat voor mij te doen is zijn Zandvoort en Noordwijkerhout. De andere gemeentes zijn kilometers verwijderd van een station en dus hou ik hoop
Ik dacht dat die gemeentes midden in het niemandsland lagen, maar dat is waar ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar rij ik toch niet langs.
Gorkum heeft toch wel een station? Zwijndrecht ook.
Ik heb erover gedroomd vannacht. Ik ga maar niet in detailquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe gaat het hiermee? Hij ligt er nog?
Ervan dromen? Hmmh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb erover gedroomd vannacht. Ik ga maar niet in detail
Helaas geen tijd vandaag. Maringo zou dit weekend op pad gaan dus ik wacht rustig afquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ervan dromen? Hmmh.
Maar ergens op een vorige pagina was jij eventueel wel van plan die stok te halen (toen een week later, dus nu vandaag) toen 'ie nog bij de kust lag.
Ziek op bed gelegen en helemaal niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas geen tijd vandaag. Maringo zou dit weekend op pad gaan dus ik wacht rustig af
Oei, in dat geval is het een goede reden om niet te gaan. Beterschapquote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ziek op bed gelegen en helemaal niet aan gedacht.
Fijn dat jij je goedkeuring geeft!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oei, in dat geval is het een goede reden om niet te gaan. Beterschap![]()
Ik kom je persoonlijk opzoeken zonder goed excuusquote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Broertie het volgende:
[..]
Fijn dat jij je goedkeuring geeft!
Ok dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:00 schreef Nattekat het volgende:
En weer het plannetje voor morgen:
12:10 Stap ik op de fiets
12:35 Vertrekt de trein
14:00 Aankomst in Rijen
14:57 Weer op pad (Als ik doorloop 14:27 maar daar reken ik niet op)
16:25 Thuis
Stok later die avond op locatie
Nuquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wanneer begint het liveverslag?
Vanaf station Laagstraat volgen naar het noorden (Laagstraat is als je het station uitkomt, naar links (west) lopen en eerste straat rechts (Niet Anne Frankplein over). Alsmaar rechtsdoor, blijft Laagstraat heten. Bij flauwe bocht naar rechts moet je linksaf zodat je rechtdoor blijft gaan, dus geen Zwarte Dijk, maar verder Laagstraat. Na het oversteken van Doornbos/Zaaren (dmv soort drempel met vluchtstrook) splits het pad zich, ga rechts naar Mosstraat. Deze uit blijven lopen tot plaatsnaambord.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Moet enkel de route in Rijen uit mijn hoofd gaan leren straks, nog niet gedaan
Ik hoop dat ik dit volgquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf station Laagstraat volgen naar het noorden (Laagstraat is als je het station uitkomt, naar links (west) lopen en eerste straat rechts (Niet Anne Frankplein over). Alsmaar rechtsdoor, blijft Laagstraat heten. Bij flauwe bocht naar rechts moet je linksaf zodat je rechtdoor blijft gaan, dus geen Zwarte Dijk, maar verder Laagstraat. Na het oversteken van Doornbos/Zaaren (dmv soort drempel met vluchtstrook) splits het pad zich, ga rechts naar Mosstraat. Deze uit blijven lopen tot plaatsnaambord.
In short: Station, Laagstraat, Mosstraat en weer terugquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dit volg
3 minuten om heel het perron over te rennen, net op tijd binnen.
Next stop: Rijen
Wat is de afstand ongeveer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In short: Station, Laagstraat, Mosstraat en weer terug
heenreis: 1,9km, ca. 23 minuten lopenquote:
Welnee, neem de trein van 14:57quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
oei. Dan moet 'ie nog wel ff doorstappen.
Helemaalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was mijn route-uitleg duidelijk genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zo'n fietspad wordt niet met zo'n bord aangegeven. Het kan echter wel zo zijn dat er tegenwoordig een nieuw fietspad ligt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Kan het hier zijn? Van Klaverweijdeweg 13 ?
Het bord mist daar, maar het is wel de overgang van fietsstrook naar gewone weg (wat dus overeenkomt met het einde-fietspad gebodsbord.
Er zit toch een knop naar de oude Maps op?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Die nieuwe Google Maps is maar een lastig ding geworden. Heeft geen link-kopieer knop meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |