SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef NoBody122 het volgende:
Slot is nog aardig bruikbaar, maar je moet 't wel een beetje forceren allemaal. Niet gezond voor de sleutel..
In ieder geval; de stok is rond 21:00 geplaatst, en wel in Leusden-Zuid.
Stok-bord:
Bord de andere kant op:
Sleutelbord (bovenste):
Omgeving:
Die mist heeft niet echt bijgedragen aan de kwaliteit van de foto's, zo te zien.. Maar, jullie komen er wel uit zoals gewoonlijk
Tevens TR gemacht.
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Pinpoint
Wiki's zijn ook bijgewerkt
Lees de spelregels eens?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:32 schreef Dven het volgende:
Als ik de FOKSTOK pak en hem op de ambassade hier in Bulgarije leg, telt dat ook?
Heb ik gedaan. Er wordt slechts gesproken over de 3 bijzondere gemeentes, niet over Nederlandse Ambassades die ook als Nederlands grondgebied gelden. En hoe zit het met Baarle-Hertog?quote:
'In Nederland', dus niet in Bulgarije lijkt me. Ook niet als het Nederlands grondgebied is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Er wordt slechts gesproken over de 3 bijzondere gemeentes, niet over Nederlandse Ambassades die ook als Nederlands grondgebied gelden. En hoe zit het met Baarle-Hertog?
Mierenneuker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Er wordt slechts gesproken over de 3 bijzondere gemeentes, niet over Nederlandse Ambassades die ook als Nederlands grondgebied gelden. En hoe zit het met Baarle-Hertog?
Dan plant ik straks een vlag hier op de berg en verklaar ik het Nederlandquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mierenneuker.
http://www.juridischesnelweg.nl/nieuws/detail.asp?id=885
Ambassades zijn geen extern grondgebied van een land.
Als het zo makkelijk zou zijn..quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan plant ik straks een vlag hier op de berg en verklaar ik het Nederland
Is die berg dan in Nederland?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan plant ik straks een vlag hier op de berg en verklaar ik het Nederland
Dan welquote:
Nee, dan is het misschien wel Nederlands grondgebied, maar nog geen Nederland.quote:
Ambassade heeft ook geen plaatsnaambord om de stok aan vast te maken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:32 schreef Dven het volgende:
Als ik de FOKSTOK pak en hem op de ambassade hier in Bulgarije leg, telt dat ook?
Gezien de overgang naar 60 km gok ik op het buitengebied aan de kant van de Treek, maar de nachtfoto's maken het wel heel lastig.quote:
Bronsonquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:52 schreef Bronson het volgende:
Als hij er eind van de middag nog ligt, haal ik hem op.
Ik lig in bed en heb m'n moeder zelfs gebeld om voor de kleine te komen zorgen, als ik de stok nu ga halen rij in m'n auto denk ik kortquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:50 schreef Maanvis het volgende:
ALS je kunt fokken kun je ook stokken
Dat zou zonde van de Saab zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb m'n moeder zelfs gebeld om voor de kleine te komen zorgen, als ik de stok nu ga halen rij in m'n auto denk ik kort
Verplaatsing is verplaatsing.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pino.![]()
Het zal alleen geen grote verplaatsing worden.
Ja, dat vooralquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat zou zonde van de Saab zijn.
Voor iemand die constant moet kokken kun je nog aardig fokken over stokken!quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb m'n moeder zelfs gebeld om voor de kleine te komen zorgen, als ik de stok nu ga halen rij in m'n auto denk ik kort
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pino.![]()
Het zal alleen geen grote verplaatsing worden.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar is de huillach die je normaal stuurt?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:52 schreef Bronson het volgende:
Als hij er eind van de middag nog ligt, haal ik hem op.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:53 schreef t-i-m het volgende:
[..]
doe ik geen uitspraken over....
je wacht maar af.
Ai.sterkte voor je mama.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef t-i-m het volgende:
stok vandaag niet weggelegd.
excuses.
mama tim had pols gebroken.
dus ziekenhuisdagje gehad.
morgen wordt het hem.....
Oei, das minder.. Sterkte voor je ma.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef t-i-m het volgende:
stok vandaag niet weggelegd.
excuses.
mama tim had pols gebroken.
dus ziekenhuisdagje gehad.
morgen wordt het hem.....
quote:
niks sterkte voor je mam, Vrijdag Stok weggehaald, zelfde dag Stok wegleggen, niemand problemenquote:
Hahahaquote:Op zondag 15 december 2013 12:03 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
[..]
niks sterkte voor je mam, Vrijdag Stok weggehaald, zelfde dag Stok wegleggen, niemand problemen![]()
straft meteen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie gaat er nu ook op VRIJDAG DE 13e de stok halen, zonder hem meteen weer te dumpen
Laat de stok dan zo'n dag net toevallig liggen op een plek die niet bediend wordt door genoemde vervoersmaatschappijen, ergens in uithoekerveen, waardoor je alsnog flink de portemonnee kan trekken....quote:Op zondag 15 december 2013 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Meer
Die ga ik alvast kopen.
4 maanden geldigquote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat de stok dan zo'n dag net toevallig liggen op een plek die niet bediend wordt door genoemde vervoersmaatschappijen, ergens in uithoekerveen, waardoor je alsnog flink de portemonnee kan trekken....
damnquote:Op zondag 15 december 2013 16:29 schreef Postbus100 het volgende:
HerkingenDaar komt een vriend van mij vandaan
Wees gerust, ik woon aan de andere kant van Nederlandquote:
wat is andere kant...quote:Op zondag 15 december 2013 16:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik woon aan de andere kant van Nederlandben ook nog nooit bij hem thuis geweest, vanwege de afstand.
alleen de verbindingquote:Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Een kleine verplaatsing zou het worden... Dit is 130 km.
EDIT: oh nee, bij Bronson ging het dichtbij.
Voor Nattekat een eitje deze. Slechts 97 kilometer.
Enkeltje jaquote:Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Een kleine verplaatsing zou het worden... Dit is 130 km.
EDIT: oh nee, bij Bronson ging het dichtbij.
Voor Nattekat een eitje deze. Slechts 97 kilometer.
Correct!quote:
Jij moet nog een beurtje wachtenquote:Op maandag 16 december 2013 16:25 schreef t-i-m het volgende:
[..]
75 minuutjes rijden voor mij
interessant...
quote:Op maandag 16 december 2013 17:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij moet nog een beurtje wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 16 december 2013 22:02 schreef Nattekat het volgende:
2u met het OV voor mij...Eventueel wel de fiets, dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I make this topic about me?
Nee!!!quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eventueel wel de fiets, dus.
Die heeft dan pech :pquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had het ook al in het topic West-Brabant aangegeven. Daar zei iemand 2e kerstdag
Eindelijkquote:
quote:
quote:
Richting Maasvlakte toevallig ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Faxie het volgende:
Morgen ga ik weg maar weet nog niet precies waar...
Naar Belgiëquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Richting Maasvlakte toevallig ?
Is een optie, maar ik denk dat het Zeeland gaat wordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Richting Maasvlakte toevallig ?
Het gaat geen Maasvlakte worden. Die kant ga ik morgen misschien op, maar niet vandaag meer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:18 schreef charmed_angel het volgende:
Als het maasvlakte wordt dan pak ik hem zondag op
Ik ga zondag toevallig naar leeuwarden via Amersfoort
Verslaafd.quote:
Nah, nu heb ik er niet bepaald zin in om op reis te gaan. Over een paar maanden vast weer wel, en dan is zo'n goedkope dagkaart alvast handigquote:
Ik deed even op een routeplanner kijken. 3uur. Ik denk dat het binnen Nederland niet verder kann voor mij.quote:Op zondag 22 december 2013 20:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoezo?Hartstikke dichtbij juist
quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed even op een routeplanner kijken. 3uur. Ik denk dat het binnen Nederland niet verder kann voor mij.
Haha, het OV is hier idd niet echt ideaal en snel enzoquote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef Nattekat het volgende:
5u met het OV, weinig plekken die dat overtreffen
Ik had het over de auto.quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[..]
Haha, het OV is hier idd niet echt ideaal en snel enzo![]()
Waarschijnlijk ben je er nog sneller met den Belgse trein
Beh nu al?quote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef nachtzuster het volgende:
Gevonden!![]()
En hier kunt u hem ophalen![]()
Voorkant plaatsnaambord:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Plaatje omgeving:
[ afbeelding ]
Hint: zoek naar een rood hoesje![]()
ik heb wel eens afstanden gereden voor dat ding, maar nu maar ff niet.quote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oja! Ach soms is het gewoon leuk, alles voor de Fok!stok
Dan heb ik er ook nog een paar, waarschijnlijk zo gevondenquote:Op zondag 22 december 2013 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik iets lastigs zoeken
Je had hem vast ook niet uit NB opgehaald?quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een eind weg zeg. Vanuit Groningen dik 400 km, waarbij de routeplanner je als handigste route door België stuurt.
Geweldige verplaatsing...
Nou als ik toevallig door dat deel in Nederland heen moet, dan wel, maar ik kom sneller en vaker in Amsterdam dan in Brabant. En in Zeeland hoef ik bijna nooit te zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had hem vast ook niet uit NB opgehaald?
Haha yupz. Alweer heel lang geledenquote:Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
nachtzuster die voor mij usericons maakte
Hahaha, kijk dit soort berichten stellen me dan weer wat gerust hè.quote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Leandra het volgende:
Ja prima, met jou ook?
De FOK!stok lag pas zo ongeveer bij mij in de achtertuin, maar toen lag ik hondsberoerd in m'n bed, ik heb me nog net kunnen inhouden, anders had ik m'n vader (72) gevraagd hem te gaan halen
Nice! thx Taraquote:Op maandag 23 december 2013 09:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's bijgewerkt, ik zie dat hij al eens in Sint Anna ter Muiden heeft gelegen, westelijker gaat dus niet lukken.
Volgens mij moet dit de pinpoint zijn
Waarom ben jij nog niet onderweg?quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er vanuit dat een Zeelander of reservebelg die al maanden met smart op de stok wacht hem al heeft verplaatst?
Het is onbereikbaar met OVquote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet onderweg?
Heb ik je nog niet vaak genoeg blij gemaakt met de stok?quote:
Nooit genoeg.quote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik je nog niet vaak genoeg blij gemaakt met de stok?
63. 13-10-2013 Leiderdorp Zuid-Holland Nattekat
64. 16-10-2013 Poeldijk Zuid-Holland Maringo
82. 30-11-2013 Warmond Zuid-Holland Nattekat
83. 02-12-2013 Leidschendam Zuid-Holland Maringo
Fiets in de bus?quote:Op maandag 23 december 2013 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt natuurlijk zover mogelijk met het OV gaan en het laatste stukje fietsen. 't lijkt me een prachtige omgeving, met veel bezienswaardigheden. Echt een vestingsdorpje.
Trein is tot Vlissingen, daarna enkel bussen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Ik dacht de trein. Bus is wat onhandig idd.
Of is er geen oom of kennis die toevallig die kant op moet een dezer dagen?
Je vergeet de veerboot.quote:Op maandag 23 december 2013 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trein is tot Vlissingen, daarna enkel bussen.
Denk dat de Westerscheldetunnel handiger is dan de bootquote:Op woensdag 25 december 2013 01:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Je vergeet de veerboot.Jammer, als het nou zomer was had ik hem wel opgehaald. Kom vaak zat in de regio Cadzand/Breskens in de zomer.
![]()
Nou hup dan! je duurt al veel te lang...tegen de verwachtingen inquote:Op maandag 23 december 2013 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trein is tot Vlissingen, daarna enkel bussen.
Ik heb ook mijn grenzen, 7u op reis is toch iets te veel van het goede.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou hup dan! je duurt al veel te lang...tegen de verwachtingen in
Gaat station Goes -> bus via Terneuzen -> Sluis sneller dan via station Vlissingen en de boot?quote:Op woensdag 25 december 2013 07:59 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Denk dat de Westerscheldetunnel handiger is dan de boot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |