SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 16 december 2013 22:02 schreef Nattekat het volgende:
2u met het OV voor mij...Eventueel wel de fiets, dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Nee!!!quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eventueel wel de fiets, dus.
Die heeft dan pech :pquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had het ook al in het topic West-Brabant aangegeven. Daar zei iemand 2e kerstdag
Eindelijkquote:
quote:
quote:
Richting Maasvlakte toevallig ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Faxie het volgende:
Morgen ga ik weg maar weet nog niet precies waar...
Naar Belgiëquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Richting Maasvlakte toevallig ?
Is een optie, maar ik denk dat het Zeeland gaat wordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Richting Maasvlakte toevallig ?
Het gaat geen Maasvlakte worden. Die kant ga ik morgen misschien op, maar niet vandaag meer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:18 schreef charmed_angel het volgende:
Als het maasvlakte wordt dan pak ik hem zondag op
Ik ga zondag toevallig naar leeuwarden via Amersfoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |