Nee, 30 minuten langzamer.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gaat station Goes -> bus via Terneuzen -> Sluis sneller dan via station Vlissingen en de boot?![]()
Veerboot is natuurlijk leuker![]()
Totale reistijd heen: 5:26quote:
7u weg, voor het avondeten terugquote:Op woensdag 25 december 2013 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Totale reistijd heen: 5:26
Totale reistijd terug: 5:33
------------------------------------+
10:59 uur.
Nee, bedankt
Als ie er 6 Januari nog ligt kan ik het overwegen...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef nachtzuster het volgende:
Hup hup Fok!kers, heerlijk zonnetje hier vandaag, actie!
En ook een hoop verplichtingen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef nachtzuster het volgende:
Hup hup Fok!kers, heerlijk zonnetje hier vandaag, actie!
'Volg topic'quote:Op donderdag 26 december 2013 16:27 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb vannacht geslapen in cadzand. Zo'n vijf minuten van die stok. Ik wacht al zo lang op een mogelijkheid om die stok te vinden in de provincie utrecht, en nu ben ik langs die stok gelopen zonder dat ik het wist, een shiteind van huis vandaan.
Man ik lurk al zo lang in dit topic, ik dacht dat die shit onder controle was.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Volg topic'
Dit is iets wat mij nooit zal overkomen
Of de bootquote:Op donderdag 26 december 2013 17:14 schreef nachtzuster het volgende:
Oooh neeee Marsenal, dat meen je niet![]()
Zo dichtbij ook![]()
En ja tis over België of tunnel en dus betalen. Je komt er hier nie zomaar in
En de kortste weg door België is ook betalen...quote:Op donderdag 26 december 2013 17:14 schreef nachtzuster het volgende:
Oooh neeee Marsenal, dat meen je niet![]()
Zo dichtbij ook![]()
En ja tis over België of tunnel en dus betalen. Je komt er hier nie zomaar in
True. Voor mij is het bijna 2,5 uur rijden. Dat is me ook iets te gortig.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja je moet er gericht naar toe dus brandstofkosten heb je er sowieso van. Dus die paar euro voor de tol moet dan maar.
Voor mij 3,5 uur. Heb ook eens wat over voor de stok, kan ik 'm eens na jou verplaatsenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
True. Voor mij is het bijna 2,5 uur rijden. Dat is me ook iets te gortig.
Ik gok wel dat de kosten een groot verschil zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij 3,5 uur. Heb ook eens wat over voor de stok, kan ik 'm eens na jou verplaatsen
Rij je 1:1?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik gok wel dat de kosten een groot verschil zijn.
Jij hebt toch een dagkaart van 12 euro? Mijn benzinekosten zullen rond de 60 euro zijn. Plus nog wat euro's aan tol.quote:
Vergeet de aftakeling van het voertuig niet mee te rekenen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Eens kijken. 400 km enkele rit. Auto loopt ongeveer 1 op 15 met dit weer, diesel. En als ik toch in de buurt ben doe ik nog een middagje Antwerpen ofzo, en dan de stok nog ergens neerleggen.....
Dus zeg 900 km al met al.
Dus (900km / 15 liter) * 1.40 euro + 5 (de tol van de westerscheldetunnel) + nog wat te drinken onderweg = 95 euro aan vervoerskosten minimaal.
Ja, ook dat speelt zeker mee. Maar ik weet niet hoe groot dat soort bedragen eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vergeet de aftakeling van het voertuig niet mee te rekenen.
Afgelopen jaar heb ik 17+20+14+30 (81¤) uitgegeven aan de stok, zal vast een stuk lager liggen bij jouquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij hebt toch een dagkaart van 12 euro? Mijn benzinekosten zullen rond de 60 euro zijn. Plus nog wat euro's aan tol.
Nou nee..quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgelopen jaar heb ik 17+20+14+30 (81¤) uitgegeven aan de stok, zal vast een stuk lager liggen bij jou
Ik had er stiekem op gerekend dat je zuiniger zou rijdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou nee..
Ik heb de stok 7 keer verplaatst en één keer mis gegrepen in 2013. Met 81 euro rij ik ongeveer 550 kilometer. Ik rij gemiddeld 1:13. Reken de kosten maar uit aan de hand van de verplaatsingen in de wiki en Maps. Ik woon in Loosduinen. Voor de verplaatsing Utrecht > Zundert mag je het verschil rekenen tussen die route en de directe route naar Zundert.
En misgegrepen in Woudenberg (#10), die mag je ook meerekenen.
Ik zat na de vierde verplaatsing daar al overheen.. En dan reken ik nog geen tolwegen, bootoversteek, stilstaan voor het stoplicht, eten/drinken en slijtage van mn auto mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er stiekem op gerekend dat je zuiniger zou rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |