abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135424184
quote:
DEN HAAG - Een jonge diabetespatiënte krijgt vrijdag de schrik van haar leven, als ze door een bezoek aan de HEMA aan de Grote Marktstraat in de cel belandt.

Het verhaal begint wanneer de 17-jarige Yosra Aajir, die samen met haar vriendin in de winkel loopt, een hyper krijgt. Dat is een te hoge bloedsuikerspiegel. Yosra: ‘Ik voelde me niet goed, dus ik ging even een paskamer in om m’n bloed te prikken. Mijn bloedmeter gaf aan dat mijn bloed 33,3, was. Dat is veel te hoog. Dus ik trok mijn broek omlaag om insuline te spuiten. Bij het spuiten had ik urineverlies. Dat kan voorkomen bij mensen met diabetes.’ Op dat moment trekken twee beveiligers het gordijn van het pashokje open. ‘Ze zeiden: Hé jij daar, je bent drugs aan het spuiten en je vernielt onze winkel door de urine’, aldus Yosra.

De 17-jarige wordt meegenomen naar het kantoortje van de HEMA, terwijl haar vriendin probeert uit te leggen dat Yosra suikerziekte heeft. Maar volgens Yosra wordt er niet geluisterd. In alle hectiek weten de vriendinnen contact te leggen met een familielid, die snel de moeder van Yosra belt. Die gaat zo snel mogelijk richting de HEMA.

Ondertussen probeert Yosra te achterhalen wat er gaat gebeuren, maar ze wordt naar eigen zeggen genegeerd. Dan ziet Yosra haar moeder door het raam in de deur. ‘Ik stond op en vroeg of ik even naar mijn moeder mocht gaan. Toen hebben ze mij met twee man tegen de muur aangeduwd’, zegt ze. ‘Ik zei: Laat me met rust! Kun je me alsjeblieft niet zo behandelen? Maar ze bleven doorgaan. Mijn moeder klopte op de deur en zei: Nee, niet doen, niet doen!' Yosra verzucht: 'Ze hebben me mishandeld.’

Vast op het bureau

Yosra wordt vervolgens door agenten meegenomen naar het politiebureau. ‘Ik ben aangehouden voor winkelvernieling, door de urine’, zegt Yosra. ‘Ik zat vier uurtjes vast op het bureau Jan Hendrikstraat. Toen ik mijn medicijnen liet zien, zeiden ze: Dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen.’ Ook krijgt Yosra van de HEMA een boete van 50 euro wegens ‘vernieling’. Het zou gaan om schoonmaakkosten. Ze vindt dat absurd: ‘Mijn vriendin heeft alles schoongemaakt met haar eigen handen.’

Een dag na het incident is Yosra naar het Westeinde ziekenhuis geweest voor een doktersverklaring. De arts maakt melding van hematomen (bloeduitstortingen) en zwellingen op beide bovenarmen.

‘Vervelend incident’

De HEMA vindt het incident ‘vervelend’, zo laat woordvoerder Judy op het Veld weten. ‘Aan de andere kant’, zo zegt ze, ‘Er zijn vaker incidenten in winkels. Ik kan me de eerste reactie van de beveiligers beroepshalve wel voorstellen. We gaan het verder uitzoeken. We hebben de camerabeelden overgedragen aan de politie. ‘

De politie zegt bij monde van woordvoerder Joeri Voogt het volgende: ‘De verdachte heeft in een pashokje in de HEMA geplast en is hierop aangehouden door de beveiliging, die haar vervolgens heeft overgedragen aan agenten. Op basis van de informatie die zij kregen zou er sprake zijn van opzet. De verdachte wenste gebruik te maken van een advocaat, die ook aanwezig was bij het verhoor, waardoor het verhoor en haar invrijheidstelling langer op zich liet wachten.’

Voor Yosra is dit verhaal nog niet afgelopen. Ze wil maar één ding: excuses. Door haar verhaal te vertellen, hoopt ze ook op meer begrip voor haar ziekte, waarbij ongewenst urineverlies nu eenmaal kan voorkomen.

Dit is toch belachelijk en enorm treurig. Als ze echt zo behandeld is zoals zij het omschrijft, dan mogen die bewakers toch enorm schamen voor hun gedrag en hun zogenaamde "kennis". En al helemaal als ze een insulinespuit voor heroïne aanzien :') Een beetje junk doet dat niet in de paskamer van een enorm drukke winkel in het centrum.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:45:27 #2
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_135424257
Die mensen doen enkel hun werk en ik krijg zomaar het idee dat ze iets té onschuldig overkomt. Vragen of ze naar moeder toe mag en daarom tegen de muur geduwd worden, dan wordt het ongeloofwaardig.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_135424284
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:45 schreef imikethat het volgende:
Die mensen doen enkel hun werk en ik krijg zomaar het idee dat ze iets té onschuldig overkomt. Vragen of ze naar moeder toe mag en daarom tegen de muur geduwd worden, dan wordt het ongeloofwaardig.
Die mensen doen dan hun werk met stront in hun oren zeker, dat ze niet kunnen luisteren.
Goed bezig HEMA! :N
  maandag 13 januari 2014 @ 00:48:31 #4
381517 Zapata
held op sokken
pi_135424301
halverwege denk je, de politie komt nu zal het wel goed komen maar dan gaat het verhaal gewoon verder. :{
pi_135424312
quote:
Uh, als je een insulinespuit met tasje, suikerspiegelmeter en al voor drugs aanziet doe je je werk imo niet goed en mag je wat mij betreft weer terug naar die ROC waar je vandaan komt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 13-01-2014 00:49:48 ]
  maandag 13 januari 2014 @ 00:52:02 #6
411401 imikethat
pi_135424382
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:48 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Uh, als je een insulinespuit met tasje, suikerspiegelmeter en al voor drugs aanziet doe je je werk imo niet goed en mag je wat mij betreft weer terug naar die ROC waar je vandaan komt.
Ja want je kent het meisje persoonlijk zeker. Misschien is ze wel criminele tokkie?
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_135424403
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:52 schreef imikethat het volgende:

[..]

Ja want je kent het meisje persoonlijk zeker. Misschien is ze wel criminele tokkie?
Want ik moet dat meisje persoonlijk kennen om te vinden dat je te dom voor woorden bent als je een heroïnespuitje niet van een insulinespuitje kan onderscheiden? Logisch man.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:54:47 #8
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_135424427
Aan de andere kant is het ook niet bijzonder slim om dat zomaar in een winkel te doen. Als ze haar vriendin dit even had laten melden voordat ze werd betrapt was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest.
pi_135424429
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:52 schreef imikethat het volgende:

[..]

Je kent het verschil tussen een insuline-spuit en een injectie-naald zeker niet.. net zoals die achterlijken van de HEMA
pi_135424436
quote:
Als je de HEMA beveiligers kent hier in Den Haag dan geloof je haar verhaal wel _O- man o man die gasten voelen zich wat met dat Vtje op en denken daar alles wel even te kunnen fixen
  maandag 13 januari 2014 @ 00:55:26 #11
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_135424440
Het is een feit dat ze in het pashokje heeft gezeken. Dat is niet toegestaan en hiervoor krijgt ze dus straf. Klaar.
pi_135424482
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het is een feit dat ze in het pashokje heeft gezeken. Dat is niet toegestaan en hiervoor krijgt ze dus straf. Klaar.
Ze heeft het zelf schoon gemaakt.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:58:39 #13
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_135424493
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ze heeft het zelf schoon gemaakt.
Met anti-bacteriële middelen zeker? Dat dacht ik niet.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:58:51 #14
411401 imikethat
pi_135424498
quote:
Deze man snapt gelukkig wel
pi_135424509
quote:
13s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:41 schreef o.us2.0 het volgende:
Een beetje junk doet dat niet in de paskamer van een enorm drukke winkel in het centrum.
In het eerdere stuk heb je gelijk, maar dit is incorrect.
Je wil niet weten wat mensen in pashokjes doen. Op de grond pissen, poepen, poep op alle muren smeren, echt niets gaat te ver voor sommige figuren.

Verder is dit hele gebeuren natuurlijk vreselijk, en ziet een insulinespuit er niet totaal anders uit? dat is toch gewoon zon soort prikpen? :') Dan moet je wel echt bijzonder zwakbegaafd zijn om dat verschil niet te zien. :')
  maandag 13 januari 2014 @ 01:01:24 #16
411401 imikethat
pi_135424530
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:53 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Want ik moet dat meisje persoonlijk kennen om te vinden dat je te dom voor woorden bent als je een heroïnespuitje niet van een insulinespuitje kan onderscheiden? Logisch man.
Ik vind het eerder kortzichtig dat de beveiligers maar ROC tokkies zijn als je het verhaal maar van 1 kant hoort. En als iemand tussen zn benen bezig is te prikken ziet dit er in de korte tijd misschien wel raar uit ja.
pi_135424539
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

In het eerdere stuk heb je gelijk, maar dit is incorrect.
Je wil niet weten wat mensen in pashokjes doen. Op de grond pissen, poepen, poep op alle muren smeren, echt niets gaat te ver voor sommige figuren.

Verder is dit hele gebeuren natuurlijk vreselijk, en ziet een insulinespuit er niet totaal anders uit? dat is toch gewoon zon soort prikpen? :') Dan moet je wel echt bijzonder zwakbegaafd zijn om dat verschil niet te zien. :')
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=598

deze bijvoorbeeld ja.

mooi kut, ik zie er ook altijd tegenop om buitenhuis 'in te moeten spuiten'. maar kut als het toch ergens moet, het gehaast moet en je niet naar de wc kan en vervolgens dit gebeurt :')
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 01:11:07 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_135424656
Iemand zeikt een pashokje onder en wordt betrapt met een naald in haar arm en mensen vinden het raar dat de bewaking denkt dat ze een junkie is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_135424658
"Dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen"

ik vind dit nog het ergste.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 01:13:32 #20
3928 Ulx
pi_135424684
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:54 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Je kent het verschil tussen een insuline-spuit en een injectie-naald zeker niet..
Ik spuit geen van beide. Jij wel?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 13 januari 2014 @ 01:15:29 #21
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_135424714
En je eerste ingeving is natuurlijk DIT MOET DE KRANT WETEN!!!! SNEL BEL DE KRANT
pi_135424737
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
En je eerste ingeving is natuurlijk DIT MOET DE KRANT WETEN!!!! SNEL BEL DE KRANT
echt? wauw
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_135424745
Eigen schuld. Als je weet dat dit.kan gebeuren dan moet je gewoon preventief een tena lady dragen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_135424749
Stelletje broodmongolen hier, die erover vallen over het feit dat ze in een pashokje insuline geïnjecteerd heeft.

Jongens.. daar gaat het niet om.

Het gaat om dat ze een pashokje ondergezeken heeft, en dat is niet kies. Of ze nu of niet diabetes heeft, staat daar volledig los van. Dat is echter gebruikt om dit nieuwsartikel op te poetsen tot verontwaardiging.

Overigens, hoewel ik van huis af oncoloog ben, weet ik vrijwel zeker dat incontentie bij diabetes niet gebruikelijk is. Zoals ze stelt dat haar urineverlies gebruikelijk is, is totale kolder.

Wat mij betreft, mag deze stinktrol gerust nog paar dagen in de cel zitten. Een pashok urineren is ongehoord, en dan afschuiven op een niet-relevante afwijking als diabetes, is wel het toppunt.
pi_135424854
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:18 schreef Robuustheid het volgende:
Stelletje broodmongolen hier, die erover vallen over het feit dat ze in een pashokje insuline geïnjecteerd heeft.

Het gaat om dat ze een pashokje ondergezeken heeft, en dat is niet kies. Of ze nu of niet diabetes heeft, staat daar volledig los van. Dat is echter gebruikt om dit nieuwsartikel op te poetsen tot verontwaardiging.

Overigens, hoewel ik van huis af oncoloog ben, weet ik vrijwel zeker dat incontentie bij diabetes niet gebruikelijk is. Zoals ze stelt dat haar urineverlies gebruikelijk is, is totale kolder.

Wat mij betreft, mag deze stinktrol gerust nog paar dagen in de cel zitten. Een pashok urineren is ongehoord, en dan afschuiven op een niet-relevante afwijking als diabetes, is wel het toppunt.

Je kunt van diabetes wel degelijk urineverlies krijgen.
Beetje ziek van je dat je uberhaupt denk dat ze het zou spelen.
blablablabla
pi_135424890
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef Ulx het volgende:
Iemand zeikt een pashokje onder en wordt betrapt met een naald in haar arm en mensen vinden het raar dat de bewaking denkt dat ze een junkie is.
in haar bil.
en jij ziet het verschil echt niet tussen dit:

en

dit? :')
Opmerkelijk. Je hebt nog nooit een film gezien ofzo?

tevens neem ik aan dat ze het niet onderzeek maar wat druppels verloor, maar dat is gewoon een aanname, iemand die hier duidelijkheid over kan geven hoe dat zit bij diabetes?
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 01:36:34 #27
3928 Ulx
pi_135424915
Jij nam aan dat ze wat druppels verloor. Ik nam aan dat ze gewoon met een ouderwetse naald in haar arm zat.

Zo maken we allemaal aannames.
  maandag 13 januari 2014 @ 01:39:00 #28
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_135424943
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef KaoloJoeka het volgende:

[..]

Je weet dat urine over het algemeen geen bacteriën bevat...?
  maandag 13 januari 2014 @ 01:39:47 #29
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_135424952
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:39 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Je weet dat urine over het algemeen geen bacteriën bevat...?
Over het algemeen. Je zegt het zelf. En daarnaast gaat het meuren. Zelfs als het met een doekje is opgeveegd.
  maandag 13 januari 2014 @ 01:41:21 #30
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_135424969
quote:

[..]

Urine is steriel dus antibacteriele middelen hoeven niet meer gebruikt te worden ;)
pi_135424979
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:36 schreef Ulx het volgende:
Jij nam aan dat ze wat druppels verloor. Ik nam aan dat ze gewoon met een ouderwetse naald in haar arm zat.

Zo maken we allemaal aannames.
ah, ja er was eerder al een linkje gepost, ik dacht dat je die gezien had en het verschil nog steeds niet zou herkennen. :) my bad.
pi_135424983
Kan het wel steriel zijn, toch wordt niemand er vrolijk van als je in de woonkamer gaat staan zeiken.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 01:58:49 #33
3928 Ulx
pi_135425131
Maar goed, die meid wilde per sé alleen praten met een advocaat erbij, daardoor zat ze vier uur op het bureau vast. Ik vind het wel meevallen. Het had ook zonder advocaat gekund en dan was ze waarschijnlijk met een uurtje buiten geweest. Lullig misverstand.

Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat die vriendin geen hema-personeel waarschuwde dat iemand ziek is in de paskamer. En op het moment dat zij spuit gaat het gordijn open en staan er twee bewakers voor haar neus? Nogal dubieus als je het mij vraagt. Maar het zou kunnen.
pi_135425142
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:58 schreef Ulx het volgende:
Maar goed, die meid wilde per sé alleen praten met een advocaat erbij, daardoor zat ze vier uur op het bureau vast. Ik vind het wel meevallen. Het had ook zonder advocaat gekund en dan was ze waarschijnlijk met een uurtje buiten geweest. Lullig misverstand.

Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat die vriendin geen hema-personeel waarschuwde dat iemand ziek is in de paskamer. En op het moment dat zij spuit gaat het gordijn open en staan er twee bewakers voor haar neus? Nogal dubieus als je het mij vraagt. Maar het zou kunnen.
Cameras die iemand naar binnen zien gaan zonder kledong kan onderdeel 2 verklaren?
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 02:08:02 #35
3928 Ulx
pi_135425203
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 02:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Cameras die iemand naar binnen zien gaan zonder kledong kan onderdeel 2 verklaren?
Het personeel heeft meestal geen toegang tot de beelden. Maar als ze even een bewaker of medewerker had aangesproken was er niets aan de hand geweest.
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 02:14:24 #36
25682 2cv
Niet subtiel
pi_135425247
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:58 schreef Ulx het volgende:
Geen onverstandig idee om er een advocaat bij te halen. Tegenwoordig wordt alles op het scherpst van de snede afgehandeld. Iedereen is schuldig tot je onschuld bewezen is. Jammer dat het zo werkt, dat zeker.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 13 januari 2014 @ 02:16:57 #37
321876 Cherna
Fuck the System
pi_135425269
Dat dit kan in Nederland en het nieuws haalt.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 13 januari 2014 @ 03:44:49 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135425643
Waarom niet even naar de toiletten daar in de hema lopen dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 13 januari 2014 @ 06:19:42 #39
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_135425780
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:54 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Je kent het verschil tussen een insuline-spuit en een injectie-naald zeker niet.. net zoals die achterlijken van de HEMA
Als je beide niet gebruikt is dat niet zo vreemd.
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 06:40:57 #40
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_135425825
quote:
Bij zo'n hoge waarde kan dat makkelijk. Je lichaam wil dan de suikers uit je lijf hebben dmv. urine. Het is niet heel gebruikelijk, maar komt zeker voor.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 06:42:18 #41
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_135425827
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 06:19 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Als je beide niet gebruikt is dat niet zo vreemd.
Junks lopen meestal niet met meters, meetstripjes, kleine priknaaldjes, etc. rond. Tenzij het natuurlijk een heroinejunk is met diabetes. ;)
Carpe Libertatem
pi_135425848
Die beveiligers zijn waarschijnlijk verwekt en geboren in een HEMA-paskamer dus waar zeiken ze over.
-
pi_135425925
http://www.diabetesfonds.nl/artikel/uitslag-bloedsuikertest
quote:
Normaal schommelt de bloedsuiker (bloedglucose) zo tussen de 4,0 en de 8,0 mmol/l.
Bloedsuiker / bloedglucose - nuchter geprikt

Onder de 6,1 mmol/l - normaal.
Tussen de 6,1 en 6,9 mmol/l - voorfase van diabetes.
Boven de 6,9 mmol/l - diabetes.

Bloedsuiker / bloedglucose - niet nuchter geprikt

Onder de 7,8 mmol/l - normaal.
Boven de 11 mmol/l - diabetes.
En dan zeggen dat het 33,3 (maar ik weet eigenlijk de eenheid die zij aanhield niet) was :')
Oftewel ze heeft gewoon lopen vreten alsof er niets aan de hand was, 'en dan spuit ik wel extra en anderen hoeven het niet te weten' :r

Minder vreten, minder hoeven te spuiten, en als het toch mis gaat even de relevante personen (in dit geval dus de beveiliging) waarschuwen over wat je gaat doen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 07:16:00 #44
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_135425941
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 07:11 schreef Resistor het volgende:

[..]

En dan zeggen dat het 33,3 (maar ik weet eigenlijk de eenheid die zij aanhield niet) was :')
Oftewel ze heeft gewoon lopen vreten alsof er niets aan de hand was, 'en dan spuit ik wel extra en anderen hoeven het niet te weten' :r

Minder vreten, minder hoeven te spuiten, en als het toch mis gaat even de relevante personen (in dit geval dus de beveiliging) waarschuwen over wat je gaat doen.
33,3 kan prima. Ik heb een keer 43 gehad. Goed, toen werd ik op de IC opgenomen, maar dat terzijde.

Met 33,3 rondlopen zonder dat je het eerder merkt vind ik wel wat vaag, maar je hebt ook diabetes waar je je waardes niet (goed) voelt.
Carpe Libertatem
  maandag 13 januari 2014 @ 07:46:32 #45
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_135426064
"Een vervelend incident". Ja echt. Onze huisapen deden gewoon hun werk. Geef ze anders een extra zakje pinda's, deze supercops-in-disguise. Helden zijn het, met hun MBO niveautje 1. En dan te bedenken dat die knullen functioneel analfabeet zijn! Hoe konden ze nou weten van die diabetes als ze niet eens een simpel etiketje kunnen lezen? Zulke jongens zijn niet anders gewend dan met hun vuisten te spreken. Ze doen elke dag weer keihard hun stinkende best om u en mij tegen allerhande tuig te beschermen. Ondanks hun cognitieve beperkingen. Proficiat!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 07:51:45 #46
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_135426084
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze haar broek naar beneden doet. Gewoon hoppa in de buik. Werkt nog sneller ook.
Carpe Libertatem
  maandag 13 januari 2014 @ 08:11:53 #47
104871 remlof
Europees federalist
pi_135426245
Urineverlies bij diabetici? Dat zuigt ze uit haar duim.
pi_135426296
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:11 schreef remlof het volgende:
Ik heb daar (als diabeet) ook nog nooit van gehoord; ja dat je ongelooflijk moet zeiken als je hoog zit. Overigens is 33,3 wel dusdanig extreem hoog dat ze waarschijnlijk de mac even heeft leeggegeten...

Maar al met al heb ik geleerd uit ervaring dat als je snel even zo'n spuit in je lichaam zet in het openbaar er niemand op of om kijkt. Ga je het proberen zo "stiekem" mogelijk te doen; dan val je juist op :+
pi_135426327
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 07:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze haar broek naar beneden doet. Gewoon hoppa in de buik. Werkt nog sneller ook.
Wellicht is het een exhibitionist.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 08:29:57 #50
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_135426387
quote:
quote:
Neurogene incontinentie: dit ontstaat door beschadiging van de lichaamszenuwen of het centraal zenuwstelsel, waardoor een te slappe blaas kan ontstaan (bijvoorbeeld bij diabetes mellitus-Neuropathie) of een juist te krachtige blaas (bijvoorbeeld na een dwarslaesie van het ruggenmerg).
Van wiki. Maargoed, dat iemand die zo jong is al zulke complicaties heeft is inderdaad wellicht wat vergezocht.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 08:30:51 #51
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_135426399
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:18 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik heb daar (als diabeet) ook nog nooit van gehoord; ja dat je ongelooflijk moet zeiken als je hoog zit. Overigens is 33,3 wel dusdanig extreem hoog dat ze waarschijnlijk de mac even heeft leeggegeten...

Maar al met al heb ik geleerd uit ervaring dat als je snel even zo'n spuit in je lichaam zet in het openbaar er niemand op of om kijkt. Ga je het proberen zo "stiekem" mogelijk te doen; dan val je juist op :+
Precies. Even t-shirtje stukje omhoog, pennetje erin en hoppa.
Carpe Libertatem
  maandag 13 januari 2014 @ 08:31:36 #52
104871 remlof
Europees federalist
pi_135426405
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[..]

Van wiki. Maargoed, dat iemand die zo jong is al zulke complicaties heeft is inderdaad wellicht wat vergezocht.
Ik heb er nog nooit van gehoord en heb al 30 jaar diabetes :P
pi_135434298
quote:

[..]

voor dezelfde geld zat ze drugs in te spuiten

de beveiliging heeft goed gehandeld
pi_135434478
Beveiligers die agressief / dom gaan doen omdat ze denken dat ze miljarden bewaken en zichzelf tof vinden :')

En sowieso alleen als ze het zelf wel aankunnen anders durven ze niet.
  maandag 13 januari 2014 @ 14:22:35 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_135435646
quote:

[..]

Echte osmose heeft van zichzelf al een anti-bioticerende werking. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 14:27:01 #56
3928 Ulx
pi_135435842
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef expans het volgende:
Beveiligers die agressief / dom gaan doen omdat ze denken dat ze miljarden bewaken en zichzelf tof vinden :')

En sowieso alleen als ze het zelf wel aankunnen anders durven ze niet.
Je hoeft alleen maar naar de reactie van de politie te kijken om te weten dat het meisje creatief met de waarheid is. Meisje brullen en schreeuwen dat ze een halve dag op het bureau zat. De politie haalt de schouders op en zegt dat dat haar eigen keus was door te wachten op een advocaat voor dit lullige akkefietje. En de bewaking rukte het kleedhokje open tien seconden nadat ze een naald in haar lijf stak? Get real. Als de bewaking achter haar aan was gelopen had zij of haar vriendin het gewoon even moeten zeggen dat ze onwel is geworden en insuline moet spuiten.
pi_135436971
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef thom_05 het volgende:
"Dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen"

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wel als de politie zulke debiele uitspraken doet.
  maandag 13 januari 2014 @ 15:10:27 #58
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_135437653
quote:
Mensen zoals jij brengen dit land naar de afgrond. :r
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 15:32:10 #59
3928 Ulx
pi_135438343
VInden jullie het niet raar dat alleen haar kant van het verhaal geplaatst is? De HEMA is de zaak aan het onderzoeken. De politie zegt dat ze even op het bureau zat te wachten op haar advocaat. Ik heb gezien die redelijk rustige reacties eerder het idee dat de dame gevraagd is mee te komen naar het kantoortje en dat er toen door haar een scene is gemaakt. Al dan niet getriggerd door een paar barse bewakers (stonden die naast elkaar of zo, als ze tegelijk enkele seconden nadat ze de spuit zette, beiden voor het kleedhokje stonden?).

Ik denk dat er een paar zaken missen in het artikeltje uit de OP.
pi_135438465
En die lui van de Hema keken even niet naar de medicijnen om te kijken of het insuline was (staat er toch op)...handig Hema. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_135438522
Dat meisje ziet er helemaal niet uit als een junk.
5 Ferrari's op videoband!
pi_135438883
quote:
Yosra verzucht: 'Ze hebben me mishandeld.’
Wanneer is de protestmars voor deze zeikerd gepland?
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 15:51:58 #63
3928 Ulx
pi_135439217
Ik vind het ook vreemd dat er en sprake is van het verliezen van de controle over de blaas en over het verliezen van "wat urine".

Als je de controle over je blaas kwijt bent zeik je jezelf toch gewoon helemaal leeg?
pi_135439376
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor, urineverlies bij diabetici is niet ongebruikelijk. Één van de bekende complicaties die met die aandoening gepaard kan gaan.

Leeftijd doet er verder niet toe. Complicaties kijken niet naar leeftijd, en dat urineverlies alleen onder ouderen voorkomt is ook een fabeltje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135439440
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef Ulx het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat er en sprake is van het verliezen van de controle over de blaas en over het verliezen van "wat urine".

Als je de controle over je blaas kwijt bent zeik je jezelf toch gewoon helemaal leeg?
Ligt aan de mate en vorm van incontinentie. Als het letterlijk zo is dat de volledige controle over de blaas kwijt is dan over het algemeen wel ja.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 13 januari 2014 @ 15:58:05 #66
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135439490
regels sind regels

hard aanpaken!

kankerjunks :r
pi_135439542
quote:
Bij te hoog suiker gehalte is veel plassen een heel gebruikelijk iets en of je dat op een gecontroleerde wijze kunt doen is afhankelijk van veel factoren. Zo vreemd is het helemaal niet.
pi_135439795
Ik dacht dat HEMA's standaard een WC hadden. Als ik in een winkelstraat ben en ik moet nodig naar een WC, zoek ik altijd naar een HEMA.

Een rekening voor de schoonmaakkosten lijkt mij in principe normaal. Maar als blijkt dat haar verhaal over de werkwijze van de beveiligers klopt, zou de HEMA er goed aan doen om deze, als excuses voor haar behandeling, te vergeten.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135439924
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Als ik in een winkelstraat ben en ik moet nodig naar een WC, zoek ik altijd naar een HEMA.
Als ik me een injectie moet geven ga ik liever niet naar een openbaar toilet.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:08:01 #70
104871 remlof
Europees federalist
pi_135439925
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Bij te hoog suiker gehalte is veel plassen een heel gebruikelijk iets en of je dat op een gecontroleerde wijze kunt doen is afhankelijk van veel factoren. Zo vreemd is het helemaal niet.
Maar het heeft dus niets te maken met diabetes. En dus belachelijk dat ze het aanvoert.
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 16:09:36 #71
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_135440002
Toen ik die foto zag wist ik het al. Komt vast een jankverhaal aan van iemand die gruwelijk behandeld is met de ene racistische ondertoon na de andere.
Het zal ook eens niet :')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_135440053
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar het heeft dus niets te maken met diabetes. En dus belachelijk dat ze het aanvoert.
Jawel, incontinentie kan één van de vele complicaties zijn die gepaard gaan met diabetes.

Algemeen bekend hoor, en niet eens een zeldzame complicatie van diabetes.

Dat jij er niet mee te maken hebt - gelukkig voor jou - wilt nog niet zeggen dat het dus geen complicatie van diabetes kan zijn.
pi_135440081
quote:

[..]

Note to self: Voortaan je heroïne in insulinespuiten stoppen.

Kent iemand een diabetespatient met insulinespuiten over? :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 16:11:52 #74
3928 Ulx
pi_135440111
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Die kun je toch gewoon kopen bij de apotheek?
pi_135440119
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Als je de HEMA beveiligers kent hier in Den Haag dan geloof je haar verhaal wel _O- man o man die gasten voelen zich wat met dat Vtje op en denken daar alles wel even te kunnen fixen
Losers, ik heb het hele alfabet op mijn jas. :7
pi_135440143
quote:

[..]

Nee, diabetes kan ook een neurologisch gevolg hebben dat het urine verlies veroorzaakt.
quote:
Mogelijke symptomen zijn:
gewichtsverlies;
misselijkheid of braken;
diarree of juist verstopping;
ontlasting moeilijk kunnen ophouden (incontinentie voor ontlasting).
de blaas en geslachtsorganen. Mogelijke symptomen zijn:
de plas niet kunnen ophouden (incontinentie voor urine);
regelmatige infecties van de blaas;
droge vagina;
impotentie.
http://www.medicinfo.nl/%(...)925f-51fb9dc3ba5e%7D
pi_135440176
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Geen idee, nooit eerder over nagedacht. Ik ben nog redelijk nieuw in dit wereldje. Pas vanmorgen m'n eerste knieschijven kapotgeslagen.
pi_135440223
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee, diabetes kan ook een neurologisch gevolg hebben dat het urine verlies veroorzaakt.

[..]

http://www.medicinfo.nl/%(...)925f-51fb9dc3ba5e%7D
Dus ze mochten nog blij zijn dat ze niet moest braken en aan de diarree ging?
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 16:14:27 #79
3928 Ulx
pi_135440236
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef BaasBanaan het volgende:

Ik ben nog redelijk nieuw in dit wereldje.
Dan kan ik je aanraden niet in de Haagse Hema te gaam spuiten.
pi_135440290
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ja, ze had de hele zaak er onder kunnen kotsen. Daarom had de Hema er belang bij dat ze de insuline ging spuiten, die zijn gewoon erg dom bezig geweest.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 16:16:02 #81
3928 Ulx
pi_135440310
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Achteruit-eten is trouwens wel een gevolg van heroine spuiten. En als ze het hebben versneden met laxeermiddel zou een partijtje sproeipoepen me ook niet verbazen.
pi_135440334
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

in haar bil.
en jij ziet het verschil echt niet tussen dit:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
dit? :')
Opmerkelijk. Je hebt nog nooit een film gezien ofzo?

tevens neem ik aan dat ze het niet onderzeek maar wat druppels verloor, maar dat is gewoon een aanname, iemand die hier duidelijkheid over kan geven hoe dat zit bij diabetes?
Voor mijn eigen fantasie ga ik ervan uit dat er minstens een laag van 15mm urine in het hokje bleef staan.
pi_135440399
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan kan ik je aanraden niet in de Haagse Hema te gaam spuiten.
Dit is nu al een zeer informatief topic.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Achteruit-eten is trouwens wel een gevolg van heroine spuiten. En als ze het hebben versneden met laxeermiddel zou een partijtje sproeipoepen me ook niet verbazen.
Handig, als je dan betrapt wordt, is je diabetesverhaal een stuk overtuigender.
pi_135440447
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ja, ze had de hele zaak er onder kunnen kotsen. Daarom had de Hema er belang bij dat ze de insuline ging spuiten, die zijn gewoon erg dom bezig geweest.
Ik vraag me nog wel af of ze daar geen WC hebben. Maar goed, ik heb ook wel eens een handdoek ondergekotst terwijl er 30cm verderop een emmer stond.
pi_135440548
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vraag me nog wel af of ze daar geen WC hebben.
Als jij een injectie moet hebben doe je dat liever niet op een openbaar toilet lijkt mij. Een pashokje lijkt mij al heel vervelend maar zo'n onhygiënisch toilet zou ik zeker vermijden.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 16:21:57 #86
3928 Ulx
pi_135440604
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als jij een injectie moet hebben doe je dat liever niet op een openbaar toilet lijkt mij. Een pashokje lijkt mij al heel vervelend maar zo'n onhygiënisch toilet zou ik zeker vermijden.
Hoezo? Je weet toch dat je last hebt van incontinentie? Dan zou ik een wc prefereren.
pi_135440618
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ach natuurlijk. We hebben het wel over Den Haag. Alhoewel, zo'n pashokje onderplassen is ook niet hygiënisch. Blijf een schoonmaakrekening wel terecht vinden, mits zo'n meisje normaal behandeld zou zijn.

Hier kun je rustig je baby verschonen.
pi_135440724
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Ulx het volgende:
Hoezo? Je weet toch dat je last hebt van incontinentie? Dan zou ik een wc prefereren.
Als je de deur open doet zitten je handen al onder de vieze bacteriën van de ontlasting van andere mensen. Ik zou daar niet graag in mijn lichaam injecteren.
pi_135440804
quote:

Je zal jou maar als "Dr. "Oncoloog" aan je bed hebben... :N :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135440824
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Weet je wel wat het verschil is tussen subcutaan injecteren en intraveneus?

Daarnaast kan een bloedsuikerwaarde van 30 of hoger gewoon kloppen. Genoeg patiënten gezien die zelfs met een waarde van 35> nog functioneerden.
pi_135440881
Het heet toch ook gewoon een plashokje?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 16:32:19 #92
3928 Ulx
pi_135441115
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je de deur open doet zitten je handen al onder de vieze bacteriën van de ontlasting van andere mensen. Ik zou daar niet graag in mijn lichaam injecteren.
Alsof je dat niet zal overleven. Dan liever een pashok en jezelf onderpissen?
pi_135441201
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Weet je wel wat het verschil is tussen subcutaan injecteren en intraveneus?

Daarnaast kan een bloedsuikerwaarde van 30 of hoger gewoon kloppen. Genoeg patiënten gezien die zelfs met een waarde van 35> nog functioneerden.
Ik had geen idee dat er verschillende methodes waren. Als ik moet gokken, prik je de ene gewoon ergens in je bips en de ander in een ader.
pi_135441241
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, dronk en loog. :D

Ha!
pi_135441367
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Ulx het volgende:
Alsof je dat niet zal overleven.
Dat is inderdaad soms maar de vraag.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 16:44:09 #96
3928 Ulx
pi_135441683
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad soms maar de vraag.
Maar je weet dat je last hebt van incontinentie, zoals dat meisje, dan zoek je toch een WC?
  maandag 13 januari 2014 @ 16:48:17 #97
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135441892
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte. :X
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_135441944
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Ulx het volgende:
Maar je weet dat je last hebt van incontinentie, zoals dat meisje, dan zoek je toch een WC?
Om te plassen maar niet om te spuiten. Het lastige van incontinentie is dat je dus niet weet dat je gaat plassen.
pi_135441984
quote:

[..]

Als je suikerniveau het niet toelaat, haal je dat niet.

Veroordeel een levenslang afhankelijke meid gewoon, dat maakt je een goede Nederlander, Ulx.

maandag 13 januari 2014 @ 16:51:23 #100
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_135442029
quote:

[..]

Ik denk dat ze niet goed meer kon nadenken/beetje in paniek was. Dat kan gebeuren als je hyper dreigt te krijgen.

Als er te veel suiker (glucose) in het bloed zit, dus ongeveer boven de 10 mmol/l, dan hebt u hyperglykemie (een hyper). U merkt dat aan:

veel plassen
veel dorst hebben en houden
vermoeidheid
mogelijk plotselinge humeurigheid, snel boos worden
alles voelt vervelend
misselijk zijn of overgeven

Het lichaam wil zelf het teveel aan suiker in het bloed kwijtraken, door veel plassen. Veel blijven drinken (maar niets zoets!) helpt daarbij. Ook beweging is goed, dan verbranden de spieren glucose (bloedsuiker). Gebruikt u insuline, dan moet u meestal extra insuline bijspuiten.

Als de hyper steeds erger wordt en er niets gebeurt, kan iemand flauwvallen of zelfs in coma raken. Maar dat komt eerder voor bij diabetes type 1 dan bij diabetes type 2. Opvallend bij een hele ernstige hyper is een diepe ademhaling. De adem kan ook ruiken naar aceton. Bel dan meteen de dokter of 112.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 16:52:09 #101
341203 3-voud
pi_135442068
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Om te plassen maar niet om te spuiten. Het lastige van incontinentie is dat je dus niet weet dat je gaat plassen.
Als je daar veel last van hebt draag je plasluiers.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:02:08 #102
3928 Ulx
pi_135442529
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je suikerniveau het niet toelaat, haal je dat niet.

Veroordeel een levenslang afhankelijke meid gewoon, dat maakt je een goede Nederlander, Ulx.
Wat nou veroordelen? Ik vind het nogal eenzijdig worden belicht. Het hele verhaal klinkt gewoon vaag. Ze laat haar broek zakken en direct staan er twee (!) bewakers voor het hokje? Huh? Ze weet dat ze incontinent is maar gaat niet naar de WC? Huh? Ze klaagt dat ze uren op het bureau zat, maar zegt er niet bij dat dat haar eigen keuze was? Huh?

Dat is alles.
pi_135442586
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat nou veroordelen? Ik vind het nogal eenzijdig worden belicht. Het hele verhaal klinkt gewoon vaag. Ze laat haar broek zakken en direct staan er twee (!) bewakers voor het hokje? Huh? Ze weet dat ze incontinent is maar gaat niet naar de WC? Huh? Ze klaagt dat ze uren op het bureau zat, maar zegt er niet bij dat dat haar eigen keuze was? Huh?

Dat is alles.
Hoge nood voor insuline, incontinentie dus geen normale plasreflex.

Veroordeel gewoon door, hoor, je gedraagt je als een uitstekende Nederlander. Met nét iets meer opleiding had je beveiliger bij de HEMA kunnen worden.

Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:12:27 #104
3928 Ulx
pi_135442930
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Veroordeel gewoon door, hoor, je gedraagt je als een uitstekende Nederlander. Met nét iets meer opleiding had je beveiliger bij de HEMA kunnen worden.
En met jou veroordeelreflex naar mij toe ben je een goede voor de PVV. Ook niet lezen of luisteren maar gelijk in een spasme schieten. Je bent net Geert Wilders. Geeft niet. Jouw goed recht. Maar projecteer je eigen shit niet naar mij alsjeblieft. Ik geef gewoon aan dat ik een paar vragen heb en haar niet meteen op haar woord wil geloven. Dat is alles.

Geef jij jouw redenen nou maar waarom ik haar daarmee zou veroordelen.
pi_135443027
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

En met jou veroordeelreflex naar mij toe ben je een goede voor de PVV. Ook niet lezen of luisteren maar gelijk in een spasme schieten. Je bent net Geert Wilders. Geeft niet. Jouw goed recht. Maar projecteer je eigen shit niet naar mij alsjeblieft. Ik geef gewoon aan dat ik een paar vragen heb en haar niet meteen op haar woord wil geloven. Dat is alles.

Geef jij jouw redenen nou maar waarom ik haar daarmee zou veroordelen.
Ja, waarom zou je een suikerziektepatient "op haar woord geloven", sja. De beveiligers van de HEMA hebben een veel betere kijk op de zaken, dat moge duidelijk zijn.

Alsof je voor je lol even een plashokje onderzeikt. :')

Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:18:48 #106
3928 Ulx
pi_135443150
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, waarom zou je een suikerziektepatient "op haar woord geloven", sja. De beveiligers van de HEMA hebben een veel betere kijk op de zaken, dat moge duidelijk zijn.
Je bent aan het ontwijken. Geef nou gewoon even aan waarom ik door een paar vragen te hebben over wat er is gebeurd die meid zou veroordelen.

quote:
Alsof je voor je lol even een plashokje onderzeikt. :')
Als ze naar een plashok was gegaan had ze geen issue gehad,
pi_135443325
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hallo een hyper is geen acuut ontstane situatie hoor, dat bouwt zich op. Hoge nood voor insuline voel je niet en je plasreflex verandert niet door een hoge bloedsuiker, je moet allen sneller; maar dat is vergelijkbaar met als je veel drinkt, je moet er niet ineens van plassen.
pi_135443350
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je bent aan het ontwijken. Geef nou gewoon even aan waarom ik door een paar vragen te hebben over wat er is gebeurd die meid zou veroordelen.

[..]

Je lijkt niet te begrijpen wat incontinentie inhoudt.

Dat is het onvermogen op je urine of ontlasting op te houden of om (tijdig) aandrang te voelen.

Op tijd een toilet bereiken is in dergelijke gevallen dus vaak niet mogelijk. Zeker niet als je hoognodig insuline moet inspuiten.

Al valt er natuurlijk wel wat voor te zeggen dat als ze daar last van heeft ze dan opvangmateriaal had moeten gebruiken. Dan kun je dit soort ongelukjes voorkomen.
pi_135443378
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

[..]

Het is in mijn ogen heel raar dat de Hema verwijst naar eerdere incidenten, blijkbaar kunnen ze daardoor net meer objectief kijken: Ja u hebt wel diabetes en u moest wel insuline spuiten en helaas hebt dan wat last van incontinentie maar omdat we vaker incidenten hebben moet u toch maar even mee met de politie?
  maandag 13 januari 2014 @ 17:25:08 #110
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135443379
Vreemde reacties hier :{w Als ik de OP goed gelezen heb falen zowel politie als de Hema hier. Mooi niet dat ik daar nog een keer heen ga :{
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_135443427
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het is in mijn ogen heel raar dat de Hema verwijst naar eerdere incidenten, blijkbaar kunnen ze daardoor net meer objectief kijken: Ja u hebt wel diabetes en u moest wel insuline spuiten en helaas hebt dan wat last van incontinentie maar omdat we vaker incidenten hebben moet u toch maar even mee met de politie?
Heel Nederlands is dat.

Ik zou een schadevergoeding eisen als ik die meid was. Ze is als een crimineel behandeld, terwijl ze een patiente is.

En het verschil tussen heroinespuiten en insulinespuiten niet (willen!) zien, is gewoon dom. Die "beveiligers" zijn dan ook niet geschikt voor hun werk.

pi_135443519
Wat een domme mensen. Mensen zien wat ze lezen en daar oordelen ze op.

Zo werkt de media nu eenmaal.

Term broodmongolen terecht verklaard.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:30:25 #113
3928 Ulx
pi_135443556
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je lijkt niet te begrijpen wat incontinentie inhoudt.

Dat is het onvermogen op je urine of ontlasting op te houden of om (tijdig) aandrang te voelen.

Op tijd een toilet bereiken is in dergelijke gevallen dus vaak niet mogelijk. Zeker niet als je hoognodig insuline moet inspuiten.

Al valt er natuurlijk wel wat voor te zeggen dat als ze daar last van heeft ze dan opvangmateriaal had moeten gebruiken. Dan kun je dit soort ongelukjes voorkomen.
Op tijd een WC bereiken is onmogelijk. Maar een leeg pashokje vinden in een winkel is geen probleem? Waarom vinden jullie het raar dat ik dat op zijn minst wat dubieus vind? Waarom vinden jullie het niet vreemd dat het meisje zegt dat er direct twee bewakers stonden? Als ze zo snel moest prikken, dan zijn die bewakers gewoon achter haar aan gerend. Maar dan draai je je even om en zeg je dat je insuline moet spuiten en vraag je waar dat even rustig kan, of niet?
pi_135443576
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Greyson het volgende:
Wat een domme mensen. Mensen zien wat ze lezen en daar oordelen ze op.

Zo werkt de media nu eenmaal.

Term broodmongolen terecht verklaard.
Ja, ze kunnen beter oordelen op wat ze zelf denken dat er aan de hand is en zich niets aantrekken van wat er staat.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:32:14 #115
3928 Ulx
pi_135443612
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ja, ze kunnen beter oordelen op wat ze zelf denken dat er aan de hand is en zich niets aantrekken van wat er staat.
Ik lees maar één kant van dit verhaal.
pi_135443665
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:30 schreef Ulx het volgende:
Waarom vinden jullie het niet vreemd dat het meisje zegt dat er direct twee bewakers stonden?
Omdat blijkt uit het vervolg dat die bewakers er stonden. Verder ga ik als ik moet plassen dus naar het toilet en niet als ik TV wil kijken bijvoorbeeld. Als ik incontinent zou zijn kan het dus gebeuren dat ik ergens naar toe ga en daar ga plassen terwijl ik gewoon naar de WC had kunnen gaan, dat lijkt mij juist het probleem van incontinent zijn.
pi_135443703
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik lees maar één kant van dit verhaal.
Ik zie er drie verhalen staan, Hema, politie en meisje.
pi_135443752
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef 3-voud het volgende:
Toen ik die foto zag wist ik het al. Komt vast een jankverhaal aan van iemand die gruwelijk behandeld is met de ene racistische ondertoon na de andere.
Het zal ook eens niet :')
Toen ik het verhaal uit de OP had gelezen en jouw naam zag wist ik het al. Komt vast weer een verzuurde reactie aan van 3-voud die z'n domheid komt etaleren. Het zal ook weer eens niet. :')
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:37:07 #119
3928 Ulx
pi_135443767
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:35 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik zie er drie verhalen staan, Hema, politie en meisje.
Hema zegt dat ze de boel onderzoeken
Politie zegt dat ze haar meenam en dat ze wide wachten op een advocaat.

Goh.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:40:54 #120
3928 Ulx
pi_135443877
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:34 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Omdat blijkt uit het vervolg dat die bewakers er stonden. Verder ga ik als ik moet plassen dus naar het toilet en niet als ik TV wil kijken bijvoorbeeld. Als ik incontinent zou zijn kan het dus gebeuren dat ik ergens naar toe ga en daar ga plassen terwijl ik gewoon naar de WC had kunnen gaan, dat lijkt mij juist het probleem van incontinent zijn.
Als die bewakers er stonden vraag je toch even hulp? Zeker als je overduidelijk doodziek aankomt.
"Meneer, ik heb suikerziekte, mag ik even insuline prikken?"

Maar nee. Daar is allemaal geen tijd voor. En dat moet ik maar geloven?
pi_135443940
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Goh.
Als de HEMA een klantvriendelijke winkel was geweest, had men afgewacht wat de uitleg van het meisje en haar vriendin waren en hadden ze begrip getoond voor een vreselijke ziekte.

Maar nee, gewoon gelijk als junk brandmerken en de zaak uittrappen. :')

pi_135444013
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Goh.
Beide zeggen in elk geval niet dat het verhaal onwaar is en uit het verhaal blijkt dat ze door de bewakers is overgedragen aan de politie.
pi_135444033
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:40 schreef Ulx het volgende:
Als die bewakers er stonden vraag je toch even hulp?
Waaruit blijkt dat die bewakers er al stonden en waarom zou ze hulp vragen die ze niet nodig heeft.
  Admin maandag 13 januari 2014 @ 17:46:09 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_135444059
quote:

Ja je bent zeker van huis af _O-
Oncoloog...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 13 januari 2014 @ 17:47:57 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_135444144
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 07:11 schreef Resistor het volgende:

[..]

Doe es niet zo kort door de bocht,
als het meiske iets onder de leden heeft, stijgen haar waardes ( kunnen stijgen iig) misschien wel een blaasontsteking.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_135444151
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja je bent zeker van huis af _O-
Oncoloog...
Ik zou een kankerarts als Robuustheid (what's in the name) niet graag aan mijn bed willen hebben.

"Hey broodmongool, is je tumor nou alweer gegroeid deze week, stinktrol?!"

:') x 6 miljoen.

Admin maandag 13 januari 2014 @ 17:48:56 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_135444188
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik dacht dat HEMA's standaard een WC hadden. Als ik in een winkelstraat ben en ik moet nodig naar een WC, zoek ik altijd naar een HEMA.

Een rekening voor de schoonmaakkosten lijkt mij in principe normaal. Maar als blijkt dat haar verhaal over de werkwijze van de beveiligers klopt, zou de HEMA er goed aan doen om deze, als excuses voor haar behandeling, te vergeten.
In sommige HEMA's is een wc ver te zoeken en onduidelijk aangegeven.

Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:49:00 #128
3928 Ulx
pi_135444191
quote:
18s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als de HEMA een klantvriendelijke winkel was geweest, had men afgewacht wat de uitleg van het meisje en haar vriendin waren en hadden ze begrip getoond voor een vreselijke ziekte.

Maar nee, gewoon gelijk als junk brandmerken en de zaak uittrappen. :')
De bewakers zien een lijkbleek meisje half tollend op haar benen langs hun heen in een paskamer verdwijnen. Dan horen ze het geluid van iemand die plast. Ze kjken en iemand zit met een spuit in haar been.

Ik vind het niet heel raar dat ze voor junkie wordt gehouden. Geen idee hoe het verder ging, maar als ze tijdens het meelopen naar het kantoor luid en fel gaat protesteren is het allemaal niet zo vreemd dat er politie bij komt.
pi_135444239
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

De bewakers zien een lijkbleek meisje half tollend op haar benen langs hun heen in een paskamer verdwijnen. Dan horen ze het geluid van iemand die plast. Ze kjken en iemand zit met een spuit in haar been.

Ik vind het niet heel raar dat ze voor junkie wordt gehouden. Geen idee hoe het verder ging, maar als ze tijdens het meelopen naar het kantoor luid en fel gaat protesteren is het allemaal niet zo vreemd dat er politie bij komt.
Ik wel, junks zien er doorgaans wel iets anders uit dan dit meisje.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:50:18 #130
3928 Ulx
pi_135444245
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:45 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat die bewakers er al stonden en waarom zou ze hulp vragen die ze niet nodig heeft.
Eh?

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:34 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Omdat blijkt uit het vervolg dat die bewakers er stonden.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:51:03 #131
3928 Ulx
pi_135444270
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als ze doodziek was, zal ze er waarschijnlijk anders uit hebben gezien.
pi_135444274
quote:
Dan zegt dat meisje dat ze suikerziekte heeft en insuline moest spuiten. Dan bekijk je die spuit en ziet "insuline" staan. En dan bied je excuses en hulp aan en maakt het hokje schoon of laat dat doen zodat de zieke klant dat niet zelf hoeft te doen.
pi_135444309
quote:

[..]

Dat jij dat niet vreemd vindt, vind ik dan weer niet vreemd.

Dat een normale, menselijke, klantvriendelijke houding te moeilijk is voor zowel jou als lombrosobeveiligers bij de HEMA, snap ik ook.

pi_135444322
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Eh?

[..]

Dat zegt totaal toch dat ze er vooraf al stonden.
pi_135444338
quote:

[..]

Dan ben je geen ervaringsdeskundige.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:54:32 #136
3928 Ulx
pi_135444398
quote:

[..]

Niet als ze net begonnen is.
pi_135444446
quote:
Dat snap ik ook niet. In je been doe je alleen als je lantus(?) prikt? en dat werkt minder snel dan in je buik.
  Overall beste user 2022 maandag 13 januari 2014 @ 17:58:17 #138
3928 Ulx
pi_135444532
Nou ja, blijkbaar dient men tegenwoordig alles wat iemand in een krant beweert kritiekloos voor de absolute waarheid aan te nemen.
pi_135444723
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet. In je been doe je alleen als je lantus(?) prikt? en dat werkt minder snel dan in je buik.
Omdat ze langwerkende insuline spuit?
pi_135444883
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Omdat ze langwerkende insuline spuit?
Dat doet ze op vaste tijdstippen als het goed is? En in dit geval lijkt het me logischer dat ze sws eerst de kortdurende spuit en daarna pas de langdurende?
pi_135444940
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat doet ze op vaste tijdstippen als het goed is? En in dit geval lijkt het me logischer dat ze sws eerst de kortdurende spuit en daarna pas de langdurende?
Als het goed is wel.

Blijkbaar gaf ze wel de voorkeur aan het been.
pi_135445015
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als het goed is wel.

Blijkbaar gaf ze wel de voorkeur aan het been.
Vind ik heel onlogisch en gevaarlijk eigenlijk. Ze zat echt ziek hoog.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die metertjes en stripjes om je bloedsuikergehalte te meten iig wel.
pi_135445022
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als ze doodziek was, zal ze er waarschijnlijk anders uit hebben gezien.
Gezien het beoordelingsvermogen van de betreffende beveiligers hadden ze zelfs een walrus meegegeven aan de politie.
pi_135445072
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef machtpen het volgende:

[..]

Dan ben je geen ervaringsdeskundige.
Bij een gemiddeld opvangcentrum lopen heel veel prima geklede meisjes onder de 20 inderdaad.
pi_135445228
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bij een gemiddeld opvangcentrum lopen heel veel prima geklede meisjes onder de 20 inderdaad.
Ik heb 10 jaar in een achterstandswijk gewoond met een hele hoop junks. Wat jij zegt slaat als een tang op een varken.
pi_135445303
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:17 schreef machtpen het volgende:

[..]

Ik heb 10 jaar in een achterstandswijk gewoond met een hele hoop junks. Wat jij zegt slaat als een tang op een varken.
Daar liepen vooral goed geklede meisjes van onder de 20 rond?
pi_135445319
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:17 schreef machtpen het volgende:

[..]

Een mollige goedgeklede meid (mollig waarschijnlijk ten gevolge van haar diabetes) tegenover uitgemergelde stinkende junks. Sure.

En dan nog, als je het niet zeker weet, moet je het VRAGEN, niet meteen "erop los rammen" (figuurlijk, maar dat was wel de reactie van de beveiliging).

pi_135445396
quote:
6s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een mollige goedgeklede meid (mollig waarschijnlijk ten gevolge van haar diabetes) tegenover uitgemergelde stinkende junks. Sure.

De meeste junks zien er helemaal niet uitgemergeld en stinkend uit dus lul niet zo dom.
pi_135445455
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:22 schreef machtpen het volgende:

[..]

De meeste junks zien er helemaal niet uitgemergeld en stinkend uit dus lul niet zo dom.
Ah, "ik doe dom". Omdat jij 10 jaar (mag ik je aanraken?) in een achterstandswijk gewoond hebt? Ik heb heel wat junks gezien, rond Utrecht CS, waar ik woonde en werkte. Nog nooit een gezien als die meid op de foto.

Maar uiteindelijk is dat ook allemaal niet relevant. Wat wel relevant is, is dat een patient als junk gebrandmerkt wordt. Ben je al levenslang ziek, krijg je dat ook nog es. Barbaars.

pi_135445552
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:22 schreef machtpen het volgende:

[..]

Vertel eens welke wijk je precies hebt gewoond waar de junks zich vooral lieten vertegenwoordigen door goed geklede meisjes van onder de 20?
pi_135445564
quote:
6s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, "ik doe dom". Omdat jij 10 jaar (mag ik je aanraken?) in een achterstandswijk gewoond hebt? Ik heb heel wat junks gezien, rond Utrecht CS, waar ik woonde en werkte. Nog nooit een gezien als die meid op de foto.

Maar uiteindelijk is dat ook allemaal niet relevant. Wat wel relevant is, is dat een patient als junk gebrandmerkt wordt. Ben je al levenslang ziek, krijg je dat ook nog es. Barbaars.
Niks patient dat kind staat gewoon in een paskamer te zeiken. Daar moet je geen medelijden mee hebben.
pi_135445620
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:26 schreef machtpen het volgende:

[..]

Niks patient dat kind staat gewoon in een paskamer te zeiken. Daar moet je geen medelijden mee hebben.
Truste, trolletje. :*

pi_135445624
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:26 schreef machtpen het volgende:

[..]

Je verraadt jezelf net iets te snel.
pi_135445651
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kan er geen speciaal TROllenforum komen?

pi_135445776
Dat is de eerste keer dat ik erover hoor dat een diabetespatient dat doet. Waarom zij wel en de rest niet, met dat soort volk moet je gewoon geen medelijden hebben.
pi_135445911
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:32 schreef machtpen het volgende:
Dat is de eerste keer dat ik erover hoor dat een diabetespatient dat doet. Waarom zij wel en de rest niet, met dat soort volk moet je gewoon geen medelijden hebben.
Goeie poging wel.
pi_135446072
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goeie poging wel.
idd, ouders zullen trots op hem zijn.
pi_135446221
quote:
Nope, net iets te hard van stapel, volgende keer beter opbouwen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_135446292
Het is gewoon een aso die dan toevallig diabetes heeft , helemaal niks om jezelf druk over te maken.
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 19:18:56 #160
341203 3-voud
pi_135447924
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het nieuws werkt ook nooit in jouw voordeel om ze goed af te schilderen he? Ik blijf me vermaken met je :')
pi_135448040
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:18 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het nieuws werkt ook nooit in jouw voordeel om ze goed af te schilderen he? Ik blijf me vermaken met je :')
Wie zijn "ze"?
pi_135448236
quote:

Je bent van huis af oncoloog maar dat kan je uberhaupt niet afleiden aan je taalgebruik.

Weet je zeker dat je van huis uit een oncoloog bent ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_135448616
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef TLC het volgende:
Erg veel medische kennis heeft hij ook niet.

quote:
:')
pi_135448669
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Erg veel medische kennis heeft hij ook niet.

[..]

Dat hele oncoloog gezeik van em is denk ik ook totale kolder
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 13 januari 2014 @ 20:04:34 #165
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_135450798
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef TLC het volgende:

[..]

Je bent van huis af oncoloog maar dat kan je uberhaupt niet afleiden aan je taalgebruik.

Weet je zeker dat je van huis uit een oncoloog bent ?
Hij kan niet eens incontinentie spellen... wat denk je zelf ? :D
En van huis af ipv van huis uit.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_135450955
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:47 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Die mensen doen dan hun werk met stront in hun oren zeker, dat ze niet kunnen luisteren.
Goed bezig HEMA! :N
Want elke crimineel zegt netjes dat hij of zij schuldig is en derhalve kan je altijd op diegene's woord afgaan. Heerlijk simpel leventje heb jij.
pi_135451100
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef thom_05 het volgende:

Eerste is dat het op ervaring gebaseerd is. Blijkbaar gebeurt het dus vaker.
pi_135451228
quote:

[..]

Alsof kleding iets zegt over de intentie van mensen. Tsk.
pi_135451422
Sinds wanneer heeft de Hema pashokjes?
pi_135451707
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 03:44 schreef Molo het volgende:
Waarom niet even naar de toiletten daar in de hema lopen dan?
Dan was dit nooit voorgekomen, maar ja kost 30 cent he.
pi_135451779
quote:
Omdat dat niet iets is dat in een normaal gesprek naar voren komt.
Of zou je op een kringverjaardag gaan vertellen dat je je pis zomaar laat lopen als je insuline spuit.
pi_135451900
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan was dit nooit voorgekomen, maar ja kost 30 cent he.
Moet je wel de toiletten tijdig weten te bereiken hé, en om insuline te spuiten hoef je volgens mij niet persé naar het toilet.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:22:53 #173
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135451915
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef applemoose het volgende:
Sinds wanneer heeft de Hema pashokjes?
en wc's

toch vaker naar de wc gaan dus
pi_135451953
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Moet je wel de toiletten tijdig weten te bereiken hé, en om insuline te spuiten hoef je volgens mij niet persé naar het toilet.
Toiletten en WC zit op bijna dezelfde plek hier bij de hema. Afhankelijk van de ingang zitten de toiletten zelfs dichterbij.
pi_135451967
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hij kan niet eens incontinentie spellen... wat denk je zelf ? :D
En van huis af ipv van huis uit.....
Nee hij bedoelt dat hij oncoloog is als hij van huis af is.
Als hij weer thuis is, is hij gewoon een 17 jarige knul die op z'n kamer zit te gamen en FOK!ken.
pi_135452097
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Toiletten en WC zit op bijna dezelfde plek hier bij de hema. Afhankelijk van de ingang zitten de toiletten zelfs dichterbij.
Jij bent bekend bij de Hema in Den Haag? Ik kom daar nooit. Maar dan waren de toiletten wellicht een logischere optie geweest inderdaad. Maar goed, ze ging er waarschijnlijk niet vanuit dat ze urine zou verliezen, anders kies je geen pashokje of draag je wel incontinentiemateriaal lijkt me.
pi_135452277
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jij bent bekend bij de Hema in Den Haag? Ik kom daar nooit. Maar dan waren de toiletten wellicht een logischere optie geweest inderdaad. Maar goed, ze ging er waarschijnlijk niet vanuit dat ze urine zou verliezen, anders kies je geen pashokje of draag je wel incontinentiemateriaal lijkt me.
True, true. Het hele verhaal is een beetje sneu maar wordt ook wel een beetje opgeblazen aan alle kanten. Hema beveiligers waren nogal snel met de conclusie en de griet in kwestie wilde iets te graag naar d'r moeder toe.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 20:30:23 ]
  maandag 13 januari 2014 @ 20:30:01 #178
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_135452297
Hoewel die schoonmaakkosten misschien wat hoog zijn is het logisch dat ze die moet betalen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_135452884
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Alsof kleding iets zegt over de intentie van mensen. Tsk.
Nee, dat beweer ik nergens. Tsk.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:55:14 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135453685
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

In sommige HEMA's is een wc ver te zoeken en onduidelijk aangegeven.
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In de Hema in de Grote Marktstraat in Den Haag zitten de toiletten op een goed bereikbare, goed aangegeven plek.
Maar idd, kost paar centen he :')
  maandag 13 januari 2014 @ 20:56:43 #181
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135453757
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef Molo het volgende:

[..]

[..]

In de Hema in de Grote Marktstraat in Den Haag zitten de toiletten op een goed bereikbare, goed aangegeven plek.
Maar idd, kost paar centen he :')
Misschien stond er een rij?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:58:09 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135453830
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Misschien stond er een rij?
en voor de pashokjes niet? Lijkt me niet zo waarschijnlijk :D
  maandag 13 januari 2014 @ 21:03:13 #183
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135454093
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Tja, dikke care.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135456138
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, dat beweer ik nergens. Tsk.
Tuurlijk wel.
pi_135456557
quote:

[..]

Toiletten en WC zit op bijna dezelfde plek hier bij de hema.
Echt waar joh? ;)
pi_135456643
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
Tuurlijk niet.
pi_135462006
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Pashokjes van de Hema he.. daar staat haast nooit een rij.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_135464515
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Je kunt van diabetes wel degelijk urineverlies krijgen.
Beetje ziek van je dat je uberhaupt denk dat ze het zou spelen.
Vrij ongebruikelijk. Geef anders een link als het zo gebruikelijk is zoals je het doet overkomen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:56:22 #189
321876 Cherna
Fuck the System
pi_135466089
quote:

Als je nu nog even vermeld in welk hospice je werkt dan weet ik dat ik daar niet moet zijn.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 01:45:19 #190
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_135467134
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 06:42 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Junks lopen meestal niet met meters, meetstripjes, kleine priknaaldjes, etc. rond. Tenzij het natuurlijk een heroinejunk is met diabetes. ;)
Dat is wel zo, maar iemand die geen diabetes in zijn omgeving heeft is over het algemeen niet bekend met de attributen die zo'n persoon op zak heeft.

Maat van mij ramt ook regelmatig die spuit in z'n poot, maar als die in een restaurant of waarever dan ook is waar andere mensen zijn, dan meldt hij gewoon dat hij z'n spuit insuline gaat zetten als hij het in het zicht moet doen.

Kan wel begrijpen dat het vreemd klinkt omdat het een private zaak is, maar in een land vol bemoeizuchtigen gaan mensen zich gewoon met je bemoeien als je iets 'vreemds' doet.
pi_135467165
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Cherna het volgende:

[..]

Als je nu nog even vermeld in welk hospice je werkt dan weet ik dat ik daar niet moet zijn.
Ho Cherna, achteraan sluiten. Er zijn al 2 wachtenden voor je voor géén behandeling door Drobuuste kankerarts.

pi_135467204
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:45 schreef Keith_Bakker het volgende:

, maar in een land vol bemoeizuchtigen gaan mensen zich gewoon met je bemoeien en oordelen, zonder kennis als je iets 'vreemds' doet.
De kern van de zaak. Onderstreept is van mij.

dinsdag 14 januari 2014 @ 01:51:31 #193
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_135467263
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De kern van de zaak. Onderstreept is van mij.
Yes, en hoewel achterlijk dat het is, omschrijft dit wel 80-90% van de bevolking.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 02:18:44 #194
321876 Cherna
Fuck the System
pi_135467662
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:51 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Yes, en hoewel achterlijk dat het is, omschrijft dit wel 80-90% van de bevolking.
Daar ontkom je niet aan. We hebben immers een ideaal beeld van de mens hoe die zich moet gedragen. Ik probeer dat altijd te vermijden maar soms betrap ik me ook wel op dit soort vooroordelen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 02:20:37 #195
321876 Cherna
Fuck the System
pi_135467684
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 01:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ho Cherna, achteraan sluiten. Er zijn al 2 wachtenden voor je voor géén behandeling door Drobuuste kankerarts.
Lol :)
pi_135469171
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Welke HEMA? :P
pi_135469538
Is er al meer nieuws bekend over dit artikel? Aangezien ik het verhaal nogal vind rammelen vind ben ik wel nieuwsgierig naar de waarheid.
pi_135469620
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:18 schreef zatoichi het volgende:
Is er al meer nieuws bekend over dit artikel? Aangezien ik het verhaal nogal vind rammelen vind ben ik wel nieuwsgierig naar de waarheid.
Wat rammelt er zoal aan het verhaal dan?
pi_135469693
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Spontaan 33,3 zitten en dat van te voren niet doorhebben, plassen zonder dat je dat heel even op kan houden; plassen door een hoge bloedsuiker kun je wel ophouden en verwijzen naar complicaties terwijl dat kind 17 is....
pi_135469734
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe de HEMA beveiligers blijkbaar permanent beelden van de vrouwenpaskamers bekijken?
pi_135470335
En hoe wisten die beveiligers dat? Camera's van de NSA van omkledende mensen?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:06:48 #202
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135470526
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat jij dat niet vreemd vindt, vind ik dan weer niet vreemd.

Dat een normale, menselijke, klantvriendelijke houding te moeilijk is voor zowel jou als lombrosobeveiligers bij de HEMA, snap ik ook.
Ach ja, we kunnen niet allemaal alwetend en verlicht zijn.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:09:58 #203
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135470611
quote:
6s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan nog, als je het niet zeker weet, moet je het VRAGEN, niet meteen "erop los rammen" (figuurlijk, maar dat was wel de reactie van de beveiliging).
Oké, sorry, zo alwetend en verlicht ben je dus niet. Denken dat alle harddrugsgebruikers stinken en er uitgemergeld uitzien. _O-
pi_135470686
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Oké, sorry, zo alwetend en verlicht ben je dus niet. Denken dat alle harddrugsgebruikers stinken en er uitgemergeld uitzien. _O-
Het ging niet over harddruggebruikers, wel over junks. Wel blijven opletten.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:13:04 #205
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135470691
quote:
6s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, en daar vind je alle verschillende soorten gebruikers natuurlijk. Wat raar dat journalisten altijd zoveel moeite moeten doen om de gebruikers uit het zakenleven en de politiek te vinden. Je kijkt gewoon wie er uit ziet alsof hij nachten op het station doorbrengt.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:14:15 #206
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135470717
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Junk is sowieso geen heel duidelijk begrip, maar het is dus prima om drugs te gebruiken in een pashokje als je geen junk bent?
pi_135470775
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:14 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Junk is ten eerste geen heel duidelijk begrip, maar het is dus prima om drugs te gebruiken in een pashokje als je geen junk bent?
Nee, waar lees je dat?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:22:32 #208
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135470899
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, waar lees je dat?
Ik zie anders geen reden voor jou om een onderscheid te benadrukken met je vorige post.
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 10:27:24 #209
184769 crew  Deisyy
pi_135470988
Nu begrijp ik waarom onze Hema geen pashokjes heeft :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135471020
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zie anders geen reden voor jou om een onderscheid te benadrukken met je vorige post.
Tot zover je bijzondere leesvaardigheid.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:32:02 #211
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135471073
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tot zover je bijzondere leesvaardigheid.
Ah, de 'leesvaardigheid' en 'begrijpen lezen' verwijten. Een op Fok! vaak toegepaste truc om het gebruik van argumenten te ontlopen of te ontsnappen aan een discussie waar je geen zin in hebt.
pi_135471121
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ah, de 'leesvaardigheid' en 'begrijpen lezen' verwijten. Een op Fok! vaak toegepaste truc om het gebruik van argumenten te ontlopen of te ontsnappen aan een discussie waar je geen zin in hebt.
Wat is nu precies het punt wat je wil maken met dit quasi-gevatte geouwehoer?
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2014 @ 10:35:52 #213
341203 3-voud
pi_135471154
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bevestigd zijn punt hiermee.
Doe gewoon eens je best ergens op in te gaan i.p.v. oneliners.
pi_135471196
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je bevestigd zijn punt hiermee.
Doe gewoon eens je best ergens op in te gaan i.p.v. oneliners.
Nu wordt-ie helemaal leuk.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:40:46 #215
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135471272
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het ging om een vraag, voor het geval je het niet door had. Ik zal er nog een stellen: Waarom maakt het uit of men dacht dat ze een junk of een harddrugsgebruiker was? Waarom maak je dit onderscheid?

Volgens mij is het in beide gevallen niet gepast om harddrugs te gebruiken in een pashokje in de HEMA. En laat dat nou het vermoeden zijn geweest waarop men handelde. Dat dit onterecht was, komt vaker voor bij vermoedens. Hoe men handelde, is een andere vraag, maar het gaat mij nu even om de onterechte verontwaardiging over het feit dat zij überhaupt van harddrugsgebruik verdacht werd.
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 10:42:21 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_135471317
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:27 schreef Deisyy het volgende:
De Hema hier heeft van dat blauwe licht in de wc's en volgens mij ook geen pashokjes.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 januari 2014 @ 11:15:01 #217
3928 Ulx
pi_135472128
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:27 schreef Deisyy het volgende:
Zullen wel ondergezeken zijn door hordes suikerzieke pubers.

Dat hoor je zo vaak.
pi_135476076
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-suikerziekte.dhtml

quote:
Naar aanleiding van het relaas van de 17-jarige Yosra Aajir, die een acute diabetesaanval kreeg in de HEMA in Den Haag, komt het warenhuis vandaag met een verklaring op Facebook. Yosra wilde zichzelf net een dosis insuline toedienen, toen ze door beveiligers uit het pashokje werd getrokken omdat ze drugs zou gebruiken.

'Wij betreuren de gang van zaken rondom het voorval met mevrouw Aajir en de berichtgeving/dialoog daarover in de (social)media. Inmiddels heeft HEMA onderzoek gedaan naar de achterliggende feiten rondom de kwestie. Vanuit de feiten zoals wij die kennen is de berichtgeving vanuit de media op een aantal punten onjuist en zijn zaken uitvergroot.'

'De beveiligingsbeambten hebben gehandeld naar de feitelijke situatie in de winkel op dat moment. HEMA wil mensen te allen tijde respectvol behandelen en wij vinden het heel vervelend dat de indruk is ontstaan dat dit anders zou zijn. Wij distantiëren ons dan ook van de uitspraken zoals weergegeven. Uit respect naar mevrouw Aajir toe, gaan wij in het openbaar niet in op de feiten. Wij nemen persoonlijk contact op met mevrouw om de kwestie te bespreken.'

Vier uur vastgehouden
Het verhaal van Yosra deed gisteren veel stof opwaaien. Het meisje vertelde dat, juist terwijl ze met haar broek op de knieën zat om een spuit toe te dienen, ze uit het pashokje werd getrokken. Van schrik verliest Yosra wat urine. Ze wordt door de beveiligers beschuldigd van het gebruiken van drugs en de politie wordt ingeschakeld.

Het lukte Yosra vervolgens niet, noch pogingen van haar vriendin en haar moeder daartoe, om de de beveiliging en de politie te overtuigen vna het feit dat ze suikerziekte heeft. Ze werd vier uur vastgehouden op het politiebureau.

Daar werd ze, vanwege het urineverlies, beschuldigd van vandalisme. De dienstdoende agenten weigeren te geloven dat ze diabetespatiënte is. Yosra: 'Toen ik mijn medicijnen liet zien zeiden ze: Dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen.'

Boete
Yosra werd uiteindelijk naar huis gestuurd met een 'civiele aanzegging' van de HEMA. Op de tweede bladzijde was het vakje 'Vandalisme / vernieling met schade voor een bedrag van 50 euro' aangekruist. Daarover liet de het warenhuis gisteravond in een schriftelijke verklaring aan Omroep West dat Yosra toch geen boete heeft gekregen.

'De dame in kwestie blijkt geen boete te hebben gekregen maar een waarschuwing voor het gedrag dat zij vertoonde op vrijdag 10 januari jl. Dit staat ook duidelijk op het formulier dat zij heeft ontvangen waar wij de beschikking over hebben.'

'HEMA ruimt plas op'
Volgens Yosra heeft haar vriendin, die op dat moment bij haar was, de urine in het pashokje opgeruimd. Volgens HEMA is dat niet waar. 'Uit de verklaring van de beveiligingsbeambte blijkt dat het winkelpersoneel het hokje heeft schoongemaakt en niet de vriendin', schrijft woordvoerder Judy op het Veld.weten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2014 13:32:24 ]
pi_135476329
Hm, nogal tegenstrijdige berichten dus. Het was ook wel een bizar verhaal.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:58:11 #220
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_135479903
quote:

[..]

Weet iemand of Cyntheria ook diabetes heeft?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 januari 2014 @ 15:04:59 #221
3928 Ulx
pi_135480170
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Het was ook wel een bizar verhaal.
Joh. Je meent het. Heb je nu geen medelijden met het arme schaepje, dat door deze vreselijke ziekte het al zo zwaar heeft?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:30:17 #222
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135485246
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Joh. Je meent het. Heb je nu geen medelijden met het arme schaepje, dat door deze vreselijke ziekte al zo zwaar is?
Fixed.
pi_135485449
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het ging om een vraag, voor het geval je het niet door had. Ik zal er nog een stellen: Waarom maakt het uit of men dacht dat ze een junk of een harddrugsgebruiker was? Waarom maak je dit onderscheid?
Als iemand er uit ziet als een junk hoef je je wellicht al minder druk te gaan maken over de vraag of er harddrugs wordt gebruikt. In het geval van een meisje onder de 20 wat er relatief goed gekleed uit ziet.

quote:
Volgens mij is het in beide gevallen niet gepast om harddrugs te gebruiken in een pashokje in de HEMA. En laat dat nou het vermoeden zijn geweest waarop men handelde. Dat dit onterecht was, komt vaker voor bij vermoedens. Hoe men handelde, is een andere vraag, maar het gaat mij nu even om de onterechte verontwaardiging over het feit dat zij überhaupt van harddrugsgebruik verdacht werd.
Volgens mij is het in één van de gevallen al wat minder handig om direct uit te gaan van harddrugs.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:40:56 #224
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_135485608
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als iemand er uit ziet als een junk hoef je je wellicht al minder druk te gaan maken over de vraag of er harddrugs wordt gebruikt. In het geval van een meisje onder de 20 wat er relatief goed gekleed uit ziet.

[..]

Volgens mij is het in één van de gevallen al wat minder handig om direct uit te gaan van harddrugs.
Misschien is het niet zo heel handig, maar voor iemand die niet zo bekend is met diabetes kan ik me dit wel voorstellen. Daarna zouden zij echter wel voor rede vatbaar moeten zijn. Dit is wel maar één kant van het verhaal. Vooral dat stuk over wat die politieagenten gezegd zouden hebben vind ik moeilijk te geloven.
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 januari 2014 @ 17:42:35 #225
3928 Ulx
pi_135485660
Het feit dat de HEMA niet in detail gaat met de pers, dus niet met modder gaat gooien en alleen zegt dat een aantal zaken die dat meisje het land in brulde aantoonbaar niet kloppen, zegt mij eigenlijk wel genoeg.

Ik denk dat de jongedame gewoon een enorme stennis heeft staan schoppen waarna ze er bij de HEMA ook geen zin meer in hadden, en dus maar de politie belden.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:52:04 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135485960
quote:

[..]

In Den Haag in de Grote Marktstraat? Volgens mij is de kleding beneden en de toiletten boven..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:55:50 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135486065
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:42 schreef Ulx het volgende:
Het feit dat de HEMA niet in detail gaat met de pers, dus niet met modder gaat gooien en alleen zegt dat een aantal zaken die dat meisje het land in brulde aantoonbaar niet kloppen, zegt mij eigenlijk wel genoeg.

Ik denk dat de jongedame gewoon een enorme stennis heeft staan schoppen waarna ze er bij de HEMA ook geen zin meer in hadden, en dus maar de politie belden.
Je bent nogal snel van het conclusies trekken geloof ik..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_135486390
quote:
Dit.
Ongeloofwaardig eenzijdig artikel dit.
Zal wel een andere kant ook aan zijn.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_135488284
Als het kan voorkomen dat zo iemand in de broek plast bij het spuiten, draag je toch voor de zekerheid een Teena Lady? Ik wil me liever niet omkleden in een plashokje.
pi_135488827
quote:
Beetje wel ja. Nja, ook dat is geen excuus om zo behandeld te worden. Ze zal zelf ook wel hebben gescholden maar dat is logisch.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135489081
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vertel eens welke wijk je precies hebt gewoond waar de junks zich vooral lieten vertegenwoordigen door goed geklede meisjes van onder de 20?
Hoho, ze winkelt bij de HEMA dus of ze goedgekleed was moet je niet gaan speculeren :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135496274
Veel KUCH legitieme echte Nederlandse achternamen KUCH op Facebook die het kindje verdedigen en alles slikken wat de media zegt. Oh ja en elkaar ophitsen.

Kansloos volk :')

https://www.facebook.com/hema/posts/618274734889203?stream_ref=10
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_135497020
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als het kan voorkomen dat zo iemand in de broek plast bij het spuiten, draag je toch voor de zekerheid een Teena Lady? Ik wil me liever niet omkleden in een plashokje.
Ik vind het begrijpelijker dat een 17-jarige soms haar Tena Lady niet draagt (omdat het een puber is), dan dat beveiligingspersoneel mensen negeert als ze zeggen dat ze diabeet zijn omdat ze volgens de HEMA "wel vaker wat mee maken, dus tja, begrijpelijk".
pi_135497393
Maar doe je ook je onderbroek uit als je een insulinespuit zet??

Of heeft ze door haar onderbroek heen geplast???
pi_135508065
http://www.omroepwest.nl/nieuws/12-01-2014/diabetespatiënte-aangezien-voor-plassende-junk

Ik weet het niet hoor.
Vooral hoe ze sommige dingen verwoord kan ik me haast niet voorstellen dat het echt zo gegaan is als dat ze zelf zegt.

Vooral dat stukje waar ze zogenaamd hulpeloos en onschuldig zegt : kun je me alsjeblieft niet zo behandelen :')

Als ze het daadwerkelijk op die manier gezegd had dan had ze ook niet door twee man vastgepakt hoeven te worden.
Of zoals ze het zelf zegt : mishandeld.
Want kijk nou zelf aan het einde van het filmpje, die armen helemaal bont en blauw door de mishandeling :')

Ik denk dat dit meisje niet helemaal eerlijk is en ik vind het helemaal belachelijk dat het gelijk weer op rasicme gegooid moet worden, maarja dat is wel het makkelijkst om er straks nog een slaatje uit te kunnen slaan natuurlijk.
Wat ze ook vast gaat proberen gezien haar laatste zin in het filmpje..
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 01:58:13 #236
3928 Ulx
pi_135508240
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je bent nogal snel van het conclusies trekken geloof ik..
Nee hoor. Ik stel gewoon kritische vragen Braaf geloven wat men mij vertelt doe ik niet. Zeker niet als ik in het oorspronkelijke artikeltje een brooduchtere reactie van de politie lees. "Ze wilde wachten op een advocaat, tja, dan duurt het allemaal wat langer.....", en dingen staan dat direct nadat ze spoot de bewakers het gordijn openrukten. Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk tenzij ze door twee man werd gevolgd. En als de bewakingsvideos ook naar de politie zijn gegaan en de HEMA laat vervolgens weten dat een aantal dingen in het verhaal niet kloppen en dat ze daarover in contact zijn getreden (zonder deze zaken -die naar ik aanneem haar beweringen keihard onderuit trappen- publiek te maken om een minderjarige met een grote waffel nog een beetje te beschermen.....)

Maar goed, je bent vrij haar op haar woord te geloven.
pi_135508328
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:33 schreef Peepernoot het volgende:
http://www.omroepwest.nl/nieuws/12-01-2014/diabetespatiënte-aangezien-voor-plassende-junk

Ik weet het niet hoor.
Vooral hoe ze sommige dingen verwoord kan ik me haast niet voorstellen dat het echt zo gegaan is als dat ze zelf zegt.

Vooral dat stukje waar ze zogenaamd hulpeloos en onschuldig zegt : kun je me alsjeblieft niet zo behandelen :')

Als ze het daadwerkelijk op die manier gezegd had dan had ze ook niet door twee man vastgepakt hoeven te worden.
Uhm, ze wou naar haar moeder toegaan, daarom werd ze vastgepakt door die bewakers, en dat was voor haar de aanleiding om hun te vragen haar niet zo te behandelen.
Voor de rest komt zij op mij over als een vrij rustig meisje, en tja, als ik zo zie hoe zij met haar tasje omgaat .. dat lijkt allemaal nog heel nieuw en onwennig, alsof de ziekte pas is geconstateerd, het zijn nog geen routinehandelingen.

quote:
Of zoals ze het zelf zegt : mishandeld.
Want kijk nou zelf aan het einde van het filmpje, die armen helemaal bont en blauw door de mishandeling :')
Dieper gelegen bloeduitstortingen tonen pas na een paar dagen blauw hoor, dus de kleur van haar armen zegt weinig.

quote:
Ik denk dat dit meisje niet helemaal eerlijk is en ik vind het helemaal belachelijk dat het gelijk weer op rasicme gegooid moet worden, maarja dat is wel het makkelijkst om er straks nog een slaatje uit te kunnen slaan natuurlijk.
Wat ze ook vast gaat proberen gezien haar laatste zin in het filmpje..
Goh, ze wil echt excuses hebben, nou nou, wat erg zeg ..
pleased to meet you
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 02:26:27 #238
3928 Ulx
pi_135508334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 02:20 schreef moussie het volgende:

[..]

Uhm, ze wou naar haar moeder toegaan, daarom werd ze vastgepakt door die bewakers, en dat was voor haar de aanleiding om hun te vragen haar niet zo te behandelen.
Voor de rest komt zij op mij over als een vrij rustig meisje, en tja, als ik zo zie hoe zij met haar tasje omgaat .. dat lijkt allemaal nog heel nieuw en onwennig, alsof de ziekte pas is geconstateerd, het zijn nog geen routinehandelingen.

[..]

Dieper gelegen bloeduitstortingen tonen pas na een paar dagen blauw hoor, dus de kleur van haar armen zegt weinig.

[..]

Goh, ze wil echt excuses hebben, nou nou, wat erg zeg ..
Dat is wat zij zegt, De HEMA beweert iets anders, en kan gezien het feit dat ze haar hebben gecontacteerd dat waarschijnlijk ook wel bewijzen, Want marketingtechnisch heb je er geen sodemieter aan om hier over te liegen.
  woensdag 15 januari 2014 @ 03:02:31 #239
351780 Piye
King of Kush
pi_135508450
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik stel gewoon kritische vragen Braaf geloven wat men mij vertelt doe ik niet. Zeker niet als ik in het oorspronkelijke artikeltje een brooduchtere reactie van de politie lees. "Ze wilde wachten op een advocaat, tja, dan duurt het allemaal wat langer.....", en dingen staan dat direct nadat ze spoot de bewakers het gordijn openrukten. Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk tenzij ze door twee man werd gevolgd. En als de bewakingsvideos ook naar de politie zijn gegaan en de HEMA laat vervolgens weten dat een aantal dingen in het verhaal niet kloppen en dat ze daarover in contact zijn getreden (zonder deze zaken -die naar ik aanneem haar beweringen keihard onderuit trappen- publiek te maken om een minderjarige met een grote waffel nog een beetje te beschermen.....)

Maar goed, je bent vrij haar op haar woord te geloven.
Ik denk dat dat nou precies is wat ze bedoelt met snel van conclusie. Omdat de Hema zegt er niet publiekelijk op in te willen gaan neem jij voor het gemak maar aan dat ze haar verhaal keihard onderuit kunnen halen. Kritisch ben je wel ja. _O-
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 07:00:39 #240
3928 Ulx
pi_135508809
Omdat de HEMA zegt dat ze ongelijk heeft. De HEMA kan dat natuurlijk óók via de pers spelen. Dan staat de jongedame een beetje voor lul. Kom op zeg, zelfs een formulier dat ze meekreeg was ineens een boete volgens haar. Ze liegt over het schoonmaken. Ze klaagt dat ze uren op het bureau zat, maar dat was eigen keuze....Bepaalde uitspraken van haar zijn op zijn minst discutabel te noemen.

En dan zou je geen conclusie mogen trekken dat ze de boel gewoon zwaar aan het overdrijven is?

Als de HEMA de conclusie trekt dat haar verhaal klopte had ze al lang een bosje bloemen en een cadeaubon gehad. Dan gaat zo'n bedrijf niet eens in discussie.
pi_135508894
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:00 schreef Ulx het volgende:
Omdat de HEMA zegt dat ze ongelijk heeft. De HEMA kan dat natuurlijk óók via de pers spelen. Dan staat de jongedame een beetje voor lul. Kom op zeg, zelfs een formulier dat ze meekreeg was ineens een boete volgens haar. Ze liegt over het schoonmaken. Ze klaagt dat ze uren op het bureau zat, maar dat was eigen keuze....Bepaalde uitspraken van haar zijn op zijn minst discutabel te noemen.

En dan zou je geen conclusie mogen trekken dat ze de boel gewoon zwaar aan het overdrijven is?

Als de HEMA de conclusie trekt dat haar verhaal klopte had ze al lang een bosje bloemen en een cadeaubon gehad. Dan gaat zo'n bedrijf niet eens in discussie.
Ik weet niet waar je op baseert dat ze niet hebben gedreigt om een boete te geven en dat ze vrijwillig is gebleven, maar de laatste alinea geloof ik niet zo. Het is namelijk een best grote zaak geworden met veel media-aandacht. Logischer is dat HEMA dan gewoon zegt dat zij zaken onjuist verteld, zodat de winkel niet nog meer kritiek over zich heenkrijgt.
Let's do it, let's fall in love
  woensdag 15 januari 2014 @ 07:43:46 #242
3542 Gia
User under construction
pi_135509023
Dit is natuurlijk schandalig. Het feit dat ze allochtoon is, is schijnbaar een reden voor de beveiligers om alles wat ze zegt af te doen als smoesjes en leugens.

Maar ik kan me voorstellen dat een 17-jarige behoorlijk obstinaat kan reageren, wat in dit geval olie op het vuur is.
  woensdag 15 januari 2014 @ 08:23:14 #243
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_135509283
quote:
dat dus dom wicht, ga dan naar eeen toilet, stommerd

Diabetus m, ja vast , smerige urine junk
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  woensdag 15 januari 2014 @ 09:59:11 #244
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135510679
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Dus je vind deze opmerking bij nader inzien ook onterecht?

quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

† In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 10:11:24 #245
341203 3-voud
pi_135510997
quote:
Zoals verwacht, een schreeuw-allochtoon. Goh, die zien we ook amper :')
pi_135511296
Toch wel triest gesteld met sommige FOK!kers, die het feit dat ze allochtoon is aangrijpen om haar verhaal in twijfel te trekken.

Als het een onschuldig blond meisje was geweest was er vast niet zoveel speculatie geweest. :')

Gelukkig is FOK! niet representatief voor Nederland.
  woensdag 15 januari 2014 @ 10:32:46 #247
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135511557
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:23 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je op baseert dat ze niet hebben gedreigt om een boete te geven en dat ze vrijwillig is gebleven, maar de laatste alinea geloof ik niet zo. Het is namelijk een best grote zaak geworden met veel media-aandacht. Logischer is dat HEMA dan gewoon zegt dat zij zaken onjuist verteld, zodat de winkel niet nog meer kritiek over zich heenkrijgt.
Die laatste alinea geldt in ieder geval voor de grote bedrijven die ik van binnen ken. Waarom zou je liegen, als je het kan afkopen met een bloemetje en een beetje stofhappen? Veel bloemisten verdienen enorm aan Klantenservices. :Y
  woensdag 15 januari 2014 @ 10:35:58 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_135511647
ja komop zeg, een beetje een paskamer onderpissen en dan er vanuit gaan dat mensen wel ff begrip hebben.

Natuurlijk is het kut als je diabetes hebt, maar dat weet je dan toch van jezelf? Daar hou je rekening mee. En ok, het kan een keer misgaan, maar dat is dan toch niet de fout van een beveiliger die iemand met een spuit in de handen ziet pissen in een pashokje? :').

Slachtofferrol wel weer erg snel aangemeten. Gewoon excuses maken en klaar, de HEMA kan het ook niet weten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 15 januari 2014 @ 10:36:38 #249
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135511668
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch wel triest gesteld met sommige FOK!kers, die het feit dat ze allochtoon is aangrijpen om haar verhaal in twijfel te trekken.

Als het een onschuldig blond meisje was geweest was er vast niet zoveel speculatie geweest. :')

Vertel eens, hoe zit dat dan met de reacties op een verhaal dat net zo eenzijdig overkwam, maar over een oud blank vrouwtje ging?

Het lijkt mij heel normaal om een verhaal in twijfel te trekken, wanneer er geen sprake is van hoor en wederhoor.

Ik vind het overigens schandalig dat je zo klakkeloos een heleboel mensen uitmaakt voor racist, dat is een behoorlijke grove belediging. Dat hebben we de afgelopen maanden eerder gezien. Je zou daarvan geleerd kunnen hebben, dat dit soort beledigingen een discussie al snel onmogelijk maken.
pi_135512635
En dan beschrijft HEMA het als 'vervelend'? Dit is mensonterend, racistisch en dieptriest. Die beveiligers hebben hun brevet bij een pakje boter gekregen, en moeten op hun minst worden berispt en op cursus. :r

Dat er mensen zijn die het niet fijn vinden dat ze de paskamer onderplast, ja natuurlijk wie niet. Maar dat ze zo wordt behandeld is ongelofelijk. Tegen de muur geduwd, geen mogelijkheid tot uitleg, en zeggen dat ze maar doet alsof.
pi_135513126
quote:

Nu ben jij net zo goed aan het generaliseren; de eerste twee die het verhaal in twijfel trokken zijn zelf diabeten...
pi_135513871
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dus je vind deze opmerking bij nader inzien ook onterecht?

[..]

Nee, integendeel. Jij weet geen onderscheid te maken tussen junks en harddrugsgebruikers getuige onderstaande quote en komt dan semi-gevat lopen doen. Kennelijk nog steeds niet, anders zou je deze vraag niet stellen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: wel blijven opletten.

[ Bericht 20% gewijzigd door Xa1pt op 15-01-2014 11:53:43 ]
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 12:15:46 #253
341203 3-voud
pi_135514849
quote:

Tja, als een automerk slechte auto's maakt waar de consumenten dagelijks technische problemen mee ondervinden, ga je het bedrijf in twijfel trekken.

Redelijk toch? Waarom moeten we als land hier opeens op de tenen lopen? Omdat het zo zielige mensen zijn? Of werkt de racisme kaart zo prettig voor je egoistische zelfverhevenheid? Jezelf goed af willen schilderen als humane super-peer maar niet verder kijken dan je neus lang is, zeg maar.
pi_135515050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Tja, als een automerk slechte auto's maakt waar de consumenten dagelijks technische problemen mee ondervinden, ga je het bedrijf in twijfel trekken.

Redelijk toch? Waarom moeten we als land hier opeens op de tenen lopen?
Omdat alleen maar kankeren op allochtonen en de boel lekker kapot polariseren de situatie niet verbetert, integendeel.
pi_135515083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat alleen maar kankeren op allochtonen en de boel lekker kapot polariseren de situatie niet verbetert, integendeel.
Maar het stelselmatig ontkennen of goedpraten ook niet. Een gulden middenweg moet nog gevonden worden.
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:26:03 #256
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135515110
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, integendeel. Jij weet geen onderscheid te maken tussen junks en harddrugsgebruikers getuige onderstaande quote en komt dan semi-gevat lopen doen. Kennelijk nog steeds niet, anders zou je deze vraag niet stellen.

[..]

Zoals ik al zei: wel blijven opletten.
Jammer dat als je die mening hebt, je niet duidelijk wil maken waar dat onderscheid gemaakt kan worden. Zo komen we niet verder en dan kunnen we het hier ook bij laten. Ik houd er niet van om me in cirkels te laten lopen.
pi_135515229
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:26 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Jammer dat als je die mening hebt, je niet duidelijk wil maken waar dat onderscheid gemaakt kan worden. Zo komen we niet verder en dan kunnen we het hier ook bij laten. Ik houd er niet van om me in cirkels te laten lopen.
Ja, best lastig als je verstrikt raakt in je eigen gelul. Maar lees anders eens terug op wie El_Matador reageerde en wat voor sullige opmerkingen diegene precies maakte.
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:30:13 #258
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135515232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Redelijk toch? Waarom moeten we als land hier opeens op de tenen lopen? Omdat het zo zielige mensen zijn? Of werkt de racisme kaart zo prettig voor je egoistische zelfverhevenheid? Jezelf goed af willen schilderen als humane super-peer maar niet verder kijken dan je neus lang is, zeg maar.
Het verschil tussen individuen uit een bevolkingsgroep is groter dan de verschillen tussen twee vrijwel identieke auto's.
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 12:30:59 #259
341203 3-voud
pi_135515261
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het begon ergens. Namelijk met hun gedrag en houding.
Anders zouden we dagelijks ook alle geïmporteerde Chinezen, Koreanen en Duitsers afblaffen.

Maar jij bent voor het omkeren omdat je de groep niet durft/wilt aanspreken.
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:32:26 #260
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135515313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef koffiegast het volgende:
En dan beschrijft HEMA het als 'vervelend'? Dit is mensonterend, racistisch en dieptriest. Die beveiligers hebben hun brevet bij een pakje boter gekregen, en moeten op hun minst worden berispt en op cursus. :r

Dat er mensen zijn die het niet fijn vinden dat ze de paskamer onderplast, ja natuurlijk wie niet. Maar dat ze zo wordt behandeld is ongelofelijk. Tegen de muur geduwd, geen mogelijkheid tot uitleg, en zeggen dat ze maar doet alsof.
Nou wek je op mij de indruk dat je het verhaal selectief gelezen hebt. Je kunt niet het stuk negeren waarin HEMA zegt dat de feiten onjuist worden weergegeven, maar wel hun mening over deze gebeurtenis lezen. Je moet ook begrijpen waarom zij het slechts 'vervelend' noemen.
pi_135515346
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:30 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat is inderdaad één van de redenen dat de boel hier vrolijk kapot gepolariseerd wordt. "Hunnie begonnen, dus ik ga lekker achterover zitten en verander pas iets als zíj in actie komen". Met die houding komen we er wel.
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 12:35:25 #262
341203 3-voud
pi_135515413
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is inderdaad één van de redenen dat de boel hier vrolijk kapot gepolariseerd wordt. "Hunnie begonnen, dus ik ga lekker achterover zitten en verander pas iets als zíj in actie komen". Met die houding komen we er wel.
Ja, doe maar alsof je neus bloed. Geen wonder dat je de rest niet mee quote. Anders moest je erop in gaan.
pi_135515469
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ja, doe maar alsof je neus bloed. Geen wonder dat je de rest niet mee quote. Anders moest je erop in gaan.
De rest was alleen maar gelul om je gepolariseer te kunnen rechtvaardigen.
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 12:38:06 #264
341203 3-voud
pi_135515491
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De rest was alleen maar gelul om je gepolariseer te kunnen rechtvaardigen.
Je kunt het dus niet tegenspreken. Maar dat probleem hebben er meer.
pi_135515675
quote:

Het gaat nu om 2 groepen,
#1 allochtonen
#2 junks

beide hebben zo veel overlast veroorzaakt in Nederland dat wij daar haast wel vooroordelen over moeten hebben. Dus is het niet zo onbegrijpelijk dat de beveiliger zo reageerde.

Hoeveel junks / alloctonen of spuitende allochtonen / jattende junks heeft hij al buiten moeten zetten? gaat het 1x fout en het wordt breed uitgemeten in de media.

Allochtonen ( Marokkanen ) en junks hebben dit aan hun zelf te danken dat er met argwaan naar hun gekeken worden dus moet je niet zo gek opkijken dat je zo behandeld wordt.
Dus wil ze klagen? klaag maar bij je mede landgenoten met Marrokkaanse roots of spuitende junks die buiten rondlopen
pi_135515772
quote:

jeugdige low-budget beveiligers zorgen wel vaker voor problemen ipv dat ze gewoon hun werk doen |:(
..///
pi_135516049
quote:

Kijk, en hier zit weer een probleem: je noemt het racistisch, terwijl uit niets blijkt dat de hema racistisch is. Door het telkens trekken van de racismekaart maak je 'm lekker ongeloofwaardig :r
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 13:21:08 #268
3928 Ulx
pi_135517052
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:23 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Toen ze bij de politie zat wilde ze alleen verhoord worden met een advocaat erbij. Dan moet je natuurlijk wel wachten tot hij er is. Toen kwam het verhoor en stond ze na een kwartiertje weer buiten. Dat had dus ook een heel stuk sneller kunnen gaan. Maar ze koos zelf om te wachten. Dan moet je natuurlijk niet gaan huilen dat je een paar uur op een bureau zit.

En HEMA heeft in eerste instantie gezegd dat ze uitzochten wat er nou eigenlijk precies aan de hand was, en toen ze dat hadden gedaan aangegeven dat wat er in de krant staat niet helemaal klopt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:31:51 #269
351780 Piye
King of Kush
pi_135517436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:00 schreef Ulx het volgende:

Ze klaagt nergens dat ze zo lang vastzat, maar noemt het slechts. Ze gebruikt zelfs de eufemistische beschrijving "4 uurtjes". Op dat formulier was blijkbaar wel degelijk het kopje 'vandalisme met een schade van 50 euro' aangekruist. En het schoonmaken is natuurlijk een welles nietes verhaal, net zoals wat er gezegd zou zijn en of ze hardhandig is aangepakt. Het lijkt me niet wijs voor ons om daar aannames over te gaan doen wat klopt en wat niet.

Maar om de één of andere reden ga jij er direct vanuit dat alles wat de Hema zegt klopt en dat dit meisje alles bij elkaar lult. Ook al voor de reactie van de Hema was het overduidelijk dat jij per se niks van haar verhaal wilde geloven. Dat noem ik niet kritisch nadenken maar vooringenomen zijn. Het is precies hetzelfde als de mensen die klakkeloos aannemen dat wat zij zegt helemaal klopt. Het is waarschijnlijker dat de waarheid ergens in het midden ligt. Of zij echt verkeerd behandeld werd is een kwestie van perceptie en zo een onderzoek van Hema houdt natuurlijk ook gewoon in dat ze de betreffende bewakers gaan vragen naar hun kant van het verhaal.

quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:36 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik vind het overigens schandalig dat je zo klakkeloos een heleboel mensen uitmaakt voor racist, dat is een behoorlijke grove belediging. Dat hebben we de afgelopen maanden eerder gezien. Je zou daarvan geleerd kunnen hebben, dat dit soort beledigingen een discussie al snel onmogelijk maken.
Naarmate de discussie vordert komt de aap anders wel uit de mouw dat bij sommigen hier wel degelijk racistische motieven meespelen. Of vind jij het geen racistische houding dat sommigen adhv haar afkomst bepalen of de behandeling terecht is of niet?
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 13:37:27 #270
3928 Ulx
pi_135517636
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef Piye het volgende:

[..]

Ze klaagt nergens dat ze zo lang vastzat, maar noemt het slechts. Ze gebruikt zelfs de eufemistische beschrijving "4 uurtjes". Op dat formulier was blijkbaar wel degelijk het kopje 'vandalisme met een schade van 50 euro' aangekruist. En het schoonmaken is natuurlijk een welles nietes verhaal, net zoals wat er gezegd zou zijn en of ze hardhandig is aangepakt. Het lijkt me niet wijs voor ons om daar aannames over te gaan doen wat klopt en wat niet.

Maar om de één of andere reden ga jij er direct vanuit dat alles wat de Hema zegt klopt en dat dit meisje alles bij elkaar lult. Ook al voor de reactie van de Hema was het overduidelijk dat jij per se niks van haar verhaal wilde geloven. Dat noem ik niet kritisch nadenken maar vooringenomen zijn. Het is precies hetzelfde als de mensen die klakkeloos aannemen dat wat zij zegt helemaal klopt. Het is waarschijnlijker dat de waarheid ergens in het midden ligt. Of zij echt verkeerd behandeld werd is een kwestie van perceptie en zo een onderzoek van Hema houdt natuurlijk ook gewoon in dat ze de betreffende bewakers gaan vragen naar hun kant van het verhaal.
Als iemand zegt dat ze haar broek laat zakken in een kleedhokje èn direct rukken twee bewakers het gordijn open, beschuldigen haar van heroinegebruik en slepen haar met de ondergeplaste broek op de knieën door de winkel naar een kantoortje, heb ik daar wel vraagtekens bij. Jij niet?
pi_135517809
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als iemand zegt dat ze haar broek laat zakken in een kleedhokje èn direct rukken twee bewakers het gordijn open, beschuldigen haar van heroinegebruik en slepen haar met de ondergeplaste broek op de knieën door de winkel naar een kantoortje, heb ik daar wel vraagtekens bij. Jij niet?
Sommige mensen geloven graag alles wat slachtoffers vertellen. Hema is de boeman hier, ze willen er niet eens over nadenken. Sommige users nemen het in elk topic voor allochtonen op omdat allochtonen zielig zijn, die mensen zijn helemaal verloren.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:41:40 #272
351780 Piye
King of Kush
pi_135517823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Vraagtekens plaatsen is altijd goed. Het zou je sieren als je dat ook deed bij de andere partij.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:46:57 #273
351780 Piye
King of Kush
pi_135518042
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Sommige mensen geloven graag alles wat slachtoffers vertellen. Hema is de boeman hier, ze willen er niet eens over nadenken. Sommige users nemen het in elk topic voor allochtonen op omdat allochtonen zielig zijn, die mensen zijn helemaal verloren.
Ik begrijp de reactie van de bewakers best (alleen beetje dom om het verschil tussen een insuline- en injectiespuit niet te zien). Maar het is natuurlijk ook begrijpelijk dat zij verontwaardigd is dat ze voor junk wordt aangezien en een bijbehorende negatieve behandeling krijgt. Dus ik schilder de Hema zeker niet af als de boeman, maar ik ga ook niet gelijk roepen dat zij het is. Het grappige is dat je anderen beticht van een weigering tot nadenken terwijl je zelf ook behoort tot de groep wiens reactie al te voorspellen was bij het lezen van haar naam.
pi_135518513
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik begrijp de reactie van de bewakers best (alleen beetje dom om het verschil tussen een insuline- en injectiespuit niet te zien). Maar het is natuurlijk ook begrijpelijk dat zij verontwaardigd is dat ze voor junk wordt aangezien en een bijbehorende negatieve behandeling krijgt. Dus ik schilder de Hema zeker niet af als de boeman, maar ik ga ook niet gelijk roepen dat zij het is. Het grappige is dat je anderen beticht van een weigering tot nadenken terwijl je zelf ook behoort tot de groep wiens reactie al te voorspellen was bij het lezen van haar naam.
Nee hoor, ik geloof geen van beide partijen volledig. Vooral verhalen die alleen maar op het punt van het vermeende slachtoffer of dader ingaan zijn vaak zo ongeloofwaardig dat ik automatisch mijn vraagtekens bij het verhaal plaats. Wat doe ik verkeerd bij het lezen van haar naam? :')

Ik snap wel dat zij zo emotioneel is en dat de Hema dat totaal niet is, maar dat wil niet zeggen dat ik haar maar op haar bruine ogen geloof.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 14:06:41 #275
3928 Ulx
pi_135518762
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Piye het volgende:

[..]

Vraagtekens plaatsen is altijd goed. Het zou je sieren als je dat ook deed bij de andere partij.
De andere partij komt rustig en redelijk op mij over. Ze geven èn tonen aan dat een paar dingen die het meisje zegt niet kloppen, en dat ze dat met haar bespreken en dat ze dat niet via de pers willen doen.
Als de HEMA aantoonbaar liegt zal het meisje heel binnenkort wel weer in de krant staan.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:07:32 #276
351780 Piye
King of Kush
pi_135518797
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee hoor, ik geloof geen van beide partijen volledig. Vooral verhalen die alleen maar op het punt van het vermeende slachtoffer of dader ingaan zijn vaak zo ongeloofwaardig dat ik automatisch mijn vraagtekens bij het verhaal plaats. Wat doe ik verkeerd bij het lezen van haar naam? :')

Ik snap wel dat zij zo emotioneel is en dat de Hema dat totaal niet is, maar dat wil niet zeggen dat ik haar maar op haar bruine ogen geloof.
Het was een verwijzing naar wat je zei over users die het standaard opnemen voor allochtonen, aangezien dat natuurlijk twee kanten op werkt. Maar oké verder ben ik het wel met je eens.
pi_135518912
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Piye het volgende:

[..]

Het was een verwijzing naar wat je zei over users die het standaard opnemen voor allochtonen, aangezien dat natuurlijk twee kanten op werkt. Maar oké verder ben ik het wel met je eens.
Dus eigenlijk zeg je dat ik helemaal niks heb gedaan bij het lezen van haar naam. Bedankt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:13:37 #278
351780 Piye
King of Kush
pi_135519028
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat ik helemaal niks heb gedaan bij het lezen van haar naam. Bedankt.
Inderdaad. Goed bezig. ^O^
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 14:13:50 #279
3928 Ulx
pi_135519039
De meeste bewakers die ik in winkels zie zijn trouwens ook allochtoon. Ik weet niet hoe jullie dat zien, maar ik zou mezelf een ontzettende racist vinden door het niet op te nemen voor de HEMA.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 14:16:31 #280
3928 Ulx
pi_135519120
pi_135519232
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef Piye het volgende:

[..]

Inderdaad. Goed bezig. ^O^
quote:
Het grappige is dat je anderen beticht van een weigering tot nadenken terwijl je zelf ook behoort tot de groep wiens reactie al te voorspellen was bij het lezen van haar naam.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef Ulx het volgende:
De meeste bewakers die ik in winkels zie zijn trouwens ook allochtoon. Ik weet niet hoe jullie dat zien, maar ik zou mezelf een ontzettende racist vinden door het niet op te nemen voor de HEMA.
Je wordt hier gevangen tussen 2 allochtone kampen. Wat je ook doet, je bent een vuile racist en waarschijnlijk ook een Nazi.
pi_135519288
Ja vooral Ulx trollreacties gebruiken om je punt te maken.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 14:25:04 #283
3928 Ulx
pi_135519411
quote:
9s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Ja vooral Ulx trollreacties gebruiken om je punt te maken.
Wat nou trollreacties? Ik reageer gewoon op de informatie zoals die gegeven is in de verklaringen van de families en de vriendin.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2014 @ 14:25:41 #284
3928 Ulx
pi_135519434
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je wordt hier gevangen tussen 2 allochtone kampen. Wat je ook doet, je bent een vuile racist en waarschijnlijk ook een Nazi.
Kut is dat.
pi_135523227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:30 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Anders zouden we dagelijks ook alle geïmporteerde Chinezen, Koreanen en Duitsers afblaffen.

Maar jij bent voor het omkeren omdat je de groep niet durft/wilt aanspreken.
Lol, de Marokkanen en Turken werden al uitgescholden voor iemand zich druk maakte over hun gedrag en houding. Daar was destijds de hoge werkloosheid ten gevolge van de oliecrisis debet aan, puberale crimineeltjes bestonden toen nog niet. En tja, hoe werden de Chinezen ook alweer genoemd? Pinda's was het toch? En hoe vaak ik voor mof ben uitgescholden, zomaar vanuit het niets door mensen die mij nog niet eens kenden, die keren zijn niet te tellen. Tegenwoordig niet meer overigens, de autochtone Nederlander heeft nu een ander slachtoffer gevonden. Maar denken dat andere bevolkingsgroepen niet uit werden gescholden is gewoon onzin, er is altijd wel de een of andere minderheid die afgeblaft wordt.
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 16:15:36 #286
341203 3-voud
pi_135523528
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Lol, de Marokkanen en Turken werden al uitgescholden voor iemand zich druk maakte over hun gedrag en houding. Daar was destijds de hoge werkloosheid ten gevolge van de oliecrisis debet aan, puberale crimineeltjes bestonden toen nog niet. En tja, hoe werden de Chinezen ook alweer genoemd? Pinda's was het toch? En hoe vaak ik voor mof ben uitgescholden, zomaar vanuit het niets door mensen die mij nog niet eens kenden, die keren zijn niet te tellen. Tegenwoordig niet meer overigens, de autochtone Nederlander heeft nu een ander slachtoffer gevonden. Maar denken dat andere bevolkingsgroepen niet uit werden gescholden is gewoon onzin, er is altijd wel de een of andere minderheid die afgeblaft wordt.
... en Nederlanders kaaskoppen of gierigaards.
Het gaat dan ook niet om incidenteel schelden maar stempels drukken op grote groepen omtrent hun gedrag en houding.
pi_135523669
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kijk, en hier zit weer een probleem: je noemt het racistisch, terwijl uit niets blijkt dat de hema racistisch is. Door het telkens trekken van de racismekaart maak je 'm lekker ongeloofwaardig :r
Volgens mij beweerd het meisje zelf ook helemaal nergens dat de HEMA racistisch zou zijn!
Zo überhaupt is het haar opmerking dat de politie die bikkelhard tegen haar zei dat allochtonen wel vaker doen alsof ze diabetici zijn, maar daarover velt zij zelf dus helemaal geen waardeoordeel, zij gaat de volgende dag naar het ziekenhuis voor bewijs.

Sommige opmerkingen in dit topic zijn zonder meer racistisch, de 'schreeuw allochtonen altijd' ed ..
en dat terwijl
quote:
Door haar verhaal te vertellen, hoopt ze ook op meer begrip voor haar ziekte, waarbij ongewenst urineverlies nu eenmaal kan voorkomen.
http://www.omroepwest.nl/(...)-voor-plassende-junk
pleased to meet you
pi_135523809
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

... en Nederlanders kaaskoppen of gierigaards.
Het gaat dan ook niet om incidenteel schelden maar stempels drukken op grote groepen omtrent hun gedrag en houding.
wat nou incidenteel schelden? Die groepen werden in het verleden massaal uitgescholden, tegenwoordig heeft 'men' weer een ander slachtoffer .. en over een paar jaar zijn het niet meer de getinte Nederlanders maar de mensen uit de MOE-landen ..
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 16:26:17 #289
341203 3-voud
pi_135523862
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:24 schreef moussie het volgende:

[..]

wat nou incidenteel schelden? Die groepen werden in het verleden massaal uitgescholden, tegenwoordig heeft 'men' weer een ander slachtoffer .. en over een paar jaar zijn het niet meer de getinte Nederlanders maar de mensen uit de MOE-landen ..
Zeg ik, het gaat niet om schelden.
Maar laat maar. Je zit even in een andere frequentie te discussiëren denk ik.
pi_135524080
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:26 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zeg ik, het gaat niet om schelden.
Maar laat maar. Je zit even in een andere frequentie te discussiëren denk ik.
Hallo zeg .. jij beweerd toch dat ze het gescheld aan zichzelf te danken hebben. Nou niet dus, ze werden al uitgescholden alleen maar omdat ze anders zijn, net zoals al die andere groepen daarvoor, en omdat er toch iemand uitgescholden moet worden blijkbaar.
Het begon dus niet bij hun houding en gedrag, sterker nog, je zou je eigenlijk af moeten vragen of hun houding en gedrag niet begonnen is dankzij al dat gescheld!
pleased to meet you
pi_135524262
Waarom moet dit soort crap breed uitgemeten worden in de media? Zelfde geneuzel als iemand die achter gelaten wordt op een verlaten perron. Alleen maar nieuws om de publieke verontwaardiging te voeden terwijl dit soort zaken legio voorkomen. Het is allemaaal wel erg 'Hart van Nederland' troep dat de naam nieuws amper waard is.
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 17:40:07 #292
341203 3-voud
pi_135526648
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:33 schreef moussie het volgende:

[..]

Hallo zeg ..
Hoi. En tabee.
pi_135526747
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je kunt het dus niet tegenspreken. Maar dat probleem hebben er meer.
Het gaat dan ook helemaal niet om waarheidsvinding of iets dergelijks.
pi_135539270
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Die laatste alinea geldt in ieder geval voor de grote bedrijven die ik van binnen ken. Waarom zou je liegen, als je het kan afkopen met een bloemetje en een beetje stofhappen? Veel bloemisten verdienen enorm aan Klantenservices. :Y
En al die bedrijven die jij kent hebben zulke media-aandacht gehad om een klant? Ik geloof het niet, sorry! :) Ik denk dat het als groot bedrijf echt ontzettend dom is om nu toe te geven dat er fout/respectloos is gehandeld, want dan krijg je als bedrijf weer een stempel. Nu ook al, maar dan al helemaal.
Let's do it, let's fall in love
pi_135539871
Het is de witteman die van het racisme genezen moet.
pi_135540816
quote:
omdat mensen met diabetes dagelijks prikken, en daarom soms van lichaamsdeel wisselen om het te kunnen laten herstellen. Mijn moeder met diabetes spuit in haar buik, maar m'n vader in zijn been
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 22:01:52 #297
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_135540938
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:59 schreef Bensel het volgende:

[..]

omdat mensen met diabetes dagelijks prikken, en daarom soms van lichaamsdeel wisselen om het te kunnen laten herstellen. Mijn moeder met diabetes spuit in haar buik, maar m'n vader in zijn been
Ik prik zelf ook 4x per dag. In de buik voor de kortwerkende (dus om hoge waardes naar beneden te rammen) en in de been voor de langwerkende omdat daar de insuline langzamer en geleidelijker opgenomen wordt. Dus niet handig om hoge waardes snel naar beneden te krijgen.
Carpe Libertatem
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:06:15 #298
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_135541186
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou een kankerarts als Robuustheid (what's in the name) niet graag aan mijn bed willen hebben.

"Hey broodmongool, is je tumor nou alweer gegroeid deze week, stinktrol?!"

:') x 6 miljoen.
Op basis van je post mag ik je niet als user, maar deze post is echt briljant! Ik zal hem voordragen voor post van het jaar _O_
-weg-
pi_135541649
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:06 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Op basis van je post mag ik je niet als user, maar deze post is echt briljant! Ik zal hem voordragen voor post van het jaar _O_
Een vergulde domme gans met bijbehorende eieren staat leuk op mijn schoorsteen.

pi_135541846
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ah, en daar vind je alle verschillende soorten gebruikers natuurlijk. Wat raar dat journalisten altijd zoveel moeite moeten doen om de gebruikers uit het zakenleven en de politiek te vinden. Je kijkt gewoon wie er uit ziet alsof hij nachten op het station doorbrengt.
Massa's zakenmannen en politici die spuitend in de pashokjes staan inderdaad. :D

Een lijntje nemen is toch echt wat anders dan een fokking naald in je lichaam steken, niet?

pi_135541861
't plashokje is vol

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')