Wat doe je hier eigenlijk buiten trollen om?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als een zakenman die een jaartje op sabbatical gaat.
Je bent het dus met me eens dat je opmerking over kleding eigenlijk een beetje dom was. Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als een zakenman die een jaartje op sabbatical gaat.
Je weet toch godverdomme zelf ook wel wanneer je een junk of student voor je hebt? Of ben je dat portie gezond verstand ineens verloren? In dat laatste geval neem ik je graag een dagje mee hoor, gaan we bij de Pauluskerk in Rotterdam hangen om je een eindje op weg te helpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat je opmerking over kleding eigenlijk een beetje dom was. Staat genoteerd.
Jou stalken, jeweetzelluf.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk buiten trollen om?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je weet toch godverdomme zelf ook wel wanneer je een junk of student voor je hebt? Of ben je dat portie gezond verstand ineens verloren? In dat laatste geval neem ik je graag een dagje mee hoor, gaan we bij de Pauluskerk in Rotterdam hangen om je een eindje op weg te helpen.
Ja, of je tussen een stel junks of studenten staat, over het algemeen zie je het verschil niet! Zo welvarend zijn we hier nu.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Nou, dan heb je er verstand van inderdaad.
Maar goed, dit slaat als een tang op een varken.
Ik ben geen Superman, dus nee, dat weet ik niet. Zal ik anders even random 10 plaatjes hier posten en dan mag jij raden wie er drugs gebruikt en wie niet, mkay?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je weet toch godverdomme zelf ook wel wanneer je een junk of student voor je hebt?
Ja heeft dat met gezond verstand te maken ja?quote:Of ben je dat portie gezond verstand ineens verloren?
Is dat jouw streetwisdom ja? De Pauluskerk in Rotterdam, daar doe jij je ervaring hier mee op ja?quote:In dat laatste geval neem ik je graag een dagje mee hoor, gaan we bij de Pauluskerk in Rotterdam hangen om je een eindje op weg te helpen.
Dat verongelijkt doen pakt niet zo goed uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, of je tussen een stel junks of studenten staat, over het algemeen zie je het verschil niet! Zo welvarend zijn we hier nu.
Je begrijpt dat iedereen drugs kan gebruiken maar daarmee nog niet iedereen er uit ziet als junk?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben geen Superman, dus nee, dat weet ik niet. Zal ik anders even random 10 plaatjes hier posten en dan mag jij raden wie er drugs gebruikt en wie niet, mkay?
quote:Ja heeft dat met gezond verstand te maken ja?
Je wil toch weten hoe junks er uit zien?quote:Is dat jouw streetwisdom ja? De Pauluskerk in Rotterdam, daar doe jij je ervaring hier mee op ja?
Want alleen junks komen in de HEMA om drugs te gebruiken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je begrijpt dat iedereen drugs kan gebruiken maar daarmee nog niet iedereen er uit ziet als junk?
Want alleen junks komen in de HEMA om drugs te gebruiken?quote:Je wil toch weten hoe junks er uit zien?
Tegen je bijzondere leesvaardigheid kan ik niet op.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want alleen junks komen in de HEMA om drugs te gebruiken?
Want alleen junks komen in de HEMA om drugs te gebruiken?
Je gaat nu weer ontkennen dat jijzelf notabene met het woord junk begon? Hoe soepel is jouw ruggengraat wel niet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tegen je bijzondere leesvaardigheid kan ik niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |