abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135508894
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:00 schreef Ulx het volgende:
Omdat de HEMA zegt dat ze ongelijk heeft. De HEMA kan dat natuurlijk óók via de pers spelen. Dan staat de jongedame een beetje voor lul. Kom op zeg, zelfs een formulier dat ze meekreeg was ineens een boete volgens haar. Ze liegt over het schoonmaken. Ze klaagt dat ze uren op het bureau zat, maar dat was eigen keuze....Bepaalde uitspraken van haar zijn op zijn minst discutabel te noemen.

En dan zou je geen conclusie mogen trekken dat ze de boel gewoon zwaar aan het overdrijven is?

Als de HEMA de conclusie trekt dat haar verhaal klopte had ze al lang een bosje bloemen en een cadeaubon gehad. Dan gaat zo'n bedrijf niet eens in discussie.
Ik weet niet waar je op baseert dat ze niet hebben gedreigt om een boete te geven en dat ze vrijwillig is gebleven, maar de laatste alinea geloof ik niet zo. Het is namelijk een best grote zaak geworden met veel media-aandacht. Logischer is dat HEMA dan gewoon zegt dat zij zaken onjuist verteld, zodat de winkel niet nog meer kritiek over zich heenkrijgt.
Let's do it, let's fall in love
  woensdag 15 januari 2014 @ 07:43:46 #242
3542 Gia
User under construction
pi_135509023
Dit is natuurlijk schandalig. Het feit dat ze allochtoon is, is schijnbaar een reden voor de beveiligers om alles wat ze zegt af te doen als smoesjes en leugens.

Maar ik kan me voorstellen dat een 17-jarige behoorlijk obstinaat kan reageren, wat in dit geval olie op het vuur is.
  woensdag 15 januari 2014 @ 08:23:14 #243
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_135509283
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het is een feit dat ze in het pashokje heeft gezeken. Dat is niet toegestaan en hiervoor krijgt ze dus straf. Klaar.
dat dus dom wicht, ga dan naar eeen toilet, stommerd

Diabetus m, ja vast , smerige urine junk
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  woensdag 15 januari 2014 @ 09:59:11 #244
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135510679
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als iemand er uit ziet als een junk hoef je je wellicht al minder druk te gaan maken over de vraag of er harddrugs wordt gebruikt. In het geval van een meisje onder de 20 wat er relatief goed gekleed uit ziet.

[..]

Volgens mij is het in één van de gevallen al wat minder handig om direct uit te gaan van harddrugs.
Dus je vind deze opmerking bij nader inzien ook onterecht?

quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het ging niet over harddruggebruikers, wel over junks. Wel blijven opletten.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 10:11:24 #245
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_135510997
quote:
Zoals verwacht, een schreeuw-allochtoon. Goh, die zien we ook amper :')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_135511296
Toch wel triest gesteld met sommige FOK!kers, die het feit dat ze allochtoon is aangrijpen om haar verhaal in twijfel te trekken.

Als het een onschuldig blond meisje was geweest was er vast niet zoveel speculatie geweest. :')

Gelukkig is FOK! niet representatief voor Nederland.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 15 januari 2014 @ 10:32:46 #247
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135511557
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:23 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je op baseert dat ze niet hebben gedreigt om een boete te geven en dat ze vrijwillig is gebleven, maar de laatste alinea geloof ik niet zo. Het is namelijk een best grote zaak geworden met veel media-aandacht. Logischer is dat HEMA dan gewoon zegt dat zij zaken onjuist verteld, zodat de winkel niet nog meer kritiek over zich heenkrijgt.
Die laatste alinea geldt in ieder geval voor de grote bedrijven die ik van binnen ken. Waarom zou je liegen, als je het kan afkopen met een bloemetje en een beetje stofhappen? Veel bloemisten verdienen enorm aan Klantenservices. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 15 januari 2014 @ 10:35:58 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_135511647
ja komop zeg, een beetje een paskamer onderpissen en dan er vanuit gaan dat mensen wel ff begrip hebben.

Natuurlijk is het kut als je diabetes hebt, maar dat weet je dan toch van jezelf? Daar hou je rekening mee. En ok, het kan een keer misgaan, maar dat is dan toch niet de fout van een beveiliger die iemand met een spuit in de handen ziet pissen in een pashokje? :').

Slachtofferrol wel weer erg snel aangemeten. Gewoon excuses maken en klaar, de HEMA kan het ook niet weten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 15 januari 2014 @ 10:36:38 #249
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135511668
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch wel triest gesteld met sommige FOK!kers, die het feit dat ze allochtoon is aangrijpen om haar verhaal in twijfel te trekken.

Als het een onschuldig blond meisje was geweest was er vast niet zoveel speculatie geweest. :')

Vertel eens, hoe zit dat dan met de reacties op een verhaal dat net zo eenzijdig overkwam, maar over een oud blank vrouwtje ging?

Het lijkt mij heel normaal om een verhaal in twijfel te trekken, wanneer er geen sprake is van hoor en wederhoor.

Ik vind het overigens schandalig dat je zo klakkeloos een heleboel mensen uitmaakt voor racist, dat is een behoorlijke grove belediging. Dat hebben we de afgelopen maanden eerder gezien. Je zou daarvan geleerd kunnen hebben, dat dit soort beledigingen een discussie al snel onmogelijk maken.
pi_135512635
En dan beschrijft HEMA het als 'vervelend'? Dit is mensonterend, racistisch en dieptriest. Die beveiligers hebben hun brevet bij een pakje boter gekregen, en moeten op hun minst worden berispt en op cursus. :r

Dat er mensen zijn die het niet fijn vinden dat ze de paskamer onderplast, ja natuurlijk wie niet. Maar dat ze zo wordt behandeld is ongelofelijk. Tegen de muur geduwd, geen mogelijkheid tot uitleg, en zeggen dat ze maar doet alsof.
pi_135513126
quote:

Nu ben jij net zo goed aan het generaliseren; de eerste twee die het verhaal in twijfel trokken zijn zelf diabeten...
pi_135513871
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dus je vind deze opmerking bij nader inzien ook onterecht?

[..]

Nee, integendeel. Jij weet geen onderscheid te maken tussen junks en harddrugsgebruikers getuige onderstaande quote en komt dan semi-gevat lopen doen. Kennelijk nog steeds niet, anders zou je deze vraag niet stellen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Oké, sorry, zo alwetend en verlicht ben je dus niet. Denken dat alle harddrugsgebruikers stinken en er uitgemergeld uitzien. _O-
Zoals ik al zei: wel blijven opletten.

[ Bericht 20% gewijzigd door Xa1pt op 15-01-2014 11:53:43 ]
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 12:15:46 #253
341203 3-voud
pi_135514849
quote:

Tja, als een automerk slechte auto's maakt waar de consumenten dagelijks technische problemen mee ondervinden, ga je het bedrijf in twijfel trekken.

Redelijk toch? Waarom moeten we als land hier opeens op de tenen lopen? Omdat het zo zielige mensen zijn? Of werkt de racisme kaart zo prettig voor je egoistische zelfverhevenheid? Jezelf goed af willen schilderen als humane super-peer maar niet verder kijken dan je neus lang is, zeg maar.
pi_135515050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Tja, als een automerk slechte auto's maakt waar de consumenten dagelijks technische problemen mee ondervinden, ga je het bedrijf in twijfel trekken.

Redelijk toch? Waarom moeten we als land hier opeens op de tenen lopen?
Omdat alleen maar kankeren op allochtonen en de boel lekker kapot polariseren de situatie niet verbetert, integendeel.
pi_135515083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat alleen maar kankeren op allochtonen en de boel lekker kapot polariseren de situatie niet verbetert, integendeel.
Maar het stelselmatig ontkennen of goedpraten ook niet. Een gulden middenweg moet nog gevonden worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:26:03 #256
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135515110
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, integendeel. Jij weet geen onderscheid te maken tussen junks en harddrugsgebruikers getuige onderstaande quote en komt dan semi-gevat lopen doen. Kennelijk nog steeds niet, anders zou je deze vraag niet stellen.

[..]

Zoals ik al zei: wel blijven opletten.
Jammer dat als je die mening hebt, je niet duidelijk wil maken waar dat onderscheid gemaakt kan worden. Zo komen we niet verder en dan kunnen we het hier ook bij laten. Ik houd er niet van om me in cirkels te laten lopen.
pi_135515229
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:26 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Jammer dat als je die mening hebt, je niet duidelijk wil maken waar dat onderscheid gemaakt kan worden. Zo komen we niet verder en dan kunnen we het hier ook bij laten. Ik houd er niet van om me in cirkels te laten lopen.
Ja, best lastig als je verstrikt raakt in je eigen gelul. Maar lees anders eens terug op wie El_Matador reageerde en wat voor sullige opmerkingen diegene precies maakte.
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:30:13 #258
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135515232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Redelijk toch? Waarom moeten we als land hier opeens op de tenen lopen? Omdat het zo zielige mensen zijn? Of werkt de racisme kaart zo prettig voor je egoistische zelfverhevenheid? Jezelf goed af willen schilderen als humane super-peer maar niet verder kijken dan je neus lang is, zeg maar.
Het verschil tussen individuen uit een bevolkingsgroep is groter dan de verschillen tussen twee vrijwel identieke auto's.
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 12:30:59 #259
341203 3-voud
pi_135515261
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het begon ergens. Namelijk met hun gedrag en houding.
Anders zouden we dagelijks ook alle geïmporteerde Chinezen, Koreanen en Duitsers afblaffen.

Maar jij bent voor het omkeren omdat je de groep niet durft/wilt aanspreken.
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:32:26 #260
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135515313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef koffiegast het volgende:
En dan beschrijft HEMA het als 'vervelend'? Dit is mensonterend, racistisch en dieptriest. Die beveiligers hebben hun brevet bij een pakje boter gekregen, en moeten op hun minst worden berispt en op cursus. :r

Dat er mensen zijn die het niet fijn vinden dat ze de paskamer onderplast, ja natuurlijk wie niet. Maar dat ze zo wordt behandeld is ongelofelijk. Tegen de muur geduwd, geen mogelijkheid tot uitleg, en zeggen dat ze maar doet alsof.
Nou wek je op mij de indruk dat je het verhaal selectief gelezen hebt. Je kunt niet het stuk negeren waarin HEMA zegt dat de feiten onjuist worden weergegeven, maar wel hun mening over deze gebeurtenis lezen. Je moet ook begrijpen waarom zij het slechts 'vervelend' noemen.
pi_135515346
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:30 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat is inderdaad één van de redenen dat de boel hier vrolijk kapot gepolariseerd wordt. "Hunnie begonnen, dus ik ga lekker achterover zitten en verander pas iets als zíj in actie komen". Met die houding komen we er wel.
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 12:35:25 #262
341203 3-voud
pi_135515413
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is inderdaad één van de redenen dat de boel hier vrolijk kapot gepolariseerd wordt. "Hunnie begonnen, dus ik ga lekker achterover zitten en verander pas iets als zíj in actie komen". Met die houding komen we er wel.
Ja, doe maar alsof je neus bloed. Geen wonder dat je de rest niet mee quote. Anders moest je erop in gaan.
pi_135515469
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ja, doe maar alsof je neus bloed. Geen wonder dat je de rest niet mee quote. Anders moest je erop in gaan.
De rest was alleen maar gelul om je gepolariseer te kunnen rechtvaardigen.
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 12:38:06 #264
341203 3-voud
pi_135515491
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De rest was alleen maar gelul om je gepolariseer te kunnen rechtvaardigen.
Je kunt het dus niet tegenspreken. Maar dat probleem hebben er meer.
pi_135515675
quote:

Het gaat nu om 2 groepen,
#1 allochtonen
#2 junks

beide hebben zo veel overlast veroorzaakt in Nederland dat wij daar haast wel vooroordelen over moeten hebben. Dus is het niet zo onbegrijpelijk dat de beveiliger zo reageerde.

Hoeveel junks / alloctonen of spuitende allochtonen / jattende junks heeft hij al buiten moeten zetten? gaat het 1x fout en het wordt breed uitgemeten in de media.

Allochtonen ( Marokkanen ) en junks hebben dit aan hun zelf te danken dat er met argwaan naar hun gekeken worden dus moet je niet zo gek opkijken dat je zo behandeld wordt.
Dus wil ze klagen? klaag maar bij je mede landgenoten met Marrokkaanse roots of spuitende junks die buiten rondlopen
pi_135515772
quote:

jeugdige low-budget beveiligers zorgen wel vaker voor problemen ipv dat ze gewoon hun werk doen |:(
..///
pi_135516049
quote:

Kijk, en hier zit weer een probleem: je noemt het racistisch, terwijl uit niets blijkt dat de hema racistisch is. Door het telkens trekken van de racismekaart maak je 'm lekker ongeloofwaardig :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135517052
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:23 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Toen ze bij de politie zat wilde ze alleen verhoord worden met een advocaat erbij. Dan moet je natuurlijk wel wachten tot hij er is. Toen kwam het verhoor en stond ze na een kwartiertje weer buiten. Dat had dus ook een heel stuk sneller kunnen gaan. Maar ze koos zelf om te wachten. Dan moet je natuurlijk niet gaan huilen dat je een paar uur op een bureau zit.

En HEMA heeft in eerste instantie gezegd dat ze uitzochten wat er nou eigenlijk precies aan de hand was, en toen ze dat hadden gedaan aangegeven dat wat er in de krant staat niet helemaal klopt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:31:51 #269
351780 Piye
King of Kush
pi_135517436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:00 schreef Ulx het volgende:
Omdat de HEMA zegt dat ze ongelijk heeft. De HEMA kan dat natuurlijk óók via de pers spelen. Dan staat de jongedame een beetje voor lul. Kom op zeg, zelfs een formulier dat ze meekreeg was ineens een boete volgens haar. Ze liegt over het schoonmaken. Ze klaagt dat ze uren op het bureau zat, maar dat was eigen keuze....Bepaalde uitspraken van haar zijn op zijn minst discutabel te noemen.

En dan zou je geen conclusie mogen trekken dat ze de boel gewoon zwaar aan het overdrijven is?

Als de HEMA de conclusie trekt dat haar verhaal klopte had ze al lang een bosje bloemen en een cadeaubon gehad. Dan gaat zo'n bedrijf niet eens in discussie.
Ze klaagt nergens dat ze zo lang vastzat, maar noemt het slechts. Ze gebruikt zelfs de eufemistische beschrijving "4 uurtjes". Op dat formulier was blijkbaar wel degelijk het kopje 'vandalisme met een schade van 50 euro' aangekruist. En het schoonmaken is natuurlijk een welles nietes verhaal, net zoals wat er gezegd zou zijn en of ze hardhandig is aangepakt. Het lijkt me niet wijs voor ons om daar aannames over te gaan doen wat klopt en wat niet.

Maar om de één of andere reden ga jij er direct vanuit dat alles wat de Hema zegt klopt en dat dit meisje alles bij elkaar lult. Ook al voor de reactie van de Hema was het overduidelijk dat jij per se niks van haar verhaal wilde geloven. Dat noem ik niet kritisch nadenken maar vooringenomen zijn. Het is precies hetzelfde als de mensen die klakkeloos aannemen dat wat zij zegt helemaal klopt. Het is waarschijnlijker dat de waarheid ergens in het midden ligt. Of zij echt verkeerd behandeld werd is een kwestie van perceptie en zo een onderzoek van Hema houdt natuurlijk ook gewoon in dat ze de betreffende bewakers gaan vragen naar hun kant van het verhaal.

quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:36 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik vind het overigens schandalig dat je zo klakkeloos een heleboel mensen uitmaakt voor racist, dat is een behoorlijke grove belediging. Dat hebben we de afgelopen maanden eerder gezien. Je zou daarvan geleerd kunnen hebben, dat dit soort beledigingen een discussie al snel onmogelijk maken.
Naarmate de discussie vordert komt de aap anders wel uit de mouw dat bij sommigen hier wel degelijk racistische motieven meespelen. Of vind jij het geen racistische houding dat sommigen adhv haar afkomst bepalen of de behandeling terecht is of niet?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_135517636
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:31 schreef Piye het volgende:

[..]

Ze klaagt nergens dat ze zo lang vastzat, maar noemt het slechts. Ze gebruikt zelfs de eufemistische beschrijving "4 uurtjes". Op dat formulier was blijkbaar wel degelijk het kopje 'vandalisme met een schade van 50 euro' aangekruist. En het schoonmaken is natuurlijk een welles nietes verhaal, net zoals wat er gezegd zou zijn en of ze hardhandig is aangepakt. Het lijkt me niet wijs voor ons om daar aannames over te gaan doen wat klopt en wat niet.

Maar om de één of andere reden ga jij er direct vanuit dat alles wat de Hema zegt klopt en dat dit meisje alles bij elkaar lult. Ook al voor de reactie van de Hema was het overduidelijk dat jij per se niks van haar verhaal wilde geloven. Dat noem ik niet kritisch nadenken maar vooringenomen zijn. Het is precies hetzelfde als de mensen die klakkeloos aannemen dat wat zij zegt helemaal klopt. Het is waarschijnlijker dat de waarheid ergens in het midden ligt. Of zij echt verkeerd behandeld werd is een kwestie van perceptie en zo een onderzoek van Hema houdt natuurlijk ook gewoon in dat ze de betreffende bewakers gaan vragen naar hun kant van het verhaal.
Als iemand zegt dat ze haar broek laat zakken in een kleedhokje èn direct rukken twee bewakers het gordijn open, beschuldigen haar van heroinegebruik en slepen haar met de ondergeplaste broek op de knieën door de winkel naar een kantoortje, heb ik daar wel vraagtekens bij. Jij niet?
pi_135517809
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als iemand zegt dat ze haar broek laat zakken in een kleedhokje èn direct rukken twee bewakers het gordijn open, beschuldigen haar van heroinegebruik en slepen haar met de ondergeplaste broek op de knieën door de winkel naar een kantoortje, heb ik daar wel vraagtekens bij. Jij niet?
Sommige mensen geloven graag alles wat slachtoffers vertellen. Hema is de boeman hier, ze willen er niet eens over nadenken. Sommige users nemen het in elk topic voor allochtonen op omdat allochtonen zielig zijn, die mensen zijn helemaal verloren.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:41:40 #272
351780 Piye
King of Kush
pi_135517823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Vraagtekens plaatsen is altijd goed. Het zou je sieren als je dat ook deed bij de andere partij.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:46:57 #273
351780 Piye
King of Kush
pi_135518042
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Sommige mensen geloven graag alles wat slachtoffers vertellen. Hema is de boeman hier, ze willen er niet eens over nadenken. Sommige users nemen het in elk topic voor allochtonen op omdat allochtonen zielig zijn, die mensen zijn helemaal verloren.
Ik begrijp de reactie van de bewakers best (alleen beetje dom om het verschil tussen een insuline- en injectiespuit niet te zien). Maar het is natuurlijk ook begrijpelijk dat zij verontwaardigd is dat ze voor junk wordt aangezien en een bijbehorende negatieve behandeling krijgt. Dus ik schilder de Hema zeker niet af als de boeman, maar ik ga ook niet gelijk roepen dat zij het is. Het grappige is dat je anderen beticht van een weigering tot nadenken terwijl je zelf ook behoort tot de groep wiens reactie al te voorspellen was bij het lezen van haar naam.
pi_135518513
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik begrijp de reactie van de bewakers best (alleen beetje dom om het verschil tussen een insuline- en injectiespuit niet te zien). Maar het is natuurlijk ook begrijpelijk dat zij verontwaardigd is dat ze voor junk wordt aangezien en een bijbehorende negatieve behandeling krijgt. Dus ik schilder de Hema zeker niet af als de boeman, maar ik ga ook niet gelijk roepen dat zij het is. Het grappige is dat je anderen beticht van een weigering tot nadenken terwijl je zelf ook behoort tot de groep wiens reactie al te voorspellen was bij het lezen van haar naam.
Nee hoor, ik geloof geen van beide partijen volledig. Vooral verhalen die alleen maar op het punt van het vermeende slachtoffer of dader ingaan zijn vaak zo ongeloofwaardig dat ik automatisch mijn vraagtekens bij het verhaal plaats. Wat doe ik verkeerd bij het lezen van haar naam? :')

Ik snap wel dat zij zo emotioneel is en dat de Hema dat totaal niet is, maar dat wil niet zeggen dat ik haar maar op haar bruine ogen geloof.
pi_135518762
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Piye het volgende:

[..]

Vraagtekens plaatsen is altijd goed. Het zou je sieren als je dat ook deed bij de andere partij.
De andere partij komt rustig en redelijk op mij over. Ze geven èn tonen aan dat een paar dingen die het meisje zegt niet kloppen, en dat ze dat met haar bespreken en dat ze dat niet via de pers willen doen.
Als de HEMA aantoonbaar liegt zal het meisje heel binnenkort wel weer in de krant staan.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:07:32 #276
351780 Piye
King of Kush
pi_135518797
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee hoor, ik geloof geen van beide partijen volledig. Vooral verhalen die alleen maar op het punt van het vermeende slachtoffer of dader ingaan zijn vaak zo ongeloofwaardig dat ik automatisch mijn vraagtekens bij het verhaal plaats. Wat doe ik verkeerd bij het lezen van haar naam? :')

Ik snap wel dat zij zo emotioneel is en dat de Hema dat totaal niet is, maar dat wil niet zeggen dat ik haar maar op haar bruine ogen geloof.
Het was een verwijzing naar wat je zei over users die het standaard opnemen voor allochtonen, aangezien dat natuurlijk twee kanten op werkt. Maar oké verder ben ik het wel met je eens.
pi_135518912
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Piye het volgende:

[..]

Het was een verwijzing naar wat je zei over users die het standaard opnemen voor allochtonen, aangezien dat natuurlijk twee kanten op werkt. Maar oké verder ben ik het wel met je eens.
Dus eigenlijk zeg je dat ik helemaal niks heb gedaan bij het lezen van haar naam. Bedankt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:13:37 #278
351780 Piye
King of Kush
pi_135519028
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat ik helemaal niks heb gedaan bij het lezen van haar naam. Bedankt.
Inderdaad. Goed bezig. ^O^
pi_135519039
De meeste bewakers die ik in winkels zie zijn trouwens ook allochtoon. Ik weet niet hoe jullie dat zien, maar ik zou mezelf een ontzettende racist vinden door het niet op te nemen voor de HEMA.
pi_135519232
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef Piye het volgende:

[..]

Inderdaad. Goed bezig. ^O^
quote:
Het grappige is dat je anderen beticht van een weigering tot nadenken terwijl je zelf ook behoort tot de groep wiens reactie al te voorspellen was bij het lezen van haar naam.
:')
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef Ulx het volgende:
De meeste bewakers die ik in winkels zie zijn trouwens ook allochtoon. Ik weet niet hoe jullie dat zien, maar ik zou mezelf een ontzettende racist vinden door het niet op te nemen voor de HEMA.
Je wordt hier gevangen tussen 2 allochtone kampen. Wat je ook doet, je bent een vuile racist en waarschijnlijk ook een Nazi.
pi_135519288
Ja vooral Ulx trollreacties gebruiken om je punt te maken.
pi_135519411
quote:
9s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Ja vooral Ulx trollreacties gebruiken om je punt te maken.
Wat nou trollreacties? Ik reageer gewoon op de informatie zoals die gegeven is in de verklaringen van de families en de vriendin.
pi_135519434
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

:')

[..]

Je wordt hier gevangen tussen 2 allochtone kampen. Wat je ook doet, je bent een vuile racist en waarschijnlijk ook een Nazi.
Kut is dat.
pi_135523227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:30 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Anders zouden we dagelijks ook alle geïmporteerde Chinezen, Koreanen en Duitsers afblaffen.

Maar jij bent voor het omkeren omdat je de groep niet durft/wilt aanspreken.
Lol, de Marokkanen en Turken werden al uitgescholden voor iemand zich druk maakte over hun gedrag en houding. Daar was destijds de hoge werkloosheid ten gevolge van de oliecrisis debet aan, puberale crimineeltjes bestonden toen nog niet. En tja, hoe werden de Chinezen ook alweer genoemd? Pinda's was het toch? En hoe vaak ik voor mof ben uitgescholden, zomaar vanuit het niets door mensen die mij nog niet eens kenden, die keren zijn niet te tellen. Tegenwoordig niet meer overigens, de autochtone Nederlander heeft nu een ander slachtoffer gevonden. Maar denken dat andere bevolkingsgroepen niet uit werden gescholden is gewoon onzin, er is altijd wel de een of andere minderheid die afgeblaft wordt.
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 16:15:36 #286
341203 3-voud
pi_135523528
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Lol, de Marokkanen en Turken werden al uitgescholden voor iemand zich druk maakte over hun gedrag en houding. Daar was destijds de hoge werkloosheid ten gevolge van de oliecrisis debet aan, puberale crimineeltjes bestonden toen nog niet. En tja, hoe werden de Chinezen ook alweer genoemd? Pinda's was het toch? En hoe vaak ik voor mof ben uitgescholden, zomaar vanuit het niets door mensen die mij nog niet eens kenden, die keren zijn niet te tellen. Tegenwoordig niet meer overigens, de autochtone Nederlander heeft nu een ander slachtoffer gevonden. Maar denken dat andere bevolkingsgroepen niet uit werden gescholden is gewoon onzin, er is altijd wel de een of andere minderheid die afgeblaft wordt.
... en Nederlanders kaaskoppen of gierigaards.
Het gaat dan ook niet om incidenteel schelden maar stempels drukken op grote groepen omtrent hun gedrag en houding.
pi_135523669
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kijk, en hier zit weer een probleem: je noemt het racistisch, terwijl uit niets blijkt dat de hema racistisch is. Door het telkens trekken van de racismekaart maak je 'm lekker ongeloofwaardig :r
Volgens mij beweerd het meisje zelf ook helemaal nergens dat de HEMA racistisch zou zijn!
Zo überhaupt is het haar opmerking dat de politie die bikkelhard tegen haar zei dat allochtonen wel vaker doen alsof ze diabetici zijn, maar daarover velt zij zelf dus helemaal geen waardeoordeel, zij gaat de volgende dag naar het ziekenhuis voor bewijs.

Sommige opmerkingen in dit topic zijn zonder meer racistisch, de 'schreeuw allochtonen altijd' ed ..
en dat terwijl
quote:
Door haar verhaal te vertellen, hoopt ze ook op meer begrip voor haar ziekte, waarbij ongewenst urineverlies nu eenmaal kan voorkomen.
http://www.omroepwest.nl/(...)-voor-plassende-junk
pleased to meet you
pi_135523809
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

... en Nederlanders kaaskoppen of gierigaards.
Het gaat dan ook niet om incidenteel schelden maar stempels drukken op grote groepen omtrent hun gedrag en houding.
wat nou incidenteel schelden? Die groepen werden in het verleden massaal uitgescholden, tegenwoordig heeft 'men' weer een ander slachtoffer .. en over een paar jaar zijn het niet meer de getinte Nederlanders maar de mensen uit de MOE-landen ..
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 16:26:17 #289
341203 3-voud
pi_135523862
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:24 schreef moussie het volgende:

[..]

wat nou incidenteel schelden? Die groepen werden in het verleden massaal uitgescholden, tegenwoordig heeft 'men' weer een ander slachtoffer .. en over een paar jaar zijn het niet meer de getinte Nederlanders maar de mensen uit de MOE-landen ..
Zeg ik, het gaat niet om schelden.
Maar laat maar. Je zit even in een andere frequentie te discussiëren denk ik.
pi_135524080
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:26 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zeg ik, het gaat niet om schelden.
Maar laat maar. Je zit even in een andere frequentie te discussiëren denk ik.
Hallo zeg .. jij beweerd toch dat ze het gescheld aan zichzelf te danken hebben. Nou niet dus, ze werden al uitgescholden alleen maar omdat ze anders zijn, net zoals al die andere groepen daarvoor, en omdat er toch iemand uitgescholden moet worden blijkbaar.
Het begon dus niet bij hun houding en gedrag, sterker nog, je zou je eigenlijk af moeten vragen of hun houding en gedrag niet begonnen is dankzij al dat gescheld!
pleased to meet you
pi_135524262
Waarom moet dit soort crap breed uitgemeten worden in de media? Zelfde geneuzel als iemand die achter gelaten wordt op een verlaten perron. Alleen maar nieuws om de publieke verontwaardiging te voeden terwijl dit soort zaken legio voorkomen. Het is allemaaal wel erg 'Hart van Nederland' troep dat de naam nieuws amper waard is.
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 17:40:07 #292
341203 3-voud
pi_135526648
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:33 schreef moussie het volgende:

[..]

Hallo zeg ..
Hoi. En tabee.
pi_135526747
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je kunt het dus niet tegenspreken. Maar dat probleem hebben er meer.
Het gaat dan ook helemaal niet om waarheidsvinding of iets dergelijks.
pi_135539270
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Die laatste alinea geldt in ieder geval voor de grote bedrijven die ik van binnen ken. Waarom zou je liegen, als je het kan afkopen met een bloemetje en een beetje stofhappen? Veel bloemisten verdienen enorm aan Klantenservices. :Y
En al die bedrijven die jij kent hebben zulke media-aandacht gehad om een klant? Ik geloof het niet, sorry! :) Ik denk dat het als groot bedrijf echt ontzettend dom is om nu toe te geven dat er fout/respectloos is gehandeld, want dan krijg je als bedrijf weer een stempel. Nu ook al, maar dan al helemaal.
Let's do it, let's fall in love
pi_135539871
Het is de witteman die van het racisme genezen moet.
pi_135540816
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 07:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze haar broek naar beneden doet. Gewoon hoppa in de buik. Werkt nog sneller ook.
omdat mensen met diabetes dagelijks prikken, en daarom soms van lichaamsdeel wisselen om het te kunnen laten herstellen. Mijn moeder met diabetes spuit in haar buik, maar m'n vader in zijn been
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 22:01:52 #297
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_135540938
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:59 schreef Bensel het volgende:

[..]

omdat mensen met diabetes dagelijks prikken, en daarom soms van lichaamsdeel wisselen om het te kunnen laten herstellen. Mijn moeder met diabetes spuit in haar buik, maar m'n vader in zijn been
Ik prik zelf ook 4x per dag. In de buik voor de kortwerkende (dus om hoge waardes naar beneden te rammen) en in de been voor de langwerkende omdat daar de insuline langzamer en geleidelijker opgenomen wordt. Dus niet handig om hoge waardes snel naar beneden te krijgen.
Carpe Libertatem
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:06:15 #298
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_135541186
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou een kankerarts als Robuustheid (what's in the name) niet graag aan mijn bed willen hebben.

"Hey broodmongool, is je tumor nou alweer gegroeid deze week, stinktrol?!"

:') x 6 miljoen.
Op basis van je post mag ik je niet als user, maar deze post is echt briljant! Ik zal hem voordragen voor post van het jaar _O_
-weg-
pi_135541649
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:06 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Op basis van je post mag ik je niet als user, maar deze post is echt briljant! Ik zal hem voordragen voor post van het jaar _O_
Een vergulde domme gans met bijbehorende eieren staat leuk op mijn schoorsteen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135541846
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ah, en daar vind je alle verschillende soorten gebruikers natuurlijk. Wat raar dat journalisten altijd zoveel moeite moeten doen om de gebruikers uit het zakenleven en de politiek te vinden. Je kijkt gewoon wie er uit ziet alsof hij nachten op het station doorbrengt.
Massa's zakenmannen en politici die spuitend in de pashokjes staan inderdaad. :D

Een lijntje nemen is toch echt wat anders dan een fokking naald in je lichaam steken, niet?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')