In Den Haag in de Grote Marktstraat? Volgens mij is de kleding beneden en de toiletten boven..quote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toiletten en WC zit op bijna dezelfde plek hier bij de hema. Afhankelijk van de ingang zitten de toiletten zelfs dichterbij.
Je bent nogal snel van het conclusies trekken geloof ik..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:42 schreef Ulx het volgende:
Het feit dat de HEMA niet in detail gaat met de pers, dus niet met modder gaat gooien en alleen zegt dat een aantal zaken die dat meisje het land in brulde aantoonbaar niet kloppen, zegt mij eigenlijk wel genoeg.
Ik denk dat de jongedame gewoon een enorme stennis heeft staan schoppen waarna ze er bij de HEMA ook geen zin meer in hadden, en dus maar de politie belden.
Dit.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:45 schreef imikethat het volgende:
Die mensen doen enkel hun werk en ik krijg zomaar het idee dat ze iets té onschuldig overkomt. Vragen of ze naar moeder toe mag en daarom tegen de muur geduwd worden, dan wordt het ongeloofwaardig.
Beetje wel ja. Nja, ook dat is geen excuus om zo behandeld te worden. Ze zal zelf ook wel hebben gescholden maar dat is logisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:45 schreef imikethat het volgende:
Die mensen doen enkel hun werk en ik krijg zomaar het idee dat ze iets té onschuldig overkomt. Vragen of ze naar moeder toe mag en daarom tegen de muur geduwd worden, dan wordt het ongeloofwaardig.
Hoho, ze winkelt bij de HEMA dus of ze goedgekleed was moet je niet gaan speculerenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vertel eens welke wijk je precies hebt gewoond waar de junks zich vooral lieten vertegenwoordigen door goed geklede meisjes van onder de 20?
Ik vind het begrijpelijker dat een 17-jarige soms haar Tena Lady niet draagt (omdat het een puber is), dan dat beveiligingspersoneel mensen negeert als ze zeggen dat ze diabeet zijn omdat ze volgens de HEMA "wel vaker wat mee maken, dus tja, begrijpelijk".quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als het kan voorkomen dat zo iemand in de broek plast bij het spuiten, draag je toch voor de zekerheid een Teena Lady? Ik wil me liever niet omkleden in een plashokje.
Nee hoor. Ik stel gewoon kritische vragen Braaf geloven wat men mij vertelt doe ik niet. Zeker niet als ik in het oorspronkelijke artikeltje een brooduchtere reactie van de politie lees. "Ze wilde wachten op een advocaat, tja, dan duurt het allemaal wat langer.....", en dingen staan dat direct nadat ze spoot de bewakers het gordijn openrukten. Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk tenzij ze door twee man werd gevolgd. En als de bewakingsvideos ook naar de politie zijn gegaan en de HEMA laat vervolgens weten dat een aantal dingen in het verhaal niet kloppen en dat ze daarover in contact zijn getreden (zonder deze zaken -die naar ik aanneem haar beweringen keihard onderuit trappen- publiek te maken om een minderjarige met een grote waffel nog een beetje te beschermen.....)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent nogal snel van het conclusies trekken geloof ik..
Uhm, ze wou naar haar moeder toegaan, daarom werd ze vastgepakt door die bewakers, en dat was voor haar de aanleiding om hun te vragen haar niet zo te behandelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:33 schreef Peepernoot het volgende:
http://www.omroepwest.nl/nieuws/12-01-2014/diabetespatiënte-aangezien-voor-plassende-junk
Ik weet het niet hoor.
Vooral hoe ze sommige dingen verwoord kan ik me haast niet voorstellen dat het echt zo gegaan is als dat ze zelf zegt.
Vooral dat stukje waar ze zogenaamd hulpeloos en onschuldig zegt : kun je me alsjeblieft niet zo behandelen
Als ze het daadwerkelijk op die manier gezegd had dan had ze ook niet door twee man vastgepakt hoeven te worden.
Dieper gelegen bloeduitstortingen tonen pas na een paar dagen blauw hoor, dus de kleur van haar armen zegt weinig.quote:Of zoals ze het zelf zegt : mishandeld.
Want kijk nou zelf aan het einde van het filmpje, die armen helemaal bont en blauw door de mishandeling![]()
Goh, ze wil echt excuses hebben, nou nou, wat erg zeg ..quote:Ik denk dat dit meisje niet helemaal eerlijk is en ik vind het helemaal belachelijk dat het gelijk weer op rasicme gegooid moet worden, maarja dat is wel het makkelijkst om er straks nog een slaatje uit te kunnen slaan natuurlijk.
Wat ze ook vast gaat proberen gezien haar laatste zin in het filmpje..
Dat is wat zij zegt, De HEMA beweert iets anders, en kan gezien het feit dat ze haar hebben gecontacteerd dat waarschijnlijk ook wel bewijzen, Want marketingtechnisch heb je er geen sodemieter aan om hier over te liegen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:20 schreef moussie het volgende:
[..]
Uhm, ze wou naar haar moeder toegaan, daarom werd ze vastgepakt door die bewakers, en dat was voor haar de aanleiding om hun te vragen haar niet zo te behandelen.
Voor de rest komt zij op mij over als een vrij rustig meisje, en tja, als ik zo zie hoe zij met haar tasje omgaat .. dat lijkt allemaal nog heel nieuw en onwennig, alsof de ziekte pas is geconstateerd, het zijn nog geen routinehandelingen.
[..]
Dieper gelegen bloeduitstortingen tonen pas na een paar dagen blauw hoor, dus de kleur van haar armen zegt weinig.
[..]
Goh, ze wil echt excuses hebben, nou nou, wat erg zeg ..
Ik denk dat dat nou precies is wat ze bedoelt met snel van conclusie. Omdat de Hema zegt er niet publiekelijk op in te willen gaan neem jij voor het gemak maar aan dat ze haar verhaal keihard onderuit kunnen halen. Kritisch ben je wel ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik stel gewoon kritische vragen Braaf geloven wat men mij vertelt doe ik niet. Zeker niet als ik in het oorspronkelijke artikeltje een brooduchtere reactie van de politie lees. "Ze wilde wachten op een advocaat, tja, dan duurt het allemaal wat langer.....", en dingen staan dat direct nadat ze spoot de bewakers het gordijn openrukten. Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk tenzij ze door twee man werd gevolgd. En als de bewakingsvideos ook naar de politie zijn gegaan en de HEMA laat vervolgens weten dat een aantal dingen in het verhaal niet kloppen en dat ze daarover in contact zijn getreden (zonder deze zaken -die naar ik aanneem haar beweringen keihard onderuit trappen- publiek te maken om een minderjarige met een grote waffel nog een beetje te beschermen.....)
Maar goed, je bent vrij haar op haar woord te geloven.
Ik weet niet waar je op baseert dat ze niet hebben gedreigt om een boete te geven en dat ze vrijwillig is gebleven, maar de laatste alinea geloof ik niet zo. Het is namelijk een best grote zaak geworden met veel media-aandacht. Logischer is dat HEMA dan gewoon zegt dat zij zaken onjuist verteld, zodat de winkel niet nog meer kritiek over zich heenkrijgt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:00 schreef Ulx het volgende:
Omdat de HEMA zegt dat ze ongelijk heeft. De HEMA kan dat natuurlijk óók via de pers spelen. Dan staat de jongedame een beetje voor lul. Kom op zeg, zelfs een formulier dat ze meekreeg was ineens een boete volgens haar. Ze liegt over het schoonmaken. Ze klaagt dat ze uren op het bureau zat, maar dat was eigen keuze....Bepaalde uitspraken van haar zijn op zijn minst discutabel te noemen.
En dan zou je geen conclusie mogen trekken dat ze de boel gewoon zwaar aan het overdrijven is?
Als de HEMA de conclusie trekt dat haar verhaal klopte had ze al lang een bosje bloemen en een cadeaubon gehad. Dan gaat zo'n bedrijf niet eens in discussie.
dat dus dom wicht, ga dan naar eeen toilet, stommerdquote:Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het is een feit dat ze in het pashokje heeft gezeken. Dat is niet toegestaan en hiervoor krijgt ze dus straf. Klaar.
Dus je vind deze opmerking bij nader inzien ook onterecht?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als iemand er uit ziet als een junk hoef je je wellicht al minder druk te gaan maken over de vraag of er harddrugs wordt gebruikt. In het geval van een meisje onder de 20 wat er relatief goed gekleed uit ziet.
[..]
Volgens mij is het in één van de gevallen al wat minder handig om direct uit te gaan van harddrugs.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het ging niet over harddruggebruikers, wel over junks. Wel blijven opletten.
Zoals verwacht, een schreeuw-allochtoon. Goh, die zien we ook amperquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:32 schreef Scorpie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-suikerziekte.dhtml
[..]
Die laatste alinea geldt in ieder geval voor de grote bedrijven die ik van binnen ken. Waarom zou je liegen, als je het kan afkopen met een bloemetje en een beetje stofhappen? Veel bloemisten verdienen enorm aan Klantenservices.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:23 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op baseert dat ze niet hebben gedreigt om een boete te geven en dat ze vrijwillig is gebleven, maar de laatste alinea geloof ik niet zo. Het is namelijk een best grote zaak geworden met veel media-aandacht. Logischer is dat HEMA dan gewoon zegt dat zij zaken onjuist verteld, zodat de winkel niet nog meer kritiek over zich heenkrijgt.
Vertel eens, hoe zit dat dan met de reacties op een verhaal dat net zo eenzijdig overkwam, maar over een oud blank vrouwtje ging?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch wel triest gesteld met sommige FOK!kers, die het feit dat ze allochtoon is aangrijpen om haar verhaal in twijfel te trekken.
Als het een onschuldig blond meisje was geweest was er vast niet zoveel speculatie geweest.
Gelukkig is FOK! niet representatief voor Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |