abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:07:32 #276
351780 Piye
King of Kush
pi_135518797
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee hoor, ik geloof geen van beide partijen volledig. Vooral verhalen die alleen maar op het punt van het vermeende slachtoffer of dader ingaan zijn vaak zo ongeloofwaardig dat ik automatisch mijn vraagtekens bij het verhaal plaats. Wat doe ik verkeerd bij het lezen van haar naam? :')

Ik snap wel dat zij zo emotioneel is en dat de Hema dat totaal niet is, maar dat wil niet zeggen dat ik haar maar op haar bruine ogen geloof.
Het was een verwijzing naar wat je zei over users die het standaard opnemen voor allochtonen, aangezien dat natuurlijk twee kanten op werkt. Maar oké verder ben ik het wel met je eens.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_135518912
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Piye het volgende:

[..]

Het was een verwijzing naar wat je zei over users die het standaard opnemen voor allochtonen, aangezien dat natuurlijk twee kanten op werkt. Maar oké verder ben ik het wel met je eens.
Dus eigenlijk zeg je dat ik helemaal niks heb gedaan bij het lezen van haar naam. Bedankt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:13:37 #278
351780 Piye
King of Kush
pi_135519028
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat ik helemaal niks heb gedaan bij het lezen van haar naam. Bedankt.
Inderdaad. Goed bezig. ^O^
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_135519039
De meeste bewakers die ik in winkels zie zijn trouwens ook allochtoon. Ik weet niet hoe jullie dat zien, maar ik zou mezelf een ontzettende racist vinden door het niet op te nemen voor de HEMA.
pi_135519232
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef Piye het volgende:

[..]

Inderdaad. Goed bezig. ^O^
quote:
Het grappige is dat je anderen beticht van een weigering tot nadenken terwijl je zelf ook behoort tot de groep wiens reactie al te voorspellen was bij het lezen van haar naam.
:')
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef Ulx het volgende:
De meeste bewakers die ik in winkels zie zijn trouwens ook allochtoon. Ik weet niet hoe jullie dat zien, maar ik zou mezelf een ontzettende racist vinden door het niet op te nemen voor de HEMA.
Je wordt hier gevangen tussen 2 allochtone kampen. Wat je ook doet, je bent een vuile racist en waarschijnlijk ook een Nazi.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135519288
Ja vooral Ulx trollreacties gebruiken om je punt te maken.
pi_135519411
quote:
9s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Ja vooral Ulx trollreacties gebruiken om je punt te maken.
Wat nou trollreacties? Ik reageer gewoon op de informatie zoals die gegeven is in de verklaringen van de families en de vriendin.
pi_135519434
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

:')

[..]

Je wordt hier gevangen tussen 2 allochtone kampen. Wat je ook doet, je bent een vuile racist en waarschijnlijk ook een Nazi.
Kut is dat.
pi_135523227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:30 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het begon ergens. Namelijk met hun gedrag en houding.
Anders zouden we dagelijks ook alle geïmporteerde Chinezen, Koreanen en Duitsers afblaffen.

Maar jij bent voor het omkeren omdat je de groep niet durft/wilt aanspreken.
Lol, de Marokkanen en Turken werden al uitgescholden voor iemand zich druk maakte over hun gedrag en houding. Daar was destijds de hoge werkloosheid ten gevolge van de oliecrisis debet aan, puberale crimineeltjes bestonden toen nog niet. En tja, hoe werden de Chinezen ook alweer genoemd? Pinda's was het toch? En hoe vaak ik voor mof ben uitgescholden, zomaar vanuit het niets door mensen die mij nog niet eens kenden, die keren zijn niet te tellen. Tegenwoordig niet meer overigens, de autochtone Nederlander heeft nu een ander slachtoffer gevonden. Maar denken dat andere bevolkingsgroepen niet uit werden gescholden is gewoon onzin, er is altijd wel de een of andere minderheid die afgeblaft wordt.
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 16:15:36 #286
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_135523528
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Lol, de Marokkanen en Turken werden al uitgescholden voor iemand zich druk maakte over hun gedrag en houding. Daar was destijds de hoge werkloosheid ten gevolge van de oliecrisis debet aan, puberale crimineeltjes bestonden toen nog niet. En tja, hoe werden de Chinezen ook alweer genoemd? Pinda's was het toch? En hoe vaak ik voor mof ben uitgescholden, zomaar vanuit het niets door mensen die mij nog niet eens kenden, die keren zijn niet te tellen. Tegenwoordig niet meer overigens, de autochtone Nederlander heeft nu een ander slachtoffer gevonden. Maar denken dat andere bevolkingsgroepen niet uit werden gescholden is gewoon onzin, er is altijd wel de een of andere minderheid die afgeblaft wordt.
... en Nederlanders kaaskoppen of gierigaards.
Het gaat dan ook niet om incidenteel schelden maar stempels drukken op grote groepen omtrent hun gedrag en houding.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_135523669
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kijk, en hier zit weer een probleem: je noemt het racistisch, terwijl uit niets blijkt dat de hema racistisch is. Door het telkens trekken van de racismekaart maak je 'm lekker ongeloofwaardig :r
Volgens mij beweerd het meisje zelf ook helemaal nergens dat de HEMA racistisch zou zijn!
Zo überhaupt is het haar opmerking dat de politie die bikkelhard tegen haar zei dat allochtonen wel vaker doen alsof ze diabetici zijn, maar daarover velt zij zelf dus helemaal geen waardeoordeel, zij gaat de volgende dag naar het ziekenhuis voor bewijs.

Sommige opmerkingen in dit topic zijn zonder meer racistisch, de 'schreeuw allochtonen altijd' ed ..
en dat terwijl
quote:
Door haar verhaal te vertellen, hoopt ze ook op meer begrip voor haar ziekte, waarbij ongewenst urineverlies nu eenmaal kan voorkomen.
http://www.omroepwest.nl/(...)-voor-plassende-junk
pleased to meet you
pi_135523809
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

... en Nederlanders kaaskoppen of gierigaards.
Het gaat dan ook niet om incidenteel schelden maar stempels drukken op grote groepen omtrent hun gedrag en houding.
wat nou incidenteel schelden? Die groepen werden in het verleden massaal uitgescholden, tegenwoordig heeft 'men' weer een ander slachtoffer .. en over een paar jaar zijn het niet meer de getinte Nederlanders maar de mensen uit de MOE-landen ..
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 16:26:17 #289
341203 3-voud
pi_135523862
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:24 schreef moussie het volgende:

[..]

wat nou incidenteel schelden? Die groepen werden in het verleden massaal uitgescholden, tegenwoordig heeft 'men' weer een ander slachtoffer .. en over een paar jaar zijn het niet meer de getinte Nederlanders maar de mensen uit de MOE-landen ..
Zeg ik, het gaat niet om schelden.
Maar laat maar. Je zit even in een andere frequentie te discussiëren denk ik.
pi_135524080
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:26 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zeg ik, het gaat niet om schelden.
Maar laat maar. Je zit even in een andere frequentie te discussiëren denk ik.
Hallo zeg .. jij beweerd toch dat ze het gescheld aan zichzelf te danken hebben. Nou niet dus, ze werden al uitgescholden alleen maar omdat ze anders zijn, net zoals al die andere groepen daarvoor, en omdat er toch iemand uitgescholden moet worden blijkbaar.
Het begon dus niet bij hun houding en gedrag, sterker nog, je zou je eigenlijk af moeten vragen of hun houding en gedrag niet begonnen is dankzij al dat gescheld!
pleased to meet you
pi_135524262
Waarom moet dit soort crap breed uitgemeten worden in de media? Zelfde geneuzel als iemand die achter gelaten wordt op een verlaten perron. Alleen maar nieuws om de publieke verontwaardiging te voeden terwijl dit soort zaken legio voorkomen. Het is allemaaal wel erg 'Hart van Nederland' troep dat de naam nieuws amper waard is.
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 17:40:07 #292
341203 3-voud
pi_135526648
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:33 schreef moussie het volgende:

[..]

Hallo zeg ..
Hoi. En tabee.
pi_135526747
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je kunt het dus niet tegenspreken. Maar dat probleem hebben er meer.
Het gaat dan ook helemaal niet om waarheidsvinding of iets dergelijks.
pi_135539270
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Die laatste alinea geldt in ieder geval voor de grote bedrijven die ik van binnen ken. Waarom zou je liegen, als je het kan afkopen met een bloemetje en een beetje stofhappen? Veel bloemisten verdienen enorm aan Klantenservices. :Y
En al die bedrijven die jij kent hebben zulke media-aandacht gehad om een klant? Ik geloof het niet, sorry! :) Ik denk dat het als groot bedrijf echt ontzettend dom is om nu toe te geven dat er fout/respectloos is gehandeld, want dan krijg je als bedrijf weer een stempel. Nu ook al, maar dan al helemaal.
Let's do it, let's fall in love
pi_135539871
Het is de witteman die van het racisme genezen moet.
pi_135540816
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 07:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze haar broek naar beneden doet. Gewoon hoppa in de buik. Werkt nog sneller ook.
omdat mensen met diabetes dagelijks prikken, en daarom soms van lichaamsdeel wisselen om het te kunnen laten herstellen. Mijn moeder met diabetes spuit in haar buik, maar m'n vader in zijn been
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 22:01:52 #297
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_135540938
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:59 schreef Bensel het volgende:

[..]

omdat mensen met diabetes dagelijks prikken, en daarom soms van lichaamsdeel wisselen om het te kunnen laten herstellen. Mijn moeder met diabetes spuit in haar buik, maar m'n vader in zijn been
Ik prik zelf ook 4x per dag. In de buik voor de kortwerkende (dus om hoge waardes naar beneden te rammen) en in de been voor de langwerkende omdat daar de insuline langzamer en geleidelijker opgenomen wordt. Dus niet handig om hoge waardes snel naar beneden te krijgen.
Carpe Libertatem
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:06:15 #298
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_135541186
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou een kankerarts als Robuustheid (what's in the name) niet graag aan mijn bed willen hebben.

"Hey broodmongool, is je tumor nou alweer gegroeid deze week, stinktrol?!"

:') x 6 miljoen.
Op basis van je post mag ik je niet als user, maar deze post is echt briljant! Ik zal hem voordragen voor post van het jaar _O_
-weg-
pi_135541649
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:06 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Op basis van je post mag ik je niet als user, maar deze post is echt briljant! Ik zal hem voordragen voor post van het jaar _O_
Een vergulde domme gans met bijbehorende eieren staat leuk op mijn schoorsteen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135541846
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ah, en daar vind je alle verschillende soorten gebruikers natuurlijk. Wat raar dat journalisten altijd zoveel moeite moeten doen om de gebruikers uit het zakenleven en de politiek te vinden. Je kijkt gewoon wie er uit ziet alsof hij nachten op het station doorbrengt.
Massa's zakenmannen en politici die spuitend in de pashokjes staan inderdaad. :D

Een lijntje nemen is toch echt wat anders dan een fokking naald in je lichaam steken, niet?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')