quote:DEN HAAG - Een jonge diabetespatiënte krijgt vrijdag de schrik van haar leven, als ze door een bezoek aan de HEMA aan de Grote Marktstraat in de cel belandt.
Het verhaal begint wanneer de 17-jarige Yosra Aajir, die samen met haar vriendin in de winkel loopt, een hyper krijgt. Dat is een te hoge bloedsuikerspiegel. Yosra: ‘Ik voelde me niet goed, dus ik ging even een paskamer in om m’n bloed te prikken. Mijn bloedmeter gaf aan dat mijn bloed 33,3, was. Dat is veel te hoog. Dus ik trok mijn broek omlaag om insuline te spuiten. Bij het spuiten had ik urineverlies. Dat kan voorkomen bij mensen met diabetes.’ Op dat moment trekken twee beveiligers het gordijn van het pashokje open. ‘Ze zeiden: Hé jij daar, je bent drugs aan het spuiten en je vernielt onze winkel door de urine’, aldus Yosra.
De 17-jarige wordt meegenomen naar het kantoortje van de HEMA, terwijl haar vriendin probeert uit te leggen dat Yosra suikerziekte heeft. Maar volgens Yosra wordt er niet geluisterd. In alle hectiek weten de vriendinnen contact te leggen met een familielid, die snel de moeder van Yosra belt. Die gaat zo snel mogelijk richting de HEMA.
Ondertussen probeert Yosra te achterhalen wat er gaat gebeuren, maar ze wordt naar eigen zeggen genegeerd. Dan ziet Yosra haar moeder door het raam in de deur. ‘Ik stond op en vroeg of ik even naar mijn moeder mocht gaan. Toen hebben ze mij met twee man tegen de muur aangeduwd’, zegt ze. ‘Ik zei: Laat me met rust! Kun je me alsjeblieft niet zo behandelen? Maar ze bleven doorgaan. Mijn moeder klopte op de deur en zei: Nee, niet doen, niet doen!' Yosra verzucht: 'Ze hebben me mishandeld.’
Vast op het bureau
Yosra wordt vervolgens door agenten meegenomen naar het politiebureau. ‘Ik ben aangehouden voor winkelvernieling, door de urine’, zegt Yosra. ‘Ik zat vier uurtjes vast op het bureau Jan Hendrikstraat. Toen ik mijn medicijnen liet zien, zeiden ze: Dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen.’ Ook krijgt Yosra van de HEMA een boete van 50 euro wegens ‘vernieling’. Het zou gaan om schoonmaakkosten. Ze vindt dat absurd: ‘Mijn vriendin heeft alles schoongemaakt met haar eigen handen.’
Een dag na het incident is Yosra naar het Westeinde ziekenhuis geweest voor een doktersverklaring. De arts maakt melding van hematomen (bloeduitstortingen) en zwellingen op beide bovenarmen.
‘Vervelend incident’
De HEMA vindt het incident ‘vervelend’, zo laat woordvoerder Judy op het Veld weten. ‘Aan de andere kant’, zo zegt ze, ‘Er zijn vaker incidenten in winkels. Ik kan me de eerste reactie van de beveiligers beroepshalve wel voorstellen. We gaan het verder uitzoeken. We hebben de camerabeelden overgedragen aan de politie. ‘
De politie zegt bij monde van woordvoerder Joeri Voogt het volgende: ‘De verdachte heeft in een pashokje in de HEMA geplast en is hierop aangehouden door de beveiliging, die haar vervolgens heeft overgedragen aan agenten. Op basis van de informatie die zij kregen zou er sprake zijn van opzet. De verdachte wenste gebruik te maken van een advocaat, die ook aanwezig was bij het verhoor, waardoor het verhoor en haar invrijheidstelling langer op zich liet wachten.’
Voor Yosra is dit verhaal nog niet afgelopen. Ze wil maar één ding: excuses. Door haar verhaal te vertellen, hoopt ze ook op meer begrip voor haar ziekte, waarbij ongewenst urineverlies nu eenmaal kan voorkomen.
Die mensen doen dan hun werk met stront in hun oren zeker, dat ze niet kunnen luisteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:45 schreef imikethat het volgende:
Die mensen doen enkel hun werk en ik krijg zomaar het idee dat ze iets té onschuldig overkomt. Vragen of ze naar moeder toe mag en daarom tegen de muur geduwd worden, dan wordt het ongeloofwaardig.
Uh, als je een insulinespuit met tasje, suikerspiegelmeter en al voor drugs aanziet doe je je werk imo niet goed en mag je wat mij betreft weer terug naar die ROC waar je vandaan komt.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:45 schreef imikethat het volgende:
Die mensen doen enkel hun werk en ik krijg zomaar het idee dat ze iets té onschuldig overkomt. Vragen of ze naar moeder toe mag en daarom tegen de muur geduwd worden, dan wordt het ongeloofwaardig.
Ja want je kent het meisje persoonlijk zeker. Misschien is ze wel criminele tokkie?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Uh, als je een insulinespuit met tasje, suikerspiegelmeter en al voor drugs aanziet doe je je werk imo niet goed en mag je wat mij betreft weer terug naar die ROC waar je vandaan komt.
Want ik moet dat meisje persoonlijk kennen om te vinden dat je te dom voor woorden bent als je een heroïnespuitje niet van een insulinespuitje kan onderscheiden? Logisch man.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:52 schreef imikethat het volgende:
[..]
Ja want je kent het meisje persoonlijk zeker. Misschien is ze wel criminele tokkie?
Je kent het verschil tussen een insuline-spuit en een injectie-naald zeker niet.. net zoals die achterlijken van de HEMAquote:Op maandag 13 januari 2014 00:52 schreef imikethat het volgende:
[..]
Ja want je kent het meisje persoonlijk zeker. Misschien is ze wel criminele tokkie?
Als je de HEMA beveiligers kent hier in Den Haag dan geloof je haar verhaal welquote:Op maandag 13 januari 2014 00:45 schreef imikethat het volgende:
Ze heeft het zelf schoon gemaakt.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het is een feit dat ze in het pashokje heeft gezeken. Dat is niet toegestaan en hiervoor krijgt ze dus straf. Klaar.
Met anti-bacteriële middelen zeker? Dat dacht ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf schoon gemaakt.
Deze man snapt gelukkig welquote:Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het is een feit dat ze in het pashokje heeft gezeken. Dat is niet toegestaan en hiervoor krijgt ze dus straf. Klaar.
In het eerdere stuk heb je gelijk, maar dit is incorrect.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:41 schreef o.us2.0 het volgende:
Een beetje junk doet dat niet in de paskamer van een enorm drukke winkel in het centrum.
Ik vind het eerder kortzichtig dat de beveiligers maar ROC tokkies zijn als je het verhaal maar van 1 kant hoort. En als iemand tussen zn benen bezig is te prikken ziet dit er in de korte tijd misschien wel raar uit ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Want ik moet dat meisje persoonlijk kennen om te vinden dat je te dom voor woorden bent als je een heroïnespuitje niet van een insulinespuitje kan onderscheiden? Logisch man.
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=598quote:Op maandag 13 januari 2014 00:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
In het eerdere stuk heb je gelijk, maar dit is incorrect.
Je wil niet weten wat mensen in pashokjes doen. Op de grond pissen, poepen, poep op alle muren smeren, echt niets gaat te ver voor sommige figuren.
Verder is dit hele gebeuren natuurlijk vreselijk, en ziet een insulinespuit er niet totaal anders uit? dat is toch gewoon zon soort prikpen?Dan moet je wel echt bijzonder zwakbegaafd zijn om dat verschil niet te zien.
Ik spuit geen van beide. Jij wel?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:54 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen een insuline-spuit en een injectie-naald zeker niet..
echt? wauwquote:Op maandag 13 januari 2014 01:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
En je eerste ingeving is natuurlijk DIT MOET DE KRANT WETEN!!!! SNEL BEL DE KRANT
Je kunt van diabetes wel degelijk urineverlies krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:18 schreef Robuustheid het volgende:
Stelletje broodmongolen hier, die erover vallen over het feit dat ze in een pashokje insuline geïnjecteerd heeft.
Jongens.. daar gaat het niet om.
Het gaat om dat ze een pashokje ondergezeken heeft, en dat is niet kies. Of ze nu of niet diabetes heeft, staat daar volledig los van. Dat is echter gebruikt om dit nieuwsartikel op te poetsen tot verontwaardiging.
Overigens, hoewel ik van huis af oncoloog ben, weet ik vrijwel zeker dat incontentie bij diabetes niet gebruikelijk is. Zoals ze stelt dat haar urineverlies gebruikelijk is, is totale kolder.
Wat mij betreft, mag deze stinktrol gerust nog paar dagen in de cel zitten. Een pashok urineren is ongehoord, en dan afschuiven op een niet-relevante afwijking als diabetes, is wel het toppunt.
in haar bil.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef Ulx het volgende:
Iemand zeikt een pashokje onder en wordt betrapt met een naald in haar arm en mensen vinden het raar dat de bewaking denkt dat ze een junkie is.
Je weet dat urine over het algemeen geen bacteriën bevat...?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Met anti-bacteriële middelen zeker? Dat dacht ik niet.
Over het algemeen. Je zegt het zelf. En daarnaast gaat het meuren. Zelfs als het met een doekje is opgeveegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je weet dat urine over het algemeen geen bacteriën bevat...?
Urine is steriel dus antibacteriele middelen hoeven niet meer gebruikt te wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
ah, ja er was eerder al een linkje gepost, ik dacht dat je die gezien had en het verschil nog steeds niet zou herkennen.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:36 schreef Ulx het volgende:
Jij nam aan dat ze wat druppels verloor. Ik nam aan dat ze gewoon met een ouderwetse naald in haar arm zat.
Zo maken we allemaal aannames.
Cameras die iemand naar binnen zien gaan zonder kledong kan onderdeel 2 verklaren?quote:Op maandag 13 januari 2014 01:58 schreef Ulx het volgende:
Maar goed, die meid wilde per sé alleen praten met een advocaat erbij, daardoor zat ze vier uur op het bureau vast. Ik vind het wel meevallen. Het had ook zonder advocaat gekund en dan was ze waarschijnlijk met een uurtje buiten geweest. Lullig misverstand.
Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat die vriendin geen hema-personeel waarschuwde dat iemand ziek is in de paskamer. En op het moment dat zij spuit gaat het gordijn open en staan er twee bewakers voor haar neus? Nogal dubieus als je het mij vraagt. Maar het zou kunnen.
Het personeel heeft meestal geen toegang tot de beelden. Maar als ze even een bewaker of medewerker had aangesproken was er niets aan de hand geweest.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cameras die iemand naar binnen zien gaan zonder kledong kan onderdeel 2 verklaren?
Geen onverstandig idee om er een advocaat bij te halen. Tegenwoordig wordt alles op het scherpst van de snede afgehandeld. Iedereen is schuldig tot je onschuld bewezen is. Jammer dat het zo werkt, dat zeker.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:58 schreef Ulx het volgende:
Maar goed, die meid wilde per sé alleen praten met een advocaat erbij, daardoor zat ze vier uur op het bureau vast. Ik vind het wel meevallen. Het had ook zonder advocaat gekund en dan was ze waarschijnlijk met een uurtje buiten geweest. Lullig misverstand.
Als je beide niet gebruikt is dat niet zo vreemd.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:54 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen een insuline-spuit en een injectie-naald zeker niet.. net zoals die achterlijken van de HEMA
Bij zo'n hoge waarde kan dat makkelijk. Je lichaam wil dan de suikers uit je lijf hebben dmv. urine. Het is niet heel gebruikelijk, maar komt zeker voor.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:18 schreef Robuustheid het volgende:
Overigens, hoewel ik van huis af oncoloog ben, weet ik vrijwel zeker dat incontentie bij diabetes niet gebruikelijk is. Zoals ze stelt dat haar urineverlies gebruikelijk is, is totale kolder.
Junks lopen meestal niet met meters, meetstripjes, kleine priknaaldjes, etc. rond. Tenzij het natuurlijk een heroinejunk is met diabetes.quote:Op maandag 13 januari 2014 06:19 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Als je beide niet gebruikt is dat niet zo vreemd.
En dan zeggen dat het 33,3 (maar ik weet eigenlijk de eenheid die zij aanhield niet) wasquote:Normaal schommelt de bloedsuiker (bloedglucose) zo tussen de 4,0 en de 8,0 mmol/l.
Bloedsuiker / bloedglucose - nuchter geprikt
Onder de 6,1 mmol/l - normaal.
Tussen de 6,1 en 6,9 mmol/l - voorfase van diabetes.
Boven de 6,9 mmol/l - diabetes.
Bloedsuiker / bloedglucose - niet nuchter geprikt
Onder de 7,8 mmol/l - normaal.
Boven de 11 mmol/l - diabetes.
33,3 kan prima. Ik heb een keer 43 gehad. Goed, toen werd ik op de IC opgenomen, maar dat terzijde.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:11 schreef Resistor het volgende:
http://www.diabetesfonds.nl/artikel/uitslag-bloedsuikertest
[..]
En dan zeggen dat het 33,3 (maar ik weet eigenlijk de eenheid die zij aanhield niet) was
Oftewel ze heeft gewoon lopen vreten alsof er niets aan de hand was, 'en dan spuit ik wel extra en anderen hoeven het niet te weten'
Minder vreten, minder hoeven te spuiten, en als het toch mis gaat even de relevante personen (in dit geval dus de beveiliging) waarschuwen over wat je gaat doen.
Ik heb daar (als diabeet) ook nog nooit van gehoord; ja dat je ongelooflijk moet zeiken als je hoog zit. Overigens is 33,3 wel dusdanig extreem hoog dat ze waarschijnlijk de mac even heeft leeggegeten...quote:Op maandag 13 januari 2014 08:11 schreef remlof het volgende:
Urineverlies bij diabetici? Dat zuigt ze uit haar duim.
Wellicht is het een exhibitionist.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze haar broek naar beneden doet. Gewoon hoppa in de buik. Werkt nog sneller ook.
quote:Op maandag 13 januari 2014 08:11 schreef remlof het volgende:
Van wiki. Maargoed, dat iemand die zo jong is al zulke complicaties heeft is inderdaad wellicht wat vergezocht.quote:Neurogene incontinentie: dit ontstaat door beschadiging van de lichaamszenuwen of het centraal zenuwstelsel, waardoor een te slappe blaas kan ontstaan (bijvoorbeeld bij diabetes mellitus-Neuropathie) of een juist te krachtige blaas (bijvoorbeeld na een dwarslaesie van het ruggenmerg).
Precies. Even t-shirtje stukje omhoog, pennetje erin en hoppa.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:18 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik heb daar (als diabeet) ook nog nooit van gehoord; ja dat je ongelooflijk moet zeiken als je hoog zit. Overigens is 33,3 wel dusdanig extreem hoog dat ze waarschijnlijk de mac even heeft leeggegeten...
Maar al met al heb ik geleerd uit ervaring dat als je snel even zo'n spuit in je lichaam zet in het openbaar er niemand op of om kijkt. Ga je het proberen zo "stiekem" mogelijk te doen; dan val je juist op
Ik heb er nog nooit van gehoord en heb al 30 jaar diabetesquote:Op maandag 13 januari 2014 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Van wiki. Maargoed, dat iemand die zo jong is al zulke complicaties heeft is inderdaad wellicht wat vergezocht.
voor dezelfde geld zat ze drugs in te spuitenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Want ik moet dat meisje persoonlijk kennen om te vinden dat je te dom voor woorden bent als je een heroïnespuitje niet van een insulinespuitje kan onderscheiden? Logisch man.
Echte osmose heeft van zichzelf al een anti-bioticerende werking.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar naar de reactie van de politie te kijken om te weten dat het meisje creatief met de waarheid is. Meisje brullen en schreeuwen dat ze een halve dag op het bureau zat. De politie haalt de schouders op en zegt dat dat haar eigen keus was door te wachten op een advocaat voor dit lullige akkefietje. En de bewaking rukte het kleedhokje open tien seconden nadat ze een naald in haar lijf stak? Get real. Als de bewaking achter haar aan was gelopen had zij of haar vriendin het gewoon even moeten zeggen dat ze onwel is geworden en insuline moet spuiten.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef expans het volgende:
Beveiligers die agressief / dom gaan doen omdat ze denken dat ze miljarden bewaken en zichzelf tof vinden
En sowieso alleen als ze het zelf wel aankunnen anders durven ze niet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef thom_05 het volgende:
"Dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen"
ik vind dit nog het ergste.
Wel als de politie zulke debiele uitspraken doet.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
En je eerste ingeving is natuurlijk DIT MOET DE KRANT WETEN!!!! SNEL BEL DE KRANT
Mensen zoals jij brengen dit land naar de afgrond.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
Wanneer is de protestmars voor deze zeikerd gepland?quote:Yosra verzucht: 'Ze hebben me mishandeld.’
Nee hoor, urineverlies bij diabetici is niet ongebruikelijk. Één van de bekende complicaties die met die aandoening gepaard kan gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Van wiki. Maargoed, dat iemand die zo jong is al zulke complicaties heeft is inderdaad wellicht wat vergezocht.
Ligt aan de mate en vorm van incontinentie. Als het letterlijk zo is dat de volledige controle over de blaas kwijt is dan over het algemeen wel ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef Ulx het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat er en sprake is van het verliezen van de controle over de blaas en over het verliezen van "wat urine".
Als je de controle over je blaas kwijt bent zeik je jezelf toch gewoon helemaal leeg?
Bij te hoog suiker gehalte is veel plassen een heel gebruikelijk iets en of je dat op een gecontroleerde wijze kunt doen is afhankelijk van veel factoren. Zo vreemd is het helemaal niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:11 schreef remlof het volgende:
Als ik me een injectie moet geven ga ik liever niet naar een openbaar toilet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Als ik in een winkelstraat ben en ik moet nodig naar een WC, zoek ik altijd naar een HEMA.
Maar het heeft dus niets te maken met diabetes. En dus belachelijk dat ze het aanvoert.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bij te hoog suiker gehalte is veel plassen een heel gebruikelijk iets en of je dat op een gecontroleerde wijze kunt doen is afhankelijk van veel factoren. Zo vreemd is het helemaal niet.
Jawel, incontinentie kan één van de vele complicaties zijn die gepaard gaan met diabetes.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het heeft dus niets te maken met diabetes. En dus belachelijk dat ze het aanvoert.
Note to self: Voortaan je heroïne in insulinespuiten stoppen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon kopen bij de apotheek?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Note to self: Voortaan je heroïne in insulinespuiten stoppen.
Kent iemand een diabetespatient met insulinespuiten over?
Losers, ik heb het hele alfabet op mijn jas.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je de HEMA beveiligers kent hier in Den Haag dan geloof je haar verhaal welman o man die gasten voelen zich wat met dat Vtje op en denken daar alles wel even te kunnen fixen
Nee, diabetes kan ook een neurologisch gevolg hebben dat het urine verlies veroorzaakt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het heeft dus niets te maken met diabetes. En dus belachelijk dat ze het aanvoert.
http://www.medicinfo.nl/%(...)925f-51fb9dc3ba5e%7Dquote:Mogelijke symptomen zijn:
gewichtsverlies;
misselijkheid of braken;
diarree of juist verstopping;
ontlasting moeilijk kunnen ophouden (incontinentie voor ontlasting).
de blaas en geslachtsorganen. Mogelijke symptomen zijn:
de plas niet kunnen ophouden (incontinentie voor urine);
regelmatige infecties van de blaas;
droge vagina;
impotentie.
Geen idee, nooit eerder over nagedacht. Ik ben nog redelijk nieuw in dit wereldje. Pas vanmorgen m'n eerste knieschijven kapotgeslagen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon kopen bij de apotheek?
Dus ze mochten nog blij zijn dat ze niet moest braken en aan de diarree ging?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee, diabetes kan ook een neurologisch gevolg hebben dat het urine verlies veroorzaakt.
[..]
http://www.medicinfo.nl/%(...)925f-51fb9dc3ba5e%7D
Dan kan ik je aanraden niet in de Haagse Hema te gaam spuiten.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ben nog redelijk nieuw in dit wereldje.
Ja, ze had de hele zaak er onder kunnen kotsen. Daarom had de Hema er belang bij dat ze de insuline ging spuiten, die zijn gewoon erg dom bezig geweest.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dus ze mochten nog blij zijn dat ze niet moest braken en aan de diarree ging?
Achteruit-eten is trouwens wel een gevolg van heroine spuiten. En als ze het hebben versneden met laxeermiddel zou een partijtje sproeipoepen me ook niet verbazen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dus ze mochten nog blij zijn dat ze niet moest braken en aan de diarree ging?
Voor mijn eigen fantasie ga ik ervan uit dat er minstens een laag van 15mm urine in het hokje bleef staan.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
in haar bil.
en jij ziet het verschil echt niet tussen dit:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
dit?
Opmerkelijk. Je hebt nog nooit een film gezien ofzo?
tevens neem ik aan dat ze het niet onderzeek maar wat druppels verloor, maar dat is gewoon een aanname, iemand die hier duidelijkheid over kan geven hoe dat zit bij diabetes?
Dit is nu al een zeer informatief topic.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan kan ik je aanraden niet in de Haagse Hema te gaam spuiten.
Handig, als je dan betrapt wordt, is je diabetesverhaal een stuk overtuigender.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Achteruit-eten is trouwens wel een gevolg van heroine spuiten. En als ze het hebben versneden met laxeermiddel zou een partijtje sproeipoepen me ook niet verbazen.
Ik vraag me nog wel af of ze daar geen WC hebben. Maar goed, ik heb ook wel eens een handdoek ondergekotst terwijl er 30cm verderop een emmer stond.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja, ze had de hele zaak er onder kunnen kotsen. Daarom had de Hema er belang bij dat ze de insuline ging spuiten, die zijn gewoon erg dom bezig geweest.
Als jij een injectie moet hebben doe je dat liever niet op een openbaar toilet lijkt mij. Een pashokje lijkt mij al heel vervelend maar zo'n onhygiënisch toilet zou ik zeker vermijden.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vraag me nog wel af of ze daar geen WC hebben.
Hoezo? Je weet toch dat je last hebt van incontinentie? Dan zou ik een wc prefereren.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als jij een injectie moet hebben doe je dat liever niet op een openbaar toilet lijkt mij. Een pashokje lijkt mij al heel vervelend maar zo'n onhygiënisch toilet zou ik zeker vermijden.
Ach natuurlijk. We hebben het wel over Den Haag. Alhoewel, zo'n pashokje onderplassen is ook niet hygiënisch. Blijf een schoonmaakrekening wel terecht vinden, mits zo'n meisje normaal behandeld zou zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als jij een injectie moet hebben doe je dat liever niet op een openbaar toilet lijkt mij. Een pashokje lijkt mij al heel vervelend maar zo'n onhygiënisch toilet zou ik zeker vermijden.
Als je de deur open doet zitten je handen al onder de vieze bacteriën van de ontlasting van andere mensen. Ik zou daar niet graag in mijn lichaam injecteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Ulx het volgende:
Hoezo? Je weet toch dat je last hebt van incontinentie? Dan zou ik een wc prefereren.
Je zal jou maar als "Dr. "Oncoloog" aan je bed hebben...quote:Op maandag 13 januari 2014 01:18 schreef Robuustheid het volgende:
Stelletje broodmongolen hier, die erover vallen over het feit dat ze in een pashokje insuline geïnjecteerd heeft.
Jongens.. daar gaat het niet om.
Het gaat om dat ze een pashokje ondergezeken heeft, en dat is niet kies. Of ze nu of niet diabetes heeft, staat daar volledig los van. Dat is echter gebruikt om dit nieuwsartikel op te poetsen tot verontwaardiging.
Wat mij betreft, mag deze stinktrol gerust nog paar dagen in de cel zitten. Een pashok urineren is ongehoord, en dan afschuiven op een niet-relevante afwijking als diabetes, is wel het toppunt.
Weet je wel wat het verschil is tussen subcutaan injecteren en intraveneus?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Note to self: Voortaan je heroïne in insulinespuiten stoppen.
Kent iemand een diabetespatient met insulinespuiten over?
Alsof je dat niet zal overleven. Dan liever een pashok en jezelf onderpissen?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je de deur open doet zitten je handen al onder de vieze bacteriën van de ontlasting van andere mensen. Ik zou daar niet graag in mijn lichaam injecteren.
Ik had geen idee dat er verschillende methodes waren. Als ik moet gokken, prik je de ene gewoon ergens in je bips en de ander in een ader.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Weet je wel wat het verschil is tussen subcutaan injecteren en intraveneus?
Daarnaast kan een bloedsuikerwaarde van 30 of hoger gewoon kloppen. Genoeg patiënten gezien die zelfs met een waarde van 35> nog functioneerden.
Haha, dronk en loog.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zal jou maar als "Dr. "Oncoloog" aan je bed hebben...![]()
Maar je weet dat je last hebt van incontinentie, zoals dat meisje, dan zoek je toch een WC?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad soms maar de vraag.
Precies mijn gedachte.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zal jou maar als "Dr. "Oncoloog" aan je bed hebben...![]()
Om te plassen maar niet om te spuiten. Het lastige van incontinentie is dat je dus niet weet dat je gaat plassen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Ulx het volgende:
Maar je weet dat je last hebt van incontinentie, zoals dat meisje, dan zoek je toch een WC?
Als je suikerniveau het niet toelaat, haal je dat niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar je weet dat je last hebt van incontinentie, zoals dat meisje, dan zoek je toch een WC?
Ik denk dat ze niet goed meer kon nadenken/beetje in paniek was. Dat kan gebeuren als je hyper dreigt te krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |