abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 08:30:51 #51
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_135426399
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:18 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik heb daar (als diabeet) ook nog nooit van gehoord; ja dat je ongelooflijk moet zeiken als je hoog zit. Overigens is 33,3 wel dusdanig extreem hoog dat ze waarschijnlijk de mac even heeft leeggegeten...

Maar al met al heb ik geleerd uit ervaring dat als je snel even zo'n spuit in je lichaam zet in het openbaar er niemand op of om kijkt. Ga je het proberen zo "stiekem" mogelijk te doen; dan val je juist op :+
Precies. Even t-shirtje stukje omhoog, pennetje erin en hoppa.
Carpe Libertatem
  maandag 13 januari 2014 @ 08:31:36 #52
104871 remlof
Europees federalist
pi_135426405
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[..]

Van wiki. Maargoed, dat iemand die zo jong is al zulke complicaties heeft is inderdaad wellicht wat vergezocht.
Ik heb er nog nooit van gehoord en heb al 30 jaar diabetes :P
pi_135434298
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:53 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Want ik moet dat meisje persoonlijk kennen om te vinden dat je te dom voor woorden bent als je een heroïnespuitje niet van een insulinespuitje kan onderscheiden? Logisch man.
voor dezelfde geld zat ze drugs in te spuiten

de beveiliging heeft goed gehandeld
pi_135434478
Beveiligers die agressief / dom gaan doen omdat ze denken dat ze miljarden bewaken en zichzelf tof vinden :')

En sowieso alleen als ze het zelf wel aankunnen anders durven ze niet.
  maandag 13 januari 2014 @ 14:22:35 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_135435646
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef KaoloJoeka het volgende:

[..]

Met anti-bacteriële middelen zeker? Dat dacht ik niet.
Echte osmose heeft van zichzelf al een anti-bioticerende werking. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_135435842
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef expans het volgende:
Beveiligers die agressief / dom gaan doen omdat ze denken dat ze miljarden bewaken en zichzelf tof vinden :')

En sowieso alleen als ze het zelf wel aankunnen anders durven ze niet.
Je hoeft alleen maar naar de reactie van de politie te kijken om te weten dat het meisje creatief met de waarheid is. Meisje brullen en schreeuwen dat ze een halve dag op het bureau zat. De politie haalt de schouders op en zegt dat dat haar eigen keus was door te wachten op een advocaat voor dit lullige akkefietje. En de bewaking rukte het kleedhokje open tien seconden nadat ze een naald in haar lijf stak? Get real. Als de bewaking achter haar aan was gelopen had zij of haar vriendin het gewoon even moeten zeggen dat ze onwel is geworden en insuline moet spuiten.
pi_135436971
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef thom_05 het volgende:
"Dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen"

ik vind dit nog het ergste.
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
En je eerste ingeving is natuurlijk DIT MOET DE KRANT WETEN!!!! SNEL BEL DE KRANT
Wel als de politie zulke debiele uitspraken doet.
  maandag 13 januari 2014 @ 15:10:27 #58
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_135437653
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het is een feit dat ze in het pashokje heeft gezeken. Dat is niet toegestaan en hiervoor krijgt ze dus straf. Klaar.
Mensen zoals jij brengen dit land naar de afgrond. :r
pi_135438343
VInden jullie het niet raar dat alleen haar kant van het verhaal geplaatst is? De HEMA is de zaak aan het onderzoeken. De politie zegt dat ze even op het bureau zat te wachten op haar advocaat. Ik heb gezien die redelijk rustige reacties eerder het idee dat de dame gevraagd is mee te komen naar het kantoortje en dat er toen door haar een scene is gemaakt. Al dan niet getriggerd door een paar barse bewakers (stonden die naast elkaar of zo, als ze tegelijk enkele seconden nadat ze de spuit zette, beiden voor het kleedhokje stonden?).

Ik denk dat er een paar zaken missen in het artikeltje uit de OP.
pi_135438465
En die lui van de Hema keken even niet naar de medicijnen om te kijken of het insuline was (staat er toch op)...handig Hema. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_135438522
Dat meisje ziet er helemaal niet uit als een junk.
5 Ferrari's op videoband!
pi_135438883
quote:
Yosra verzucht: 'Ze hebben me mishandeld.’
Wanneer is de protestmars voor deze zeikerd gepland?
pi_135439217
Ik vind het ook vreemd dat er en sprake is van het verliezen van de controle over de blaas en over het verliezen van "wat urine".

Als je de controle over je blaas kwijt bent zeik je jezelf toch gewoon helemaal leeg?
pi_135439376
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[..]

Van wiki. Maargoed, dat iemand die zo jong is al zulke complicaties heeft is inderdaad wellicht wat vergezocht.
Nee hoor, urineverlies bij diabetici is niet ongebruikelijk. Één van de bekende complicaties die met die aandoening gepaard kan gaan.

Leeftijd doet er verder niet toe. Complicaties kijken niet naar leeftijd, en dat urineverlies alleen onder ouderen voorkomt is ook een fabeltje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135439440
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef Ulx het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat er en sprake is van het verliezen van de controle over de blaas en over het verliezen van "wat urine".

Als je de controle over je blaas kwijt bent zeik je jezelf toch gewoon helemaal leeg?
Ligt aan de mate en vorm van incontinentie. Als het letterlijk zo is dat de volledige controle over de blaas kwijt is dan over het algemeen wel ja.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 13 januari 2014 @ 15:58:05 #66
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135439490
regels sind regels

hard aanpaken!

kankerjunks :r
pi_135439542
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:11 schreef remlof het volgende:
Urineverlies bij diabetici? Dat zuigt ze uit haar duim.
Bij te hoog suiker gehalte is veel plassen een heel gebruikelijk iets en of je dat op een gecontroleerde wijze kunt doen is afhankelijk van veel factoren. Zo vreemd is het helemaal niet.
pi_135439795
Ik dacht dat HEMA's standaard een WC hadden. Als ik in een winkelstraat ben en ik moet nodig naar een WC, zoek ik altijd naar een HEMA.

Een rekening voor de schoonmaakkosten lijkt mij in principe normaal. Maar als blijkt dat haar verhaal over de werkwijze van de beveiligers klopt, zou de HEMA er goed aan doen om deze, als excuses voor haar behandeling, te vergeten.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135439924
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Als ik in een winkelstraat ben en ik moet nodig naar een WC, zoek ik altijd naar een HEMA.
Als ik me een injectie moet geven ga ik liever niet naar een openbaar toilet.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:08:01 #70
104871 remlof
Europees federalist
pi_135439925
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Bij te hoog suiker gehalte is veel plassen een heel gebruikelijk iets en of je dat op een gecontroleerde wijze kunt doen is afhankelijk van veel factoren. Zo vreemd is het helemaal niet.
Maar het heeft dus niets te maken met diabetes. En dus belachelijk dat ze het aanvoert.
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 16:09:36 #71
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_135440002
Toen ik die foto zag wist ik het al. Komt vast een jankverhaal aan van iemand die gruwelijk behandeld is met de ene racistische ondertoon na de andere.
Het zal ook eens niet :')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_135440053
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar het heeft dus niets te maken met diabetes. En dus belachelijk dat ze het aanvoert.
Jawel, incontinentie kan één van de vele complicaties zijn die gepaard gaan met diabetes.

Algemeen bekend hoor, en niet eens een zeldzame complicatie van diabetes.

Dat jij er niet mee te maken hebt - gelukkig voor jou - wilt nog niet zeggen dat het dus geen complicatie van diabetes kan zijn.
pi_135440081
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:53 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Want ik moet dat meisje persoonlijk kennen om te vinden dat je te dom voor woorden bent als je een heroïnespuitje niet van een insulinespuitje kan onderscheiden? Logisch man.
Note to self: Voortaan je heroïne in insulinespuiten stoppen.

Kent iemand een diabetespatient met insulinespuiten over? :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135440111
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Note to self: Voortaan je heroïne in insulinespuiten stoppen.

Kent iemand een diabetespatient met insulinespuiten over? :)
Die kun je toch gewoon kopen bij de apotheek?
pi_135440119
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:55 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Als je de HEMA beveiligers kent hier in Den Haag dan geloof je haar verhaal wel _O- man o man die gasten voelen zich wat met dat Vtje op en denken daar alles wel even te kunnen fixen
Losers, ik heb het hele alfabet op mijn jas. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')