abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135440143
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar het heeft dus niets te maken met diabetes. En dus belachelijk dat ze het aanvoert.
Nee, diabetes kan ook een neurologisch gevolg hebben dat het urine verlies veroorzaakt.
quote:
Mogelijke symptomen zijn:
gewichtsverlies;
misselijkheid of braken;
diarree of juist verstopping;
ontlasting moeilijk kunnen ophouden (incontinentie voor ontlasting).
de blaas en geslachtsorganen. Mogelijke symptomen zijn:
de plas niet kunnen ophouden (incontinentie voor urine);
regelmatige infecties van de blaas;
droge vagina;
impotentie.
http://www.medicinfo.nl/%(...)925f-51fb9dc3ba5e%7D
pi_135440176
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die kun je toch gewoon kopen bij de apotheek?
Geen idee, nooit eerder over nagedacht. Ik ben nog redelijk nieuw in dit wereldje. Pas vanmorgen m'n eerste knieschijven kapotgeslagen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135440223
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee, diabetes kan ook een neurologisch gevolg hebben dat het urine verlies veroorzaakt.

[..]

http://www.medicinfo.nl/%(...)925f-51fb9dc3ba5e%7D
Dus ze mochten nog blij zijn dat ze niet moest braken en aan de diarree ging?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135440236
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef BaasBanaan het volgende:

Ik ben nog redelijk nieuw in dit wereldje.
Dan kan ik je aanraden niet in de Haagse Hema te gaam spuiten.
pi_135440290
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ja, ze had de hele zaak er onder kunnen kotsen. Daarom had de Hema er belang bij dat ze de insuline ging spuiten, die zijn gewoon erg dom bezig geweest.
pi_135440310
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Achteruit-eten is trouwens wel een gevolg van heroine spuiten. En als ze het hebben versneden met laxeermiddel zou een partijtje sproeipoepen me ook niet verbazen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 16:16:52 ]
pi_135440334
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

in haar bil.
en jij ziet het verschil echt niet tussen dit:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
dit? :')
Opmerkelijk. Je hebt nog nooit een film gezien ofzo?

tevens neem ik aan dat ze het niet onderzeek maar wat druppels verloor, maar dat is gewoon een aanname, iemand die hier duidelijkheid over kan geven hoe dat zit bij diabetes?
Voor mijn eigen fantasie ga ik ervan uit dat er minstens een laag van 15mm urine in het hokje bleef staan.
pi_135440399
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan kan ik je aanraden niet in de Haagse Hema te gaam spuiten.
Dit is nu al een zeer informatief topic.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Achteruit-eten is trouwens wel een gevolg van heroine spuiten. En als ze het hebben versneden met laxeermiddel zou een partijtje sproeipoepen me ook niet verbazen.
Handig, als je dan betrapt wordt, is je diabetesverhaal een stuk overtuigender.
pi_135440447
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ja, ze had de hele zaak er onder kunnen kotsen. Daarom had de Hema er belang bij dat ze de insuline ging spuiten, die zijn gewoon erg dom bezig geweest.
Ik vraag me nog wel af of ze daar geen WC hebben. Maar goed, ik heb ook wel eens een handdoek ondergekotst terwijl er 30cm verderop een emmer stond.
pi_135440548
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vraag me nog wel af of ze daar geen WC hebben.
Als jij een injectie moet hebben doe je dat liever niet op een openbaar toilet lijkt mij. Een pashokje lijkt mij al heel vervelend maar zo'n onhygiënisch toilet zou ik zeker vermijden.
pi_135440604
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als jij een injectie moet hebben doe je dat liever niet op een openbaar toilet lijkt mij. Een pashokje lijkt mij al heel vervelend maar zo'n onhygiënisch toilet zou ik zeker vermijden.
Hoezo? Je weet toch dat je last hebt van incontinentie? Dan zou ik een wc prefereren.
pi_135440618
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ach natuurlijk. We hebben het wel over Den Haag. Alhoewel, zo'n pashokje onderplassen is ook niet hygiënisch. Blijf een schoonmaakrekening wel terecht vinden, mits zo'n meisje normaal behandeld zou zijn.

Hier kun je rustig je baby verschonen.
pi_135440724
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Ulx het volgende:
Hoezo? Je weet toch dat je last hebt van incontinentie? Dan zou ik een wc prefereren.
Als je de deur open doet zitten je handen al onder de vieze bacteriën van de ontlasting van andere mensen. Ik zou daar niet graag in mijn lichaam injecteren.
pi_135440804
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:18 schreef Robuustheid het volgende:
Stelletje broodmongolen hier, die erover vallen over het feit dat ze in een pashokje insuline geïnjecteerd heeft.

Jongens.. daar gaat het niet om.

Het gaat om dat ze een pashokje ondergezeken heeft, en dat is niet kies. Of ze nu of niet diabetes heeft, staat daar volledig los van. Dat is echter gebruikt om dit nieuwsartikel op te poetsen tot verontwaardiging.

Overigens, hoewel ik van huis af oncoloog ben, weet ik vrijwel zeker dat incontentie bij diabetes niet gebruikelijk is. Zoals ze stelt dat haar urineverlies gebruikelijk is, is totale kolder.

Wat mij betreft, mag deze stinktrol gerust nog paar dagen in de cel zitten. Een pashok urineren is ongehoord, en dan afschuiven op een niet-relevante afwijking als diabetes, is wel het toppunt.
Je zal jou maar als "Dr. "Oncoloog" aan je bed hebben... :N :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135440824
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Note to self: Voortaan je heroïne in insulinespuiten stoppen.

Kent iemand een diabetespatient met insulinespuiten over? :)
Weet je wel wat het verschil is tussen subcutaan injecteren en intraveneus?

Daarnaast kan een bloedsuikerwaarde van 30 of hoger gewoon kloppen. Genoeg patiënten gezien die zelfs met een waarde van 35> nog functioneerden.
pi_135440881
Het heet toch ook gewoon een plashokje?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_135441115
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je de deur open doet zitten je handen al onder de vieze bacteriën van de ontlasting van andere mensen. Ik zou daar niet graag in mijn lichaam injecteren.
Alsof je dat niet zal overleven. Dan liever een pashok en jezelf onderpissen?
pi_135441201
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Weet je wel wat het verschil is tussen subcutaan injecteren en intraveneus?

Daarnaast kan een bloedsuikerwaarde van 30 of hoger gewoon kloppen. Genoeg patiënten gezien die zelfs met een waarde van 35> nog functioneerden.
Ik had geen idee dat er verschillende methodes waren. Als ik moet gokken, prik je de ene gewoon ergens in je bips en de ander in een ader.
pi_135441241
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, dronk en loog. :D

Ha!
pi_135441367
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Ulx het volgende:
Alsof je dat niet zal overleven.
Dat is inderdaad soms maar de vraag.
pi_135441683
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad soms maar de vraag.
Maar je weet dat je last hebt van incontinentie, zoals dat meisje, dan zoek je toch een WC?
  maandag 13 januari 2014 @ 16:48:17 #97
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135441892
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte. :X
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_135441944
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Ulx het volgende:
Maar je weet dat je last hebt van incontinentie, zoals dat meisje, dan zoek je toch een WC?
Om te plassen maar niet om te spuiten. Het lastige van incontinentie is dat je dus niet weet dat je gaat plassen.
pi_135441984
quote:

[..]

Als je suikerniveau het niet toelaat, haal je dat niet.

Veroordeel een levenslang afhankelijke meid gewoon, dat maakt je een goede Nederlander, Ulx.

maandag 13 januari 2014 @ 16:51:23 #100
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_135442029
quote:

[..]

Ik denk dat ze niet goed meer kon nadenken/beetje in paniek was. Dat kan gebeuren als je hyper dreigt te krijgen.

Als er te veel suiker (glucose) in het bloed zit, dus ongeveer boven de 10 mmol/l, dan hebt u hyperglykemie (een hyper). U merkt dat aan:

veel plassen
veel dorst hebben en houden
vermoeidheid
mogelijk plotselinge humeurigheid, snel boos worden
alles voelt vervelend
misselijk zijn of overgeven

Het lichaam wil zelf het teveel aan suiker in het bloed kwijtraken, door veel plassen. Veel blijven drinken (maar niets zoets!) helpt daarbij. Ook beweging is goed, dan verbranden de spieren glucose (bloedsuiker). Gebruikt u insuline, dan moet u meestal extra insuline bijspuiten.

Als de hyper steeds erger wordt en er niets gebeurt, kan iemand flauwvallen of zelfs in coma raken. Maar dat komt eerder voor bij diabetes type 1 dan bij diabetes type 2. Opvallend bij een hele ernstige hyper is een diepe ademhaling. De adem kan ook ruiken naar aceton. Bel dan meteen de dokter of 112.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')