Ik hoopte op Fusionfreak.quote:
Wat?quote:
Je moederquote:
Die heeft ook een brief naar de rijdende rechter gestuurd.quote:
Gaat je niks aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef SimplyAlex het volgende:
Wat de zuigtiet gaat dit allemaal over?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef SimplyAlex het volgende:
Wat de zuigtiet gaat dit allemaal over?
quote:
Er sturen heel veel mensen brieven denk ik, helaas kan er maar een leeuwendeel (?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heeft ook een brief naar de rijdende rechter gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Vanaf het moment dat ik besloot te reageren is deze discussie ook de mijne geworden. Ik verzoek u dan ook om per ommegaande inzicht te geven in de inhoud van deze discussie.quote:
Ok kom camquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
say dat 2 mai fees and see wut happen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er sturen heel veel mensen brieven denk ik, helaas kan er maar een leeuwendeel (?) echt plaats nemen in de studio
stawpppppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er sturen heel veel mensen brieven denk ik, helaas kan er maar een leeuwendeel (?) echt plaats nemen in de studio
Haha fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meneer de toekomstige taalnazi.
![]()
Nou, wij mannen vroegen ons af hoe het zou voelen om ongesteld te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik besloot te reageren is deze discussie ook de mijne geworden. Ik verzoek u dan ook om per ommegaande inzicht te geven in de inhoud van deze discussie.
Je ne peux pas.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Okquote:
laura b dmde mij dat ze je een oen vind.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik besloot te reageren is deze discussie ook de mijne geworden. Ik verzoek u dan ook om per ommegaande inzicht te geven in de inhoud van deze discussie.
Wat toevallig Laura kan me reet likken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok
[..]
laura b dmde mij dat ze je een oen vind.
beetje respect voor laura gvd ;sssquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Wat toevallig Laura kan me reet likken.
Wederom het bewijs dat fok en plek is vol roddelende bitches.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok
[..]
laura b dmde mij dat ze je een oen vind.
me reetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Wat toevallig Laura kan me reet likken.
Zeker geen taalnaziquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha fout.Meneer de toekomstige taalnazi.
Moet jij zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wederom het bewijs dat fok en plek is vol roddelende bitches.
en plek iddquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wederom het bewijs dat fok en plek is vol roddelende bitches.
Dus bist ein grammar nazi!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
me reet
[..]
Zeker geen taalnaziboeit me niet, alleen 'me' en 'is'...
haren overeind.
Ga het nou niet omdraaien schat. Ik maak reclame voor jou dikke billen. Ik praat goed. Jij bent misgunner.quote:
De foto's die ik zag vond ik niet zo mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Tila Tequila backdoor anal sextape see her take a meaty dick in her tight asian celebrity asshole in the dirtiest celebrity sextape EVER!!!
[ afbeelding ]
Doe niet zo creepy :squote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
De foto's die ik zag vond ik niet zo mooi.
En jouw en jou, ook haren overeindquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ga het nou niet omdraaien schat. Ik maak reclame voor jou dikke billen. Ik praat goed. Jij bent misgunner.
Groepsapp is echt viezer dan deze Sc hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ga het nou niet omdraaien schat. Ik maak reclame voor jou dikke billen. Ik praat goed. Jij bent misgunner.
Wowquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere vrouw hier, behalve veer, die heeft geen billen.
Nou met die ene speciale legging wel hoor :$quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Tila Tequila backdoor anal sextape see her take a meaty dick in her tight asian celebrity asshole in the dirtiest celebrity sextape EVER!!!
[ afbeelding ]
Ik schijn geen kont te hebben..quote:
Wuehehehehhe die weet ik nog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou met die ene speciale legging wel hoor :$
Gewoon, nazi.quote:
Pics van het vacuüm dat jij kont noemt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schijn geen kont te hebben..
Lastig zitten wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hoe weet je dat nou? Je hebt er maar kort in gezeten. En bovendien gaat het er daar directer aan toe. En ik doe niet aan vriendjes politiek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Groepsapp is echt viezer dan deze Sc hoor.
Zwart gat is ook vacuum toch? hahahahahahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pics van het vacuüm dat jij kont noemt.
Negerin toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg..quote:
JA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zwart gat is ook vacuum toch? hahahahahahaha
haha
Nee, hoe kom je daar nou bij?quote:
Kan hier niet, dan krijg je een ban.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je hebt er maar kort in gezeten. En bovendien gaat het er daar directer aan toe. En ik doe niet aan vriendjes politiek.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tevens.. negerinnen zonder kont
quote:
Dacht ik. Je houd van kip en je username.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij?
Tevens.. negerinnen zonder kont
Ze rijdt wel paard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dacht ik. Je houd van kip en je username.
Kipquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ponyquote:
Ik ga al naar bedquote:
Ohhh ik zag enkel een wit vlak.. nu pas een plaatjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij denkt dat je daar bil van krijgt volgens mij.
Wat ben je dan wel? Een donkere asian?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij?
Ik zie nog steeds een wit vlakquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh ik zag enkel een wit vlak.. nu pas een plaatje
ze heeft een vriend die zijn handjes niet thuis kan houden en loopt daardoor altijd met een blauw oogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daarom. Neger en negerin. Drama relatie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze heeft een vriend die zijn handjes niet thuis kan houden en loopt daardoor altijd met een blauw oog
Hij komt op een paard HAHDHAHAquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef 2NutZ het volgende:
Chai, waar komt de rijdende rechter op en hoelaat? Jijweet?
22:20 ned 1quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef 2NutZ het volgende:
Chai, waar komt de rijdende rechter op en hoelaat? Jijweet?
Polijst jij je paard wel eens?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever niet op mijn paard, kan ik het er weer af gaan poetsen XD
Ik kom niet meer bij xDDDDquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever niet op mijn paard, kan ik het er weer af gaan poetsen XD
quote:
Dank u!quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. GC / Tattoo beetje mislukt?
2. Klik imageshack foto aan
3. ???
4. Zie die wietkwekerijfoto's_!
Viel me in de eerste instantie niet eens op, zag het pas doordat iemand het posttequote:
En dan ook imageshack nog gebruiken, dan ben je wel heel traag van begrip.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Viel me in de eerste instantie niet eens op, zag het pas doordat iemand het postte. Hoezo stereotype.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
3. ???
Voor een speen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Mensen die het woord fopje gebruiken![]()
![]()
Wat word ik daar toch agressief van
is dit een fopje of meen je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Omgquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
3. ???
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Bitches b hatinquote:
Fietste net langs je huis, dacht dat je dat wel leuk vond om te horen. Wilde nog bijna schreeuwen om m'n reputatie kracht bij te zetten maar deed het toch maar niet.quote:
Godsamme Vas nog aan toe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fietste net langs je huis, dacht dat je dat wel leuk vond om te horen. Wilde nog bijna schreeuwen om m'n reputatie kracht bij te zetten maar deed het toch maar niet.
Schreeuw dat je Chai bentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fietste net langs je huis, dacht dat je dat wel leuk vond om te horen. Wilde nog bijna schreeuwen om m'n reputatie kracht bij te zetten maar deed het toch maar niet.
Kan geen boers accentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Schreeuw dat je Chai bentDan schrikt hij extra hard.
'Hai ik ben Chai' kan ik ook niet met boers accent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan geen boers accent
Trouwens, heb jij dat plaatje van dat meetlint om die banaan ergens?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
'Hai ik ben Chai' kan ik ook niet met boers accent.
[ afbeelding ]
Wel mooier dan je oude, maar deze leidt wel meer af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Vinden jullie van mn nieuwe UI trouwens? Of oude houden.
Ik vind 'm kut. Kan niet tegen zulke veranderingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja vond ik ook alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel mooier dan je oude, maar deze leidt wel meer af.
Nou blijf jij dan maar lekker blij je mongolen schaapjes in de roze lucht met een regenboog erachterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind 'm kut. Kan niet tegen zulke veranderingen.
Heb een keer geprobeerd andere UI te nemen, werd gek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al
[..]
Nou blijf jij dan maar lekker blij je mongolen schaapjes in de roze lucht met een regenboog erachter
Kut. Oude houden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Oude want veranderingenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja zoals MMMGCYMBquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een keer geprobeerd andere UI te nemen, werd gek.
Net zoals mensen die een andere username hebben opeens.Ben drie weken van slag dan.
Ja, hij ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zoals MMMGCYMBOok echt de kutste naam die je je kan bedenken, geen afkorting ofzo en hij word nogsteeds aangesproken als dWc en reageert daar ook op, get back
Drakenoverhemdlogicaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zoals MMMGCYMBOok echt de kutste naam die je je kan bedenken, geen afkorting ofzo en hij word nogsteeds aangesproken als dWc en reageert daar ook op, get back
Sinds ik er gewoon GYM in lees vind ik de boy helemaal superbé.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
👌👈👌👈👌👈quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds ik er gewoon GYM in lees vind ik de boy helemaal superbé.🐶
#gucciswag #bentley #28inchrimsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maybach Music Group Young Money Cash Money Billionaires
Waarom zo zuur, Modie?quote:
quote:
😱quote:
Kijk op je mobiel dan. :squote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In mobiele browser herken ik hem nietApp em even
Oeeeeeeeehhquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In mobiele browser herken ik hem nietApp em even
quote:
Zit tegenwoordig ook in de KLB-groep.quote:
Mortaxx niet, hoe kan hij hem dan appen :Squote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig ook in de KLB-groep.
Zal ik je toevoegen?quote:
KLB SC groepquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Mortaxx niet, hoe kan hij hem dan appen :S
Ja doe maar, zou ik wel knap vinden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik je toevoegen?
[..]
KLB SC groep
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Mortaxx niet, hoe kan hij hem dan appen :S
Haha beta ;squote:
Best wel want dan zou het betekenen dat zijn trucje om jouw nummer te krijgen gewerkt heeft.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Skyrim, alsof jij niet met mij door een andere wereld wil lopen ;s
Mijn nummer krijgen is niet knap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best wel want dan zou het betekenen dat zijn trucje om jouw nummer te krijgen gewerkt heeft.
Ben nu dat liedje aan het luisteren.quote:
Samen throat of the world beklimmen. So so romantischquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
op loop gezet en soppen op je Aladin.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu dat liedje aan het luisteren.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
op loop gezet en soppen op je Aladin.
Beetje jong, of niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn Aladdin.
Bijna 22.quote:
Hahaha.quote:
:;squote:
Lekker veel te vroeg/laat met z'n allen op een laggy server (want stress test) in een nu al slechte MMO.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend, gratis kan ik het iig proberen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Lekker veel te vroeg/laat met z'n allen op een laggy server (want stress test) in een nu al slechte MMO.
[/jaloers]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend, gratis kan ik het iig proberen.
Gratiiisssss, weet niet of je Nederlander bent, maar dat woord zou je toch ineens interesse moeten schenken.quote:
120k per jaar en auto van de zaak, meh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gratiiisssss, weet niet of je Nederlander bent, maar dat woord zou je toch ineens interesse moeten schenken.
Boeiend, gratis is gratis. En ik verdien 140k per jaar en huis van de zaak.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
120k per jaar en auto van de zaak, meh.
Oh, je bent ook FOK!crew?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend, gratis is gratis. En ik verdien 140k per jaar en huis van de zaak.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
120k per jaar en auto van de zaak, meh.
Ja, FOK!bourgeoisie enalles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alleen proletariaten zitten daar.
Ik gun het je, bby.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nieuwe regeling, net nadat je wegging.
Oh sorry. Eh, trouwen?quote:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, daar zal m'n leven vast beter van worden.
Is goed, ik zal je wel je eerste mailtje sturen op je FOK!-adres.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sollicitaties mogen naar bitterlemon@fok.nl
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed, ik zal je wel je eerste mailtje sturen op je FOK!-adres.
HOUJEKLEPDANquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:
Chai, vind jij hem ook zo'n asshole-lijer?
De eerste was zeker een testmail van jezelf?quote:
Huh, wat, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De eerste was zeker een testmail van jezelf?
PC master race.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
PlayStation 4 staat voor op Xbox One
Goh ja echt? wauw ja in other news Saturnus heeft een ring, more on this subject at 8pm
Niks hoor. Moet je niet aan het werk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Huh, wat, waar heb je het over?
Ik heb niets te doen, huge is veel te snel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks hoor. Moet je niet aan het werk?
je moeder masterracequote:
meant 2 be wij 2quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
Heb je met bitterlemon zijn hart lopen klote chloro? :s
http://games.fok.nl/review/631891/1/1/50/doki-doki-universe.htmlquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb niets te doen, huge is veel te snel.
soberso, ik droomde altijd al van dit moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
meant 2 be wij 2
op de seconde precies
Nee, hij is me hier komen opzoeken om me over te halen om weer spellchecker te worden en komt sindsdien af en toe buurten. Ben onschuldig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
Heb je met bitterlemon zijn hart lopen klote chloro? :s
Uit mijn moeder is wel een meesterras gekomen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moeder masterrace
ben jij trouwens de wederhelft van Chloro?
Geloof er geen kut van, stiekem zoeten DM's met elkaar verwisselen en dan laten staan als je een betere sc hebt ;sssssquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, hij is me hier komen opzoeken om me over te halen om weer spellchecker te worden en komt sindsdien af en toe buurten. Ben onschuldig.
Hele week al.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geloof er geen kut van, stiekem zoeten DM's met elkaar verwisselen en dan laten staan als je een betere sc hebt ;sssss
Ik ga even kijken of die wel gecheckt is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review/631891/1/1/50/doki-doki-universe.html
Hier wordt je losgelaten
tot je keuze
En dit is nog maar 1 alinea.!
Hell no.quote:
Staan nog wel meer kromme zinnen in.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of die wel gecheckt is.
Oh ja, je bent zuur, sorry.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Staan nog wel meer kromme zinnen in.
Wat gebeurt er eigenlijk als jij een spelfout maakt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Uit mijn moeder is wel een meesterras gekomen.
En nee, ik vergelijk mezelf liever niet met verraders.
Remlof wilt neukenquote:
Tegenwoordig zuur-af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja, je bent zuur, sorry.
Zal wel eem kiek'n ja.
wil*quote:
Dan ween ik mezelf in slaap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als jij een spelfout maakt?
quote:
heb een seksfantasie waarbij chloro mijn bruine obelisk aan het berijden is en, terwijl zij streng door haar bril tuurt, mij belerend toespreekt over het vervoegen van woorden.quote:
#autismoverload.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Robophatt het volgende:
Wtf heeft iedereen ineens een nieuwe UI ofzo
Rock al dezelfde lelijke UI sinds ik me heb aangemeld.quote:
quote:
Groezelige Jimi Hendrix.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rock al dezelfde lelijke UI sinds ik me heb aangemeld.
jouw schaamhaarquote:
Had je maar niet moeten stoppen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]!
Had net zo goed door een blinde gecheckt kunnen worden dan.
Ik ook, alleen mijne is supervetgaafcool.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rock al dezelfde lelijke UI sinds ik me heb aangemeld.
Laatst alles weer smoothenized hier hoor, voelde me net zo'n twink.quote:
True. Weet nog dat die een tijdje als standaard stond ingesteld op de mobiele layout.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook, alleen mijne is supervetgaafcool.
haha ja klopt, was n8n volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Panzermaus het volgende:
True. Weet nog dat die een tijdje als standaard stond ingesteld op de mobiele layout.
MORPHEUSquote:
Las 'm pas na deze reactie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
kk mijn flirtings met chloro wordt keihard afgeschoten kk hoer
Hard geworden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb een seksfantasie waarbij chloro mijn bruine obelisk aan het berijden is en, terwijl zij streng door haar bril tuurt, mij belerend toespreekt over het vervoegen van woorden.
Ik wilde eigenlijk een nieuwe maar wist niet wat dus laat ik deze maar staan. Sowieso lijkt deze wel beetje op me dus is wel prima.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook, alleen mijne is supervetgaafcool.
Niet in levende lijve iig. Eerder in een soort experimentele fase, dat hebben wel meer van die groesrockers.quote:
waarom kan ze nooit haar kleren aanhoudenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wil haar hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom kan ze nooit haar kleren aanhoudenwie weet heeft ze een broek aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
mental image van hyena clit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Las 'm pas na deze reactie.
[..]
Hard geworden.
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wil haar hebben
5 maandenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mental image van hyena clit.
kk
Ik vroeg wanneer, niet over hoeveel maanden, kkjong.quote:
Emily Ratajkowski.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wil haar hebben
JA GOD DAT HAD IK OOK WEL KUNNEN OPMAKEN UIT DE URL WIJSNEUS GVDquote:
quote:
niet zo'n grote kk bek hebben jij anders krijg je klappen kk gek eeeeeeeeeeuhjquote:Ik vroeg wanneer, niet over hoeveel maanden, kkjong.
Google Search; " Hyena Penis "quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JA GOD DAT HAD IK OOK WEL KUNNEN OPMAKEN UIT DE URL WIJSNEUS GVD
[..]
[ afbeelding ]
[..]
niet zo'n grote kk bek hebben jij anders krijg je klappen kk gek eeeeeeeeeeuhj
Ooit een Groen Boekje in je reet gehad?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe kalm, het is 2014, liefde enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
niet zo'n grote kk bek hebben jij anders krijg je klappen kk gek eeeeeeeeeeuhj
inb4 whiteknight beef.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ooit een Groen Boekje in je reet gehad?
wel eens een bijbel, een koran en een thora. Allemaal op hetzelfde moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ooit een Groen Boekje in je reet gehad?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wel eens een bijbel, een koran en een thora. Allemaal op hetzelfde moment.
Was een donkere fase in mijn leven, praat er niet graag over.
Wat moet ik doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
KLB / Manipulators zonder leven die steeds willen afspreken
Waar is Chai wanneer je haar nodig hebt.
Kan niet zit op telefoon en moet slapenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ontmasker die tante, je hebt de zegen van GG.
Eww so yesterdayquote:
?quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:48 schreef Robophatt het volgende:
Shit koffiemelk bestellen als je 2 koeien hebt
Dan moet je je koeien maar gaan melken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:48 schreef Robophatt het volgende:
Shit koffiemelk bestellen als je 2 koeien hebt
Inderdaad, kut Utopiaquote:Op woensdag 8 januari 2014 07:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet je je koeien maar gaan melken?
Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dressquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw. ik dacht al dat het daar over zou gaan
ik keek vanmorgen hart van nederland. ik moet daarbij altijd een beetje huilen om de domheid van mensenquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dressdramaaaaa
ik keek naar de btc koersenquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dressdramaaaaa
quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik keek vanmorgen hart van nederland. ik moet daarbij altijd een beetje huilen om de domheid van mensen
Nee, niet gezien. Aflevering ook vergetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Promo had je al gezien toch ?![]()
Heb er echt zin in
Jij en prive gtfoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh sorry hoorSry zijn privesake weetje :s
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Aflevering ook vergeten
Vanacht wakker om 4:00 mijn buurmeisje werd flink aangerand, de tering wat een gehuil
Overigens bedoel ik serieus aangerand... volgens mij werd ze thuis gebracht en mocht hij nie in haar broekje ofso... hysterisch schreeuwen, kwam die pa er nog bij.. damn. Zijn marokkaanse mensen, wel compleet verkaasd btw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |