Ik ook, alleen mijne is supervetgaafcool.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rock al dezelfde lelijke UI sinds ik me heb aangemeld.
Laatst alles weer smoothenized hier hoor, voelde me net zo'n twink.quote:
True. Weet nog dat die een tijdje als standaard stond ingesteld op de mobiele layout.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook, alleen mijne is supervetgaafcool.
haha ja klopt, was n8n volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Panzermaus het volgende:
True. Weet nog dat die een tijdje als standaard stond ingesteld op de mobiele layout.
MORPHEUSquote:
Las 'm pas na deze reactie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
kk mijn flirtings met chloro wordt keihard afgeschoten kk hoer
Hard geworden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb een seksfantasie waarbij chloro mijn bruine obelisk aan het berijden is en, terwijl zij streng door haar bril tuurt, mij belerend toespreekt over het vervoegen van woorden.
Ik wilde eigenlijk een nieuwe maar wist niet wat dus laat ik deze maar staan. Sowieso lijkt deze wel beetje op me dus is wel prima.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook, alleen mijne is supervetgaafcool.
Niet in levende lijve iig. Eerder in een soort experimentele fase, dat hebben wel meer van die groesrockers.quote:
waarom kan ze nooit haar kleren aanhoudenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wil haar hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom kan ze nooit haar kleren aanhoudenwie weet heeft ze een broek aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
mental image van hyena clit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Las 'm pas na deze reactie.
[..]
Hard geworden.
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wil haar hebben
5 maandenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mental image van hyena clit.
kk
Ik vroeg wanneer, niet over hoeveel maanden, kkjong.quote:
Emily Ratajkowski.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wil haar hebben
JA GOD DAT HAD IK OOK WEL KUNNEN OPMAKEN UIT DE URL WIJSNEUS GVDquote:
quote:
niet zo'n grote kk bek hebben jij anders krijg je klappen kk gek eeeeeeeeeeuhjquote:Ik vroeg wanneer, niet over hoeveel maanden, kkjong.
Google Search; " Hyena Penis "quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JA GOD DAT HAD IK OOK WEL KUNNEN OPMAKEN UIT DE URL WIJSNEUS GVD
[..]
[ afbeelding ]
[..]
niet zo'n grote kk bek hebben jij anders krijg je klappen kk gek eeeeeeeeeeuhj
Ooit een Groen Boekje in je reet gehad?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JA GOD DAT HAD IK OOK WEL KUNNEN OPMAKEN UIT DE URL WIJSNEUS GVD
Doe kalm, het is 2014, liefde enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JA GOD DAT HAD IK OOK WEL KUNNEN OPMAKEN UIT DE URL WIJSNEUS GVD
[..]
[ afbeelding ]
[..]
niet zo'n grote kk bek hebben jij anders krijg je klappen kk gek eeeeeeeeeeuhj
inb4 whiteknight beef.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ooit een Groen Boekje in je reet gehad?
wel eens een bijbel, een koran en een thora. Allemaal op hetzelfde moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ooit een Groen Boekje in je reet gehad?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wel eens een bijbel, een koran en een thora. Allemaal op hetzelfde moment.
Was een donkere fase in mijn leven, praat er niet graag over.
Wat moet ik doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
KLB / Manipulators zonder leven die steeds willen afspreken
Waar is Chai wanneer je haar nodig hebt.
Kan niet zit op telefoon en moet slapenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ontmasker die tante, je hebt de zegen van GG.
Eww so yesterdayquote:
?quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:48 schreef Robophatt het volgende:
Shit koffiemelk bestellen als je 2 koeien hebt
Dan moet je je koeien maar gaan melken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:48 schreef Robophatt het volgende:
Shit koffiemelk bestellen als je 2 koeien hebt
Inderdaad, kut Utopiaquote:Op woensdag 8 januari 2014 07:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet je je koeien maar gaan melken?
Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dressquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw. ik dacht al dat het daar over zou gaan
ik keek vanmorgen hart van nederland. ik moet daarbij altijd een beetje huilen om de domheid van mensenquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dressdramaaaaa
ik keek naar de btc koersenquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dressdramaaaaa
quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik keek vanmorgen hart van nederland. ik moet daarbij altijd een beetje huilen om de domheid van mensen
Nee, niet gezien. Aflevering ook vergetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Promo had je al gezien toch ?![]()
Heb er echt zin in
Jij en prive gtfoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh sorry hoorSry zijn privesake weetje :s
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Aflevering ook vergeten
Vanacht wakker om 4:00 mijn buurmeisje werd flink aangerand, de tering wat een gehuil
Overigens bedoel ik serieus aangerand... volgens mij werd ze thuis gebracht en mocht hij nie in haar broekje ofso... hysterisch schreeuwen, kwam die pa er nog bij.. damn. Zijn marokkaanse mensen, wel compleet verkaasd btw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |