inb4 whiteknight beef.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ooit een Groen Boekje in je reet gehad?
wel eens een bijbel, een koran en een thora. Allemaal op hetzelfde moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ooit een Groen Boekje in je reet gehad?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wel eens een bijbel, een koran en een thora. Allemaal op hetzelfde moment.
Was een donkere fase in mijn leven, praat er niet graag over.
Wat moet ik doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
KLB / Manipulators zonder leven die steeds willen afspreken
Waar is Chai wanneer je haar nodig hebt.
Kan niet zit op telefoon en moet slapenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ontmasker die tante, je hebt de zegen van GG.
Eww so yesterdayquote:
?quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:48 schreef Robophatt het volgende:
Shit koffiemelk bestellen als je 2 koeien hebt
Dan moet je je koeien maar gaan melken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:48 schreef Robophatt het volgende:
Shit koffiemelk bestellen als je 2 koeien hebt
Inderdaad, kut Utopiaquote:Op woensdag 8 januari 2014 07:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet je je koeien maar gaan melken?
Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dressquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw. ik dacht al dat het daar over zou gaan
ik keek vanmorgen hart van nederland. ik moet daarbij altijd een beetje huilen om de domheid van mensenquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dressdramaaaaa
ik keek naar de btc koersenquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dressdramaaaaa
quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik keek vanmorgen hart van nederland. ik moet daarbij altijd een beetje huilen om de domheid van mensen
Nee, niet gezien. Aflevering ook vergetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Promo had je al gezien toch ?![]()
Heb er echt zin in
Jij en prive gtfoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh sorry hoorSry zijn privesake weetje :s
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Aflevering ook vergeten
Vanacht wakker om 4:00 mijn buurmeisje werd flink aangerand, de tering wat een gehuil
Overigens bedoel ik serieus aangerand... volgens mij werd ze thuis gebracht en mocht hij nie in haar broekje ofso... hysterisch schreeuwen, kwam die pa er nog bij.. damn. Zijn marokkaanse mensen, wel compleet verkaasd btw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |