Omgquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. GC / Tattoo beetje mislukt?
2. Klik imageshack foto aan
3. ???
4. Zie die wietkwekerijfoto's_!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Mensen die het woord fopje gebruiken![]()
![]()
Wat word ik daar toch agressief van
Bitches b hatinquote:
Fietste net langs je huis, dacht dat je dat wel leuk vond om te horen. Wilde nog bijna schreeuwen om m'n reputatie kracht bij te zetten maar deed het toch maar niet.quote:
Godsamme Vas nog aan toe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fietste net langs je huis, dacht dat je dat wel leuk vond om te horen. Wilde nog bijna schreeuwen om m'n reputatie kracht bij te zetten maar deed het toch maar niet.
Schreeuw dat je Chai bentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fietste net langs je huis, dacht dat je dat wel leuk vond om te horen. Wilde nog bijna schreeuwen om m'n reputatie kracht bij te zetten maar deed het toch maar niet.
Kan geen boers accentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Schreeuw dat je Chai bentDan schrikt hij extra hard.
'Hai ik ben Chai' kan ik ook niet met boers accent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan geen boers accent
Trouwens, heb jij dat plaatje van dat meetlint om die banaan ergens?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
'Hai ik ben Chai' kan ik ook niet met boers accent.
[ afbeelding ]
Wel mooier dan je oude, maar deze leidt wel meer af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Vinden jullie van mn nieuwe UI trouwens? Of oude houden.
Ik vind 'm kut. Kan niet tegen zulke veranderingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Vinden jullie van mn nieuwe UI trouwens? Of oude houden.
Ja vond ik ook alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel mooier dan je oude, maar deze leidt wel meer af.
Nou blijf jij dan maar lekker blij je mongolen schaapjes in de roze lucht met een regenboog erachterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind 'm kut. Kan niet tegen zulke veranderingen.
Heb een keer geprobeerd andere UI te nemen, werd gek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al
[..]
Nou blijf jij dan maar lekker blij je mongolen schaapjes in de roze lucht met een regenboog erachter
Kut. Oude houden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Vinden jullie van mn nieuwe UI trouwens? Of oude houden.
Oude want veranderingenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Vinden jullie van mn nieuwe UI trouwens? Of oude houden.
Ja zoals MMMGCYMBquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een keer geprobeerd andere UI te nemen, werd gek.
Net zoals mensen die een andere username hebben opeens.Ben drie weken van slag dan.
Ja, hij ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zoals MMMGCYMBOok echt de kutste naam die je je kan bedenken, geen afkorting ofzo en hij word nogsteeds aangesproken als dWc en reageert daar ook op, get back
Drakenoverhemdlogicaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zoals MMMGCYMBOok echt de kutste naam die je je kan bedenken, geen afkorting ofzo en hij word nogsteeds aangesproken als dWc en reageert daar ook op, get back
Sinds ik er gewoon GYM in lees vind ik de boy helemaal superbé.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zoals MMMGCYMBOok echt de kutste naam die je je kan bedenken, geen afkorting ofzo en hij word nogsteeds aangesproken als dWc en reageert daar ook op, get back
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zoals MMMGCYMBOok echt de kutste naam die je je kan bedenken, geen afkorting ofzo en hij word nogsteeds aangesproken als dWc en reageert daar ook op, get back
👌👈👌👈👌👈quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds ik er gewoon GYM in lees vind ik de boy helemaal superbé.🐶
#gucciswag #bentley #28inchrimsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maybach Music Group Young Money Cash Money Billionaires
Waarom zo zuur, Modie?quote:
quote:
😱quote:
Kijk op je mobiel dan. :squote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In mobiele browser herken ik hem nietApp em even
Oeeeeeeeehhquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In mobiele browser herken ik hem nietApp em even
quote:
Zit tegenwoordig ook in de KLB-groep.quote:
Mortaxx niet, hoe kan hij hem dan appen :Squote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig ook in de KLB-groep.
Zal ik je toevoegen?quote:
KLB SC groepquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Mortaxx niet, hoe kan hij hem dan appen :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |