abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:45:42 #101
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135186872
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:44 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik dacht dat je vas quotte :')
Die kan er naast als Action Jackson :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135187023
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Je haar verpest het sowieso, beetje jammer is dat. :P
Bummer wel ja :P

Nouja, volgend jaar ga ik als Jack Sparrow en jij als Tia Dalma toch. :$$
pi_135187036
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die kan er naast als Action Jackson :)
Action Hank.
pi_135187057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Bummer wel ja :P

Nouja, volgend jaar ga ik als Jack Sparrow en jij als Tia Dalma toch. :$$
Volgende maand carnaval.
pi_135187081
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Volgende maand carnaval.
we zouden het best kunnen, ik kk lazerus/pillen, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed. :7
pi_135187104
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

we zouden het best kunnen, ik kk lazerus, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed. :7
Jaaa, eerste aflevering van jullie realityshow _O_
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:52:18 #107
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135187136
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Action Hank.



Action Hank btw _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135187346
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Jaaa, eerste aflevering van jullie realityshow _O_
_O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:07:31 #109
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135187754
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

we zouden het best kunnen, ik kk lazerus/pillen, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed. :7
fak u.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:08:21 #110
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135187789
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

fak u.
met welke fokker ga jij nu btw? dm'en mag ook :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135187856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

met welke fokker ga jij nu btw? dm'en mag ook :)
dwc
pi_135187861
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

fak u.

Alleen de dreads, verder lijk je al 100%
pi_135187889
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Gridlok het volgende:

[..]

dwc
Hun haat is wel helemaal weg ja, lief stelletje wel.
pi_135187957
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hun haat is wel helemaal weg ja, lief stelletje wel.
Nu maar hopen dat ze goed met zijn moeder overweg kan, anders kan ze opflikkeren.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:13:34 #115
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135187988
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Alleen de dreads, verder lijk je al 100%
Heb niet zo'n negerneus godverdomme
pi_135187991
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat ze goed met zijn moeder overweg kan, anders kan ze opflikkeren.
Tijd voor een epic Cook-off _O_
pi_135188109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Heb niet zo'n negerneus godverdomme
Je lijkt echt wel.
pi_135188126
6 :'(
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188151
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
6 :'(
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
pi_135188170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Half uur geleden op 7. Had ik maar
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188193
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Half uur geleden op 7. Had ik maar
vanmorgen rond 8
tering :') http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/nmcusd
pi_135188276
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
6 :'(
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dagboek, incrowd en nu foto's. Dat moeten we niet willen met z'n allen op dit forum.
pi_135188322
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

vanmorgen rond 8
tering :') http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/nmcusd
En dan nu. Eruit of gaat het nu weer verder omhoog :')
quote:
18s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Dit is een SC
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:22:35 #124
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Heb niet zo'n negerneus godverdomme
Negeer me niet gvd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135188393
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En dan nu. Eruit of gaat het nu weer verder omhoog :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')