Die kan er naast als Action Jacksonquote:
Bummer wel jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je haar verpest het sowieso, beetje jammer is dat.
Volgende maand carnaval.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bummer wel ja
Nouja, volgend jaar ga ik als Jack Sparrow en jij als Tia Dalma toch. :$$
we zouden het best kunnen, ik kk lazerus/pillen, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed.quote:
Jaaa, eerste aflevering van jullie realityshowquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
we zouden het best kunnen, ik kk lazerus, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Jaaa, eerste aflevering van jullie realityshow
fak u.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
we zouden het best kunnen, ik kk lazerus/pillen, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed.
met welke fokker ga jij nu btw? dm'en mag ookquote:
dwcquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
met welke fokker ga jij nu btw? dm'en mag ook
Nu maar hopen dat ze goed met zijn moeder overweg kan, anders kan ze opflikkeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hun haat is wel helemaal weg ja, lief stelletje wel.
Heb niet zo'n negerneus godverdommequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de dreads, verder lijk je al 100%
Tijd voor een epic Cook-offquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze goed met zijn moeder overweg kan, anders kan ze opflikkeren.
Je lijkt echt wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb niet zo'n negerneus godverdomme
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dagboek, incrowd en nu foto's. Dat moeten we niet willen met z'n allen op dit forum.
En dan nu. Eruit of gaat het nu weer verder omhoogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
vanmorgen rond 8
teringhttp://bitcoinwisdom.com/markets/btce/nmcusd
Dit is een SCquote:
Negeer me niet gvd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb niet zo'n negerneus godverdomme
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan nu. Eruit of gaat het nu weer verder omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |