abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:04:07 #1
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183524
:7
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135183551
Die kat in Amersfoort was een hoax.

En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
pi_135183573
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Vanaf welke lengte is een man geen manlet dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:03 schreef Chai het volgende:

[..]

1,85
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:05:48 #4
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183593
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef Chai het volgende:
Die kat in Amersfoort was een hoax.

En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135183599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef Chai het volgende:
Die kat in Amersfoort was een hoax.

En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
die met vuurwerk is zn reet is ook niet bevestigt, dat kan ook een aanrijding zijn geweest.
lijkt me toch al vrij lastig om zoiets bij een levende kat in zn reet te krijgen
pi_135183618
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
sommige wel
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:06:55 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:

[..]

sommige wel
Ja, in huis een stukje kaas of een muis maar geen Cobra, buiten. Van vreemden.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:07:17 #8
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135183641
apport....braaf...uh uh......blijf.... :')
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_135183645
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
Mijne wel, komt Fritzl het balletje op m'n schoot leggen und so weiter.
pi_135183649
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
Maar niks over tape? Het klinkt vooral als een baasje met aandachtstekort namelijk.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:07:33 #11
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183657
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

[..]

Hoe lang is Mur dan?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135183676
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe lang is Mur dan?
gaat vooral om de breedte ;(
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:11 #13
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe lang is Mur dan?
13 cm
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135183689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, in huis een stukje kaas of een muis maar geen Cobra, buiten. Van vreemden.
nee, dat denk ik ook niet.
verder moet je je kat ook maar in je eigen tuin houden
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:18 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar niks over tape? Het klinkt vooral als een baasje met aandachtstekort namelijk.
Nuo aandachttekort weet ik niet, maar het is wel een beetje een dingetje dit jaar of niet? :')

quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Mijne wel, komt Fritzl het balletje op m'n schoot leggen und so weiter.
Ja, maar niet buiten met vuurwerk :P
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:25 #16
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

gaat vooral om de breedte ;(
:')

Twijfelde nog om een 'inb4 penisgrappen' te doen.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:49 #17
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183708
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nee, dat denk ik ook niet.
verder moet je je kat ook maar in je eigen tuin houden
Helemaal waar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135183714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef VeerEli het volgende:

[..]

13 cm
:')
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:')

Twijfelde nog om een 'inb4 penisgrappen' te doen.
Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen. :')
pi_135183715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nuo aandachttekort weet ik niet, maar het is wel een beetje een dingetje dit jaar of niet? :')
Inderdaad. :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:09:43 #20
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183738
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

:')

[..]

Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen. :')
Dat is dan ook wel weer zo.

Maar hoe lang ben je nou?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:09:45 #21
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183739
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

:')

[..]

Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen. :')
Gelukkkig kon ik weer voldoen aan de verwachtingen, heheheeh :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135183749
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel weer zo.

Maar hoe lang ben je nou?
1:88/1:90 zoiets
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:10:39 #23
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183768
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

1:88/1:90 zoiets
Schaal van 1:88?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:10:50 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183770
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:11:06 #25
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135183780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe lang is Mur dan?
Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:

Ja, maar niet buiten met vuurwerk :P
maar kijk als die kat in de struiken lag te loeren en Ziet ineens iets door de lucht vliegen en op de grond vallen dan sprint ie er wel naartoe, kan dus best.
pi_135183783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Schaal van 1:88?
haaaaa
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:11:48 #27
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183800
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,

Noem je dat hakken ja? Cute. O+
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135183817
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Noem je dat hakken ja? Cute. O+
met 10 cm hakken ben ik nog steeds groter.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:12:18 #29
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135183822
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Noem je dat hakken ja? Cute. O+
Stil.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:12:42 #30
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183839
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Stil.
Ik ook hoor. Die chlo snapt er weer eens niks van.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:13:53 #31
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135183877
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Die chlo snapt er weer eens niks van.
Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:13:56 #32
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

met 10 cm hakken ben ik nog steeds groter.
Nice.

quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Stil.
Nee, ik vind het gewoon cute hoe je dat zegt. *;
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:15:28 #33
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183935
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
En een hak is niet alleen wat onder een pump zit. Enkellaarsjes kunnen ook gewoon een hak eronder hebben en idd, dat noem ik dan ook gewoon schoenen met hak :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:15:51 #34
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183950
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
Ik dacht dat je zulke bedoelde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm your tits maar hoor.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:18:02 #35
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135184021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zulke bedoelde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm your tits maar hoor.
Hahaha :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:19:16 #36
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zulke bedoelde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm your tits maar hoor.
Dat is ook een hak :) Maar de mijne zijn wel wa hoger
pi_135184077
wat zal ik eens luisteren
Post-rock verneukt mijn bui helemaal. :')
pi_135184087
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dat is ook een hak :) Maar de mijne zijn wel wa hoger
dat dubbel van jou is nog steeds weinig.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:20:08 #39
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dat is ook een hak :) Maar de mijne zijn wel wa hoger
Ja, alle schoenen hebben een hak, doe niet zo woman, ik probeer lief te blijven.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135184109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, alle schoenen hebben een hak, doe niet zo woman, ik probeer lief te blijven.
Moet een uitdaging blijven snollie. :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:20:30 #41
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184112
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:
wat zal ik eens luisteren
Post-rock verneukt mijn bui helemaal. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:20:37 #42
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184114
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

dat dubbel van jou is nog steeds weinig.
Hjb, zonder hakken struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
pi_135184131
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hjb, zonder hakken maak struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
_O-
pi_135184160
quote:
romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though. :@
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:24:34 #45
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184236
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

Moet een uitdaging blijven snollie. :)
Ik ben volledig in m'n element en mijn aura's zijn in balans, maak me gek.

quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hjb, zonder hakken struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
:D
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:25:54 #46
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184270
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though. :@

Deze van de Audio Bullys. Lekker nummertje gvd.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135184271
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik ben volledig in m'n element en mijn aura's zijn in balans, maak me gek.

oke
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:26:00 #48
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184274
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:

:D
Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
pi_135184281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:

[..]


Deze van de Audio Bullys. Lekker nummertje gvd.
O+
pi_135184285
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
:(

HEY IK KOM FF JE BOXEN SLOPEN GVD
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:26:36 #51
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184288
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
Wat dan? :D
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135184299
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though. :@
Moet huilen van dat nummer. :r
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135184307
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Moet huilen van dat nummer. :r
Suggesties?

Dit lijkt me echt zon liedje voor jou om bij te zwijmelen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:28:09 #54
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184336
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

:(

HEY IK KOM FF JE BOXEN SLOPEN GVD
Nouen hij staat nu toch weer overeind, was niet zoveel moeite toch. :{w
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wat dan? :D
Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo. :')
pi_135184356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nouen hij staat nu toch weer overeind, was niet zoveel moeite toch. :{w

[..]

Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo. :')
blablabla :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wat dan? :D
sta ik haar uit te lachen stoot ik kk hard mn teen tegen een tafelpoot ofzo. :') dat soort shit.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:29:45 #56
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184390
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo. :')
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

sta ik haar uit te lachen stoot ik kk hard mn teen tegen een tafelpoot ofzo. :') dat soort shit.
Als jullie een realityshow hadden gehad, zou ik kijken. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135184396
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

Suggesties?
Bedoelde niet dat ik 'm slecht vond trouwens. :$

Mweh @ youtube-nummer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:30:37 #58
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135184412
Ze klinken zo lief samen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135184423
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[..]

Als jullie een realityshow hadden gehad, zou ik kijken. :')
meer slaande ruzie nodig, dan zouden we er wel een krijgen denk ik. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Bedoelde niet dat ik 'm slecht vond trouwens. :$

Mweh @ youtube-nummer.
Ahhhw, vertederend O+
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:32:11 #60
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184461
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

meer slaande ruzie nodig, dan zouden we er wel een krijgen denk ik. :)
Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:35:56 #61
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen. :')
:{w
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:40:51 #62
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

:{w
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:41:05 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135184721
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,

[..]

maar kijk als die kat in de struiken lag te loeren en Ziet ineens iets door de lucht vliegen en op de grond vallen dan sprint ie er wel naartoe, kan dus best.
Dom beest dan :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135184726
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen. :')
the simpsons met 2 homers
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:43:39 #65
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184806
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

the simpsons met 2 homers
Mooi toch.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:43:44 #66
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184812
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

the simpsons met 2 homers
Nee, ben niet zo lui als jij
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:48:48 #67
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135184921
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee, ben niet zo lui als jij
Verschoon je bed dan eens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:50:16 #68
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184970
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Verschoon je bed dan eens.
Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd :')_!

Ach, ik doe het tenminste zelf. :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:52:01 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135185027
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd :')_!

Ach, ik doe het tenminste zelf. :)
Hahaha ook nog echt :')

Goed van je, meid :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135185051
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd :')_!

Ach, ik doe het tenminste zelf. :)
ik doe het niet zelf?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:53:47 #71
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135185083
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd :')_!

Ach, ik doe het tenminste zelf. :)
Fucking hell :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135185159
suppp
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:57:14 #73
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135185194
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik doe het niet zelf?
Nee m'n opmerking had niks met jou te maken _O-
pi_135185239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee m'n opmerking had niks met jou te maken _O-
hahaha ik dacht al :D
pi_135185251
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef Allure_ het volgende:
suppp
bebe
pi_135185293
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef Allure_ het volgende:
suppp
sup
pi_135185431
Omg vandaag ging.ik zo chillen met de boys, gewoon bankje.aanpakken je weet hoe het gaat. Kwam de vriendin van een vriend gaf ze iedereen een kusje op de wang, en mij ook :o mijne was dichtbij mn mond :o ik ga dr zoeken o fb en zorgen dat t uitgaat met die vriend
pi_135185588
Hier gebeurt ook weer geen hol in 2014 zie ik
pi_135185596
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Allure_ het volgende:
Hier gebeurt ook weer geen hol in 2014 zie ik
wajow so so negative
pi_135185637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Allure_ het volgende:
Hier gebeurt ook weer geen hol in 2014 zie ik
doe er wat aan
pi_135185650
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Allure_ het volgende:
Hier gebeurt ook weer geen hol in 2014 zie ik
Zal jouw hol eens, nvm ;s
pi_135185815
Please don't be so afraid
Cause there's nobody insane
Here here on the Pigeon Farm
Here here on the Pigeon Farm
Here here I'm the Pigeon Farm boy
pi_135185870
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:15 schreef Murdera het volgende:
Please don't be so afraid
Cause there's nobody insane
Here here on the Pigeon Farm
Here here on the Pigeon Farm
Here here I'm the Pigeon Farm boy
Hou toch je bek als je niets nuttigs te melden hebt.
pi_135185936
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:17 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Hou toch je bek als je niets nuttigs te melden hebt.
Yarbles! Great bolshy yarblockos to you. I'll meet you with chain or nozh or britva anytime, not having you aiming tolchocks at me reasonless. Well, it stands to reason I won't have it.
pi_135185963
Yarbles :') :D
pi_135185975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Allure_ het volgende:
Hier gebeurt ook weer geen hol in 2014 zie ik
Alles gebeurt off-line. Dat is internetspraak voor 'niet op het internet'.
pi_135186244
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Yarbles! Great bolshy yarblockos to you. I'll meet you with chain or nozh or britva anytime, not having you aiming tolchocks at me reasonless. Well, it stands to reason I won't have it.
Moet dat welsh voorstellen? :')
pi_135186271
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:19 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Alles gebeurt off-line. Dat is internetspraak voor 'niet op het internet'.
´T is niet waar. Vertel me alles.
pi_135186278
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:27 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Moet dat welsh voorstellen? :')
barbaar :')
pi_135186408
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

barbaar :')
Wat is het nou dan? leg eens uit.
pi_135186521
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat is het nou dan? leg eens uit.
pi_135186543
Oké, mijn excuses?
pi_135186572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:28 schreef Allure_ het volgende:

[..]

´T is niet waar. Vertel me alles.
kom op cam dan gaan we onze fedora's uitproberen
pi_135186612
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:36 schreef Chai het volgende:
Oké, mijn excuses?


Het komt uit A Clockwork Orange.
pi_135186710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het komt uit A Clockwork Orange.
3 jaar geleden als Alex de Large verkleed met carnaval :') maar 1 persoon in die hele kut kroeg wist wie het was, bretels/kisten, zelfs eyeliner ;_;
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:42:38 #96
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135186758
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het komt uit A Clockwork Orange.
Goeie film _O_
pi_135186772
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef Gridlok het volgende:

[..]

3 jaar geleden als Alex de Large verkleed met carnaval :') maar 1 persoon in die hele kut kroeg wist wie het was, bretels/kisten, zelfs eyeliner ;_;
_O- :')
Dacht er nog aan afgelopen halloween. :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:43:30 #98
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135186787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- :')
Dacht er nog aan afgelopen halloween. :P
Je haar verpest het sowieso, beetje jammer is dat. :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:44:21 #99
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135186816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- :')
Dacht er nog aan afgelopen halloween. :P
Als ik jou was zou ik gaan als Whoopi Goldberg.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135186837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik gaan als Whoopi Goldberg.
Ik dacht dat je vas quotte :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:45:42 #101
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135186872
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:44 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik dacht dat je vas quotte :')
Die kan er naast als Action Jackson :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135187023
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Je haar verpest het sowieso, beetje jammer is dat. :P
Bummer wel ja :P

Nouja, volgend jaar ga ik als Jack Sparrow en jij als Tia Dalma toch. :$$
pi_135187036
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die kan er naast als Action Jackson :)
Action Hank.
pi_135187057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Bummer wel ja :P

Nouja, volgend jaar ga ik als Jack Sparrow en jij als Tia Dalma toch. :$$
Volgende maand carnaval.
pi_135187081
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Volgende maand carnaval.
we zouden het best kunnen, ik kk lazerus/pillen, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed. :7
pi_135187104
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

we zouden het best kunnen, ik kk lazerus, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed. :7
Jaaa, eerste aflevering van jullie realityshow _O_
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:52:18 #107
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135187136
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Action Hank.



Action Hank btw _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135187346
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Jaaa, eerste aflevering van jullie realityshow _O_
_O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:07:31 #109
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135187754
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

we zouden het best kunnen, ik kk lazerus/pillen, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed. :7
fak u.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:08:21 #110
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135187789
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

fak u.
met welke fokker ga jij nu btw? dm'en mag ook :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135187856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

met welke fokker ga jij nu btw? dm'en mag ook :)
dwc
pi_135187861
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

fak u.

Alleen de dreads, verder lijk je al 100%
pi_135187889
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Gridlok het volgende:

[..]

dwc
Hun haat is wel helemaal weg ja, lief stelletje wel.
pi_135187957
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hun haat is wel helemaal weg ja, lief stelletje wel.
Nu maar hopen dat ze goed met zijn moeder overweg kan, anders kan ze opflikkeren.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:13:34 #115
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135187988
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Alleen de dreads, verder lijk je al 100%
Heb niet zo'n negerneus godverdomme
pi_135187991
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat ze goed met zijn moeder overweg kan, anders kan ze opflikkeren.
Tijd voor een epic Cook-off _O_
pi_135188109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Heb niet zo'n negerneus godverdomme
Je lijkt echt wel.
pi_135188126
6 :'(
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188151
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
6 :'(
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
pi_135188170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Half uur geleden op 7. Had ik maar
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188193
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Half uur geleden op 7. Had ik maar
vanmorgen rond 8
tering :') http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/nmcusd
pi_135188276
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
6 :'(
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dagboek, incrowd en nu foto's. Dat moeten we niet willen met z'n allen op dit forum.
pi_135188322
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

vanmorgen rond 8
tering :') http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/nmcusd
En dan nu. Eruit of gaat het nu weer verder omhoog :')
quote:
18s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Dit is een SC
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:22:35 #124
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Heb niet zo'n negerneus godverdomme
Negeer me niet gvd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135188393
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En dan nu. Eruit of gaat het nu weer verder omhoog :')

pi_135188417
Ik wou gaan als Admiraal.
pi_135188428
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
Ik wou gaan als Admiraal.
Anaal admiraal? HAHHAHAHASHHAHSAHHAHAGHOINGSEAPOJIHSGHNPIHBSKKGEK
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:24:29 #128
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188439
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
Ik wou gaan als Admiraal.
Rear Admiral Floyd?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135188448
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En dan nu. Eruit of gaat het nu weer verder omhoog :')

[..]

Dit is een SC
shit be blazin' skyhigh wtf
pi_135188474
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

shit be blazin' skyhigh wtf
Ik ga eruit op 7. Fuck dit dan maar breakeven
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188496
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik ga eruit op 7. Fuck dit dan maar breakeven
je ging in op 8 toch? :P
pi_135188505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

je ging in op 8 toch? :P
8,3 rip
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188541
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Anaal admiraal? HAHHAHAHASHHAHSAHHAHAGHOINGSEAPOJIHSGHNPIHBSKKGEK
Admiraal van een slavenship.
pi_135188549
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Admiraal van een slavenship.
Sinterklaas?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 14:27:15 ]
pi_135188555
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

8,3 rip
8.35 hier :P
pi_135188556
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Rear Admiral Floyd?
[ afbeelding ]
red guy :')
pi_135188566
Sellorder op 7,15 dan
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188569
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Sinterklaas?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:28:43 #139
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188623
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Gridlok het volgende:

[..]

red guy :')
Meest geniale cartoon karakter ever :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135188632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Gridlok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo'n jas is wel baas _O_
pi_135188663
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Meest geniale cartoon karakter ever :)
Sowieso, alle cartoons van vroeger waren beter, wij hadden het gouden jaren van de animatie.
pi_135188673
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Meest geniale cartoon karakter ever :)
een van de.
Vind Fuzzy Lumpkins en Ren Hook ook baas _O_
pi_135188687
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
het gouden jaren
_O_
pi_135188714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

een van de.
Vind Fuzzy Lumpkins en Ren Hook ook baas _O_
Ren & Stimpy.
pi_135188732
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O_
de gouden jaren.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:31:03 #146
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188755
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

een van de.
Vind Fuzzy Lumpkins en Ren Hook ook baas _O_
Fuzzy Lumpkins _O_ GET O' MAH PROPRTY!!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:31:20 #147
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188770
Het is btw Ren Hoek.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135188849
Mur ook verkocht?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188854


quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Het is btw Ren Hoek.
oja :@
Een maat van me heette zo. (hoek)
Die gaat zijn zoon later zeker Ren noemen. :')
pi_135188862
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Mur ook verkocht?
NAHHHW TO THA MOOOON ;(
pi_135188883
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

NAHHHW TO THA MOOOON ;(
Hoop dat het geen beertrap is. Zo niet heb ik op het perfecte punt verkocht
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:34:11 #152
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188892
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

oja :@
Een maat van me heette zo. (hoek)
Die gaat zijn zoon later zeker Ren noemen. :')
_O_
Zou ik ook doen. Ook als dochter :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135188899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hoop dat het geen beertrap is. Zo niet heb ik op het perfecte punt verkocht
hahaha ja hij heeft jouw order echt net aangetikt :D
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:40:00 #154
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135189146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
5,5 jaar verschil hier.

Hij is 15,5 en ik ben bijna 21. We hebben nog niet zo lang iets, maar tot nu toe gaat het erg goed, want ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd en heb niets meegemaakt. En hij is juist volwassen voor zijn leeftijd.
Machool :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135189272
:D :'( :D
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135189396
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ] :D :'( :D
dat shop :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:50:24 #157
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135189580
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:52:30 #158
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135189672
Chai, vanavond nieuwe Rijdende Rechter. _O_
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135189740
quote:
bazen _O_
pi_135190063
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

bazen _O_
episch meesterlijk.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:06:00 #161
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135190248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:01 schreef Gridlok het volgende:

[..]

episch meesterlijk.
:D :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135190679
pi_135190855


HET KAN
pi_135190920
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:20 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

HET KAN
Haha ik heb de bretels nog, kisten weet ik niet, lets do it.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:22:48 #165
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135190946
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:20 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

HET KAN
Heb je ook baardgroei?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135190994
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Haha ik heb de bretels nog, kisten weet ik niet, lets do it.
_O_
Let's go for some molokko plus.
pi_135191003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heb je ook baardgroei?
beetje :@
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:27:42 #168
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191143
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

beetje :@
Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135191313
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Krio.

/thread
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Thanks dWc dat je als enige serieus reageert O+
:)

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat zijn de stats van zijn penis dan?
Mag je zelf komen opmeten. :)
full stops and exclamation marks
pi_135191346
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.
dan moet het gevulder worden helaas :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:35:00 #171
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191466
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

dan moet het gevulder worden helaas :P
Ik voel je ;( heb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.

quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.
1-2 cm groter en paar kilo zwaarder _O_

Die eigengeilerei van CB weer gelijk :') er zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:35:47 #172
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191520
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die eigengeilerei van CB weer gelijk :') er zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it :)
So serious jij. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:36:28 #173
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Chloroform het volgende:

[..]

So serious jij. :')
Idd man ben altijd vet serieus hier :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:36:51 #174
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191588
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd man ben altijd vet serieus hier :)
Net wel. :)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135191601
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik voel je ;( heb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.
Hehehe :D
Ik ga het wel laten staan voor een foto, is lachen :P
pi_135191603
:')
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:37:29 #177
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hehehe :D
Ik ga het wel laten staan voor een foto, is lachen :P
Idd :D wil wel zien. Krijg altijd beetje snoopdogg baardje :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Net wel. :)
k.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135191652
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd :D wil wel zien. Krijg altijd beetje snoopdogg baardje :')
_O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:38:16 #179
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

k.
Mad.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:38:22 #180
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191688
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Collega noemt mij Snoop :')
En nee, het is niet stiekem 'snoep' :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Mad.
Jup, zit te tieren hier.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:39:13 #181
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jup, zit te tieren hier.
Ja, merk het aan je.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135191723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jup, zit te tieren hier.
Geforceerd.
full stops and exclamation marks
pi_135191765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Collega noemt mij Snoop :')
En nee, het is niet stiekem 'snoep' :)
je bent ook wel een lekker zoetje. :@
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:40:15 #184
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191772
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef krioro het volgende:

[..]

Geforceerd.
Haha. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:41:49 #185
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191865
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

je bent ook wel een lekker zoetje. :@
Dat zegt de kantinejuffrouw ook wel eens :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, merk het aan je.
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef krioro het volgende:

[..]

Geforceerd.
Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:41:52 #186
395284 tetouaribo
expectations
pi_135191869
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik voel je ;( heb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.

[..]

1-2 cm groter en paar kilo zwaarder _O_

Die eigengeilerei van CB weer gelijk :') er zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it :)
Waar heb jij het over? Ik ben geen CB.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135191914
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij :)
Gekrenkt.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:43:13 #188
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191942
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij :)
Je duimomlaag-PI bij die ene post heeft je verraden, hoef je niet meteen zo gepikeerd te doen hoor. :)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:43:18 #189
395284 tetouaribo
expectations
pi_135191947
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef krioro het volgende:

[..]

Gekrenkt.
Manipulatief.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135192009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Manipulatief.
Pics van je 10% of minder or it did definitely not happen. En ga eten.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:44:39 #191
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135192019
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? Ik ben geen CB.
Oh dacht dat die afmetingen van jou waren :) dat andere was er aan geplakt, niet voor jou.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:45:30 #192
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135192079
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Manipulatief.
Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135192184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Dat doe ik niet met iedereen, gekkie. You're special. O+
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:48:49 #194
395284 tetouaribo
expectations
pi_135192255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Ik denk eerder anders om. :+ Ik zou iig geen drankje met mij doen.
Doe het voor de mensheid:$:$
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:50:01 #195
395284 tetouaribo
expectations
pi_135192312
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef krioro het volgende:

[..]

Pics van je 10% of minder or it did definitely not happen. En ga eten.
Ik ben geen bodybuilder. Ik moet skinny blijven voor uithoudingsvermogen en snelheid.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135192323
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Machool :')
Wat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:52 schreef Chloroform het volgende:
Chai, vanavond nieuwe Rijdende Rechter. _O_
Oh thnx, wist ik niet _O_

quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef krioro het volgende:

[..]

Mag je zelf komen opmeten. :)
Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
pi_135192362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Ik ben geen bodybuilder. Ik moet skinny blijven voor uithoudingsvermogen en snelheid.
Was grapje habibi. =$ Wat voor sport doe je?
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:51:14 #198
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135192368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat.

[..]

Oh thnx, wist ik niet _O_

[..]

Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
Nee, niks :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:51:47 #199
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135192398
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef krioro het volgende:

[..]

Dat doe ik niet met iedereen, gekkie. You're special. O+
Warm gevoel van binnen gekregen. :) O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Ik denk eerder anders om. :+ Ik zou iig geen drankje met mij doen.
Krio met zijn billen gespreid op jouw bed? Nice.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135192472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
Ja. Nu al hard geworden van de gedachte aan jouw rolmaat.
full stops and exclamation marks
pi_135192576
Bodyfat average, % hier daar, mirin bro, kfc.
pi_135192630
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:56:15 #203
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135192632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:55 schreef Gridlok het volgende:
kfc.
:9
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135192673
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:55 schreef Gridlok het volgende:
Bodyfat average, % hier daar, mirin bro, kfc.
#demgains #RIPinpeace #ZyyZyzzyyzzzz
pi_135192675
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:9
Wanneer ga je nou eens een keer langs bij krio, altijd die jongen cockteasen ;s
pi_135192696
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef Modus het volgende:

[..]

#demgains #RIPinpeace #ZyyZyzzyyzzzz
DO YOU EVEN LIFT BRAH?
pi_135192744
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die rechtsonder ja. :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:59:14 #208
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135192770
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Wanneer ga je nou eens een keer langs bij krio, altijd die jongen cockteasen ;s
Krio komt altijd bij mij want ik heb een groter bed dan hij.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135192814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:59 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Krio komt altijd bij mij want ik heb een groter bed dan hij.
Vond dat bed anders maar krap ;s
pi_135192872
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef Gridlok het volgende:

[..]

DO YOU EVEN LIFT BRAH?
STRONGMAN INFINITE CROSSSTRENGTH INSANITY KILLER WORKOUT PROGRAM 2014
pi_135192876
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Vond dat bed anders maar krap ;s
Ligt aan jou fatty ga naar de gym. :(
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:01:14 #212
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135192890
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Vond dat bed anders maar krap ;s
dikke
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:01:43 #213
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135192925
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef Modus het volgende:

[..]

STRONGMAN INFINITE CROSSSTRENGTH INSANITY KILLER WORKOUT PROGRAM 2014
Modus, doe normaal.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135192926
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef krioro het volgende:

[..]

Ligt aan jou fatty ga naar de gym. :(
wow, deze had ik niet verwacht, niet van jou, wat is dit ;(((
pi_135192941
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef Chloroform het volgende:

[..]

dikke
Van jou wel.
pi_135193022
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef Gridlok het volgende:

[..]

wow, deze had ik niet verwacht, niet van jou, wat is dit ;(((
Sorry bb ik meende het niet. Kom kroelen.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:03:34 #217
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135193039
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Van jou wel.
:s;s

Jij, krio en ik zouden zelfs met z'n drieën in mijn bed kunnen liggen. Lekker knus.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135193081
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:s;s

Jij, krio en ik zouden zelfs met z'n drieën in mijn bed kunnen liggen. Lekker knus.
Lekker towerbridgen.
pi_135193095
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Modus, doe normaal.
Sorry bby.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135193102
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:s;s

Jij, krio en ik zouden zelfs met z'n drieën in mijn bed kunnen liggen. Lekker knus.
Hahaha, nee.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:05:12 #221
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135193131
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Lekker towerbridgen.
Lepeltjelepeltjelepeltje.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Hahaha, nee.
Was geen uitnodiging.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135193147
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Lekker towerbridgen.
Gvd Chai. :')
full stops and exclamation marks
pi_135193152
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef Chloroform het volgende:
Was geen uitnodiging.
Kan echt niet dit, sorry chloro, maar ik pas.
pi_135193157
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Lekker towerbridgen.
:9
pi_135193185
Zou me door krio en grid laten towerbridgen. Krio voor though
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:06:37 #226
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135193210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Kan echt niet dit, sorry chloro, maar ik pas.
Wilde net all-in gaan. ;s
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135193211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef Murdera het volgende:
Zou me door krio en grid laten towerbridgen. Krio voor though
:') 10.gif14.gif

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135193242
Zei er iemand KFC? :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135193249
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wilde net all-in gaan. ;s
weet ik, daarom zeg ik dit, allemaal om jou te beschermen ;$
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:07:19 #230
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135193257
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zei er iemand KFC? :@
Ja, Gridlok :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135193275
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zei er iemand KFC? :@
Ik typte het.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:07:42 #232
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135193288
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Gridlok het volgende:

[..]

weet ik, daarom zeg ik dit, allemaal om jou te beschermen ;$
Je bent een goede broer.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135193294
No homo trouwens.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:08:17 #234
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135193325
Chai gespot :) (links)130101_12820_duikwijkaanzee2013-7s.jpg
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135193339
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Je bent een goede broer.
Dadelijk word je ekte bro nog jelly ;s
pi_135193352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Chai gespot :) (links)[ afbeelding ]
wow
pi_135193363
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Chai gespot :) (links)[ afbeelding ]
godse diss dit.
pi_135193379
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Je bent een goede broer.
Eerst die jongen opgeilen en hem daarna broer noemen. :r
pi_135193412
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Chai gespot :) (links)[ afbeelding ]
Had ik maar zo'n ecto arm.
pi_135193432
Ik baal .. Ineens een uitnodiging voor een zeer interessant sollicitatiegesprek passend in studierichting, maar tijdelijk en een trainingsdag op dezelfde dag voor potentiële functie niet in studierichting, maar wel voor langere tijd.

What to do?

Inb4 tl;dr
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:10:55 #241
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135193484
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Eerst die jongen opgeilen en hem daarna broer noemen. :r
Grid en ik zijn gewoon als broer en zus. ;s
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:11:32 #242
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135193517
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Had ik maar zo'n ecto arm.
Ja, niet die roze dus he. Die andere is niet ecto toch? Wat ben jij voor stucadoorder dan?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135193527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Chai gespot :) (links)[ afbeelding ]
:9~
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:11:53 #244
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135193530
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik baal .. Ineens een uitnodiging voor een zeer interessant sollicitatiegesprek passend in studierichting, maar tijdelijk en een trainingsdag op dezelfde dag voor potentiële functie niet in studierichting, maar wel voor langere tijd.

What to do?

Inb4 tl;dr
Roll the dice.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135193536
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Eerst die jongen opgeilen en hem daarna broer noemen. :r
Opgeilen? Je hebt wel wat meer nodig om mij op te geilen, ik word altijd opgewonden van de periodieke tabel :~
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:12:12 #246
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135193549
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik baal .. Ineens een uitnodiging voor een zeer interessant sollicitatiegesprek passend in studierichting, maar tijdelijk en een trainingsdag op dezelfde dag voor potentiële functie niet in studierichting, maar wel voor langere tijd.

What to do?

Inb4 tl;dr
Voor de eerste gaan en lekker connecties opbouwen.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135193580
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik baal .. Ineens een uitnodiging voor een zeer interessant sollicitatiegesprek passend in studierichting, maar tijdelijk en een trainingsdag op dezelfde dag voor potentiële functie niet in studierichting, maar wel voor langere tijd.

What to do?

Inb4 tl;dr
Gewoon de eerste doen, is het niks ga je naar de 2de.
pi_135193593
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Grid en ik zijn gewoon als broer en zus. ;s
hehehe
pi_135193662
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, niet die roze dus he. Die andere is niet ecto toch? Wat ben jij voor stucadoorder dan?
Ik zet heel goed spieren aan blijkbaar.
pi_135193736
Mensen die niet weten van spagtelputz.
pi_135193739
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, Gridlok :)
Nice
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik typte het.
Nice
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:15:45 #252
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135193765
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik zet heel goed spieren aan blijkbaar.
Klinkt als of iemand uit Brabant dit zou zeggen :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135193770
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nice

[..]

Nice
Kan wel een keer een bucket voor je kopen, met een gat onderin.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:16:42 #254
395284 tetouaribo
expectations
pi_135193814
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef krioro het volgende:

[..]

Was grapje habibi. =$ Wat voor sport doe je?
Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbeweging :@
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135193835
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Klinkt als of iemand uit Brabant dit zou zeggen :)
Jelly :)

Jij praat zeker zo?
Vooral dat meisje vanaf 4:25

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 16:17:37 ]
pi_135193845
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbeweging :@
Gaybar wrestling?
pi_135193870
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Roll the dice.
Goeden tip, dank u o orakel :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135193907
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Voor de eerste gaan en lekker connecties opbouwen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Gewoon de eerste doen, is het niks ga je naar de 2de.
Ja mijn ingeving ook, alleen dan is de kans dat ik niks heb wel vrij groot :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135193924
Gridlock, ga je ook naar Intents?
Lijkt me echt iets voor jou
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:19:06 #260
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135193945
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Jelly :)

Jij praat zeker zo?
Vooral dat meisje vanaf 4:25
Nee, nog erger. Zo rollen we in de stad.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135193953
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gridlock, ga je ook naar Intents?
Lijkt me echt iets voor jou
:') wat, en nee.
pi_135193997
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef Gridlok het volgende:

[..]

:') wat, en nee.
Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..

:') Kngrttt
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194018
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..

:') Kngrttt
Nog opvang nodig voor je cavia's?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:20:38 #264
395284 tetouaribo
expectations
pi_135194027
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Gaybar wrestling?
Voor heen waren er ook chimi's maar die zijn weg.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135194031
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..

:') Kngrttt
Dat is hardstyle? Volgens mij gaat me zus er wel heen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:20:51 #266
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135194043
me zus ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135194067
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Voor heen waren er ook chimi's maar die zijn weg.
Van die nymfo's die graag publiekelijk vernederd willen worden door een man.
pi_135194080
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
me zus ;(
wat is er met je zus. HAHAHAHA
pi_135194088
me zus :')
pi_135194099
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Nog opvang nodig voor je cavia's?
Je biedt jezelf aan? :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194112
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Je biedt jezelf aan? :@
Als je niks anders kunt vinden :)

Ze kunnen niet zelfstandig met de trein denk ik?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 16:22:24 ]
pi_135194117
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Murdera het volgende:
me zus :')
pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.
pi_135194128
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Dat is hardstyle? Volgens mij gaat me zus er wel heen.
Day 1 is hardstyle/ hardcore
Day 2 is dance/trance

Nou ik zal zwaaien als ik haar zie :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194141
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:

[..]

pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.
Het was niet eens een grapje ;( ?
pi_135194163
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Het was niet eens een grapje ;( ?
Geen grappen in klb sc, DO YOU THINK THIS IS A GAME?
pi_135194168
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:

[..]

pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.
Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik. :P
pi_135194169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Als je niks anders kunt vinden :)

Ze kunnen niet zelfstandig met de trein denk ik?
Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goed ^O^
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194184
Mensen die is.. :') _
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194195
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Day 1 is hardstyle/ hardcore
Day 2 is dance/trance

Nou ik zal zwaaien als ik haar zie :)
doe dag 1 dan maar
pi_135194210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik. :P
En terecht. Anders leer je het nooit.

Hoop dat je het in spreektaal wel goed zegt, klinkt echt lelijk.
pi_135194212
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef gianni61 het volgende:

[..]

doe dag 1 dan maar
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:24:20 #282
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135194218
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Gridlok het volgende:

[..]

wat is er met je zus. HAHAHAHA
Helemaal niets. 10 tenen en 10 vingers :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135194221
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef Chai het volgende:

[..]

En terecht. Anders leer je het nooit.

Hoop dat je het in spreektaal wel goed zegt, klinkt echt lelijk.
zal jou is lelijk. :(
pi_135194235
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef gianni61 het volgende:

[..]

doe dag 1 dan maar
Ja dat dacht ik al.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:25:08 #285
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135194255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik. :P
Zeikt? nou dank je wel hoor...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135194263
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Kan wel een keer een bucket voor je kopen, met een gat onderin.
Walgelijk,

alle kip valt er dan uit.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194267
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik al.
why the long face?
pi_135194289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbeweging :@
=$

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:

[..]

me zus
Pics.
full stops and exclamation marks
pi_135194290
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef gianni61 het volgende:

[..]

why the long face?
Dan is het het drukst.
Mensen :')
Veel mensen :') :')
Stampedes mensen :') :') :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:26:25 #290
395284 tetouaribo
expectations
pi_135194308
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goed ^O^
Amersfoort? Amersfoort is da bom.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135194309
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zeikt? nou dank je wel hoor...
wel lekker hoor, zoals panz bij Cy. :@
pi_135194327
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goed ^O^
Prima ^O^
pi_135194339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dan is het het drukst.
Mensen :')
Veel mensen :') :')
Stampedes mensen :') :') :')
hmm, valt wel samen met emporium..
pi_135194400
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Amersfoort? Amersfoort is da bom.
Ja, daar hebben ze ook kfc.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194411
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Prima ^O^
Alvast bedankt
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194421
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef gianni61 het volgende:

[..]

hmm, valt wel samen met emporium..
Gelukkig wel..

Minder mensen, woeeiiii *O*
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194446
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef krioro het volgende:

[..]

=$

[..]

Pics.
Net te laat, heeft sinds een week weer een vriend.
pi_135194470
2 nog.
pi_135194477
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Net te laat, heeft sinds een week weer een vriend.
GODVERDOMME.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
pi_135194483
komop chloro je wil em.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')