quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanaf welke lengte is een man geen manlet dan?
quote:
Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofsoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef Chai het volgende:
Die kat in Amersfoort was een hoax.
En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
die met vuurwerk is zn reet is ook niet bevestigt, dat kan ook een aanrijding zijn geweest.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef Chai het volgende:
Die kat in Amersfoort was een hoax.
En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
sommige welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso
Ja, in huis een stukje kaas of een muis maar geen Cobra, buiten. Van vreemden.quote:
Mijne wel, komt Fritzl het balletje op m'n schoot leggen und so weiter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso
Maar niks over tape? Het klinkt vooral als een baasje met aandachtstekort namelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso
Hoe lang is Mur dan?quote:
nee, dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, in huis een stukje kaas of een muis maar geen Cobra, buiten. Van vreemden.
Nuo aandachttekort weet ik niet, maar het is wel een beetje een dingetje dit jaar of niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar niks over tape? Het klinkt vooral als een baasje met aandachtstekort namelijk.
Ja, maar niet buiten met vuurwerkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijne wel, komt Fritzl het balletje op m'n schoot leggen und so weiter.
quote:
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat denk ik ook niet.
verder moet je je kat ook maar in je eigen tuin houden
quote:
Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twijfelde nog om een 'inb4 penisgrappen' te doen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nuo aandachttekort weet ik niet, maar het is wel een beetje een dingetje dit jaar of niet?
Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen.
Gelukkkig kon ik weer voldoen aan de verwachtingen, heheheehquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen.
1:88/1:90 zoietsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo.
Maar hoe lang ben je nou?
Schaal van 1:88?quote:
Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,quote:
maar kijk als die kat in de struiken lag te loeren en Ziet ineens iets door de lucht vliegen en op de grond vallen dan sprint ie er wel naartoe, kan dus best.quote:
Noem je dat hakken ja? Cute.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,
Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Die chlo snapt er weer eens niks van.
Nice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
met 10 cm hakken ben ik nog steeds groter.
Nee, ik vind het gewoon cute hoe je dat zegt.quote:
En een hak is niet alleen wat onder een pump zit. Enkellaarsjes kunnen ook gewoon een hak eronder hebben en idd, dat noem ik dan ook gewoon schoenen met hakquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
Ik dacht dat je zulke bedoelde:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm your tits maar hoor.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zulke bedoelde:HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm your tits maar hoor.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zulke bedoelde:Dat is ook een hakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm your tits maar hoor.Maar de mijne zijn wel wa hoger
dat dubbel van jou is nog steeds weinig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is ook een hakMaar de mijne zijn wel wa hoger
Ja, alle schoenen hebben een hak, doe niet zo woman, ik probeer lief te blijven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is ook een hakMaar de mijne zijn wel wa hoger
Moet een uitdaging blijven snollie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, alle schoenen hebben een hak, doe niet zo woman, ik probeer lief te blijven.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:
wat zal ik eens luisteren
Post-rock verneukt mijn bui helemaal.
Hjb, zonder hakken struikel en val ik al genoeg, weet je toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat dubbel van jou is nog steeds weinig.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hjb, zonder hakken maak struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
romantisch nummertje wel.quote:
Ik ben volledig in m'n element en mijn aura's zijn in balans, maak me gek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet een uitdaging blijven snollie.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hjb, zonder hakken struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though.
okequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben volledig in m'n element en mijn aura's zijn in balans, maak me gek.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze van de Audio Bullys. Lekker nummertje gvd.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
Moet huilen van dat nummer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though.
Nouen hij staat nu toch weer overeind, was niet zoveel moeite toch.quote:
Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo.quote:
blablablaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouen hij staat nu toch weer overeind, was niet zoveel moeite toch.
[..]
Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo.
sta ik haar uit te lachen stoot ik kk hard mn teen tegen een tafelpoot ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo.
Als jullie een realityshow hadden gehad, zou ik kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
sta ik haar uit te lachen stoot ik kk hard mn teen tegen een tafelpoot ofzo.dat soort shit.
Bedoelde niet dat ik 'm slecht vond trouwens. :$quote:
meer slaande ruzie nodig, dan zouden we er wel een krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Als jullie een realityshow hadden gehad, zou ik kijken.
Ahhhw, vertederendquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bedoelde niet dat ik 'm slecht vond trouwens. :$
Mweh @ youtube-nummer.
Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
meer slaande ruzie nodig, dan zouden we er wel een krijgen denk ik.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen.
Dom beest danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,
[..]
maar kijk als die kat in de struiken lag te loeren en Ziet ineens iets door de lucht vliegen en op de grond vallen dan sprint ie er wel naartoe, kan dus best.
the simpsons met 2 homersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen.
Mooi toch.quote:
Verschoon je bed dan eens.quote:
Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werdquote:
Hahaha ook nog echtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd_!
Ach, ik doe het tenminste zelf.
ik doe het niet zelf?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd_!
Ach, ik doe het tenminste zelf.
Fucking hellquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd_!
Ach, ik doe het tenminste zelf.
hahaha ik dacht alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee m'n opmerking had niks met jou te maken
wajow so so negativequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Allure_ het volgende:
Hier gebeurt ook weer geen hol in 2014 zie ik
doe er wat aanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Allure_ het volgende:
Hier gebeurt ook weer geen hol in 2014 zie ik
Zal jouw hol eens, nvm ;squote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Allure_ het volgende:
Hier gebeurt ook weer geen hol in 2014 zie ik
Hou toch je bek als je niets nuttigs te melden hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:15 schreef Murdera het volgende:
Please don't be so afraid
Cause there's nobody insane
Here here on the Pigeon Farm
Here here on the Pigeon Farm
Here here I'm the Pigeon Farm boy
Yarbles! Great bolshy yarblockos to you. I'll meet you with chain or nozh or britva anytime, not having you aiming tolchocks at me reasonless. Well, it stands to reason I won't have it.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hou toch je bek als je niets nuttigs te melden hebt.
Alles gebeurt off-line. Dat is internetspraak voor 'niet op het internet'.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Allure_ het volgende:
Hier gebeurt ook weer geen hol in 2014 zie ik
Moet dat welsh voorstellen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Yarbles! Great bolshy yarblockos to you. I'll meet you with chain or nozh or britva anytime, not having you aiming tolchocks at me reasonless. Well, it stands to reason I won't have it.
´T is niet waar. Vertel me alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles gebeurt off-line. Dat is internetspraak voor 'niet op het internet'.
3 jaar geleden als Alex de Large verkleed met carnavalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het komt uit A Clockwork Orange.
Goeie filmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het komt uit A Clockwork Orange.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
3 jaar geleden als Alex de Large verkleed met carnavalmaar 1 persoon in die hele kut kroeg wist wie het was, bretels/kisten, zelfs eyeliner ;_;
Je haar verpest het sowieso, beetje jammer is dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dacht er nog aan afgelopen halloween.
Als ik jou was zou ik gaan als Whoopi Goldberg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dacht er nog aan afgelopen halloween.
Ik dacht dat je vas quottequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gaan als Whoopi Goldberg.
Die kan er naast als Action Jacksonquote:
Bummer wel jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je haar verpest het sowieso, beetje jammer is dat.
Volgende maand carnaval.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bummer wel ja
Nouja, volgend jaar ga ik als Jack Sparrow en jij als Tia Dalma toch. :$$
we zouden het best kunnen, ik kk lazerus/pillen, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed.quote:
Jaaa, eerste aflevering van jullie realityshowquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
we zouden het best kunnen, ik kk lazerus, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Jaaa, eerste aflevering van jullie realityshow
fak u.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
we zouden het best kunnen, ik kk lazerus/pillen, en vas wat keta in dr mik ofzo, en dan hebben we de moves ook gelijk goed.
met welke fokker ga jij nu btw? dm'en mag ookquote:
dwcquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
met welke fokker ga jij nu btw? dm'en mag ook
Nu maar hopen dat ze goed met zijn moeder overweg kan, anders kan ze opflikkeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hun haat is wel helemaal weg ja, lief stelletje wel.
Heb niet zo'n negerneus godverdommequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de dreads, verder lijk je al 100%
Tijd voor een epic Cook-offquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze goed met zijn moeder overweg kan, anders kan ze opflikkeren.
Je lijkt echt wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb niet zo'n negerneus godverdomme
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dagboek, incrowd en nu foto's. Dat moeten we niet willen met z'n allen op dit forum.
En dan nu. Eruit of gaat het nu weer verder omhoogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
vanmorgen rond 8
teringhttp://bitcoinwisdom.com/markets/btce/nmcusd
Dit is een SCquote:
Negeer me niet gvd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb niet zo'n negerneus godverdomme
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan nu. Eruit of gaat het nu weer verder omhoog
shit be blazin' skyhigh wtfquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan nu. Eruit of gaat het nu weer verder omhoog
[..]
Dit is een SC
je ging in op 8 toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga eruit op 7. Fuck dit dan maar breakeven
Admiraal van een slavenship.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anaal admiraal? HAHHAHAHASHHAHSAHHAHAGHOINGSEAPOJIHSGHNPIHBSKKGEK
Meest geniale cartoon karakter everquote:
Ren & Stimpy.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
een van de.
Vind Fuzzy Lumpkins en Ren Hook ook baas
Fuzzy Lumpkinsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
een van de.
Vind Fuzzy Lumpkins en Ren Hook ook baas
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
oja![]()
Een maat van me heette zo. (hoek)
Die gaat zijn zoon later zeker Ren noemen.
hahaha ja hij heeft jouw order echt net aangetiktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoop dat het geen beertrap is. Zo niet heb ik op het perfecte punt verkocht
Machoolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
5,5 jaar verschil hier.
Hij is 15,5 en ik ben bijna 21. We hebben nog niet zo lang iets, maar tot nu toe gaat het erg goed, want ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd en heb niets meegemaakt. En hij is juist volwassen voor zijn leeftijd.
bazenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
hahahaha kktim ;D
The Pirate Bay ontwikkelt nachtmerrie voor Tim Kuik
Heb je ook baardgroei?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ik heb de bretels nog, kisten weet ik niet, lets do it.
Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks dWc dat je als enige serieus reageert
Mag je zelf komen opmeten.quote:
dan moet het gevulder worden helaasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.
Ik voel jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan moet het gevulder worden helaas
1-2 cm groter en paar kilo zwaarderquote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.
So serious jij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die eigengeilerei van CB weer gelijker zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it
Idd man ben altijd vet serieus hierquote:
Net wel.quote:
Hehehequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik voel jeheb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.
Iddquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ik ga het wel laten staan voor een foto, is lachen
k.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddwil wel zien. Krijg altijd beetje snoopdogg baardje
Mad.quote:
Collega noemt mij Snoopquote:
Jup, zit te tieren hier.quote:
Ja, merk het aan je.quote:
je bent ook wel een lekker zoetje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Collega noemt mij Snoop
En nee, het is niet stiekem 'snoep'
Haha.quote:
Dat zegt de kantinejuffrouw ook wel eensquote:
quote:
Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mijquote:
Waar heb jij het over? Ik ben geen CB.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik voel jeheb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.
[..]
1-2 cm groter en paar kilo zwaarder
Die eigengeilerei van CB weer gelijker zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it
Gekrenkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij
Je duimomlaag-PI bij die ene post heeft je verraden, hoef je niet meteen zo gepikeerd te doen hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij
Pics van je 10% of minder or it did definitely not happen. En ga eten.quote:
Oh dacht dat die afmetingen van jou warenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik ben geen CB.
Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.quote:
Dat doe ik niet met iedereen, gekkie. You're special.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Ik denk eerder anders om.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Ik ben geen bodybuilder. Ik moet skinny blijven voor uithoudingsvermogen en snelheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Pics van je 10% of minder or it did definitely not happen. En ga eten.
Wat.quote:
Oh thnx, wist ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:52 schreef Chloroform het volgende:
Chai, vanavond nieuwe Rijdende Rechter.
Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?quote:
Was grapje habibi. =$ Wat voor sport doe je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben geen bodybuilder. Ik moet skinny blijven voor uithoudingsvermogen en snelheid.
Nee, niksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.
[..]
Oh thnx, wist ik niet
[..]
Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
Warm gevoel van binnen gekregen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doe ik niet met iedereen, gekkie. You're special.
Krio met zijn billen gespreid op jouw bed? Nice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik denk eerder anders om.Ik zou iig geen drankje met mij doen.
Ja. Nu al hard geworden van de gedachte aan jouw rolmaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
quote:
#demgains #RIPinpeace #ZyyZyzzyyzzzzquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:55 schreef Gridlok het volgende:
Bodyfat average, % hier daar, mirin bro, kfc.
Krio komt altijd bij mij want ik heb een groter bed dan hij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens een keer langs bij krio, altijd die jongen cockteasen ;s
Vond dat bed anders maar krap ;squote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio komt altijd bij mij want ik heb een groter bed dan hij.
dikkequote:
Modus, doe normaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef Modus het volgende:
[..]
STRONGMAN INFINITE CROSSSTRENGTH INSANITY KILLER WORKOUT PROGRAM 2014
Sorry bb ik meende het niet. Kom kroelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, deze had ik niet verwacht, niet van jou, wat is dit((
:s;squote:
Lekker towerbridgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s;s
Jij, krio en ik zouden zelfs met z'n drieën in mijn bed kunnen liggen. Lekker knus.
Sorry bby.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s;s
Jij, krio en ik zouden zelfs met z'n drieën in mijn bed kunnen liggen. Lekker knus.
Lepeltjelepeltjelepeltje.quote:
Was geen uitnodiging.quote:
Wilde net all-in gaan. ;squote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan echt niet dit, sorry chloro, maar ik pas.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef Murdera het volgende:
Zou me door krio en grid laten towerbridgen. Krio voor though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Gridlokquote:
Je bent een goede broer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
weet ik, daarom zeg ik dit, allemaal om jou te beschermen ;$
Grid en ik zijn gewoon als broer en zus. ;squote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst die jongen opgeilen en hem daarna broer noemen.
Ja, niet die roze dus he. Die andere is niet ecto toch? Wat ben jij voor stucadoorder dan?quote:
Roll the dice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik baal .. Ineens een uitnodiging voor een zeer interessant sollicitatiegesprek passend in studierichting, maar tijdelijk en een trainingsdag op dezelfde dag voor potentiële functie niet in studierichting, maar wel voor langere tijd.
What to do?
Inb4 tl;dr
Opgeilen? Je hebt wel wat meer nodig om mij op te geilen, ik word altijd opgewonden van de periodieke tabelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst die jongen opgeilen en hem daarna broer noemen.
Voor de eerste gaan en lekker connecties opbouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik baal .. Ineens een uitnodiging voor een zeer interessant sollicitatiegesprek passend in studierichting, maar tijdelijk en een trainingsdag op dezelfde dag voor potentiële functie niet in studierichting, maar wel voor langere tijd.
What to do?
Inb4 tl;dr
Gewoon de eerste doen, is het niks ga je naar de 2de.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik baal .. Ineens een uitnodiging voor een zeer interessant sollicitatiegesprek passend in studierichting, maar tijdelijk en een trainingsdag op dezelfde dag voor potentiële functie niet in studierichting, maar wel voor langere tijd.
What to do?
Inb4 tl;dr
hehehequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid en ik zijn gewoon als broer en zus. ;s
Ik zet heel goed spieren aan blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, niet die roze dus he. Die andere is niet ecto toch? Wat ben jij voor stucadoorder dan?
Nicequote:
Nicequote:
Klinkt als of iemand uit Brabant dit zou zeggenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zet heel goed spieren aan blijkbaar.
Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbewegingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Was grapje habibi. =$ Wat voor sport doe je?
Jellyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt als of iemand uit Brabant dit zou zeggen
Gaybar wrestling?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbeweging
Goeden tip, dank u o orakelquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor de eerste gaan en lekker connecties opbouwen.
Ja mijn ingeving ook, alleen dan is de kans dat ik niks heb wel vrij grootquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon de eerste doen, is het niks ga je naar de 2de.
Nee, nog erger. Zo rollen we in de stad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Jelly
Jij praat zeker zo?
Vooral dat meisje vanaf 4:25
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gridlock, ga je ook naar Intents?
Lijkt me echt iets voor jou
Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..quote:
Nog opvang nodig voor je cavia's?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..Kngrttt
Dat is hardstyle? Volgens mij gaat me zus er wel heen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..Kngrttt
Van die nymfo's die graag publiekelijk vernederd willen worden door een man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Voor heen waren er ook chimi's maar die zijn weg.
Je biedt jezelf aan?quote:
Als je niks anders kunt vindenquote:
pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.quote:
Day 1 is hardstyle/ hardcorequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is hardstyle? Volgens mij gaat me zus er wel heen.
Het was niet eens een grapjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.
Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.
Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je niks anders kunt vinden
Ze kunnen niet zelfstandig met de trein denk ik?
doe dag 1 dan maarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Day 1 is hardstyle/ hardcore
Day 2 is dance/trance
Nou ik zal zwaaien als ik haar zie
En terecht. Anders leer je het nooit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik.
Helemaal niets. 10 tenen en 10 vingersquote:
zal jou is lelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En terecht. Anders leer je het nooit.
Hoop dat je het in spreektaal wel goed zegt, klinkt echt lelijk.
Ja dat dacht ik al.quote:
Zeikt? nou dank je wel hoor...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik.
Walgelijk,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan wel een keer een bucket voor je kopen, met een gat onderin.
=$quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbeweging
Pics.quote:
Dan is het het drukst.quote:
Amersfoort? Amersfoort is da bom.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goed
Primaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goed
hmm, valt wel samen met emporium..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is het het drukst.
Mensen![]()
Veel mensen![]()
![]()
Stampedes mensen![]()
![]()
Ja, daar hebben ze ook kfc.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Amersfoort? Amersfoort is da bom.
Alvast bedanktquote:
Gelukkig wel..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, valt wel samen met emporium..
GODVERDOMME.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Net te laat, heeft sinds een week weer een vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |