Nicequote:
Nicequote:
Klinkt als of iemand uit Brabant dit zou zeggenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zet heel goed spieren aan blijkbaar.
Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbewegingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Was grapje habibi. =$ Wat voor sport doe je?
Jellyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt als of iemand uit Brabant dit zou zeggen
Gaybar wrestling?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbeweging
Goeden tip, dank u o orakelquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor de eerste gaan en lekker connecties opbouwen.
Ja mijn ingeving ook, alleen dan is de kans dat ik niks heb wel vrij grootquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon de eerste doen, is het niks ga je naar de 2de.
Nee, nog erger. Zo rollen we in de stad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Jelly
Jij praat zeker zo?
Vooral dat meisje vanaf 4:25
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gridlock, ga je ook naar Intents?
Lijkt me echt iets voor jou
Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..quote:
Nog opvang nodig voor je cavia's?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..Kngrttt
Dat is hardstyle? Volgens mij gaat me zus er wel heen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..Kngrttt
Van die nymfo's die graag publiekelijk vernederd willen worden door een man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Voor heen waren er ook chimi's maar die zijn weg.
Je biedt jezelf aan?quote:
Als je niks anders kunt vindenquote:
pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.quote:
Day 1 is hardstyle/ hardcorequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is hardstyle? Volgens mij gaat me zus er wel heen.
Het was niet eens een grapjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |