quote:
#demgains #RIPinpeace #ZyyZyzzyyzzzzquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:55 schreef Gridlok het volgende:
Bodyfat average, % hier daar, mirin bro, kfc.
Krio komt altijd bij mij want ik heb een groter bed dan hij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens een keer langs bij krio, altijd die jongen cockteasen ;s
Vond dat bed anders maar krap ;squote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio komt altijd bij mij want ik heb een groter bed dan hij.
dikkequote:
Modus, doe normaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef Modus het volgende:
[..]
STRONGMAN INFINITE CROSSSTRENGTH INSANITY KILLER WORKOUT PROGRAM 2014
Sorry bb ik meende het niet. Kom kroelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, deze had ik niet verwacht, niet van jou, wat is dit((
:s;squote:
Lekker towerbridgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s;s
Jij, krio en ik zouden zelfs met z'n drieën in mijn bed kunnen liggen. Lekker knus.
Sorry bby.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s;s
Jij, krio en ik zouden zelfs met z'n drieën in mijn bed kunnen liggen. Lekker knus.
Lepeltjelepeltjelepeltje.quote:
Was geen uitnodiging.quote:
Wilde net all-in gaan. ;squote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan echt niet dit, sorry chloro, maar ik pas.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef Murdera het volgende:
Zou me door krio en grid laten towerbridgen. Krio voor though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Gridlokquote:
Je bent een goede broer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
weet ik, daarom zeg ik dit, allemaal om jou te beschermen ;$
Grid en ik zijn gewoon als broer en zus. ;squote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst die jongen opgeilen en hem daarna broer noemen.
Ja, niet die roze dus he. Die andere is niet ecto toch? Wat ben jij voor stucadoorder dan?quote:
Roll the dice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik baal .. Ineens een uitnodiging voor een zeer interessant sollicitatiegesprek passend in studierichting, maar tijdelijk en een trainingsdag op dezelfde dag voor potentiële functie niet in studierichting, maar wel voor langere tijd.
What to do?
Inb4 tl;dr
Opgeilen? Je hebt wel wat meer nodig om mij op te geilen, ik word altijd opgewonden van de periodieke tabelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst die jongen opgeilen en hem daarna broer noemen.
Voor de eerste gaan en lekker connecties opbouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik baal .. Ineens een uitnodiging voor een zeer interessant sollicitatiegesprek passend in studierichting, maar tijdelijk en een trainingsdag op dezelfde dag voor potentiële functie niet in studierichting, maar wel voor langere tijd.
What to do?
Inb4 tl;dr
Gewoon de eerste doen, is het niks ga je naar de 2de.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik baal .. Ineens een uitnodiging voor een zeer interessant sollicitatiegesprek passend in studierichting, maar tijdelijk en een trainingsdag op dezelfde dag voor potentiële functie niet in studierichting, maar wel voor langere tijd.
What to do?
Inb4 tl;dr
hehehequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid en ik zijn gewoon als broer en zus. ;s
Ik zet heel goed spieren aan blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, niet die roze dus he. Die andere is niet ecto toch? Wat ben jij voor stucadoorder dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |