Nicequote:
Nicequote:
Klinkt als of iemand uit Brabant dit zou zeggenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zet heel goed spieren aan blijkbaar.
Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbewegingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Was grapje habibi. =$ Wat voor sport doe je?
Jellyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt als of iemand uit Brabant dit zou zeggen
Gaybar wrestling?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbeweging
Goeden tip, dank u o orakelquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor de eerste gaan en lekker connecties opbouwen.
Ja mijn ingeving ook, alleen dan is de kans dat ik niks heb wel vrij grootquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon de eerste doen, is het niks ga je naar de 2de.
Nee, nog erger. Zo rollen we in de stad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Jelly
Jij praat zeker zo?
Vooral dat meisje vanaf 4:25
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gridlock, ga je ook naar Intents?
Lijkt me echt iets voor jou
Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..quote:
Nog opvang nodig voor je cavia's?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..Kngrttt
Dat is hardstyle? Volgens mij gaat me zus er wel heen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar day 2.. maar heel misschien ook naar day 1..Kngrttt
Van die nymfo's die graag publiekelijk vernederd willen worden door een man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Voor heen waren er ook chimi's maar die zijn weg.
Je biedt jezelf aan?quote:
Als je niks anders kunt vindenquote:
pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.quote:
Day 1 is hardstyle/ hardcorequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is hardstyle? Volgens mij gaat me zus er wel heen.
Het was niet eens een grapjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.
Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.
Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je niks anders kunt vinden
Ze kunnen niet zelfstandig met de trein denk ik?
doe dag 1 dan maarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Day 1 is hardstyle/ hardcore
Day 2 is dance/trance
Nou ik zal zwaaien als ik haar zie
En terecht. Anders leer je het nooit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik.
Helemaal niets. 10 tenen en 10 vingersquote:
zal jou is lelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En terecht. Anders leer je het nooit.
Hoop dat je het in spreektaal wel goed zegt, klinkt echt lelijk.
Ja dat dacht ik al.quote:
Zeikt? nou dank je wel hoor...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik.
Walgelijk,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan wel een keer een bucket voor je kopen, met een gat onderin.
=$quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbeweging
Pics.quote:
Dan is het het drukst.quote:
Amersfoort? Amersfoort is da bom.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goed
Primaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goed
hmm, valt wel samen met emporium..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is het het drukst.
Mensen![]()
Veel mensen![]()
![]()
Stampedes mensen![]()
![]()
Ja, daar hebben ze ook kfc.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Amersfoort? Amersfoort is da bom.
Alvast bedanktquote:
Gelukkig wel..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, valt wel samen met emporium..
GODVERDOMME.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Net te laat, heeft sinds een week weer een vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |