Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, de volgende keer dat ik wat van die inbred straattaal uit jullie galbakken gelopen zie laat ik het ook weten.
Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je niks anders kunt vinden
Ze kunnen niet zelfstandig met de trein denk ik?
doe dag 1 dan maarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Day 1 is hardstyle/ hardcore
Day 2 is dance/trance
Nou ik zal zwaaien als ik haar zie
En terecht. Anders leer je het nooit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik.
Helemaal niets. 10 tenen en 10 vingersquote:
zal jou is lelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En terecht. Anders leer je het nooit.
Hoop dat je het in spreektaal wel goed zegt, klinkt echt lelijk.
Ja dat dacht ik al.quote:
Zeikt? nou dank je wel hoor...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was juist de grap. Nootjes zeikt ook elke keer over dat ik "is" als "eens" gebruik.
Walgelijk,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan wel een keer een bucket voor je kopen, met een gat onderin.
=$quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mma, Ik gooi mannen van 100 kg van me af met een neukbeweging
Pics.quote:
Dan is het het drukst.quote:
Amersfoort? Amersfoort is da bom.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goed
Primaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon op de trein in Amersfoort richting Deventer, als jij het reismandje uit de voorste coupe wil halen komt alles goed
hmm, valt wel samen met emporium..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is het het drukst.
Mensen![]()
Veel mensen![]()
![]()
Stampedes mensen![]()
![]()
Ja, daar hebben ze ook kfc.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Amersfoort? Amersfoort is da bom.
Alvast bedanktquote:
Gelukkig wel..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, valt wel samen met emporium..
GODVERDOMME.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Net te laat, heeft sinds een week weer een vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |