Iddquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ik ga het wel laten staan voor een foto, is lachen
k.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddwil wel zien. Krijg altijd beetje snoopdogg baardje
Mad.quote:
Collega noemt mij Snoopquote:
Jup, zit te tieren hier.quote:
Ja, merk het aan je.quote:
je bent ook wel een lekker zoetje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Collega noemt mij Snoop
En nee, het is niet stiekem 'snoep'
Haha.quote:
Dat zegt de kantinejuffrouw ook wel eensquote:
quote:
Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mijquote:
Waar heb jij het over? Ik ben geen CB.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik voel jeheb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.
[..]
1-2 cm groter en paar kilo zwaarder
Die eigengeilerei van CB weer gelijker zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it
Gekrenkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij
Je duimomlaag-PI bij die ene post heeft je verraden, hoef je niet meteen zo gepikeerd te doen hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij
Pics van je 10% of minder or it did definitely not happen. En ga eten.quote:
Oh dacht dat die afmetingen van jou warenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik ben geen CB.
Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.quote:
Dat doe ik niet met iedereen, gekkie. You're special.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Ik denk eerder anders om.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Ik ben geen bodybuilder. Ik moet skinny blijven voor uithoudingsvermogen en snelheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Pics van je 10% of minder or it did definitely not happen. En ga eten.
Wat.quote:
Oh thnx, wist ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:52 schreef Chloroform het volgende:
Chai, vanavond nieuwe Rijdende Rechter.
Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?quote:
Was grapje habibi. =$ Wat voor sport doe je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben geen bodybuilder. Ik moet skinny blijven voor uithoudingsvermogen en snelheid.
Nee, niksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.
[..]
Oh thnx, wist ik niet
[..]
Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
Warm gevoel van binnen gekregen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doe ik niet met iedereen, gekkie. You're special.
Krio met zijn billen gespreid op jouw bed? Nice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik denk eerder anders om.Ik zou iig geen drankje met mij doen.
Ja. Nu al hard geworden van de gedachte aan jouw rolmaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |