abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135188883
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

NAHHHW TO THA MOOOON ;(
Hoop dat het geen beertrap is. Zo niet heb ik op het perfecte punt verkocht
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:34:11 #152
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188892
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

oja :@
Een maat van me heette zo. (hoek)
Die gaat zijn zoon later zeker Ren noemen. :')
_O_
Zou ik ook doen. Ook als dochter :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135188899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hoop dat het geen beertrap is. Zo niet heb ik op het perfecte punt verkocht
hahaha ja hij heeft jouw order echt net aangetikt :D
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:40:00 #154
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135189146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
5,5 jaar verschil hier.

Hij is 15,5 en ik ben bijna 21. We hebben nog niet zo lang iets, maar tot nu toe gaat het erg goed, want ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd en heb niets meegemaakt. En hij is juist volwassen voor zijn leeftijd.
Machool :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135189272
:D :'( :D
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135189396
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ] :D :'( :D
dat shop :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:50:24 #157
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135189580
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:52:30 #158
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135189672
Chai, vanavond nieuwe Rijdende Rechter. _O_
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135189740
quote:
bazen _O_
pi_135190063
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

bazen _O_
episch meesterlijk.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:06:00 #161
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135190248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:01 schreef Gridlok het volgende:

[..]

episch meesterlijk.
:D :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135190679
pi_135190855


HET KAN
pi_135190920
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:20 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

HET KAN
Haha ik heb de bretels nog, kisten weet ik niet, lets do it.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:22:48 #165
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135190946
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:20 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

HET KAN
Heb je ook baardgroei?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135190994
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Haha ik heb de bretels nog, kisten weet ik niet, lets do it.
_O_
Let's go for some molokko plus.
pi_135191003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heb je ook baardgroei?
beetje :@
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:27:42 #168
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191143
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

beetje :@
Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135191313
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Krio.

/thread
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Thanks dWc dat je als enige serieus reageert O+
:)

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat zijn de stats van zijn penis dan?
Mag je zelf komen opmeten. :)
full stops and exclamation marks
pi_135191346
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.
dan moet het gevulder worden helaas :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:35:00 #171
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191466
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

dan moet het gevulder worden helaas :P
Ik voel je ;( heb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.

quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.
1-2 cm groter en paar kilo zwaarder _O_

Die eigengeilerei van CB weer gelijk :') er zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:35:47 #172
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191520
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die eigengeilerei van CB weer gelijk :') er zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it :)
So serious jij. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:36:28 #173
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Chloroform het volgende:

[..]

So serious jij. :')
Idd man ben altijd vet serieus hier :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:36:51 #174
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191588
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd man ben altijd vet serieus hier :)
Net wel. :)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135191601
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik voel je ;( heb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.
Hehehe :D
Ik ga het wel laten staan voor een foto, is lachen :P
pi_135191603
:')
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:37:29 #177
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hehehe :D
Ik ga het wel laten staan voor een foto, is lachen :P
Idd :D wil wel zien. Krijg altijd beetje snoopdogg baardje :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Net wel. :)
k.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135191652
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd :D wil wel zien. Krijg altijd beetje snoopdogg baardje :')
_O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:38:16 #179
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

k.
Mad.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:38:22 #180
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191688
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Collega noemt mij Snoop :')
En nee, het is niet stiekem 'snoep' :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Mad.
Jup, zit te tieren hier.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:39:13 #181
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jup, zit te tieren hier.
Ja, merk het aan je.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135191723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jup, zit te tieren hier.
Geforceerd.
full stops and exclamation marks
pi_135191765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Collega noemt mij Snoop :')
En nee, het is niet stiekem 'snoep' :)
je bent ook wel een lekker zoetje. :@
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:40:15 #184
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191772
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef krioro het volgende:

[..]

Geforceerd.
Haha. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:41:49 #185
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191865
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

je bent ook wel een lekker zoetje. :@
Dat zegt de kantinejuffrouw ook wel eens :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, merk het aan je.
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef krioro het volgende:

[..]

Geforceerd.
Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:41:52 #186
395284 tetouaribo
expectations
pi_135191869
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik voel je ;( heb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.

[..]

1-2 cm groter en paar kilo zwaarder _O_

Die eigengeilerei van CB weer gelijk :') er zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it :)
Waar heb jij het over? Ik ben geen CB.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135191914
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij :)
Gekrenkt.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:43:13 #188
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191942
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij :)
Je duimomlaag-PI bij die ene post heeft je verraden, hoef je niet meteen zo gepikeerd te doen hoor. :)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:43:18 #189
395284 tetouaribo
expectations
pi_135191947
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef krioro het volgende:

[..]

Gekrenkt.
Manipulatief.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135192009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Manipulatief.
Pics van je 10% of minder or it did definitely not happen. En ga eten.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:44:39 #191
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135192019
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? Ik ben geen CB.
Oh dacht dat die afmetingen van jou waren :) dat andere was er aan geplakt, niet voor jou.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:45:30 #192
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135192079
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Manipulatief.
Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135192184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Dat doe ik niet met iedereen, gekkie. You're special. O+
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:48:49 #194
395284 tetouaribo
expectations
pi_135192255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Ik denk eerder anders om. :+ Ik zou iig geen drankje met mij doen.
Doe het voor de mensheid:$:$
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:50:01 #195
395284 tetouaribo
expectations
pi_135192312
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef krioro het volgende:

[..]

Pics van je 10% of minder or it did definitely not happen. En ga eten.
Ik ben geen bodybuilder. Ik moet skinny blijven voor uithoudingsvermogen en snelheid.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135192323
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Machool :')
Wat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:52 schreef Chloroform het volgende:
Chai, vanavond nieuwe Rijdende Rechter. _O_
Oh thnx, wist ik niet _O_

quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef krioro het volgende:

[..]

Mag je zelf komen opmeten. :)
Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
pi_135192362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Ik ben geen bodybuilder. Ik moet skinny blijven voor uithoudingsvermogen en snelheid.
Was grapje habibi. =$ Wat voor sport doe je?
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:51:14 #198
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135192368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat.

[..]

Oh thnx, wist ik niet _O_

[..]

Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
Nee, niks :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:51:47 #199
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135192398
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef krioro het volgende:

[..]

Dat doe ik niet met iedereen, gekkie. You're special. O+
Warm gevoel van binnen gekregen. :) O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Ik denk eerder anders om. :+ Ik zou iig geen drankje met mij doen.
Krio met zijn billen gespreid op jouw bed? Nice.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135192472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
Ja. Nu al hard geworden van de gedachte aan jouw rolmaat.
full stops and exclamation marks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')