quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
oja![]()
Een maat van me heette zo. (hoek)
Die gaat zijn zoon later zeker Ren noemen.
hahaha ja hij heeft jouw order echt net aangetiktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoop dat het geen beertrap is. Zo niet heb ik op het perfecte punt verkocht
Machoolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
5,5 jaar verschil hier.
Hij is 15,5 en ik ben bijna 21. We hebben nog niet zo lang iets, maar tot nu toe gaat het erg goed, want ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd en heb niets meegemaakt. En hij is juist volwassen voor zijn leeftijd.
bazenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
hahahaha kktim ;D
The Pirate Bay ontwikkelt nachtmerrie voor Tim Kuik
Heb je ook baardgroei?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ik heb de bretels nog, kisten weet ik niet, lets do it.
Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks dWc dat je als enige serieus reageert
Mag je zelf komen opmeten.quote:
dan moet het gevulder worden helaasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.
Ik voel jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan moet het gevulder worden helaas
1-2 cm groter en paar kilo zwaarderquote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.
So serious jij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die eigengeilerei van CB weer gelijker zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it
Idd man ben altijd vet serieus hierquote:
Net wel.quote:
Hehehequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik voel jeheb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.
Iddquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ik ga het wel laten staan voor een foto, is lachen
k.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddwil wel zien. Krijg altijd beetje snoopdogg baardje
Mad.quote:
Collega noemt mij Snoopquote:
Jup, zit te tieren hier.quote:
Ja, merk het aan je.quote:
je bent ook wel een lekker zoetje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Collega noemt mij Snoop
En nee, het is niet stiekem 'snoep'
Haha.quote:
Dat zegt de kantinejuffrouw ook wel eensquote:
quote:
Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mijquote:
Waar heb jij het over? Ik ben geen CB.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik voel jeheb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.
[..]
1-2 cm groter en paar kilo zwaarder
Die eigengeilerei van CB weer gelijker zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it
Gekrenkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij
Je duimomlaag-PI bij die ene post heeft je verraden, hoef je niet meteen zo gepikeerd te doen hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och nee... jut en jul blackastyle backen elkaar op hoor. Geforceerd en totaal geen indruk heeft dit op mij
Pics van je 10% of minder or it did definitely not happen. En ga eten.quote:
Oh dacht dat die afmetingen van jou warenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik ben geen CB.
Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.quote:
Dat doe ik niet met iedereen, gekkie. You're special.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Ik denk eerder anders om.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, voor je het weet lig je met je billen gespreid op zijn bed.
Ik ben geen bodybuilder. Ik moet skinny blijven voor uithoudingsvermogen en snelheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Pics van je 10% of minder or it did definitely not happen. En ga eten.
Wat.quote:
Oh thnx, wist ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:52 schreef Chloroform het volgende:
Chai, vanavond nieuwe Rijdende Rechter.
Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?quote:
Was grapje habibi. =$ Wat voor sport doe je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben geen bodybuilder. Ik moet skinny blijven voor uithoudingsvermogen en snelheid.
Nee, niksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.
[..]
Oh thnx, wist ik niet
[..]
Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
Warm gevoel van binnen gekregen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doe ik niet met iedereen, gekkie. You're special.
Krio met zijn billen gespreid op jouw bed? Nice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik denk eerder anders om.Ik zou iig geen drankje met mij doen.
Ja. Nu al hard geworden van de gedachte aan jouw rolmaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het ook goed als ik mijn rolmaat opstuur en dat jij hem dan terugstuurt incl. pics van de meting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |