Geen idee, ken alleen z'n naam nog, dat 'ie een liftjongen was, die sma en iets met mottenballenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Abeltjeeeeeeeeeeee.
Hips hips en doe je handen op je bips.
Ofzo, hoe ging dat liedje?
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Abeltjeeeeeeeeeeee.
Hips hips en doe je handen op je bips.
Ofzo, hoe ging dat liedje?
gvd wilde net roepen "IS DAT JUMI" en toen scrollde ik naar beneejquote:Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Doet me denken aan Abeltje, ook een zieke crush op die sma van hem
[ afbeelding ]
Later bekend als Jumi op FOK!
Oja dé magische mottenballenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, ken alleen z'n naam nog, dat 'ie een liftjongen was, die sma en iets met mottenballen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd wilde net roepen "IS DAT JUMI" en toen scrollde ik naar beneej
Ik hossel niet maar je kunt er zeker wel rijk mee worden. Maar dat leven is nuet voor mij. Ben ik te zacht voorquote:
Twips Twips Twips piemel in de bips alles.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Abeltjeeeeeeeeeeee.
Hips hips en doe je handen op je bips.
Ofzo, hoe ging dat liedje?
XDquote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Twips Twips Twips piemel in de bips alles.kutnummer!
Huh watquote:Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Chai het volgende:
Jumi heeft haar haar lelijk gemaakt met een rare blondkleur er doorheen
Als Jumi haar gezicht zou raspen boven een steengrill en daarna haar hoofd onder een asfaltwals zou houden zag ze er nog steeds beter uit.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
https://twitter.com/SorSmith/media
Jullie Jumi nu.
Realiseer me nu pas dat dat die Abeltje-sma isquote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
https://twitter.com/SorSmith/media
Jullie Jumi nu.
Bah lelijke uitgroei ook zo. Heb je d'r fb nog dan? Ik kan d'r niet vinden onder d'r naamquote:
Smoke er nog één, slome.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Realiseer me nu pas dat dat die Abeltje-sma is.
ik ga haar subconcious mind programmen om naar Encore te gaan. Dan geef ik dWc gastenlijst en gaat hij d'r wiepen en dan geef ik hem high five.quote:
Kan wel gewoon, op haar echte naam? en anders even bij Cb's vrienden kijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bah lelijke uitgroei ook zo. Heb je d'r fb nog dan? Ik kan d'r niet vinden onder d'r naam
Zou whenever wherever een orgaan aan je doneren voor deze gunst.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ga haar subconcious mind programmen om naar Encore te gaan. Dan geef ik dWc gastenlijst en gaat hij d'r wiepen en dan geef ik hem high five.
ahhhh daarom vond ik ze zo totaal andersquote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Realiseer me nu pas dat dat die Abeltje-sma is.
let's do it. je moet het dan wel filmen en de beelden met me delenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou whenever wherever een orgaan aan je doneren voor deze gunst.
Geef je ook wel subliminal shoutout door je initialen met cum op haar buik te schrijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
let's do it. je moet het dan wel filmen en de beelden met me delen
Duurde even voor ik zag dat het er 4 warenquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Duurde even voor ik zag dat het er 4 waren
Gelukkig, voelde me al bijna racistischquote:
Hahahahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Duurde even voor ik zag dat het er 4 waren
Dacht echt dat je hem daarom posttequote:Op maandag 6 januari 2014 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HahahahahaGodver ik zat te staren naar de foto en ik snapte je maar niet
Fail
Had haar toentertijd willen datenquote:
Facebook herkent ook maar 3 gezichtenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dacht echt dat je hem daarom postte![]()
Mark Zuckerberg is een racistquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Duurde even voor ik zag dat het er 4 waren
Ookal was het een man, zou nog steeds daten.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had haar toentertijd willen daten
Al was het een olifant met één slagtand.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ookal was het een man, zou nog steeds daten.
Zou jou daten when gayquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ookal was het een man, zou nog steeds daten.
Twee slagtanden passen toch nooit in je anusquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al was het een olifant met één slagtand.
Zou drinkhoorn maken van andere slagtand.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al was het een olifant met één slagtand.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Twee slagtanden passen toch nooit in je anus
Drinkhoorn zegt 'ie ook echtquote:Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou drinkhoorn maken van andere slagtand.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor mijn LARP suit, ik ben verkleed als barbaar.
nee das een pipa mes comboquote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht een soort fakkel/mes combo.
in de strip bedoel ikquote:
Hakbijl/morgensterquote:Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
Ik zou een Hakbijl / Zwaard combo rocken.
Wollah wollah kniffa in gucci.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hakbijl/morgenster
kk, ik wil zon bontmantel
[ afbeelding ]
Heb echt een schijthekel aan larpers, zo wacky. Maybe als ik kk stoned ben en of truffels op heb, sure. Maar soberquote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie jou wel aan voor een maul of warhammer figuur.
Wanneer gaan we russische larp doen dan?
Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
Als LARP niet gedaan werd door van die achterlijke larpers zou je het dan ook willen doen?
Dacht dat dat een uitzondering was.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
Echt grappig deze, superorigineel, nog nooit gezien, zou nog keer lachen/10quote:
LARP orgie, mits harige vrouwen, dan laat maar.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat dat een uitzondering was.![]()
dat ze wel iets beters verzonnen om te doen in die pakjes.
Shit, wilde net m'n assassins-kostuum aantrekken maar laat maar dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
LARP orgie, mits harige vrouwen, dan laat maar.
GA VAN M'N STOEP AF!!!1quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Chloroform het volgende:
Moet door de TT aan wd denken en aan stoepjong van Hey Arnold.
Gingen ze hem uitlachen en uitschelden en hele tijd STOEPJONG! STOEPJONG! roepen. Superzielig.quote:
niet bij russki larpquote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shit, wilde net m'n assassins-kostuum aantrekken maar laat maar dus.
zou mn penis tegen chloor dr stoppelbaardje wrijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij?
gvd daarom heb ik het niet over gay larpquote:Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
iedere larper heeft een dashcam aan zijn staff hangen ( was vroeger een lamp )
Is goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij?
Als jij daar een harde clit van krijgt, sure.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed.Noem je me dan Chlorio Auditore da Firenze?
Ben er net al van klaargekomen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als jij daar een harde clit van krijgt, sure.
Oh ja sorry, typefoutquote:
Boeiend, Shutter Island is goed, ga kijken dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef Murdera het volgende:
the fuck is met mn tv.zie ik "cast away" staan, is het shutter island. elke keer een paar van die rare dingen.
heb ik al een keer of 4 gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boeiend, Shutter Island is goed, ga kijken dan.
Kijk op RTL8quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik al een keer of 4 gezien.![]()
wel een hele goede film ja
Nou en?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik al een keer of 4 gezien.![]()
wel een hele goede film ja
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Wow, word steeds dikkerwel nog steeds een leuk hoofd.
You guys.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat dan ineens die hidden-blade eruit schiet in mijn nek
Echt hequote:
Was gisteren nog op tv.quote:
Was eergister op tv!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he
Zou Django ook nog komen dan?
Vast niet, gaat om hoofdrolfilms dan net zoals Catch me if you can vd week.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he
Zou Django ook nog komen dan?
Geloofde het bijna.quote:
Gisteren nog full HD op youtube gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he
Zou Django ook nog komen dan?
Vind je jezelf nu stoer?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gisteren nog full HD op youtube gezien.
Vind dat wel een fucking goede film. Die heb ik al zo vaak gezien ook. Never gets old.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vast niet, gaat om hoofdrolfilms dan net zoals Catch me if you can vd week.
wss titanic ofzo_!
Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat wel een fucking goede film. Die heb ik al zo vaak gezien ook. Never gets old.
Wil ook HBO, zou echt nooit meer van de bank komen dan, shit man.quote:
Ik heb het over Catch me if you can eh, niet Titanic.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor
Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzoquote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gisteren nog full HD op youtube gezien.
Ben jij zo iemand die om het half uur moet pissen? ( kan video ook gewoon stop zetten als je moet pissen )quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo(serieus wel)
Doe je dat nu wel?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil ook HBO, zou echt nooit meer van de bank komen dan, shit man.
Oh, dan geldt mijn antwoord nog steedsquote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het over Catch me if you can eh, niet Titanic.!
zappenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo(serieus wel)
Ja, als ik honger heb naar de snoepkast lopen en weer terug.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe je dat nu wel?
vriend van me heeft alle pakketten behalve sport geloof ik.
8 filmkanalen, 12 pornokanalenzou helemaal stukgaan.
heb je gehuild bij titanic?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor
hij zit eigenlijk nooit op internet.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, als ik honger heb naar de snoepkast lopen en weer terug.
Wow, kk.Wat moet je ermee. Zou sowieso nooit pornokanalen nemen, op internet heb je veel betere shit en het is niet alsof je lekker een hele avond porno gaat kijken.
(inb4 hoezo niet)
Filmkanalen wel.Kluizenaarsleven.
Oh, ja, kan.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij zit eigenlijk nooit op internet.heeft ook geen pc ofzo.
dan moet je wel
wauwquote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij
mhehehe, dikke kkhoer in dr eentje op die deur die groot genoeg is voor 2 gvd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
Moest bij de Titanic huilen toen Jack doodging, kkRose, wilde haar echt kapothakken.
Ja en dat terwijl ik bijna nooit tv kijkquote:Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zappen
Ik dacht "ach alles is te downloaden boeie" maar vond een maand zonder tv toch echt zwaar irritant.
Ja ik drink 4 liter op een dag ofzo maar het is meer omdat op tv vaak films komen waar je zelf niet aan gedacht had maar toch wel leuk zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die om het half uur moet pissen? ( kan video ook gewoon stop zetten als je moet pissen )
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij
Gvd. Dikke vrienden zeker, jullie?quote:
We zien elkaar op gezette tijden.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd. Dikke vrienden zeker, jullie?
Ligt er wel erg dik bovenop zo hequote:
Tering, die arm op de 3e pic, wat een spektakelquote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee
Wat een lekkerding
Oh God.... Waaromquote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee
Wat een lekkerding
Ik ga all-in.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee
Wat een lekkerding
Ja, precies. Zou je niet verwachten toch. Is niet alsof je dan in fucking oelaboelaland zit ofzo.quote:
Pakken jullie elkaar dan ook stevig vast?quote:
wazigquote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Zou je niet verwachten toch. Is niet alsof je dan in fucking oelaboelaland zit ofzo.
We geven elkaar een dikke pakkerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:
Pakken jullie elkaar dan ook stevig vast?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
wazigis gewoon nog blank land, wat is deze.
Ja daar kun je wel flink bij grabbelen jaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
de grabbelton bij fobo. echt zitten gouden tussen
Jurgen mag er ook wel zijn hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee
Wat een lekkerding
quote:Op 27-11-2011 17:34 schreef Chai
[..]
Zelfde angst hier.
En anders, tip: draag geen hemdjes en breng je armen niet zoveel in beeld.![]()
Hipsterquote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Chai het volgende:
Haha had in 2011 al in dat fobo gereageerd
[..]
GMTA, ik zou haar ook wel zonder hemdje willen zienquote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Chai het volgende:
Haha had in 2011 al in dat fobo gereageerd
[..]
flinke venusheuvel.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick
Haar ruwe kop. Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo
. Zij
.
Kan die wenkbrauwen niet handelen, godkk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick
Haar ruwe kop. Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo
. Zij
.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick
Haar ruwe kop. Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo
. Zij
.
Goddamnit, snap niet dat ze denkt dat dit indrukwekkend is ofzo. ze is gewoon stevig zie geen spierenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick
Haar ruwe kop. Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo
. Zij
.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Murdera het volgende:
Die Plus reclame over meer en mega meevallers, hebben ze expres die potvis weggelaten
Ik ben wel erg preuts, ik blur dat gewoon als het vol in beeld komtquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick
Haar ruwe kop. Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo
. Zij
.
Dit dus, getrainde bovenbenen die door spier breed zijn, zien er heel anders uit. Dit zijn gewoon stalpotenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goddamnit, snap niet dat ze denkt dat dit indrukwekkend is ofzo. ze is gewoon stevig zie geen spieren
wat een hoerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick
Haar ruwe kop. Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo
. Zij
.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan die wenkbrauwen niet handelen, godkk.
Mwah, 7,02/10 met anderhalve punt aftrek voor attentionwhoring.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
Zou juist wel denken dat jij die heupen en ass lekker zou vinden.
eerst een glimlach, maar hardop bij die pic van jouquote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben wel erg preuts, ik blur dat gewoon als het vol in beeld komt
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus, getrainde bovenbenen die door spier breed zijn, zien er heel anders uit. Dit zijn gewoon stalpoten
7,02 is voor of na de aftrek?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mwah, 7,02/10 met anderhalve punt aftrek voor attentionwhoring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja staat op mijn imgur, iemand hier vroeg een keer wat een vliegenkleed was.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst een glimlach, maar hardop bij die pic van jou
Never, ze was al annoying in Fernandes toen ze na één les MMA opschepte dat ze pro wasquote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
ik dacht dat jullie vriendjes waren met fanta stick.
Hell no, dat die aandachtshoer maar lekker d'r kop tussen een paar gewichten mag krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
ik dacht dat jullie vriendjes waren met fanta stick.
Wat de kk doe jij dan weer hierquote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
ik dacht dat jullie vriendjes waren met fanta stick.
8 keer op gefapt, bezig met 9 door deze herinneringquote:Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja staat op mijn imgur, iemand hier vroeg een keer wat een vliegenkleed was.
Op mijn fb staat hij zonder vierkant :$$$$
Dus.. wanneer ga je hitten?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
7,02 is voor of na de aftrek?VoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zeg het maar even voor de zekerheid.
Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JaEn dan is dit nog een 'goeie' hoek.
Gezellig meeposten kklijrquote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat de kk doe jij dan weer hier
wow veer, zo'n agressieve hossel dit.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man.Kom maar met een ass shot die duidelijk en scherp is en waarbij je gewoon alles ziet zoals het is
lol kan zo op tattas be likequote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga zometeen mijn pizza in kleingeld afrekenen, 8,60 aan eurotjes, 50centjes, 20 centjes en 10 centjes.
en weet je wat ik dan zeg?
houd die 10 cent maar ouleh
HAHAHAHAHAHAAHAHA WAT EEN GOEIE!!!!!!!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga zometeen mijn pizza in kleingeld afrekenen, 8,60 aan eurotjes, 50centjes, 20 centjes en 10 centjes.
en weet je wat ik dan zeg?
houd die 10 cent maar ouleh
Van Domino's? Dan ben je echt een luie kk flinker.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga zometeen mijn pizza in kleingeld afrekenen, 8,60 aan eurotjes, 50centjes, 20 centjes en 10 centjes.
en weet je wat ik dan zeg?
houd die 10 cent maar ouleh
Doe ik niet meer man, ben nu een vrome jongeman die enkel consensuele seks heeft in de missionaris positie met als enig doel nageslacht te creëren.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man.Kom maar met een ass shot die duidelijk en scherp is en waarbij je gewoon alles ziet zoals het is
Not even joking faggotsquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAHA WAT EEN GOEIE!!!!!!!![]()
![]()
Bij dominos ja, perfect pepperoni dit dat.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van Domino's? Dan ben je echt een luie kk flinker.
Nice, want zoiets zou ik ook doen.
Ja maar dat bedoel ikquote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man.Kom maar met een ass shot die duidelijk en scherp is en waarbij je gewoon alles ziet zoals het is
Gvdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb nieuwe tatoeage laten zetten Veer, wat vind je?
wel meer dan halfnaakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind haar niet verkeerd. Maar half naakt op een forum staan is niet classy.
Ja vind je het gek, anders valt ze direct door de mand en wordt ze kapot gebashed gewoonquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ikIk heb geen enkele scherpe foto gezien ook, destijds die S&G pics waren ook zo wazig as fuck.
tattas be likequote:
Wat.quote:
Wat.quote:
Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders overquote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, anders valt ze direct door de mand en wordt ze kapot gebashed gewoonJe kan hier nog wel wat doorheen kijken en zien dat het gewoon geen nice ass + legs zijn.
Pics opgeslagen?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
heb ik niet, stonden er ooit op daar.
Die spuiten testosteron in of zo?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over
Ja, ook zoiets.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over
Moeten ze zelf weten, sowieso hooghartig en betweterig volk daarquote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over
Haha een kont om op internet te zetten.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Geen heel lelijke kont, maar ook niet echt een om op internet te zetten. In je fobo
Ik vrees dat deze ass in daglicht je niet veel plezier zal brengen, anders.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Geen heel lelijke kont, maar ook niet echt een om op internet te zetten. In je fobo
Zo een wil ikquote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha een kont om op internet te zetten.
Mooie uitdrukking
Die kans is absoluut aanwezig. Maar leuk voor F383728593 &coquote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vrees dat deze ass in daglicht je niet veel plezier zal brengen, anders.
Is dit in de buurt van essaouira? Komte echt super bekend voor!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb nieuwe tatoeage laten zetten Veer, wat vind je?
Wacht ik dm even pic kun jij oordelenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je die niet?
Wegwezen uit deze SC, jij hoort hier niet thuis.
Ben jelly voor jou.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niemand die nog is komen zeggen dat jullie allemaal jelly zijn, ik zet m'n stopwatch maar weer weg.
Dank je wel hottieboiiquote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dit in de buurt van essaouira? Komte echt super bekend voor!
Goede fits en foto's ook!
Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wacht ik dm even pic kun jij oordelen
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
inb4 iedereen die ook pic wilquote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wacht ik dm even pic kun jij oordelen
Ligt eraan wiequote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
ahhh zoquote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
Ja, jelly ass toch.quote:
Oh dan welquote:
phantoquote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef tetouaribo het volgende:
Wie zou de lekkerste kobt van fok hebben?
Nee klopt maar die S&G en kpd pics van haar staan daar wel inquote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n dropbox daarvan, maar volgens mij word die nooit geupdate?
De tolliekop van CB.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef tetouaribo het volgende:
Wie zou de lekkerste kobt van fok hebben?
heb onze fotos erin gezet bebequote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n dropbox daarvan, maar volgens mij word die nooit geupdate?
Gvd, smerig dit.quote:
Doe niet, wil mijn dropbox sws een keer beetje opschonen.quote:
Die gaat toch zeggen dat chai's kont de beste is en dat niets daar aan kan tippen anders moet hij op de bank slapen.quote:
ok ok haal ze wel weg. Ook die waar je alleen van achteren zichtbaar bent, en dus onherkenbaar, en ik alleen herkenbaar ben aan mijn dreadlockschaamhaar?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe niet, wil mijn dropbox sws een keer beetje opschonen.
Twee verkeerde klikjes op zo'n smartboard op school en ben bij porno.![]()
huehueheuheuquote:
Huh watquote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die gaat toch zeggen dat chai's kont de beste is en dat niets daar aan kan tippen anders moet hij op de bank slapen.
Niet zo objectief dan neequote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die gaat toch zeggen dat chai's kont de beste is en dat niets daar aan kan tippen anders moet hij op de bank slapen.
Ik zou zeggen dat het een matige kont was als mijn vrouw me zo iets vroeg. ' Dus je valt op zulke billen!?'quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat? ik vraag toch niet om te ranken
in het bodybuild topic zijn ze heel objectiefquote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké dan vraag ik wel iemand anders van buiten de SC, sjonge.
Misschien je paard. Als hij erin probeert te bijten is het goed want appeltjequote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké dan vraag ik wel iemand anders van buiten de SC, sjonge.
pussywhipped.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het een matige kont was als mijn vrouw me zo iets vroeg. ' Dus je valt op zulke billen!?'
paarsquote:
quote:
Ik ben niet zo labiel, dus hij is eerlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het een matige kont was als mijn vrouw me zo iets vroeg. ' Dus je valt op zulke billen!?'
quote:
quote:
I can see the hidden message.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maoam.
[..]
http://instantostrich.com/
Van hem kan ik het hebben, bij jou houd ik me sterk en ga later huilen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maoam.
[..]
http://instantostrich.com/
is gwn zoquote:
mijne ook wow destined to be onequote:
Krio.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
lol CB obviously, weer kk typische domme veer vraagquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
Juicyhilquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
niemand maakt me zo hard als onze braddehquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
F16quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
Weet ik niet uit m'n hoofd, moet je even online de handleiding opzoeken op Miele.com.quote:
Hahaquote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lol CB obviously, weer kk typische domme veer vraag
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
niemand maakt me zo hard als onze braddeh
Thanks dWc dat je als enige serieus reageertquote:
En omtrek dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.
Woorden zeggen me niks, foto's posten zul je als je mijn oordeel wil.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.
Haha, shots fired @ CB.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks dWc dat je als enige serieus reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |