abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135155530
pi_135155554
Abeltjeeeeeeeeeeee. _O_

Hips hips en doe je handen op je bips.

Ofzo, hoe ging dat liedje? :')
pi_135155562
Och jee.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
pi_135155580
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Abeltjeeeeeeeeeeee. _O_

Hips hips en doe je handen op je bips.

Ofzo, hoe ging dat liedje? :')
Geen idee, ken alleen z'n naam nog, dat 'ie een liftjongen was, die sma en iets met mottenballen :').
pi_135155582
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Abeltjeeeeeeeeeeee. _O_

Hips hips en doe je handen op je bips.

Ofzo, hoe ging dat liedje? :')
_O- jij en kinderliedjes. _O-
pi_135155586
Doe mij die lift van Willy Wonka maar.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 18:51:46 #7
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135155620
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Doet me denken aan Abeltje, ook een zieke crush op die sma van hem

[ afbeelding ]

Later bekend als Jumi op FOK!
gvd wilde net roepen "IS DAT JUMI" en toen scrollde ik naar beneej
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135155621
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Geen idee, ken alleen z'n naam nog, dat 'ie een liftjongen was, die sma en iets met mottenballen :').
Oja dé magische mottenballen :') En z'n doppelganger Johnny Cockle-smith _O_
pi_135155643
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:51 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

gvd wilde net roepen "IS DAT JUMI" en toen scrollde ik naar beneej
:')14.gif
  maandag 6 januari 2014 @ 18:52:51 #10
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135155666
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
srs gvd :') _O-
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135155722
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

srs gvd :') _O-
Naam Jumi kwam 0,5 sec na het zien van die pic op Google in me op ja _O-.
pi_135155787
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- jij en kinderliedjes. _O-
Ik hossel niet maar je kunt er zeker wel rijk mee worden. Maar dat leven is nuet voor mij. Ben ik te zacht voor :D
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 18:55:09 #14
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135155805
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Abeltjeeeeeeeeeeee. _O_

Hips hips en doe je handen op je bips.

Ofzo, hoe ging dat liedje? :')
Twips Twips Twips piemel in de bips alles. :') kutnummer!
pi_135155840
Jumi heeft haar haar lelijk gemaakt met een rare blondkleur er doorheen :r
pi_135155851
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Twips Twips Twips piemel in de bips alles. :') kutnummer!
XD
  maandag 6 januari 2014 @ 18:56:37 #18
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135155860
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Chai het volgende:
Jumi heeft haar haar lelijk gemaakt met een rare blondkleur er doorheen :r
Huh wat :')
pi_135155863
jumi is nep.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135155893
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Huh wat :')
pi_135155898
quote:
Als Jumi haar gezicht zou raspen boven een steengrill en daarna haar hoofd onder een asfaltwals zou houden zag ze er nog steeds beter uit.
pi_135155922
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
9,54/10 would most def still.
pi_135155949
quote:
Realiseer me nu pas dat dat die Abeltje-sma is :').
  maandag 6 januari 2014 @ 18:58:31 #24
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135155956
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bah lelijke uitgroei ook zo. Heb je d'r fb nog dan? Ik kan d'r niet vinden onder d'r naam :')
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Realiseer me nu pas dat dat die Abeltje-sma is :').
Smoke er nog één, slome.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:58:44 #25
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135155968
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik ga haar subconcious mind programmen om naar Encore te gaan. Dan geef ik dWc gastenlijst en gaat hij d'r wiepen en dan geef ik hem high five.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135155980
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Bah lelijke uitgroei ook zo. Heb je d'r fb nog dan? Ik kan d'r niet vinden onder d'r naam :')
Kan wel gewoon, op haar echte naam? en anders even bij Cb's vrienden kijken.
pi_135156049
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

ik ga haar subconcious mind programmen om naar Encore te gaan. Dan geef ik dWc gastenlijst en gaat hij d'r wiepen en dan geef ik hem high five.
Zou whenever wherever een orgaan aan je doneren voor deze gunst.
pi_135156065
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Realiseer me nu pas dat dat die Abeltje-sma is :').
ahhhh daarom vond ik ze zo totaal anders _O-
pi_135156160
Juminelle :') nog zoiets wat ik nauwelijks heb meegekregen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 19:02:56 #30
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135156174
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Zou whenever wherever een orgaan aan je doneren voor deze gunst.
let's do it. je moet het dan wel filmen en de beelden met me delen
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135156239
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

let's do it. je moet het dan wel filmen en de beelden met me delen
Geef je ook wel subliminal shoutout door je initialen met cum op haar buik te schrijven.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:05:34 #32
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135156313


goed pijpsmoeltje iig
pi_135156342
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]

goed pijpsmoeltje iig
zou de tandjes eruitraggen. :)
pi_135156359
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]

goed pijpsmoeltje iig
Duurde even voor ik zag dat het er 4 waren :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135156372
:D.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135156376
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Duurde even voor ik zag dat het er 4 waren :')
:D :') zag het past na jouw post _O-
pi_135156378
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]

goed pijpsmoeltje iig
Zelfde neger als bij die mocro's _O-.
pi_135156405
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef Chai het volgende:

[..]

:D :') zag het past na jouw post _O-
Gelukkig, voelde me al bijna racistisch :D
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135156419
HOE DAN WTF HE AIN'T GOT NO GAME THO yes mad
  maandag 6 januari 2014 @ 19:07:54 #40
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135156454
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Duurde even voor ik zag dat het er 4 waren :')
Hahahahaha :') Godver ik zat te staren naar de foto en ik snapte je maar niet :') Fail
pi_135156507
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hahahahaha :') Godver ik zat te staren naar de foto en ik snapte je maar niet :') Fail
Dacht echt dat je hem daarom postte :') _O-
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135156515
rip in peace jumi
  maandag 6 januari 2014 @ 19:09:22 #43
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135156519
Yum Yum noodles, beef smaak, aw yiss.

zou srs dat zakje met oily seasoning zo leeg kunnen lepelen, goddamn so good.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:09:36 #44
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135156531
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Gridlok het volgende:
rip in peace jumi
Had haar toentertijd willen daten
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135156546
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dacht echt dat je hem daarom postte :') _O-
Facebook herkent ook maar 3 gezichten :') _O-
pi_135156601
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Facebook herkent ook maar 3 gezichten :') _O-
Mark Zuckerberg is een racist
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135156608
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Duurde even voor ik zag dat het er 4 waren :')
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135156617
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Had haar toentertijd willen daten
Ookal was het een man, zou nog steeds daten.
pi_135156643
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ookal was het een man, zou nog steeds daten.
Al was het een olifant met één slagtand.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:11:44 #50
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135156646
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ookal was het een man, zou nog steeds daten.
Zou jou daten when gay
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:12:03 #51
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135156667
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Al was het een olifant met één slagtand.
Twee slagtanden passen toch nooit in je anus
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135156703
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Zou jou daten when gay
Earl sweatshirt, dump die bitch, manlove night.
pi_135156717
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Al was het een olifant met één slagtand.
Zou drinkhoorn maken van andere slagtand.
pi_135156735
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Zou jou daten when gay
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Twee slagtanden passen toch nooit in je anus
pi_135156790
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Zou drinkhoorn maken van andere slagtand.
Drinkhoorn zegt 'ie ook echt :').
pi_135156834
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Drinkhoorn zegt 'ie ook echt :').
Voor mijn LARP suit, ik ben verkleed als barbaar.
pi_135156882
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Voor mijn LARP suit, ik ben verkleed als barbaar.


Zou je raken
  maandag 6 januari 2014 @ 19:25:17 #58
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135157362
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135157603
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zou je raken
Heeft ie nou een pipa? :') :D
pi_135157846
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Heeft ie nou een pipa? :') :D
ik dacht een soort fakkel/mes combo. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 19:33:52 #61
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135157896
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik dacht een soort fakkel/mes combo. :')
nee das een pipa mes combo
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135157978
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

nee das een pipa mes combo
in de strip bedoel ik :P
Meestal heeft hij alleen een bijl. heb hem nog nooit ergens mee zien schieten. :P nog nooit iemand in die comics trouwens,
pi_135158288
Ik zou een Hakbijl / Zwaard combo rocken.
pi_135158554
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
Ik zou een Hakbijl / Zwaard combo rocken.
Hakbijl/morgenster

kk, ik wil zon bontmantel _O_
pi_135158762
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hakbijl/morgenster

kk, ik wil zon bontmantel _O_
[ afbeelding ]
Wollah wollah kniffa in gucci.
pi_135158976
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Wollah wollah kniffa in gucci.
zie jou wel aan voor een maul of warhammer figuur. :D

Wanneer gaan we russische larp doen dan?
pi_135159425
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

zie jou wel aan voor een maul of warhammer figuur. :D

Wanneer gaan we russische larp doen dan?
Heb echt een schijthekel aan larpers, zo wacky. Maybe als ik kk stoned ben en of truffels op heb, sure. Maar sober :') ga WoW spelen ofzo.
pi_135159588
Als LARP niet gedaan werd door van die achterlijke larpers zou je het dan ook willen doen?
pi_135159997
pi_135160116
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
Als LARP niet gedaan werd door van die achterlijke larpers zou je het dan ook willen doen?
Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
pi_135160177
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
Dacht dat dat een uitzondering was. :') ;( dat ze wel iets beters verzonnen om te doen in die pakjes.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:07:58 #72
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135160218
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Echt grappig deze, superorigineel, nog nooit gezien, zou nog keer lachen/10
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135160247
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Dacht dat dat een uitzondering was. :') ;( dat ze wel iets beters verzonnen om te doen in die pakjes.
LARP orgie, mits harige vrouwen, dan laat maar.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:09:03 #74
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135160288
Moet door de TT aan wd denken en aan stoepjong van Hey Arnold. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:10:19 #75
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135160376
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef Gridlok het volgende:

[..]

LARP orgie, mits harige vrouwen, dan laat maar.
Shit, wilde net m'n assassins-kostuum aantrekken maar laat maar dus.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135160526
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Chloroform het volgende:
Moet door de TT aan wd denken en aan stoepjong van Hey Arnold. :')
GA VAN M'N STOEP AF!!!1

  maandag 6 januari 2014 @ 20:13:28 #77
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135160574
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

GA VAN M'N STOEP AF!!!1
Gingen ze hem uitlachen en uitschelden en hele tijd STOEPJONG! STOEPJONG! roepen. Superzielig. ;(
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135160784
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
niet bij russki larp :P
pi_135160917
wajow. die linies en shit maken me hard.
pi_135160977
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Shit, wilde net m'n assassins-kostuum aantrekken maar laat maar dus.
Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij? :~
pi_135160998
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

niet bij russki larp :P
iedere larper heeft een dashcam aan zijn staff hangen ( was vroeger een lamp )
pi_135161009
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij? :~
zou mn penis tegen chloor dr stoppelbaardje wrijven. :9
pi_135161029
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:

[..]

iedere larper heeft een dashcam aan zijn staff hangen ( was vroeger een lamp )
gvd daarom heb ik het niet over gay larp :( :D
  maandag 6 januari 2014 @ 20:23:12 #84
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135161152
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij? :~
Is goed. :@ Noem je me dan Chlorio Auditore da Firenze? :~
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135162160
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Is goed. :@ Noem je me dan Chlorio Auditore da Firenze? :~
Als jij daar een harde clit van krijgt, sure.
pi_135162320
Dennis Storm met baard :')
pi_135162426
There's something about Mary O+
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135162664
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:45 schreef Robophatt het volgende:
There's something about Murrie O+
wow
  maandag 6 januari 2014 @ 20:51:33 #89
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135162706
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

wow
such an ego :')
pi_135162764
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

such an ego :')
hou je bek
  maandag 6 januari 2014 @ 20:53:31 #91
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135162807
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Als jij daar een harde clit van krijgt, sure.
Ben er net al van klaargekomen.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:53:52 #92
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135162834
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

hou je bek
Haha mad
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135162875
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

wow
Oh ja sorry, typefout
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135162881
the fuck is met mn tv. :( zie ik "cast away" staan, is het shutter island. elke keer een paar van die rare dingen. :(
pi_135162896
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh ja sorry, typefout
*;
  maandag 6 januari 2014 @ 20:55:51 #96
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135162927
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef Murdera het volgende:
the fuck is met mn tv. :( zie ik "cast away" staan, is het shutter island. elke keer een paar van die rare dingen. :(
Boeiend, Shutter Island is goed, ga kijken dan.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135162966
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Boeiend, Shutter Island is goed, ga kijken dan.
heb ik al een keer of 4 gezien. ;(
wel een hele goede film ja _O_
pi_135163019
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

heb ik al een keer of 4 gezien. ;(
wel een hele goede film ja _O_
Kijk op RTL8 O+
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 20:57:22 #99
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163022
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

hou je bek
bjn
  maandag 6 januari 2014 @ 20:57:54 #100
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163060
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

heb ik al een keer of 4 gezien. ;(
wel een hele goede film ja _O_
Nou en?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163077
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Kijk op RTL8 O+
"premiere The Comebacks" :') wat is er met mijn tv shit. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 20:58:28 #102
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163091
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Wow, word steeds dikker ;( wel nog steeds een leuk hoofd.
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

hoe veel weeg je inmiddels?
You guys. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163103
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nou en?
mjah daarna is hij niet zo leuk meer.
pi_135163112
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

bjn
ok
  maandag 6 januari 2014 @ 20:59:13 #105
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163125
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

ok
hvj
pi_135163180
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

hvj
Kom kroelen kattie
pi_135163195
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:43 schreef Chai het volgende:
Dennis Storm met baard :')
I know you want me.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:00:42 #108
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163203
Is het Leonardo DiCaprio-week ofzo?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163225
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ben er net al van klaargekomen.
Dat dan ineens die hidden-blade eruit schiet in mijn nek :'(
  maandag 6 januari 2014 @ 21:01:25 #110
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163247
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Is het Leonardo DiCaprio-week ofzo?
Who cares, hij is wel lekker.
pi_135163250
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:

[..]

I know you want me.
Nog lelijker dan bij Plasterk.
pi_135163296
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Who cares, hij is wel lekker.
pi_135163309
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Nog lelijker dan bij Plasterk.
rip in piece, my hart ;s
  maandag 6 januari 2014 @ 21:02:39 #114
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163312
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Dat dan ineens die hidden-blade eruit schiet in mijn nek :'(
:D Allemaal throwing knives ook overal.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163316
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Who cares, hij is wel lekker.
Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:02:43 #116
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135163317
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Is het Leonardo DiCaprio-week ofzo?
Wolf of Wallstreet al gezien?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:02:56 #117
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163330
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was gisteren nog op tv.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163342
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
Was eergister op tv!
  maandag 6 januari 2014 @ 21:03:32 #119
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163358
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
Vast niet, gaat om hoofdrolfilms dan net zoals Catch me if you can vd week.

wss titanic ofzo :')_!
  maandag 6 januari 2014 @ 21:03:39 #120
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163366
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Was eergister op tv!
Geloofde het bijna. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163380
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Geloofde het bijna. :')
oh was op HBO trouwens.
pi_135163381
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
Gisteren nog full HD op youtube gezien.
pi_135163396
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
wss titanic ofzo :')_!
kga sowieso klaarzitten met een doos tissues dan. :@
  maandag 6 januari 2014 @ 21:04:24 #124
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163401
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Gisteren nog full HD op youtube gezien.
Vind je jezelf nu stoer?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:04:27 #125
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163405
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Vast niet, gaat om hoofdrolfilms dan net zoals Catch me if you can vd week.

wss titanic ofzo :')_!
Vind dat wel een fucking goede film. Die heb ik al zo vaak gezien ook. Never gets old. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:05:01 #126
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163436
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Vind dat wel een fucking goede film. Die heb ik al zo vaak gezien ook. Never gets old. :')
Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor :@
  maandag 6 januari 2014 @ 21:05:02 #127
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163438
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

oh was op HBO trouwens.
Wil ook HBO, zou echt nooit meer van de bank komen dan, shit man.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163464
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Vind je jezelf nu stoer?
ja, ik ben piraat, lekker puh, wollah landlobber op je fatih zeepschuit
  maandag 6 januari 2014 @ 21:05:31 #129
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163466
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor :@
Ik heb het over Catch me if you can eh, niet Titanic. :')!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163469
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Gisteren nog full HD op youtube gezien.
Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo :') (serieus wel)
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135163481
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo :') (serieus wel)
Ben jij zo iemand die om het half uur moet pissen? ( kan video ook gewoon stop zetten als je moet pissen )
pi_135163500
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wil ook HBO, zou echt nooit meer van de bank komen dan, shit man.
Doe je dat nu wel? :)
vriend van me heeft alle pakketten behalve sport geloof ik. :')
8 filmkanalen, 12 pornokanalen :') zou helemaal stukgaan. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:06:22 #133
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163508
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik heb het over Catch me if you can eh, niet Titanic. :')!
Oh, dan geldt mijn antwoord nog steeds _O-
pi_135163560
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo :') (serieus wel)
zappen _O_
Ik dacht "ach alles is te downloaden boeie" maar vond een maand zonder tv toch echt zwaar irritant. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:07:33 #135
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163570
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Doe je dat nu wel? :)
vriend van me heeft alle pakketten behalve sport geloof ik. :')
8 filmkanalen, 12 pornokanalen :') zou helemaal stukgaan. :')
Ja, als ik honger heb naar de snoepkast lopen en weer terug.
Wow, kk. :') Wat moet je ermee. Zou sowieso nooit pornokanalen nemen, op internet heb je veel betere shit en het is niet alsof je lekker een hele avond porno gaat kijken. :') (inb4 hoezo niet)
Filmkanalen wel. _O_ Kluizenaarsleven.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163585
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor :@
heb je gehuild bij titanic?
pi_135163629
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, als ik honger heb naar de snoepkast lopen en weer terug.
Wow, kk. :') Wat moet je ermee. Zou sowieso nooit pornokanalen nemen, op internet heb je veel betere shit en het is niet alsof je lekker een hele avond porno gaat kijken. :') (inb4 hoezo niet)
Filmkanalen wel. _O_ Kluizenaarsleven.
hij zit eigenlijk nooit op internet. :') heeft ook geen pc ofzo.
dan moet je wel :P
  maandag 6 januari 2014 @ 21:08:59 #138
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163646
Moest bij de Titanic huilen toen Jack doodging, kkRose, wilde haar echt kapothakken.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:09:06 #139
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163656
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

heb je gehuild bij titanic?
Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij :'(
  maandag 6 januari 2014 @ 21:09:47 #140
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163694
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

hij zit eigenlijk nooit op internet. :') heeft ook geen pc ofzo.
dan moet je wel :P
Oh, ja, kan.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163765
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij :'(
wauw :D
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
Moest bij de Titanic huilen toen Jack doodging, kkRose, wilde haar echt kapothakken.
mhehehe, dikke kkhoer in dr eentje op die deur die groot genoeg is voor 2 gvd.
pi_135163867
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

zappen _O_
Ik dacht "ach alles is te downloaden boeie" maar vond een maand zonder tv toch echt zwaar irritant. :')
Ja en dat terwijl ik bijna nooit tv kijk :') maar zou toch balen als ik het niet had idd
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135163910
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ben jij zo iemand die om het half uur moet pissen? ( kan video ook gewoon stop zetten als je moet pissen )
Ja ik drink 4 liter op een dag ofzo maar het is meer omdat op tv vaak films komen waar je zelf niet aan gedacht had maar toch wel leuk zijn.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:14:56 #144
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163927
In Liverpool hadden ze geen tv-aansluitingen op de campus. :') Kklame, Internet ging ook via kabel, niet draadloos. Supergay. Toen miste ik tv ook wel man, alles met je laptop doen is beetje jammer wel. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163978
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij :'(
:').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135164004
Zou niet zonder tv kunnen hoor! Of wacht toch wel, maar niet wanneer je thuis thuis bent.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135164057
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[..]

You guys. :')
Check mijn post.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:19:18 #148
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164103
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Check mijn post.
Gvd. Dikke vrienden zeker, jullie? :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135164132
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef Chloroform het volgende:
In Liverpool
wat
pi_135164148
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Gvd. Dikke vrienden zeker, jullie? :')
We zien elkaar op gezette tijden.
pi_135164167
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Check mijn post.
Ligt er wel erg dik bovenop zo he :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135164181
Fotoboek van Duiveltjee

Wat een lekkerding :')
pi_135164205
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee

Wat een lekkerding :')
Tering, die arm op de 3e pic, wat een spektakel :'). En die 6e ook :').
pi_135164224
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee

Wat een lekkerding :')
Oh God.... Waarom
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135164232
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee

Wat een lekkerding :')
Ik ga all-in. :9
pi_135164252
Hoe komt zij uit '84 though :o.
pi_135164253
Laatste views :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:22:19 #158
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164259
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

wat
Ja, precies. Zou je niet verwachten toch. Is niet alsof je dan in fucking oelaboelaland zit ofzo. :')

quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

We zien elkaar op gezette tijden.
Pakken jullie elkaar dan ook stevig vast?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135164265
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Robophatt het volgende:
Laatste views :')
pi_135164270
quote:
Ik ga m'n ogen effe wassen.
Hahaha :').
pi_135164279
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, precies. Zou je niet verwachten toch. Is niet alsof je dan in fucking oelaboelaland zit ofzo. :')

wazig :') is gewoon nog blank land, wat is deze.
pi_135164340
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Hahaha :').
Hardop :')
pi_135164359
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh God.... Waarom
de grabbelton bij fobo. echt zitten gouden tussen _O_
  maandag 6 januari 2014 @ 21:24:21 #164
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135164360
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

:').
Hjb :)
pi_135164373
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:

Pakken jullie elkaar dan ook stevig vast?
We geven elkaar een dikke pakkerd.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:24:42 #166
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164378
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

wazig :') is gewoon nog blank land, wat is deze.
:')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135164472
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

de grabbelton bij fobo. echt zitten gouden tussen _O_
Ja daar kun je wel flink bij grabbelen ja
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135164510
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee

Wat een lekkerding :')
Jurgen mag er ook wel zijn hoor :~
pi_135164577
Haha had in 2011 al in dat fobo gereageerd :')
quote:
Op 27-11-2011 17:34 schreef Chai

[..]

Zelfde angst hier.

En anders, tip: draag geen hemdjes en breng je armen niet zoveel in beeld. ;(
pi_135164592
Die Plus reclame over meer en mega meevallers, hebben ze expres die potvis weggelaten :D
pi_135164614
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Chai het volgende:
Haha had in 2011 al in dat fobo gereageerd :')

[..]

Hipster
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135164622
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Chai het volgende:
Haha had in 2011 al in dat fobo gereageerd :')

[..]

GMTA, ik zou haar ook wel zonder hemdje willen zien :9
pi_135164625
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
pi_135164655
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
flinke venusheuvel.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:30:12 #175
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164679
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
Kan die wenkbrauwen niet handelen, godkk.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135164685
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
_O-
  maandag 6 januari 2014 @ 21:30:50 #177
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164702
Zou juist wel denken dat jij die heupen en ass lekker zou vinden.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:31:29 #178
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135164736
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
Goddamnit, snap niet dat ze denkt dat dit indrukwekkend is ofzo. ze is gewoon stevig zie geen spieren :')
pi_135164759
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Murdera het volgende:
Die Plus reclame over meer en mega meevallers, hebben ze expres die potvis weggelaten :D

quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
Ik ben wel erg preuts, ik blur dat gewoon als het vol in beeld komt
  maandag 6 januari 2014 @ 21:32:11 #180
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135164783
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Goddamnit, snap niet dat ze denkt dat dit indrukwekkend is ofzo. ze is gewoon stevig zie geen spieren :')
Dit dus, getrainde bovenbenen die door spier breed zijn, zien er heel anders uit. Dit zijn gewoon stalpoten :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:32:14 #181
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135164785
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
wat een hoer
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135164804
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Kan die wenkbrauwen niet handelen, godkk.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
Zou juist wel denken dat jij die heupen en ass lekker zou vinden.
Mwah, 7,02/10 met anderhalve punt aftrek voor attentionwhoring.
pi_135164812
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ik ben wel erg preuts, ik blur dat gewoon als het vol in beeld komt
[ afbeelding ]
eerst een glimlach, maar hardop bij die pic van jou _O-
  maandag 6 januari 2014 @ 21:32:48 #184
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135164815
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit dus, getrainde bovenbenen die door spier breed zijn, zien er heel anders uit. Dit zijn gewoon stalpoten :')
Ja :') En dan is dit nog een 'goeie' hoek.
pi_135164825
ik dacht dat jullie vriendjes waren met fanta stick.
pi_135164848
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Mwah, 7,02/10 met anderhalve punt aftrek voor attentionwhoring.
7,02 is voor of na de aftrek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135164865
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

eerst een glimlach, maar hardop bij die pic van jou _O-
Ja staat op mijn imgur, iemand hier vroeg een keer wat een vliegenkleed was.

Op mijn fb staat hij zonder vierkant :$$$$
  maandag 6 januari 2014 @ 21:33:34 #188
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135164866
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
ik dacht dat jullie vriendjes waren met fanta stick.
Never, ze was al annoying in Fernandes toen ze na één les MMA opschepte dat ze pro was :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:33:52 #189
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164884
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
ik dacht dat jullie vriendjes waren met fanta stick.
Hell no, dat die aandachtshoer maar lekker d'r kop tussen een paar gewichten mag krijgen. :') Het liefst betonblokken.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:34:02 #190
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135164896
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
ik dacht dat jullie vriendjes waren met fanta stick.
Wat de kk doe jij dan weer hier
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135164905
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja staat op mijn imgur, iemand hier vroeg een keer wat een vliegenkleed was.

Op mijn fb staat hij zonder vierkant :$$$$
8 keer op gefapt, bezig met 9 door deze herinnering :)
pi_135164913
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

wat een hoer
Dus.. wanneer ga je hitten?
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

7,02 is voor of na de aftrek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor :). Zeg het maar even voor de zekerheid.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:34:29 #193
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135164922
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja :') En dan is dit nog een 'goeie' hoek.
Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man. :') Kom maar met een ass shot die duidelijk en scherp is en waarbij je gewoon alles ziet zoals het is _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135164925
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wat de kk doe jij dan weer hier
Gezellig meeposten kklijr
  maandag 6 januari 2014 @ 21:34:45 #195
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135164931
ik ga zometeen mijn pizza in kleingeld afrekenen, 8,60 aan eurotjes, 50centjes, 20 centjes en 10 centjes.

en weet je wat ik dan zeg?

houd die 10 cent maar ouleh
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135164944
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man. :') Kom maar met een ass shot die duidelijk en scherp is en waarbij je gewoon alles ziet zoals het is _O-
wow veer, zo'n agressieve hossel dit. :@ oke even maken :$$$
pi_135164954
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga zometeen mijn pizza in kleingeld afrekenen, 8,60 aan eurotjes, 50centjes, 20 centjes en 10 centjes.

en weet je wat ik dan zeg?

houd die 10 cent maar ouleh
lol kan zo op tattas be like
  maandag 6 januari 2014 @ 21:35:19 #198
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135164968
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga zometeen mijn pizza in kleingeld afrekenen, 8,60 aan eurotjes, 50centjes, 20 centjes en 10 centjes.

en weet je wat ik dan zeg?

houd die 10 cent maar ouleh
HAHAHAHAHAHAAHAHA WAT EEN GOEIE!!!!!!! _O- _O- _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135164976
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga zometeen mijn pizza in kleingeld afrekenen, 8,60 aan eurotjes, 50centjes, 20 centjes en 10 centjes.

en weet je wat ik dan zeg?

houd die 10 cent maar ouleh
Van Domino's? Dan ben je echt een luie kk flinker.

Nice, want zoiets zou ik ook doen :).
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:00 #200
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165012
Wow dikke plensbui ineens
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:16 #201
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165025
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dus.. wanneer ga je hitten?

Doe ik niet meer man, ben nu een vrome jongeman die enkel consensuele seks heeft in de missionaris positie met als enig doel nageslacht te creëren.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:22 #202
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165033
Ik vind haar niet verkeerd. Maar half naakt op een forum staan is niet classy.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:28 #203
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165036
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man. :') Kom maar met een ass shot die duidelijk en scherp is en waarbij je gewoon alles ziet zoals het is _O-


Heb nieuwe tatoeage laten zetten Veer, wat vind je?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:38 #204
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165043
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAAHAHA WAT EEN GOEIE!!!!!!! _O- _O- _O-
Not even joking faggots :')
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Van Domino's? Dan ben je echt een luie kk flinker.

Nice, want zoiets zou ik ook doen :).
Bij dominos ja, perfect pepperoni dit dat.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:56 #205
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165066
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man. :') Kom maar met een ass shot die duidelijk en scherp is en waarbij je gewoon alles ziet zoals het is _O-
Ja maar dat bedoel ik :') Ik heb geen enkele scherpe foto gezien ook, destijds die S&G pics waren ook zo wazig as fuck.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:37:04 #206
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165070
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb nieuwe tatoeage laten zetten Veer, wat vind je?
Gvd :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165074
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind haar niet verkeerd. Maar half naakt op een forum staan is niet classy.
wel meer dan halfnaakt.
pi_135165103
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

wel meer dan halfnaakt.
Dit vind jij driekwartnaakt?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:37:54 #209
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165123
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja maar dat bedoel ik :') Ik heb geen enkele scherpe foto gezien ook, destijds die S&G pics waren ook zo wazig as fuck.
Ja vind je het gek, anders valt ze direct door de mand en wordt ze kapot gebashed gewoon _O- Je kan hier nog wel wat doorheen kijken en zien dat het gewoon geen nice ass + legs zijn. :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165126
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit vind jij driekwartnaakt?
niet weten van kpd verleden :')
pi_135165130
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

wel meer dan halfnaakt.
Met je meme-hoofd.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:38:11 #212
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165138
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit vind jij driekwartnaakt?
:')!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165144
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Met je meme-hoofd.
stfu
  maandag 6 januari 2014 @ 21:38:21 #214
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165147
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Met je meme-hoofd.
tattas be like
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:38:24 #215
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165153
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

niet weten van kpd verleden :')
Link?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:38:31 #216
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165158
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

niet weten van kpd verleden :')
Wat.

quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Met je meme-hoofd.
Wat.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135165174
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Link?
heb ik niet, stonden er ooit op daar.
pi_135165180
Link naar FL_F's memehoofd als meme?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:38:58 #219
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165189
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Met je meme-hoofd.
tattas be like

moet netjes gekleed

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:39:25 #220
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165214
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja vind je het gek, anders valt ze direct door de mand en wordt ze kapot gebashed gewoon _O- Je kan hier nog wel wat doorheen kijken en zien dat het gewoon geen nice ass + legs zijn. :')
Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:39:31 #221
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165220
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

heb ik niet, stonden er ooit op daar.
Pics opgeslagen?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165224
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

stfu
214739.jpg?time=1385241453

pi_135165225
Geen heel lelijke kont, maar ook niet echt een om op internet te zetten. In je fobo :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165239
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over :')
Die spuiten testosteron in of zo?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:39:50 #225
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165246
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over :')
Ja, ook zoiets. :') Lekker hele tijd met de guys lullen in dat topic. Godkk woman. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:40:04 #226
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165261
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over :')
Moeten ze zelf weten, sowieso hooghartig en betweterig volk daar :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165274
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Geen heel lelijke kont, maar ook niet echt een om op internet te zetten. In je fobo :')
Haha een kont om op internet te zetten. :')

Mooie uitdrukking :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 21:40:31 ]
pi_135165275
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
teringlijer. :D
pi_135165288
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Pics opgeslagen?
Nope.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:40:29 #230
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165290
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Geen heel lelijke kont, maar ook niet echt een om op internet te zetten. In je fobo :')
Ik vrees dat deze ass in daglicht je niet veel plezier zal brengen, anders.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165318
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Haha een kont om op internet te zetten. :')

Mooie uitdrukking :)
Zo een wil ik O+
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165332
Niemand die nog is komen zeggen dat jullie allemaal jelly zijn, ik zet m'n stopwatch maar weer weg.
pi_135165334
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zo een wil ik O+
Heb je die niet?

Wegwezen uit deze SC, jij hoort hier niet thuis.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:41:34 #234
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165345
Lol... Zehma jullie zijn moeders mooiste :D
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135165346
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik vrees dat deze ass in daglicht je niet veel plezier zal brengen, anders.
Die kans is absoluut aanwezig. Maar leuk voor F383728593 &co
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165350
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb nieuwe tatoeage laten zetten Veer, wat vind je?
Is dit in de buurt van essaouira? Komte echt super bekend voor!
Goede fits en foto's ook!
pi_135165387
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Heb je die niet?

Wegwezen uit deze SC, jij hoort hier niet thuis.
Wacht ik dm even pic kun jij oordelen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:42:34 #238
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165400
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Die spuiten testosteron in of zo?
Geen idee, hoezo :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:42:37 #239
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165403
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niemand die nog is komen zeggen dat jullie allemaal jelly zijn, ik zet m'n stopwatch maar weer weg.
Ben jelly voor jou.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

Is dit in de buurt van essaouira? Komte echt super bekend voor!
Goede fits en foto's ook!
Dank je wel hottieboii O+ O+ ;) ;) ;)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135165417
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wacht ik dm even pic kun jij oordelen
Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
pi_135165431
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
:)
pi_135165432
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Geen idee, hoezo :')
Gewoon, hormoonbommetjes zijn heel gauw positief tegen meisjes.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:43:22 #243
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165454
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Pics opgeslagen?
Volgensmij dropbox
  maandag 6 januari 2014 @ 21:43:25 #244
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165458
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wacht ik dm even pic kun jij oordelen
inb4 iedereen die ook pic wil
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135165460
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
Ligt eraan wie
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165475
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ligt eraan wie
Me vriend
  maandag 6 januari 2014 @ 21:43:45 #247
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165476
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135165481
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ben jelly voor jou.
Jelly in je broekje of hoe?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:44:03 #249
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165486
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
ahhh zo
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135165491
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Chloroform het volgende:

[..]

inb4 iedereen die ook pic wil
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ligt eraan wie
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
pi_135165495
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Volgensmij dropbox
Bestaat die nog _O-
  maandag 6 januari 2014 @ 21:44:47 #252
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165523
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Jelly in je broekje of hoe?
Ja, jelly ass toch.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135165545
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Me vriend
Oh dan wel
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:45:14 #254
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165546
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Bestaat die nog _O-
Yeah man.
pi_135165571
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, jelly ass toch.
Let's make a pbj sammich.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:46:01 #256
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165585
Wie zou de lekkerste kobt van fok hebben? :D
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 21:46:18 #257
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165600
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef tetouaribo het volgende:
Wie zou de lekkerste kobt van fok hebben? :D
phanto
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135165602
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Yeah man.
Ik heb wel zo'n dropbox daarvan, maar volgens mij word die nooit geupdate?
pi_135165623
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

phanto
Pics?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:46:46 #260
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165624
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik heb wel zo'n dropbox daarvan, maar volgens mij word die nooit geupdate?
Nee klopt maar die S&G en kpd pics van haar staan daar wel in :P
pi_135165633
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef tetouaribo het volgende:
Wie zou de lekkerste kobt van fok hebben? :D
De tolliekop van CB.
pi_135165637
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik heb wel zo'n dropbox daarvan, maar volgens mij word die nooit geupdate?
heb onze fotos erin gezet bebe :@
  maandag 6 januari 2014 @ 21:47:01 #263
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165638
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Let's make a pbj sammich.
Gvd, smerig dit. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135165646
Oh, ik las stront.
pi_135165702
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

heb onze fotos erin gezet bebe :@
Doe niet, wil mijn dropbox sws een keer beetje opschonen.

Twee verkeerde klikjes op zo'n smartboard op school en ben bij porno. :') ;(
  maandag 6 januari 2014 @ 21:48:34 #266
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165723
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh dan wel
Die gaat toch zeggen dat chai's kont de beste is en dat niets daar aan kan tippen anders moet hij op de bank slapen.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135165752
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Doe niet, wil mijn dropbox sws een keer beetje opschonen.

Twee verkeerde klikjes op zo'n smartboard op school en ben bij porno. :') ;(
ok ok haal ze wel weg. Ook die waar je alleen van achteren zichtbaar bent, en dus onherkenbaar, en ik alleen herkenbaar ben aan mijn dreadlockschaamhaar? :@
  maandag 6 januari 2014 @ 21:49:13 #268
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165757
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Pics?
huehueheuheu
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135165758
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Die gaat toch zeggen dat chai's kont de beste is en dat niets daar aan kan tippen anders moet hij op de bank slapen.
Huh wat :') ? ik vraag toch niet om te ranken
  maandag 6 januari 2014 @ 21:49:15 #270
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165761
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

phanto
Afkomst/etniciteit?
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135165782
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Die gaat toch zeggen dat chai's kont de beste is en dat niets daar aan kan tippen anders moet hij op de bank slapen.
Niet zo objectief dan nee
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165804
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Niet zo objectief dan nee
Oké dan vraag ik wel iemand anders van buiten de SC, sjonge.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:50:45 #273
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165833
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Chai het volgende:

[..]

Huh wat :') ? ik vraag toch niet om te ranken
Ik zou zeggen dat het een matige kont was als mijn vrouw me zo iets vroeg. ' Dus je valt op zulke billen!?'
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135165839
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Oké dan vraag ik wel iemand anders van buiten de SC, sjonge.
in het bodybuild topic zijn ze heel objectief :)
pi_135165851
Incrowd SC.
pi_135165853
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Oké dan vraag ik wel iemand anders van buiten de SC, sjonge.
Misschien je paard. Als hij erin probeert te bijten is het goed want appeltje
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165855
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat het een matige kont was als mijn vrouw me zo iets vroeg. ' Dus je valt op zulke billen!?'
pussywhipped. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:51:13 #278
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165861
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Afkomst/etniciteit?
paars
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:51:34 #279
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165877
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

paars
:')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:52:00 #280
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165905
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

paars
Mijn eikel is ook paars.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135165907
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat het een matige kont was als mijn vrouw me zo iets vroeg. ' Dus je valt op zulke billen!?'
Ik ben niet zo labiel, dus hij is eerlijk.
pi_135165915
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Afkomst/etniciteit?
Maoam.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ben niet zo labiel
http://instantostrich.com/
  maandag 6 januari 2014 @ 21:52:56 #283
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165965
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Maoam.
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:53:23 #284
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165990
quote:
I can see the hidden message.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135166065
quote:
Van hem kan ik het hebben, bij jou houd ik me sterk en ga later huilen.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:55:33 #287
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135166092
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:')
is gwn zo
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Mijn eikel is ook paars.
mijne ook wow destined to be one
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:56:37 #288
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135166156
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135166181
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
Krio.

/thread
  maandag 6 januari 2014 @ 21:57:00 #290
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135166189
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
lol CB obviously, weer kk typische domme veer vraag
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:57:02 #291
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135166190
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
Juicyhil
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135166197
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
niemand maakt me zo hard als onze braddeh
pi_135166227
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Krio.

/thread
Wat zijn de stats van zijn penis dan?
pi_135166239
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
F16
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:58:26 #295
395284 tetouaribo
expectations
pi_135166290
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135166295
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat zijn de stats van zijn penis dan?
Weet ik niet uit m'n hoofd, moet je even online de handleiding opzoeken op Miele.com.
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:

[..]

F16
Haha :').
  maandag 6 januari 2014 @ 21:58:43 #297
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135166314
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Krio.

/thread
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

lol CB obviously, weer kk typische domme veer vraag
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Juicyhil
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

niemand maakt me zo hard als onze braddeh
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Robophatt het volgende:

[..]

F16
Thanks dWc dat je als enige serieus reageert O+
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135166317
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.
En omtrek dan?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:59:06 #299
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135166342
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.
Woorden zeggen me niks, foto's posten zul je als je mijn oordeel wil.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135166343
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Thanks dWc dat je als enige serieus reageert O+
Haha, shots fired @ CB.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:59:15 #301
395284 tetouaribo
expectations
pi_135166355
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef Chai het volgende:

[..]

En omtrek dan?
14
Doe het voor de mensheid:$:$
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')