abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135164167
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Check mijn post.
Ligt er wel erg dik bovenop zo he :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135164181
Fotoboek van Duiveltjee

Wat een lekkerding :')
pi_135164205
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee

Wat een lekkerding :')
Tering, die arm op de 3e pic, wat een spektakel :'). En die 6e ook :').
pi_135164224
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee

Wat een lekkerding :')
Oh God.... Waarom
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135164232
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee

Wat een lekkerding :')
Ik ga all-in. :9
pi_135164252
Hoe komt zij uit '84 though :o.
pi_135164253
Laatste views :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:22:19 #158
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164259
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

wat
Ja, precies. Zou je niet verwachten toch. Is niet alsof je dan in fucking oelaboelaland zit ofzo. :')

quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

We zien elkaar op gezette tijden.
Pakken jullie elkaar dan ook stevig vast?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135164265
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Robophatt het volgende:
Laatste views :')
pi_135164270
quote:
Ik ga m'n ogen effe wassen.
Hahaha :').
pi_135164279
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, precies. Zou je niet verwachten toch. Is niet alsof je dan in fucking oelaboelaland zit ofzo. :')

wazig :') is gewoon nog blank land, wat is deze.
pi_135164340
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Hahaha :').
Hardop :')
pi_135164359
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh God.... Waarom
de grabbelton bij fobo. echt zitten gouden tussen _O_
  maandag 6 januari 2014 @ 21:24:21 #164
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135164360
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

:').
Hjb :)
pi_135164373
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:

Pakken jullie elkaar dan ook stevig vast?
We geven elkaar een dikke pakkerd.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:24:42 #166
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164378
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

wazig :') is gewoon nog blank land, wat is deze.
:')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135164472
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

de grabbelton bij fobo. echt zitten gouden tussen _O_
Ja daar kun je wel flink bij grabbelen ja
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135164510
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Fotoboek van Duiveltjee

Wat een lekkerding :')
Jurgen mag er ook wel zijn hoor :~
pi_135164577
Haha had in 2011 al in dat fobo gereageerd :')
quote:
Op 27-11-2011 17:34 schreef Chai

[..]

Zelfde angst hier.

En anders, tip: draag geen hemdjes en breng je armen niet zoveel in beeld. ;(
pi_135164592
Die Plus reclame over meer en mega meevallers, hebben ze expres die potvis weggelaten :D
pi_135164614
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Chai het volgende:
Haha had in 2011 al in dat fobo gereageerd :')

[..]

Hipster
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135164622
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Chai het volgende:
Haha had in 2011 al in dat fobo gereageerd :')

[..]

GMTA, ik zou haar ook wel zonder hemdje willen zien :9
pi_135164625
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
pi_135164655
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
flinke venusheuvel.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:30:12 #175
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164679
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
Kan die wenkbrauwen niet handelen, godkk.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135164685
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
_O-
  maandag 6 januari 2014 @ 21:30:50 #177
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164702
Zou juist wel denken dat jij die heupen en ass lekker zou vinden.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:31:29 #178
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135164736
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
Goddamnit, snap niet dat ze denkt dat dit indrukwekkend is ofzo. ze is gewoon stevig zie geen spieren :')
pi_135164759
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Murdera het volgende:
Die Plus reclame over meer en mega meevallers, hebben ze expres die potvis weggelaten :D

quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
Ik ben wel erg preuts, ik blur dat gewoon als het vol in beeld komt
  maandag 6 januari 2014 @ 21:32:11 #180
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135164783
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Goddamnit, snap niet dat ze denkt dat dit indrukwekkend is ofzo. ze is gewoon stevig zie geen spieren :')
Dit dus, getrainde bovenbenen die door spier breed zijn, zien er heel anders uit. Dit zijn gewoon stalpoten :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:32:14 #181
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135164785
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Fotoboek van Fanta-stick

Haar ruwe kop :'). Haar ass- en heuppics gewoon in d'r fobo :'). Zij :').
wat een hoer
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135164804
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Kan die wenkbrauwen niet handelen, godkk.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
Zou juist wel denken dat jij die heupen en ass lekker zou vinden.
Mwah, 7,02/10 met anderhalve punt aftrek voor attentionwhoring.
pi_135164812
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ik ben wel erg preuts, ik blur dat gewoon als het vol in beeld komt
[ afbeelding ]
eerst een glimlach, maar hardop bij die pic van jou _O-
  maandag 6 januari 2014 @ 21:32:48 #184
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135164815
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit dus, getrainde bovenbenen die door spier breed zijn, zien er heel anders uit. Dit zijn gewoon stalpoten :')
Ja :') En dan is dit nog een 'goeie' hoek.
pi_135164825
ik dacht dat jullie vriendjes waren met fanta stick.
pi_135164848
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Mwah, 7,02/10 met anderhalve punt aftrek voor attentionwhoring.
7,02 is voor of na de aftrek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135164865
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

eerst een glimlach, maar hardop bij die pic van jou _O-
Ja staat op mijn imgur, iemand hier vroeg een keer wat een vliegenkleed was.

Op mijn fb staat hij zonder vierkant :$$$$
  maandag 6 januari 2014 @ 21:33:34 #188
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135164866
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
ik dacht dat jullie vriendjes waren met fanta stick.
Never, ze was al annoying in Fernandes toen ze na één les MMA opschepte dat ze pro was :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:33:52 #189
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164884
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
ik dacht dat jullie vriendjes waren met fanta stick.
Hell no, dat die aandachtshoer maar lekker d'r kop tussen een paar gewichten mag krijgen. :') Het liefst betonblokken.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:34:02 #190
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135164896
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
ik dacht dat jullie vriendjes waren met fanta stick.
Wat de kk doe jij dan weer hier
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135164905
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja staat op mijn imgur, iemand hier vroeg een keer wat een vliegenkleed was.

Op mijn fb staat hij zonder vierkant :$$$$
8 keer op gefapt, bezig met 9 door deze herinnering :)
pi_135164913
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

wat een hoer
Dus.. wanneer ga je hitten?
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

7,02 is voor of na de aftrek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor :). Zeg het maar even voor de zekerheid.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:34:29 #193
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135164922
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja :') En dan is dit nog een 'goeie' hoek.
Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man. :') Kom maar met een ass shot die duidelijk en scherp is en waarbij je gewoon alles ziet zoals het is _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135164925
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wat de kk doe jij dan weer hier
Gezellig meeposten kklijr
  maandag 6 januari 2014 @ 21:34:45 #195
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135164931
ik ga zometeen mijn pizza in kleingeld afrekenen, 8,60 aan eurotjes, 50centjes, 20 centjes en 10 centjes.

en weet je wat ik dan zeg?

houd die 10 cent maar ouleh
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135164944
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man. :') Kom maar met een ass shot die duidelijk en scherp is en waarbij je gewoon alles ziet zoals het is _O-
wow veer, zo'n agressieve hossel dit. :@ oke even maken :$$$
pi_135164954
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga zometeen mijn pizza in kleingeld afrekenen, 8,60 aan eurotjes, 50centjes, 20 centjes en 10 centjes.

en weet je wat ik dan zeg?

houd die 10 cent maar ouleh
lol kan zo op tattas be like
  maandag 6 januari 2014 @ 21:35:19 #198
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135164968
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga zometeen mijn pizza in kleingeld afrekenen, 8,60 aan eurotjes, 50centjes, 20 centjes en 10 centjes.

en weet je wat ik dan zeg?

houd die 10 cent maar ouleh
HAHAHAHAHAHAAHAHA WAT EEN GOEIE!!!!!!! _O- _O- _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135164976
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
ik ga zometeen mijn pizza in kleingeld afrekenen, 8,60 aan eurotjes, 50centjes, 20 centjes en 10 centjes.

en weet je wat ik dan zeg?

houd die 10 cent maar ouleh
Van Domino's? Dan ben je echt een luie kk flinker.

Nice, want zoiets zou ik ook doen :).
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:00 #200
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165012
Wow dikke plensbui ineens
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')