quote:Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Wow, word steeds dikkerwel nog steeds een leuk hoofd.
You guys.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat dan ineens die hidden-blade eruit schiet in mijn nek
Echt hequote:
Was gisteren nog op tv.quote:
Was eergister op tv!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he
Zou Django ook nog komen dan?
Vast niet, gaat om hoofdrolfilms dan net zoals Catch me if you can vd week.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he
Zou Django ook nog komen dan?
Geloofde het bijna.quote:
Gisteren nog full HD op youtube gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he
Zou Django ook nog komen dan?
Vind je jezelf nu stoer?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gisteren nog full HD op youtube gezien.
Vind dat wel een fucking goede film. Die heb ik al zo vaak gezien ook. Never gets old.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vast niet, gaat om hoofdrolfilms dan net zoals Catch me if you can vd week.
wss titanic ofzo_!
Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat wel een fucking goede film. Die heb ik al zo vaak gezien ook. Never gets old.
Wil ook HBO, zou echt nooit meer van de bank komen dan, shit man.quote:
Ik heb het over Catch me if you can eh, niet Titanic.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor
Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzoquote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gisteren nog full HD op youtube gezien.
Ben jij zo iemand die om het half uur moet pissen? ( kan video ook gewoon stop zetten als je moet pissen )quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo(serieus wel)
Doe je dat nu wel?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil ook HBO, zou echt nooit meer van de bank komen dan, shit man.
Oh, dan geldt mijn antwoord nog steedsquote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het over Catch me if you can eh, niet Titanic.!
zappenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo(serieus wel)
Ja, als ik honger heb naar de snoepkast lopen en weer terug.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe je dat nu wel?
vriend van me heeft alle pakketten behalve sport geloof ik.
8 filmkanalen, 12 pornokanalenzou helemaal stukgaan.
heb je gehuild bij titanic?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor
hij zit eigenlijk nooit op internet.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, als ik honger heb naar de snoepkast lopen en weer terug.
Wow, kk.Wat moet je ermee. Zou sowieso nooit pornokanalen nemen, op internet heb je veel betere shit en het is niet alsof je lekker een hele avond porno gaat kijken.
(inb4 hoezo niet)
Filmkanalen wel.Kluizenaarsleven.
Oh, ja, kan.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij zit eigenlijk nooit op internet.heeft ook geen pc ofzo.
dan moet je wel
wauwquote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij
mhehehe, dikke kkhoer in dr eentje op die deur die groot genoeg is voor 2 gvd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
Moest bij de Titanic huilen toen Jack doodging, kkRose, wilde haar echt kapothakken.
Ja en dat terwijl ik bijna nooit tv kijkquote:Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zappen
Ik dacht "ach alles is te downloaden boeie" maar vond een maand zonder tv toch echt zwaar irritant.
Ja ik drink 4 liter op een dag ofzo maar het is meer omdat op tv vaak films komen waar je zelf niet aan gedacht had maar toch wel leuk zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die om het half uur moet pissen? ( kan video ook gewoon stop zetten als je moet pissen )
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij
Gvd. Dikke vrienden zeker, jullie?quote:
We zien elkaar op gezette tijden.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd. Dikke vrienden zeker, jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |