abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135163077
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Kijk op RTL8 O+
"premiere The Comebacks" :') wat is er met mijn tv shit. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 20:58:28 #102
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163091
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Wow, word steeds dikker ;( wel nog steeds een leuk hoofd.
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

hoe veel weeg je inmiddels?
You guys. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163103
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nou en?
mjah daarna is hij niet zo leuk meer.
pi_135163112
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

bjn
ok
  maandag 6 januari 2014 @ 20:59:13 #105
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163125
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

ok
hvj
pi_135163180
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

hvj
Kom kroelen kattie
pi_135163195
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:43 schreef Chai het volgende:
Dennis Storm met baard :')
I know you want me.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:00:42 #108
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163203
Is het Leonardo DiCaprio-week ofzo?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163225
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ben er net al van klaargekomen.
Dat dan ineens die hidden-blade eruit schiet in mijn nek :'(
  maandag 6 januari 2014 @ 21:01:25 #110
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163247
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Is het Leonardo DiCaprio-week ofzo?
Who cares, hij is wel lekker.
pi_135163250
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:

[..]

I know you want me.
Nog lelijker dan bij Plasterk.
pi_135163296
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Who cares, hij is wel lekker.
pi_135163309
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Nog lelijker dan bij Plasterk.
rip in piece, my hart ;s
  maandag 6 januari 2014 @ 21:02:39 #114
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163312
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Dat dan ineens die hidden-blade eruit schiet in mijn nek :'(
:D Allemaal throwing knives ook overal.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163316
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Who cares, hij is wel lekker.
Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:02:43 #116
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135163317
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Is het Leonardo DiCaprio-week ofzo?
Wolf of Wallstreet al gezien?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:02:56 #117
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163330
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was gisteren nog op tv.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163342
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
Was eergister op tv!
  maandag 6 januari 2014 @ 21:03:32 #119
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163358
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
Vast niet, gaat om hoofdrolfilms dan net zoals Catch me if you can vd week.

wss titanic ofzo :')_!
  maandag 6 januari 2014 @ 21:03:39 #120
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163366
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Was eergister op tv!
Geloofde het bijna. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163380
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Geloofde het bijna. :')
oh was op HBO trouwens.
pi_135163381
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
Gisteren nog full HD op youtube gezien.
pi_135163396
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
wss titanic ofzo :')_!
kga sowieso klaarzitten met een doos tissues dan. :@
  maandag 6 januari 2014 @ 21:04:24 #124
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163401
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Gisteren nog full HD op youtube gezien.
Vind je jezelf nu stoer?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:04:27 #125
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163405
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Vast niet, gaat om hoofdrolfilms dan net zoals Catch me if you can vd week.

wss titanic ofzo :')_!
Vind dat wel een fucking goede film. Die heb ik al zo vaak gezien ook. Never gets old. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:05:01 #126
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163436
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Vind dat wel een fucking goede film. Die heb ik al zo vaak gezien ook. Never gets old. :')
Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor :@
  maandag 6 januari 2014 @ 21:05:02 #127
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163438
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

oh was op HBO trouwens.
Wil ook HBO, zou echt nooit meer van de bank komen dan, shit man.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163464
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Vind je jezelf nu stoer?
ja, ik ben piraat, lekker puh, wollah landlobber op je fatih zeepschuit
  maandag 6 januari 2014 @ 21:05:31 #129
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163466
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor :@
Ik heb het over Catch me if you can eh, niet Titanic. :')!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163469
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Gisteren nog full HD op youtube gezien.
Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo :') (serieus wel)
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135163481
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo :') (serieus wel)
Ben jij zo iemand die om het half uur moet pissen? ( kan video ook gewoon stop zetten als je moet pissen )
pi_135163500
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wil ook HBO, zou echt nooit meer van de bank komen dan, shit man.
Doe je dat nu wel? :)
vriend van me heeft alle pakketten behalve sport geloof ik. :')
8 filmkanalen, 12 pornokanalen :') zou helemaal stukgaan. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:06:22 #133
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163508
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik heb het over Catch me if you can eh, niet Titanic. :')!
Oh, dan geldt mijn antwoord nog steeds _O-
pi_135163560
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo :') (serieus wel)
zappen _O_
Ik dacht "ach alles is te downloaden boeie" maar vond een maand zonder tv toch echt zwaar irritant. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:07:33 #135
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163570
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Doe je dat nu wel? :)
vriend van me heeft alle pakketten behalve sport geloof ik. :')
8 filmkanalen, 12 pornokanalen :') zou helemaal stukgaan. :')
Ja, als ik honger heb naar de snoepkast lopen en weer terug.
Wow, kk. :') Wat moet je ermee. Zou sowieso nooit pornokanalen nemen, op internet heb je veel betere shit en het is niet alsof je lekker een hele avond porno gaat kijken. :') (inb4 hoezo niet)
Filmkanalen wel. _O_ Kluizenaarsleven.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163585
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor :@
heb je gehuild bij titanic?
pi_135163629
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, als ik honger heb naar de snoepkast lopen en weer terug.
Wow, kk. :') Wat moet je ermee. Zou sowieso nooit pornokanalen nemen, op internet heb je veel betere shit en het is niet alsof je lekker een hele avond porno gaat kijken. :') (inb4 hoezo niet)
Filmkanalen wel. _O_ Kluizenaarsleven.
hij zit eigenlijk nooit op internet. :') heeft ook geen pc ofzo.
dan moet je wel :P
  maandag 6 januari 2014 @ 21:08:59 #138
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163646
Moest bij de Titanic huilen toen Jack doodging, kkRose, wilde haar echt kapothakken.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:09:06 #139
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163656
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

heb je gehuild bij titanic?
Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij :'(
  maandag 6 januari 2014 @ 21:09:47 #140
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163694
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

hij zit eigenlijk nooit op internet. :') heeft ook geen pc ofzo.
dan moet je wel :P
Oh, ja, kan.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163765
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij :'(
wauw :D
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
Moest bij de Titanic huilen toen Jack doodging, kkRose, wilde haar echt kapothakken.
mhehehe, dikke kkhoer in dr eentje op die deur die groot genoeg is voor 2 gvd.
pi_135163867
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

zappen _O_
Ik dacht "ach alles is te downloaden boeie" maar vond een maand zonder tv toch echt zwaar irritant. :')
Ja en dat terwijl ik bijna nooit tv kijk :') maar zou toch balen als ik het niet had idd
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135163910
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ben jij zo iemand die om het half uur moet pissen? ( kan video ook gewoon stop zetten als je moet pissen )
Ja ik drink 4 liter op een dag ofzo maar het is meer omdat op tv vaak films komen waar je zelf niet aan gedacht had maar toch wel leuk zijn.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:14:56 #144
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163927
In Liverpool hadden ze geen tv-aansluitingen op de campus. :') Kklame, Internet ging ook via kabel, niet draadloos. Supergay. Toen miste ik tv ook wel man, alles met je laptop doen is beetje jammer wel. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163978
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij :'(
:').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135164004
Zou niet zonder tv kunnen hoor! Of wacht toch wel, maar niet wanneer je thuis thuis bent.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135164057
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[..]

You guys. :')
Check mijn post.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:19:18 #148
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164103
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Check mijn post.
Gvd. Dikke vrienden zeker, jullie? :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135164132
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef Chloroform het volgende:
In Liverpool
wat
pi_135164148
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Gvd. Dikke vrienden zeker, jullie? :')
We zien elkaar op gezette tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')