GA VAN M'N STOEP AF!!!1quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Chloroform het volgende:
Moet door de TT aan wd denken en aan stoepjong van Hey Arnold.
Gingen ze hem uitlachen en uitschelden en hele tijd STOEPJONG! STOEPJONG! roepen. Superzielig.quote:
niet bij russki larpquote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shit, wilde net m'n assassins-kostuum aantrekken maar laat maar dus.
zou mn penis tegen chloor dr stoppelbaardje wrijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij?
gvd daarom heb ik het niet over gay larpquote:Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
iedere larper heeft een dashcam aan zijn staff hangen ( was vroeger een lamp )
Is goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij?
Als jij daar een harde clit van krijgt, sure.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed.Noem je me dan Chlorio Auditore da Firenze?
Ben er net al van klaargekomen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als jij daar een harde clit van krijgt, sure.
Oh ja sorry, typefoutquote:
Boeiend, Shutter Island is goed, ga kijken dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef Murdera het volgende:
the fuck is met mn tv.zie ik "cast away" staan, is het shutter island. elke keer een paar van die rare dingen.
heb ik al een keer of 4 gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boeiend, Shutter Island is goed, ga kijken dan.
Kijk op RTL8quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik al een keer of 4 gezien.![]()
wel een hele goede film ja
Nou en?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik al een keer of 4 gezien.![]()
wel een hele goede film ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |