abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 19:12:03 #51
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135156667
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Al was het een olifant met één slagtand.
Twee slagtanden passen toch nooit in je anus
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135156703
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Zou jou daten when gay
Earl sweatshirt, dump die bitch, manlove night.
pi_135156717
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Al was het een olifant met één slagtand.
Zou drinkhoorn maken van andere slagtand.
pi_135156735
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Zou jou daten when gay
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Twee slagtanden passen toch nooit in je anus
pi_135156790
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Zou drinkhoorn maken van andere slagtand.
Drinkhoorn zegt 'ie ook echt :').
pi_135156834
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Drinkhoorn zegt 'ie ook echt :').
Voor mijn LARP suit, ik ben verkleed als barbaar.
pi_135156882
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Voor mijn LARP suit, ik ben verkleed als barbaar.


Zou je raken
  maandag 6 januari 2014 @ 19:25:17 #58
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135157362
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135157603
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zou je raken
Heeft ie nou een pipa? :') :D
pi_135157846
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Heeft ie nou een pipa? :') :D
ik dacht een soort fakkel/mes combo. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 19:33:52 #61
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135157896
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik dacht een soort fakkel/mes combo. :')
nee das een pipa mes combo
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135157978
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

nee das een pipa mes combo
in de strip bedoel ik :P
Meestal heeft hij alleen een bijl. heb hem nog nooit ergens mee zien schieten. :P nog nooit iemand in die comics trouwens,
pi_135158288
Ik zou een Hakbijl / Zwaard combo rocken.
pi_135158554
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
Ik zou een Hakbijl / Zwaard combo rocken.
Hakbijl/morgenster

kk, ik wil zon bontmantel _O_
pi_135158762
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hakbijl/morgenster

kk, ik wil zon bontmantel _O_
[ afbeelding ]
Wollah wollah kniffa in gucci.
pi_135158976
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Wollah wollah kniffa in gucci.
zie jou wel aan voor een maul of warhammer figuur. :D

Wanneer gaan we russische larp doen dan?
pi_135159425
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

zie jou wel aan voor een maul of warhammer figuur. :D

Wanneer gaan we russische larp doen dan?
Heb echt een schijthekel aan larpers, zo wacky. Maybe als ik kk stoned ben en of truffels op heb, sure. Maar sober :') ga WoW spelen ofzo.
pi_135159588
Als LARP niet gedaan werd door van die achterlijke larpers zou je het dan ook willen doen?
pi_135159997
pi_135160116
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
Als LARP niet gedaan werd door van die achterlijke larpers zou je het dan ook willen doen?
Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
pi_135160177
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
Dacht dat dat een uitzondering was. :') ;( dat ze wel iets beters verzonnen om te doen in die pakjes.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:07:58 #72
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135160218
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Echt grappig deze, superorigineel, nog nooit gezien, zou nog keer lachen/10
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135160247
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Dacht dat dat een uitzondering was. :') ;( dat ze wel iets beters verzonnen om te doen in die pakjes.
LARP orgie, mits harige vrouwen, dan laat maar.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:09:03 #74
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135160288
Moet door de TT aan wd denken en aan stoepjong van Hey Arnold. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:10:19 #75
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135160376
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef Gridlok het volgende:

[..]

LARP orgie, mits harige vrouwen, dan laat maar.
Shit, wilde net m'n assassins-kostuum aantrekken maar laat maar dus.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135160526
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Chloroform het volgende:
Moet door de TT aan wd denken en aan stoepjong van Hey Arnold. :')
GA VAN M'N STOEP AF!!!1

  maandag 6 januari 2014 @ 20:13:28 #77
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135160574
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

GA VAN M'N STOEP AF!!!1
Gingen ze hem uitlachen en uitschelden en hele tijd STOEPJONG! STOEPJONG! roepen. Superzielig. ;(
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135160784
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
niet bij russki larp :P
pi_135160917
wajow. die linies en shit maken me hard.
pi_135160977
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Shit, wilde net m'n assassins-kostuum aantrekken maar laat maar dus.
Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij? :~
pi_135160998
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

niet bij russki larp :P
iedere larper heeft een dashcam aan zijn staff hangen ( was vroeger een lamp )
pi_135161009
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij? :~
zou mn penis tegen chloor dr stoppelbaardje wrijven. :9
pi_135161029
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:

[..]

iedere larper heeft een dashcam aan zijn staff hangen ( was vroeger een lamp )
gvd daarom heb ik het niet over gay larp :( :D
  maandag 6 januari 2014 @ 20:23:12 #84
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135161152
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Haha doe je er ook een 2 dags stoppelbaard bij? :~
Is goed. :@ Noem je me dan Chlorio Auditore da Firenze? :~
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135162160
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Is goed. :@ Noem je me dan Chlorio Auditore da Firenze? :~
Als jij daar een harde clit van krijgt, sure.
pi_135162320
Dennis Storm met baard :')
pi_135162426
There's something about Mary O+
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135162664
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:45 schreef Robophatt het volgende:
There's something about Murrie O+
wow
  maandag 6 januari 2014 @ 20:51:33 #89
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135162706
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

wow
such an ego :')
pi_135162764
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

such an ego :')
hou je bek
  maandag 6 januari 2014 @ 20:53:31 #91
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135162807
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Als jij daar een harde clit van krijgt, sure.
Ben er net al van klaargekomen.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:53:52 #92
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135162834
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

hou je bek
Haha mad
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135162875
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

wow
Oh ja sorry, typefout
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135162881
the fuck is met mn tv. :( zie ik "cast away" staan, is het shutter island. elke keer een paar van die rare dingen. :(
pi_135162896
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh ja sorry, typefout
*;
  maandag 6 januari 2014 @ 20:55:51 #96
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135162927
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef Murdera het volgende:
the fuck is met mn tv. :( zie ik "cast away" staan, is het shutter island. elke keer een paar van die rare dingen. :(
Boeiend, Shutter Island is goed, ga kijken dan.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135162966
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Boeiend, Shutter Island is goed, ga kijken dan.
heb ik al een keer of 4 gezien. ;(
wel een hele goede film ja _O_
pi_135163019
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

heb ik al een keer of 4 gezien. ;(
wel een hele goede film ja _O_
Kijk op RTL8 O+
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 20:57:22 #99
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163022
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

hou je bek
bjn
  maandag 6 januari 2014 @ 20:57:54 #100
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163060
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

heb ik al een keer of 4 gezien. ;(
wel een hele goede film ja _O_
Nou en?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')