abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 19:12:03 #51
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135156667
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Al was het een olifant met één slagtand.
Twee slagtanden passen toch nooit in je anus
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135156703
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Zou jou daten when gay
Earl sweatshirt, dump die bitch, manlove night.
pi_135156717
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Al was het een olifant met één slagtand.
Zou drinkhoorn maken van andere slagtand.
pi_135156735
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Zou jou daten when gay
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Twee slagtanden passen toch nooit in je anus
pi_135156790
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Zou drinkhoorn maken van andere slagtand.
Drinkhoorn zegt 'ie ook echt :').
pi_135156834
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Drinkhoorn zegt 'ie ook echt :').
Voor mijn LARP suit, ik ben verkleed als barbaar.
pi_135156882
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Voor mijn LARP suit, ik ben verkleed als barbaar.


Zou je raken
  maandag 6 januari 2014 @ 19:25:17 #58
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135157362
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135157603
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zou je raken
Heeft ie nou een pipa? :') :D
pi_135157846
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Heeft ie nou een pipa? :') :D
ik dacht een soort fakkel/mes combo. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 19:33:52 #61
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135157896
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik dacht een soort fakkel/mes combo. :')
nee das een pipa mes combo
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135157978
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

nee das een pipa mes combo
in de strip bedoel ik :P
Meestal heeft hij alleen een bijl. heb hem nog nooit ergens mee zien schieten. :P nog nooit iemand in die comics trouwens,
pi_135158288
Ik zou een Hakbijl / Zwaard combo rocken.
pi_135158554
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
Ik zou een Hakbijl / Zwaard combo rocken.
Hakbijl/morgenster

kk, ik wil zon bontmantel _O_
pi_135158762
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hakbijl/morgenster

kk, ik wil zon bontmantel _O_
[ afbeelding ]
Wollah wollah kniffa in gucci.
pi_135158976
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Wollah wollah kniffa in gucci.
zie jou wel aan voor een maul of warhammer figuur. :D

Wanneer gaan we russische larp doen dan?
pi_135159425
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

zie jou wel aan voor een maul of warhammer figuur. :D

Wanneer gaan we russische larp doen dan?
Heb echt een schijthekel aan larpers, zo wacky. Maybe als ik kk stoned ben en of truffels op heb, sure. Maar sober :') ga WoW spelen ofzo.
pi_135159588
Als LARP niet gedaan werd door van die achterlijke larpers zou je het dan ook willen doen?
pi_135159997
pi_135160116
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
Als LARP niet gedaan werd door van die achterlijke larpers zou je het dan ook willen doen?
Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
pi_135160177
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
Dacht dat dat een uitzondering was. :') ;( dat ze wel iets beters verzonnen om te doen in die pakjes.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:07:58 #72
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135160218
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Echt grappig deze, superorigineel, nog nooit gezien, zou nog keer lachen/10
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135160247
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Dacht dat dat een uitzondering was. :') ;( dat ze wel iets beters verzonnen om te doen in die pakjes.
LARP orgie, mits harige vrouwen, dan laat maar.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:09:03 #74
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135160288
Moet door de TT aan wd denken en aan stoepjong van Hey Arnold. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:10:19 #75
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135160376
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef Gridlok het volgende:

[..]

LARP orgie, mits harige vrouwen, dan laat maar.
Shit, wilde net m'n assassins-kostuum aantrekken maar laat maar dus.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')