Twee slagtanden passen toch nooit in je anusquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al was het een olifant met één slagtand.
Zou drinkhoorn maken van andere slagtand.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al was het een olifant met één slagtand.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Twee slagtanden passen toch nooit in je anus
Drinkhoorn zegt 'ie ook echtquote:Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou drinkhoorn maken van andere slagtand.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor mijn LARP suit, ik ben verkleed als barbaar.
nee das een pipa mes comboquote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht een soort fakkel/mes combo.
in de strip bedoel ikquote:
Hakbijl/morgensterquote:Op maandag 6 januari 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
Ik zou een Hakbijl / Zwaard combo rocken.
Wollah wollah kniffa in gucci.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hakbijl/morgenster
kk, ik wil zon bontmantel
[ afbeelding ]
Heb echt een schijthekel aan larpers, zo wacky. Maybe als ik kk stoned ben en of truffels op heb, sure. Maar soberquote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie jou wel aan voor een maul of warhammer figuur.
Wanneer gaan we russische larp doen dan?
Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
Als LARP niet gedaan werd door van die achterlijke larpers zou je het dan ook willen doen?
Dacht dat dat een uitzondering was.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, het is kk lame, als ik een pingpongball gooi en roep lightningbolt, blijf het een pingpongball, leuk als je 8 was ja. Daarom, ga WoW spelen als je vuurballen wil smijten.
Echt grappig deze, superorigineel, nog nooit gezien, zou nog keer lachen/10quote:
LARP orgie, mits harige vrouwen, dan laat maar.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat dat een uitzondering was.![]()
dat ze wel iets beters verzonnen om te doen in die pakjes.
Shit, wilde net m'n assassins-kostuum aantrekken maar laat maar dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
LARP orgie, mits harige vrouwen, dan laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |