abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 21:05:01 #126
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163436
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Vind dat wel een fucking goede film. Die heb ik al zo vaak gezien ook. Never gets old. :')
Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor :@
  maandag 6 januari 2014 @ 21:05:02 #127
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163438
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

oh was op HBO trouwens.
Wil ook HBO, zou echt nooit meer van de bank komen dan, shit man.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163464
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Vind je jezelf nu stoer?
ja, ik ben piraat, lekker puh, wollah landlobber op je fatih zeepschuit
  maandag 6 januari 2014 @ 21:05:31 #129
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163466
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor :@
Ik heb het over Catch me if you can eh, niet Titanic. :')!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163469
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Gisteren nog full HD op youtube gezien.
Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo :') (serieus wel)
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135163481
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo :') (serieus wel)
Ben jij zo iemand die om het half uur moet pissen? ( kan video ook gewoon stop zetten als je moet pissen )
pi_135163500
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wil ook HBO, zou echt nooit meer van de bank komen dan, shit man.
Doe je dat nu wel? :)
vriend van me heeft alle pakketten behalve sport geloof ik. :')
8 filmkanalen, 12 pornokanalen :') zou helemaal stukgaan. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:06:22 #133
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163508
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik heb het over Catch me if you can eh, niet Titanic. :')!
Oh, dan geldt mijn antwoord nog steeds _O-
pi_135163560
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja heb je verder ook geen tv voor nodig ofzo maar vind het toch altijd leuk om films op tv te kijken met reclame enzo :') (serieus wel)
zappen _O_
Ik dacht "ach alles is te downloaden boeie" maar vond een maand zonder tv toch echt zwaar irritant. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:07:33 #135
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163570
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Doe je dat nu wel? :)
vriend van me heeft alle pakketten behalve sport geloof ik. :')
8 filmkanalen, 12 pornokanalen :') zou helemaal stukgaan. :')
Ja, als ik honger heb naar de snoepkast lopen en weer terug.
Wow, kk. :') Wat moet je ermee. Zou sowieso nooit pornokanalen nemen, op internet heb je veel betere shit en het is niet alsof je lekker een hele avond porno gaat kijken. :') (inb4 hoezo niet)
Filmkanalen wel. _O_ Kluizenaarsleven.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163585
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook wel een paar keer gezien hoor :@
heb je gehuild bij titanic?
pi_135163629
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, als ik honger heb naar de snoepkast lopen en weer terug.
Wow, kk. :') Wat moet je ermee. Zou sowieso nooit pornokanalen nemen, op internet heb je veel betere shit en het is niet alsof je lekker een hele avond porno gaat kijken. :') (inb4 hoezo niet)
Filmkanalen wel. _O_ Kluizenaarsleven.
hij zit eigenlijk nooit op internet. :') heeft ook geen pc ofzo.
dan moet je wel :P
  maandag 6 januari 2014 @ 21:08:59 #138
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163646
Moest bij de Titanic huilen toen Jack doodging, kkRose, wilde haar echt kapothakken.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:09:06 #139
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163656
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

heb je gehuild bij titanic?
Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij :'(
  maandag 6 januari 2014 @ 21:09:47 #140
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163694
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

hij zit eigenlijk nooit op internet. :') heeft ook geen pc ofzo.
dan moet je wel :P
Oh, ja, kan.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163765
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij :'(
wauw :D
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
Moest bij de Titanic huilen toen Jack doodging, kkRose, wilde haar echt kapothakken.
mhehehe, dikke kkhoer in dr eentje op die deur die groot genoeg is voor 2 gvd.
pi_135163867
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

zappen _O_
Ik dacht "ach alles is te downloaden boeie" maar vond een maand zonder tv toch echt zwaar irritant. :')
Ja en dat terwijl ik bijna nooit tv kijk :') maar zou toch balen als ik het niet had idd
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135163910
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ben jij zo iemand die om het half uur moet pissen? ( kan video ook gewoon stop zetten als je moet pissen )
Ja ik drink 4 liter op een dag ofzo maar het is meer omdat op tv vaak films komen waar je zelf niet aan gedacht had maar toch wel leuk zijn.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:14:56 #144
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163927
In Liverpool hadden ze geen tv-aansluitingen op de campus. :') Kklame, Internet ging ook via kabel, niet draadloos. Supergay. Toen miste ik tv ook wel man, alles met je laptop doen is beetje jammer wel. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163978
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee, wel bij sex and the city toen Big Carrie liet zitten op hun trouwerij :'(
:').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135164004
Zou niet zonder tv kunnen hoor! Of wacht toch wel, maar niet wanneer je thuis thuis bent.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135164057
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[..]

You guys. :')
Check mijn post.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:19:18 #148
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135164103
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Check mijn post.
Gvd. Dikke vrienden zeker, jullie? :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135164132
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef Chloroform het volgende:
In Liverpool
wat
pi_135164148
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Gvd. Dikke vrienden zeker, jullie? :')
We zien elkaar op gezette tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')