abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135163077
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Kijk op RTL8 O+
"premiere The Comebacks" :') wat is er met mijn tv shit. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 20:58:28 #102
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163091
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Wow, word steeds dikker ;( wel nog steeds een leuk hoofd.
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

hoe veel weeg je inmiddels?
You guys. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163103
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nou en?
mjah daarna is hij niet zo leuk meer.
pi_135163112
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

bjn
ok
  maandag 6 januari 2014 @ 20:59:13 #105
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163125
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

ok
hvj
pi_135163180
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

hvj
Kom kroelen kattie
pi_135163195
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:43 schreef Chai het volgende:
Dennis Storm met baard :')
I know you want me.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:00:42 #108
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163203
Is het Leonardo DiCaprio-week ofzo?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163225
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ben er net al van klaargekomen.
Dat dan ineens die hidden-blade eruit schiet in mijn nek :'(
  maandag 6 januari 2014 @ 21:01:25 #110
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163247
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Is het Leonardo DiCaprio-week ofzo?
Who cares, hij is wel lekker.
pi_135163250
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Gridlok het volgende:

[..]

I know you want me.
Nog lelijker dan bij Plasterk.
pi_135163296
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Who cares, hij is wel lekker.
pi_135163309
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Nog lelijker dan bij Plasterk.
rip in piece, my hart ;s
  maandag 6 januari 2014 @ 21:02:39 #114
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163312
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Dat dan ineens die hidden-blade eruit schiet in mijn nek :'(
:D Allemaal throwing knives ook overal.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163316
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Who cares, hij is wel lekker.
Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:02:43 #116
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135163317
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Is het Leonardo DiCaprio-week ofzo?
Wolf of Wallstreet al gezien?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:02:56 #117
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163330
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was gisteren nog op tv.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163342
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
Was eergister op tv!
  maandag 6 januari 2014 @ 21:03:32 #119
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163358
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
Vast niet, gaat om hoofdrolfilms dan net zoals Catch me if you can vd week.

wss titanic ofzo :')_!
  maandag 6 januari 2014 @ 21:03:39 #120
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163366
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Was eergister op tv!
Geloofde het bijna. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135163380
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Geloofde het bijna. :')
oh was op HBO trouwens.
pi_135163381
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Echt he
Zou Django ook nog komen dan? :o
Gisteren nog full HD op youtube gezien.
pi_135163396
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
wss titanic ofzo :')_!
kga sowieso klaarzitten met een doos tissues dan. :@
  maandag 6 januari 2014 @ 21:04:24 #124
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135163401
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Gisteren nog full HD op youtube gezien.
Vind je jezelf nu stoer?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:04:27 #125
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135163405
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Vast niet, gaat om hoofdrolfilms dan net zoals Catch me if you can vd week.

wss titanic ofzo :')_!
Vind dat wel een fucking goede film. Die heb ik al zo vaak gezien ook. Never gets old. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')