abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:16 #201
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165025
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dus.. wanneer ga je hitten?

Doe ik niet meer man, ben nu een vrome jongeman die enkel consensuele seks heeft in de missionaris positie met als enig doel nageslacht te creëren.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:22 #202
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165033
Ik vind haar niet verkeerd. Maar half naakt op een forum staan is niet classy.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:28 #203
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165036
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man. :') Kom maar met een ass shot die duidelijk en scherp is en waarbij je gewoon alles ziet zoals het is _O-


Heb nieuwe tatoeage laten zetten Veer, wat vind je?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:38 #204
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165043
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAAHAHA WAT EEN GOEIE!!!!!!! _O- _O- _O-
Not even joking faggots :')
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Van Domino's? Dan ben je echt een luie kk flinker.

Nice, want zoiets zou ik ook doen :).
Bij dominos ja, perfect pepperoni dit dat.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:36:56 #205
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165066
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Sws met die belichting en 5 pixel foto ziet iedereen er beter uit. Die ass valt amper wat van te zien door de pixels man. :') Kom maar met een ass shot die duidelijk en scherp is en waarbij je gewoon alles ziet zoals het is _O-
Ja maar dat bedoel ik :') Ik heb geen enkele scherpe foto gezien ook, destijds die S&G pics waren ook zo wazig as fuck.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:37:04 #206
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165070
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb nieuwe tatoeage laten zetten Veer, wat vind je?
Gvd :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165074
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind haar niet verkeerd. Maar half naakt op een forum staan is niet classy.
wel meer dan halfnaakt.
pi_135165103
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

wel meer dan halfnaakt.
Dit vind jij driekwartnaakt?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:37:54 #209
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165123
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja maar dat bedoel ik :') Ik heb geen enkele scherpe foto gezien ook, destijds die S&G pics waren ook zo wazig as fuck.
Ja vind je het gek, anders valt ze direct door de mand en wordt ze kapot gebashed gewoon _O- Je kan hier nog wel wat doorheen kijken en zien dat het gewoon geen nice ass + legs zijn. :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165126
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit vind jij driekwartnaakt?
niet weten van kpd verleden :')
pi_135165130
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

wel meer dan halfnaakt.
Met je meme-hoofd.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:38:11 #212
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165138
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit vind jij driekwartnaakt?
:')!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165144
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Met je meme-hoofd.
stfu
  maandag 6 januari 2014 @ 21:38:21 #214
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165147
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Met je meme-hoofd.
tattas be like
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:38:24 #215
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165153
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

niet weten van kpd verleden :')
Link?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:38:31 #216
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165158
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

niet weten van kpd verleden :')
Wat.

quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Met je meme-hoofd.
Wat.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135165174
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Link?
heb ik niet, stonden er ooit op daar.
pi_135165180
Link naar FL_F's memehoofd als meme?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:38:58 #219
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165189
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Met je meme-hoofd.
tattas be like

moet netjes gekleed

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:39:25 #220
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165214
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja vind je het gek, anders valt ze direct door de mand en wordt ze kapot gebashed gewoon _O- Je kan hier nog wel wat doorheen kijken en zien dat het gewoon geen nice ass + legs zijn. :')
Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:39:31 #221
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165220
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

heb ik niet, stonden er ooit op daar.
Pics opgeslagen?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165224
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

stfu
214739.jpg?time=1385241453

pi_135165225
Geen heel lelijke kont, maar ook niet echt een om op internet te zetten. In je fobo :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165239
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over :')
Die spuiten testosteron in of zo?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:39:50 #225
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165246
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over :')
Ja, ook zoiets. :') Lekker hele tijd met de guys lullen in dat topic. Godkk woman. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:40:04 #226
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165261
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over :')
Moeten ze zelf weten, sowieso hooghartig en betweterig volk daar :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165274
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Geen heel lelijke kont, maar ook niet echt een om op internet te zetten. In je fobo :')
Haha een kont om op internet te zetten. :')

Mooie uitdrukking :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 21:40:31 ]
pi_135165275
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
teringlijer. :D
pi_135165288
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Pics opgeslagen?
Nope.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:40:29 #230
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165290
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Geen heel lelijke kont, maar ook niet echt een om op internet te zetten. In je fobo :')
Ik vrees dat deze ass in daglicht je niet veel plezier zal brengen, anders.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165318
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Haha een kont om op internet te zetten. :')

Mooie uitdrukking :)
Zo een wil ik O+
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165332
Niemand die nog is komen zeggen dat jullie allemaal jelly zijn, ik zet m'n stopwatch maar weer weg.
pi_135165334
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zo een wil ik O+
Heb je die niet?

Wegwezen uit deze SC, jij hoort hier niet thuis.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:41:34 #234
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165345
Lol... Zehma jullie zijn moeders mooiste :D
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135165346
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik vrees dat deze ass in daglicht je niet veel plezier zal brengen, anders.
Die kans is absoluut aanwezig. Maar leuk voor F383728593 &co
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165350
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb nieuwe tatoeage laten zetten Veer, wat vind je?
Is dit in de buurt van essaouira? Komte echt super bekend voor!
Goede fits en foto's ook!
pi_135165387
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Heb je die niet?

Wegwezen uit deze SC, jij hoort hier niet thuis.
Wacht ik dm even pic kun jij oordelen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:42:34 #238
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165400
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Die spuiten testosteron in of zo?
Geen idee, hoezo :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:42:37 #239
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165403
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niemand die nog is komen zeggen dat jullie allemaal jelly zijn, ik zet m'n stopwatch maar weer weg.
Ben jelly voor jou.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

Is dit in de buurt van essaouira? Komte echt super bekend voor!
Goede fits en foto's ook!
Dank je wel hottieboii O+ O+ ;) ;) ;)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135165417
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wacht ik dm even pic kun jij oordelen
Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
pi_135165431
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
:)
pi_135165432
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Geen idee, hoezo :')
Gewoon, hormoonbommetjes zijn heel gauw positief tegen meisjes.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:43:22 #243
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165454
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Pics opgeslagen?
Volgensmij dropbox
  maandag 6 januari 2014 @ 21:43:25 #244
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165458
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wacht ik dm even pic kun jij oordelen
inb4 iedereen die ook pic wil
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135165460
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
Ligt eraan wie
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165475
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ligt eraan wie
Me vriend
  maandag 6 januari 2014 @ 21:43:45 #247
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165476
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135165481
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ben jelly voor jou.
Jelly in je broekje of hoe?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:44:03 #249
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165486
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
ahhh zo
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135165491
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Chloroform het volgende:

[..]

inb4 iedereen die ook pic wil
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ligt eraan wie
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')