abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 21:40:04 #226
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165261
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Helaas denken die sukkeltjes in het B&B topic daar anders over :')
Moeten ze zelf weten, sowieso hooghartig en betweterig volk daar :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165274
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Geen heel lelijke kont, maar ook niet echt een om op internet te zetten. In je fobo :')
Haha een kont om op internet te zetten. :')

Mooie uitdrukking :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 21:40:31 ]
pi_135165275
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
teringlijer. :D
pi_135165288
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Pics opgeslagen?
Nope.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:40:29 #230
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135165290
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
Geen heel lelijke kont, maar ook niet echt een om op internet te zetten. In je fobo :')
Ik vrees dat deze ass in daglicht je niet veel plezier zal brengen, anders.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135165318
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Haha een kont om op internet te zetten. :')

Mooie uitdrukking :)
Zo een wil ik O+
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165332
Niemand die nog is komen zeggen dat jullie allemaal jelly zijn, ik zet m'n stopwatch maar weer weg.
pi_135165334
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zo een wil ik O+
Heb je die niet?

Wegwezen uit deze SC, jij hoort hier niet thuis.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:41:34 #234
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165345
Lol... Zehma jullie zijn moeders mooiste :D
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135165346
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik vrees dat deze ass in daglicht je niet veel plezier zal brengen, anders.
Die kans is absoluut aanwezig. Maar leuk voor F383728593 &co
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165350
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb nieuwe tatoeage laten zetten Veer, wat vind je?
Is dit in de buurt van essaouira? Komte echt super bekend voor!
Goede fits en foto's ook!
pi_135165387
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Heb je die niet?

Wegwezen uit deze SC, jij hoort hier niet thuis.
Wacht ik dm even pic kun jij oordelen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 21:42:34 #238
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165400
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Die spuiten testosteron in of zo?
Geen idee, hoezo :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:42:37 #239
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165403
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niemand die nog is komen zeggen dat jullie allemaal jelly zijn, ik zet m'n stopwatch maar weer weg.
Ben jelly voor jou.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

Is dit in de buurt van essaouira? Komte echt super bekend voor!
Goede fits en foto's ook!
Dank je wel hottieboii O+ O+ ;) ;) ;)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135165417
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wacht ik dm even pic kun jij oordelen
Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
pi_135165431
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
:)
pi_135165432
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Geen idee, hoezo :')
Gewoon, hormoonbommetjes zijn heel gauw positief tegen meisjes.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:43:22 #243
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135165454
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Pics opgeslagen?
Volgensmij dropbox
  maandag 6 januari 2014 @ 21:43:25 #244
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135165458
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wacht ik dm even pic kun jij oordelen
inb4 iedereen die ook pic wil
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135165460
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
Ligt eraan wie
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135165475
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ligt eraan wie
Me vriend
  maandag 6 januari 2014 @ 21:43:45 #247
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135165476
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135165481
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ben jelly voor jou.
Jelly in je broekje of hoe?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:44:03 #249
395284 tetouaribo
expectations
pi_135165486
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Is het goed als ik even een second opinion vraag van een expert?
ahhh zo
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135165491
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Chloroform het volgende:

[..]

inb4 iedereen die ook pic wil
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ligt eraan wie
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')