Geen idee, ken alleen z'n naam nog, dat 'ie een liftjongen was, die sma en iets met mottenballenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Abeltjeeeeeeeeeeee.
Hips hips en doe je handen op je bips.
Ofzo, hoe ging dat liedje?
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Abeltjeeeeeeeeeeee.
Hips hips en doe je handen op je bips.
Ofzo, hoe ging dat liedje?
gvd wilde net roepen "IS DAT JUMI" en toen scrollde ik naar beneejquote:Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Doet me denken aan Abeltje, ook een zieke crush op die sma van hem
[ afbeelding ]
Later bekend als Jumi op FOK!
Oja dé magische mottenballenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, ken alleen z'n naam nog, dat 'ie een liftjongen was, die sma en iets met mottenballen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd wilde net roepen "IS DAT JUMI" en toen scrollde ik naar beneej
Ik hossel niet maar je kunt er zeker wel rijk mee worden. Maar dat leven is nuet voor mij. Ben ik te zacht voorquote:
Twips Twips Twips piemel in de bips alles.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Abeltjeeeeeeeeeeee.
Hips hips en doe je handen op je bips.
Ofzo, hoe ging dat liedje?
XDquote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Twips Twips Twips piemel in de bips alles.kutnummer!
Huh watquote:Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Chai het volgende:
Jumi heeft haar haar lelijk gemaakt met een rare blondkleur er doorheen
Als Jumi haar gezicht zou raspen boven een steengrill en daarna haar hoofd onder een asfaltwals zou houden zag ze er nog steeds beter uit.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
https://twitter.com/SorSmith/media
Jullie Jumi nu.
Realiseer me nu pas dat dat die Abeltje-sma isquote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
https://twitter.com/SorSmith/media
Jullie Jumi nu.
Bah lelijke uitgroei ook zo. Heb je d'r fb nog dan? Ik kan d'r niet vinden onder d'r naamquote:
Smoke er nog één, slome.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Realiseer me nu pas dat dat die Abeltje-sma is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |