abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135188417
Ik wou gaan als Admiraal.
pi_135188428
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
Ik wou gaan als Admiraal.
Anaal admiraal? HAHHAHAHASHHAHSAHHAHAGHOINGSEAPOJIHSGHNPIHBSKKGEK
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:24:29 #128
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188439
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
Ik wou gaan als Admiraal.
Rear Admiral Floyd?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135188448
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En dan nu. Eruit of gaat het nu weer verder omhoog :')

[..]

Dit is een SC
shit be blazin' skyhigh wtf
pi_135188474
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

shit be blazin' skyhigh wtf
Ik ga eruit op 7. Fuck dit dan maar breakeven
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188496
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik ga eruit op 7. Fuck dit dan maar breakeven
je ging in op 8 toch? :P
pi_135188505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

je ging in op 8 toch? :P
8,3 rip
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188541
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Anaal admiraal? HAHHAHAHASHHAHSAHHAHAGHOINGSEAPOJIHSGHNPIHBSKKGEK
Admiraal van een slavenship.
pi_135188549
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Admiraal van een slavenship.
Sinterklaas?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 14:27:15 ]
pi_135188555
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

8,3 rip
8.35 hier :P
pi_135188556
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Rear Admiral Floyd?
[ afbeelding ]
red guy :')
pi_135188566
Sellorder op 7,15 dan
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188569
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Sinterklaas?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:28:43 #139
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188623
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Gridlok het volgende:

[..]

red guy :')
Meest geniale cartoon karakter ever :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135188632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:27 schreef Gridlok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo'n jas is wel baas _O_
pi_135188663
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Meest geniale cartoon karakter ever :)
Sowieso, alle cartoons van vroeger waren beter, wij hadden het gouden jaren van de animatie.
pi_135188673
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Meest geniale cartoon karakter ever :)
een van de.
Vind Fuzzy Lumpkins en Ren Hook ook baas _O_
pi_135188687
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
het gouden jaren
_O_
pi_135188714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

een van de.
Vind Fuzzy Lumpkins en Ren Hook ook baas _O_
Ren & Stimpy.
pi_135188732
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O_
de gouden jaren.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:31:03 #146
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188755
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

een van de.
Vind Fuzzy Lumpkins en Ren Hook ook baas _O_
Fuzzy Lumpkins _O_ GET O' MAH PROPRTY!!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:31:20 #147
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188770
Het is btw Ren Hoek.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135188849
Mur ook verkocht?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135188854


quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Het is btw Ren Hoek.
oja :@
Een maat van me heette zo. (hoek)
Die gaat zijn zoon later zeker Ren noemen. :')
pi_135188862
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Mur ook verkocht?
NAHHHW TO THA MOOOON ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')