quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
oja![]()
Een maat van me heette zo. (hoek)
Die gaat zijn zoon later zeker Ren noemen.
hahaha ja hij heeft jouw order echt net aangetiktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoop dat het geen beertrap is. Zo niet heb ik op het perfecte punt verkocht
Machoolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
5,5 jaar verschil hier.
Hij is 15,5 en ik ben bijna 21. We hebben nog niet zo lang iets, maar tot nu toe gaat het erg goed, want ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd en heb niets meegemaakt. En hij is juist volwassen voor zijn leeftijd.
bazenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
hahahaha kktim ;D
The Pirate Bay ontwikkelt nachtmerrie voor Tim Kuik
Heb je ook baardgroei?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ik heb de bretels nog, kisten weet ik niet, lets do it.
Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks dWc dat je als enige serieus reageert
Mag je zelf komen opmeten.quote:
dan moet het gevulder worden helaasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.
Ik voel jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan moet het gevulder worden helaas
1-2 cm groter en paar kilo zwaarderquote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.
So serious jij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die eigengeilerei van CB weer gelijker zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it
Idd man ben altijd vet serieus hierquote:
Net wel.quote:
Hehehequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik voel jeheb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |