abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135188883
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

NAHHHW TO THA MOOOON ;(
Hoop dat het geen beertrap is. Zo niet heb ik op het perfecte punt verkocht
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:34:11 #152
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135188892
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

oja :@
Een maat van me heette zo. (hoek)
Die gaat zijn zoon later zeker Ren noemen. :')
_O_
Zou ik ook doen. Ook als dochter :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135188899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hoop dat het geen beertrap is. Zo niet heb ik op het perfecte punt verkocht
hahaha ja hij heeft jouw order echt net aangetikt :D
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:40:00 #154
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135189146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
5,5 jaar verschil hier.

Hij is 15,5 en ik ben bijna 21. We hebben nog niet zo lang iets, maar tot nu toe gaat het erg goed, want ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd en heb niets meegemaakt. En hij is juist volwassen voor zijn leeftijd.
Machool :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135189272
:D :'( :D
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135189396
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:42 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ] :D :'( :D
dat shop :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:50:24 #157
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135189580
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:52:30 #158
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135189672
Chai, vanavond nieuwe Rijdende Rechter. _O_
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135189740
quote:
bazen _O_
pi_135190063
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

bazen _O_
episch meesterlijk.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:06:00 #161
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135190248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:01 schreef Gridlok het volgende:

[..]

episch meesterlijk.
:D :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135190679
pi_135190855


HET KAN
pi_135190920
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:20 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

HET KAN
Haha ik heb de bretels nog, kisten weet ik niet, lets do it.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:22:48 #165
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135190946
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:20 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

HET KAN
Heb je ook baardgroei?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135190994
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Haha ik heb de bretels nog, kisten weet ik niet, lets do it.
_O_
Let's go for some molokko plus.
pi_135191003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heb je ook baardgroei?
beetje :@
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:27:42 #168
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191143
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

beetje :@
Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135191313
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
Welke man op fok zal het lekkerste lijf hebben?
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Krio.

/thread
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Thanks dWc dat je als enige serieus reageert O+
:)

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat zijn de stats van zijn penis dan?
Mag je zelf komen opmeten. :)
full stops and exclamation marks
pi_135191346
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zoals dat plaatje ook? episch meesterlijk.
dan moet het gevulder worden helaas :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:35:00 #171
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191466
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

dan moet het gevulder worden helaas :P
Ik voel je ;( heb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.

quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

1,81 72kg 10% bf (in de zoner iets minder) 20 cm. Just sayin.
1-2 cm groter en paar kilo zwaarder _O_

Die eigengeilerei van CB weer gelijk :') er zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:35:47 #172
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191520
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die eigengeilerei van CB weer gelijk :') er zijn hetere bois op dit forum jongen, get over it :)
So serious jij. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:36:28 #173
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135191563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Chloroform het volgende:

[..]

So serious jij. :')
Idd man ben altijd vet serieus hier :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:36:51 #174
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135191588
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd man ben altijd vet serieus hier :)
Net wel. :)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135191601
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik voel je ;( heb de baardgroei van een 64 jarige vrouw.
Hehehe :D
Ik ga het wel laten staan voor een foto, is lachen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')