abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:04:07 #1
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183524
:7
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135183551
Die kat in Amersfoort was een hoax.

En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
pi_135183573
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Vanaf welke lengte is een man geen manlet dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:03 schreef Chai het volgende:

[..]

1,85
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:05:48 #4
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183593
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef Chai het volgende:
Die kat in Amersfoort was een hoax.

En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135183599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef Chai het volgende:
Die kat in Amersfoort was een hoax.

En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
die met vuurwerk is zn reet is ook niet bevestigt, dat kan ook een aanrijding zijn geweest.
lijkt me toch al vrij lastig om zoiets bij een levende kat in zn reet te krijgen
pi_135183618
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
sommige wel
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:06:55 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:

[..]

sommige wel
Ja, in huis een stukje kaas of een muis maar geen Cobra, buiten. Van vreemden.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:07:17 #8
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135183641
apport....braaf...uh uh......blijf.... :')
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_135183645
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
Mijne wel, komt Fritzl het balletje op m'n schoot leggen und so weiter.
pi_135183649
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
Maar niks over tape? Het klinkt vooral als een baasje met aandachtstekort namelijk.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:07:33 #11
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183657
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

[..]

Hoe lang is Mur dan?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135183676
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe lang is Mur dan?
gaat vooral om de breedte ;(
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:11 #13
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe lang is Mur dan?
13 cm
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135183689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, in huis een stukje kaas of een muis maar geen Cobra, buiten. Van vreemden.
nee, dat denk ik ook niet.
verder moet je je kat ook maar in je eigen tuin houden
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:18 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar niks over tape? Het klinkt vooral als een baasje met aandachtstekort namelijk.
Nuo aandachttekort weet ik niet, maar het is wel een beetje een dingetje dit jaar of niet? :')

quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Mijne wel, komt Fritzl het balletje op m'n schoot leggen und so weiter.
Ja, maar niet buiten met vuurwerk :P
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:25 #16
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

gaat vooral om de breedte ;(
:')

Twijfelde nog om een 'inb4 penisgrappen' te doen.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:49 #17
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183708
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nee, dat denk ik ook niet.
verder moet je je kat ook maar in je eigen tuin houden
Helemaal waar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135183714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef VeerEli het volgende:

[..]

13 cm
:')
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:')

Twijfelde nog om een 'inb4 penisgrappen' te doen.
Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen. :')
pi_135183715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nuo aandachttekort weet ik niet, maar het is wel een beetje een dingetje dit jaar of niet? :')
Inderdaad. :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:09:43 #20
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183738
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

:')

[..]

Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen. :')
Dat is dan ook wel weer zo.

Maar hoe lang ben je nou?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:09:45 #21
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183739
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

:')

[..]

Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen. :')
Gelukkkig kon ik weer voldoen aan de verwachtingen, heheheeh :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135183749
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel weer zo.

Maar hoe lang ben je nou?
1:88/1:90 zoiets
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:10:39 #23
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183768
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

1:88/1:90 zoiets
Schaal van 1:88?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:10:50 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183770
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:11:06 #25
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135183780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe lang is Mur dan?
Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:

Ja, maar niet buiten met vuurwerk :P
maar kijk als die kat in de struiken lag te loeren en Ziet ineens iets door de lucht vliegen en op de grond vallen dan sprint ie er wel naartoe, kan dus best.
pi_135183783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Schaal van 1:88?
haaaaa
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:11:48 #27
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183800
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,

Noem je dat hakken ja? Cute. O+
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135183817
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Noem je dat hakken ja? Cute. O+
met 10 cm hakken ben ik nog steeds groter.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:12:18 #29
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135183822
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Noem je dat hakken ja? Cute. O+
Stil.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:12:42 #30
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183839
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Stil.
Ik ook hoor. Die chlo snapt er weer eens niks van.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:13:53 #31
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135183877
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Die chlo snapt er weer eens niks van.
Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:13:56 #32
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

met 10 cm hakken ben ik nog steeds groter.
Nice.

quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Stil.
Nee, ik vind het gewoon cute hoe je dat zegt. *;
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:15:28 #33
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183935
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
En een hak is niet alleen wat onder een pump zit. Enkellaarsjes kunnen ook gewoon een hak eronder hebben en idd, dat noem ik dan ook gewoon schoenen met hak :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:15:51 #34
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183950
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
Ik dacht dat je zulke bedoelde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm your tits maar hoor.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:18:02 #35
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135184021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zulke bedoelde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm your tits maar hoor.
Hahaha :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:19:16 #36
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zulke bedoelde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm your tits maar hoor.
Dat is ook een hak :) Maar de mijne zijn wel wa hoger
pi_135184077
wat zal ik eens luisteren
Post-rock verneukt mijn bui helemaal. :')
pi_135184087
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dat is ook een hak :) Maar de mijne zijn wel wa hoger
dat dubbel van jou is nog steeds weinig.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:20:08 #39
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dat is ook een hak :) Maar de mijne zijn wel wa hoger
Ja, alle schoenen hebben een hak, doe niet zo woman, ik probeer lief te blijven.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135184109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, alle schoenen hebben een hak, doe niet zo woman, ik probeer lief te blijven.
Moet een uitdaging blijven snollie. :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:20:30 #41
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184112
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:
wat zal ik eens luisteren
Post-rock verneukt mijn bui helemaal. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:20:37 #42
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184114
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

dat dubbel van jou is nog steeds weinig.
Hjb, zonder hakken struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
pi_135184131
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hjb, zonder hakken maak struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
_O-
pi_135184160
quote:
romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though. :@
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:24:34 #45
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184236
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

Moet een uitdaging blijven snollie. :)
Ik ben volledig in m'n element en mijn aura's zijn in balans, maak me gek.

quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hjb, zonder hakken struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
:D
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:25:54 #46
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184270
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though. :@

Deze van de Audio Bullys. Lekker nummertje gvd.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135184271
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik ben volledig in m'n element en mijn aura's zijn in balans, maak me gek.

oke
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:26:00 #48
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184274
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:

:D
Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
pi_135184281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:

[..]


Deze van de Audio Bullys. Lekker nummertje gvd.
O+
pi_135184285
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
:(

HEY IK KOM FF JE BOXEN SLOPEN GVD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')