Noem je dat hakken ja? Cute.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,
Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Die chlo snapt er weer eens niks van.
Nice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
met 10 cm hakken ben ik nog steeds groter.
Nee, ik vind het gewoon cute hoe je dat zegt.quote:
En een hak is niet alleen wat onder een pump zit. Enkellaarsjes kunnen ook gewoon een hak eronder hebben en idd, dat noem ik dan ook gewoon schoenen met hakquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
Ik dacht dat je zulke bedoelde:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm your tits maar hoor.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zulke bedoelde:HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm your tits maar hoor.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zulke bedoelde:Dat is ook een hakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm your tits maar hoor.Maar de mijne zijn wel wa hoger
dat dubbel van jou is nog steeds weinig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is ook een hakMaar de mijne zijn wel wa hoger
Ja, alle schoenen hebben een hak, doe niet zo woman, ik probeer lief te blijven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is ook een hakMaar de mijne zijn wel wa hoger
Moet een uitdaging blijven snollie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, alle schoenen hebben een hak, doe niet zo woman, ik probeer lief te blijven.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:
wat zal ik eens luisteren
Post-rock verneukt mijn bui helemaal.
Hjb, zonder hakken struikel en val ik al genoeg, weet je toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat dubbel van jou is nog steeds weinig.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hjb, zonder hakken maak struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
romantisch nummertje wel.quote:
Ik ben volledig in m'n element en mijn aura's zijn in balans, maak me gek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet een uitdaging blijven snollie.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hjb, zonder hakken struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though.
okequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben volledig in m'n element en mijn aura's zijn in balans, maak me gek.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze van de Audio Bullys. Lekker nummertje gvd.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |