abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135183783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Schaal van 1:88?
haaaaa
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:11:48 #27
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183800
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,

Noem je dat hakken ja? Cute. O+
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135183817
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Noem je dat hakken ja? Cute. O+
met 10 cm hakken ben ik nog steeds groter.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:12:18 #29
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135183822
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Noem je dat hakken ja? Cute. O+
Stil.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:12:42 #30
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183839
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Stil.
Ik ook hoor. Die chlo snapt er weer eens niks van.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:13:53 #31
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135183877
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Die chlo snapt er weer eens niks van.
Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:13:56 #32
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

met 10 cm hakken ben ik nog steeds groter.
Nice.

quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Stil.
Nee, ik vind het gewoon cute hoe je dat zegt. *;
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:15:28 #33
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183935
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
En een hak is niet alleen wat onder een pump zit. Enkellaarsjes kunnen ook gewoon een hak eronder hebben en idd, dat noem ik dan ook gewoon schoenen met hak :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:15:51 #34
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183950
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja, een blokHAK is toch nogsteeds een hak?
Ik dacht dat je zulke bedoelde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm your tits maar hoor.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:18:02 #35
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135184021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zulke bedoelde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm your tits maar hoor.
Hahaha :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:19:16 #36
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zulke bedoelde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm your tits maar hoor.
Dat is ook een hak :) Maar de mijne zijn wel wa hoger
pi_135184077
wat zal ik eens luisteren
Post-rock verneukt mijn bui helemaal. :')
pi_135184087
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dat is ook een hak :) Maar de mijne zijn wel wa hoger
dat dubbel van jou is nog steeds weinig.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:20:08 #39
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dat is ook een hak :) Maar de mijne zijn wel wa hoger
Ja, alle schoenen hebben een hak, doe niet zo woman, ik probeer lief te blijven.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135184109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, alle schoenen hebben een hak, doe niet zo woman, ik probeer lief te blijven.
Moet een uitdaging blijven snollie. :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:20:30 #41
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184112
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:
wat zal ik eens luisteren
Post-rock verneukt mijn bui helemaal. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:20:37 #42
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184114
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

dat dubbel van jou is nog steeds weinig.
Hjb, zonder hakken struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
pi_135184131
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hjb, zonder hakken maak struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
_O-
pi_135184160
quote:
romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though. :@
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:24:34 #45
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184236
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

Moet een uitdaging blijven snollie. :)
Ik ben volledig in m'n element en mijn aura's zijn in balans, maak me gek.

quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hjb, zonder hakken struikel en val ik al genoeg, weet je toch.
:D
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:25:54 #46
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184270
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though. :@

Deze van de Audio Bullys. Lekker nummertje gvd.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135184271
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik ben volledig in m'n element en mijn aura's zijn in balans, maak me gek.

oke
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:26:00 #48
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184274
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:

:D
Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
pi_135184281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:

[..]


Deze van de Audio Bullys. Lekker nummertje gvd.
O+
pi_135184285
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
:(

HEY IK KOM FF JE BOXEN SLOPEN GVD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')