quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanaf welke lengte is een man geen manlet dan?
quote:
Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofsoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef Chai het volgende:
Die kat in Amersfoort was een hoax.
En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
die met vuurwerk is zn reet is ook niet bevestigt, dat kan ook een aanrijding zijn geweest.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef Chai het volgende:
Die kat in Amersfoort was een hoax.
En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
sommige welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso
Ja, in huis een stukje kaas of een muis maar geen Cobra, buiten. Van vreemden.quote:
Mijne wel, komt Fritzl het balletje op m'n schoot leggen und so weiter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso
Maar niks over tape? Het klinkt vooral als een baasje met aandachtstekort namelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso
Hoe lang is Mur dan?quote:
nee, dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, in huis een stukje kaas of een muis maar geen Cobra, buiten. Van vreemden.
Nuo aandachttekort weet ik niet, maar het is wel een beetje een dingetje dit jaar of niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar niks over tape? Het klinkt vooral als een baasje met aandachtstekort namelijk.
Ja, maar niet buiten met vuurwerkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijne wel, komt Fritzl het balletje op m'n schoot leggen und so weiter.
quote:
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat denk ik ook niet.
verder moet je je kat ook maar in je eigen tuin houden
quote:
Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twijfelde nog om een 'inb4 penisgrappen' te doen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nuo aandachttekort weet ik niet, maar het is wel een beetje een dingetje dit jaar of niet?
Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen.
Gelukkkig kon ik weer voldoen aan de verwachtingen, heheheehquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen.
1:88/1:90 zoietsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo.
Maar hoe lang ben je nou?
Schaal van 1:88?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |