abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:04:07 #1
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183524
:7
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135183551
Die kat in Amersfoort was een hoax.

En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
pi_135183573
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Vanaf welke lengte is een man geen manlet dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:03 schreef Chai het volgende:

[..]

1,85
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:05:48 #4
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183593
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef Chai het volgende:
Die kat in Amersfoort was een hoax.

En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135183599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:04 schreef Chai het volgende:
Die kat in Amersfoort was een hoax.

En vuurwerk in zijn bek lukt toch ook alleen als je die daarna nog dicht taped?
die met vuurwerk is zn reet is ook niet bevestigt, dat kan ook een aanrijding zijn geweest.
lijkt me toch al vrij lastig om zoiets bij een levende kat in zn reet te krijgen
pi_135183618
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
sommige wel
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:06:55 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:

[..]

sommige wel
Ja, in huis een stukje kaas of een muis maar geen Cobra, buiten. Van vreemden.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:07:17 #8
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135183641
apport....braaf...uh uh......blijf.... :')
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_135183645
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
Mijne wel, komt Fritzl het balletje op m'n schoot leggen und so weiter.
pi_135183649
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, doh. Katten zijn ook niet zo dat ze apporteren ofso :')
Maar niks over tape? Het klinkt vooral als een baasje met aandachtstekort namelijk.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:07:33 #11
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183657
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

[..]

Hoe lang is Mur dan?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135183676
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe lang is Mur dan?
gaat vooral om de breedte ;(
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:11 #13
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe lang is Mur dan?
13 cm
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135183689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, in huis een stukje kaas of een muis maar geen Cobra, buiten. Van vreemden.
nee, dat denk ik ook niet.
verder moet je je kat ook maar in je eigen tuin houden
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:18 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar niks over tape? Het klinkt vooral als een baasje met aandachtstekort namelijk.
Nuo aandachttekort weet ik niet, maar het is wel een beetje een dingetje dit jaar of niet? :')

quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Mijne wel, komt Fritzl het balletje op m'n schoot leggen und so weiter.
Ja, maar niet buiten met vuurwerk :P
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:25 #16
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

gaat vooral om de breedte ;(
:')

Twijfelde nog om een 'inb4 penisgrappen' te doen.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:49 #17
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183708
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nee, dat denk ik ook niet.
verder moet je je kat ook maar in je eigen tuin houden
Helemaal waar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135183714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef VeerEli het volgende:

[..]

13 cm
:')
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:')

Twijfelde nog om een 'inb4 penisgrappen' te doen.
Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen. :')
pi_135183715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nuo aandachttekort weet ik niet, maar het is wel een beetje een dingetje dit jaar of niet? :')
Inderdaad. :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:09:43 #20
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183738
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

:')

[..]

Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen. :')
Dat is dan ook wel weer zo.

Maar hoe lang ben je nou?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:09:45 #21
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135183739
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

:')

[..]

Ik dacht als iemand hem toch gaat maken kan ik het beter zelf doen. :')
Gelukkkig kon ik weer voldoen aan de verwachtingen, heheheeh :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135183749
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel weer zo.

Maar hoe lang ben je nou?
1:88/1:90 zoiets
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:10:39 #23
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135183768
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

1:88/1:90 zoiets
Schaal van 1:88?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:10:50 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135183770
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:11:06 #25
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135183780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe lang is Mur dan?
Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:

Ja, maar niet buiten met vuurwerk :P
maar kijk als die kat in de struiken lag te loeren en Ziet ineens iets door de lucht vliegen en op de grond vallen dan sprint ie er wel naartoe, kan dus best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')