Wat dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
Moet huilen van dat nummer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though.
Nouen hij staat nu toch weer overeind, was niet zoveel moeite toch.quote:
Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo.quote:
blablablaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouen hij staat nu toch weer overeind, was niet zoveel moeite toch.
[..]
Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo.
sta ik haar uit te lachen stoot ik kk hard mn teen tegen een tafelpoot ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo.
Als jullie een realityshow hadden gehad, zou ik kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
sta ik haar uit te lachen stoot ik kk hard mn teen tegen een tafelpoot ofzo.dat soort shit.
Bedoelde niet dat ik 'm slecht vond trouwens. :$quote:
meer slaande ruzie nodig, dan zouden we er wel een krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Als jullie een realityshow hadden gehad, zou ik kijken.
Ahhhw, vertederendquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bedoelde niet dat ik 'm slecht vond trouwens. :$
Mweh @ youtube-nummer.
Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
meer slaande ruzie nodig, dan zouden we er wel een krijgen denk ik.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen.
Dom beest danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,
[..]
maar kijk als die kat in de struiken lag te loeren en Ziet ineens iets door de lucht vliegen en op de grond vallen dan sprint ie er wel naartoe, kan dus best.
the simpsons met 2 homersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen.
Mooi toch.quote:
Verschoon je bed dan eens.quote:
Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werdquote:
Hahaha ook nog echtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd_!
Ach, ik doe het tenminste zelf.
ik doe het niet zelf?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd_!
Ach, ik doe het tenminste zelf.
Fucking hellquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd_!
Ach, ik doe het tenminste zelf.
hahaha ik dacht alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee m'n opmerking had niks met jou te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |