abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:26:36 #51
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184288
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Zie je die knul lachen en het volgende moment maakt hij een faal.
Wat dan? :D
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135184299
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

romantisch nummertje wel.
Ik dacht meer in de richting van though. :@
Moet huilen van dat nummer. :r
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135184307
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Moet huilen van dat nummer. :r
Suggesties?

Dit lijkt me echt zon liedje voor jou om bij te zwijmelen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:28:09 #54
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184336
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

:(

HEY IK KOM FF JE BOXEN SLOPEN GVD
Nouen hij staat nu toch weer overeind, was niet zoveel moeite toch. :{w
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wat dan? :D
Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo. :')
pi_135184356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nouen hij staat nu toch weer overeind, was niet zoveel moeite toch. :{w

[..]

Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo. :')
blablabla :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:26 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wat dan? :D
sta ik haar uit te lachen stoot ik kk hard mn teen tegen een tafelpoot ofzo. :') dat soort shit.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:29:45 #56
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184390
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Och geen idee, dan pleurt ie zelf half ofzo. :')
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

sta ik haar uit te lachen stoot ik kk hard mn teen tegen een tafelpoot ofzo. :') dat soort shit.
Als jullie een realityshow hadden gehad, zou ik kijken. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135184396
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

Suggesties?
Bedoelde niet dat ik 'm slecht vond trouwens. :$

Mweh @ youtube-nummer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:30:37 #58
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135184412
Ze klinken zo lief samen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135184423
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[..]

Als jullie een realityshow hadden gehad, zou ik kijken. :')
meer slaande ruzie nodig, dan zouden we er wel een krijgen denk ik. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Bedoelde niet dat ik 'm slecht vond trouwens. :$

Mweh @ youtube-nummer.
Ahhhw, vertederend O+
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:32:11 #60
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184461
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

meer slaande ruzie nodig, dan zouden we er wel een krijgen denk ik. :)
Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:35:56 #61
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen. :')
:{w
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:40:51 #62
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

:{w
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:41:05 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135184721
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Weenie, tussen 1.85-1.90 ofzo. Als ik op hakken (enkellaarsjes ja geen kkpumps) loop is ie iig nog groter,

[..]

maar kijk als die kat in de struiken lag te loeren en Ziet ineens iets door de lucht vliegen en op de grond vallen dan sprint ie er wel naartoe, kan dus best.
Dom beest dan :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135184726
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Mwah, ruzie gaat op den duur ook vervelen. Gewoon die lompigheid van jullie samen. Zou me echt kapotlachen. :')
the simpsons met 2 homers
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:43:39 #65
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135184806
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

the simpsons met 2 homers
Mooi toch.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:43:44 #66
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184812
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

the simpsons met 2 homers
Nee, ben niet zo lui als jij
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:48:48 #67
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135184921
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee, ben niet zo lui als jij
Verschoon je bed dan eens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:50:16 #68
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135184970
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Verschoon je bed dan eens.
Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd :')_!

Ach, ik doe het tenminste zelf. :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:52:01 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135185027
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd :')_!

Ach, ik doe het tenminste zelf. :)
Hahaha ook nog echt :')

Goed van je, meid :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135185051
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd :')_!

Ach, ik doe het tenminste zelf. :)
ik doe het niet zelf?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:53:47 #71
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135185083
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Heb ik donderdag gedaan, m'n moeder zei dat het weer eens tijd werd :')_!

Ach, ik doe het tenminste zelf. :)
Fucking hell :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135185159
suppp
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:57:14 #73
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135185194
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik doe het niet zelf?
Nee m'n opmerking had niks met jou te maken _O-
pi_135185239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee m'n opmerking had niks met jou te maken _O-
hahaha ik dacht al :D
pi_135185251
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef Allure_ het volgende:
suppp
bebe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')