abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135205809
quote:
18s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat
Fopje in plaats van fopspeen?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:48:04 #102
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135205841
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef Salatrel het volgende:

[..]

is dit een fopje of meen je?
HAHAHAHAAHAHAHA

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Fopje in plaats van fopspeen?
Godsamme Chai nog aan toe :{
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135205881
Sorry dat ik geen stomme woorden ken hoor. :r
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:52:33 #104
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135206068
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Negeer me niet gvd.
Oh sorry hoor :) Sry zijn privesake weetje :s
pi_135206106
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. GC / Tattoo beetje mislukt?
2. Klik imageshack foto aan
3. ???
4. Zie die wietkwekerijfoto's :')_!
Omg :')
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:57:19 #106
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135206283
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Mensen die het woord fopje gebruiken :r :r :r Wat word ik daar toch agressief van }:|
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef Fopje het volgende:
Bitches b hatin
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:58:50 #107
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135206354
pi_135206471
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef VeerEli het volgende:

Godsamme Chai nog aan toe :{
"Godsamme Chai nog aan toe" :').
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:02:09 #109
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135206512
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

"Godsamme Chai nog aan toe" :').
Fietste net langs je huis, dacht dat je dat wel leuk vond om te horen. Wilde nog bijna schreeuwen om m'n reputatie kracht bij te zetten maar deed het toch maar niet. :)
pi_135206624
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Fietste net langs je huis, dacht dat je dat wel leuk vond om te horen. Wilde nog bijna schreeuwen om m'n reputatie kracht bij te zetten maar deed het toch maar niet. :)
Godsamme Vas nog aan toe.
pi_135206638
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Fietste net langs je huis, dacht dat je dat wel leuk vond om te horen. Wilde nog bijna schreeuwen om m'n reputatie kracht bij te zetten maar deed het toch maar niet. :)
Schreeuw dat je Chai bent _O_ Dan schrikt hij extra hard.
pi_135206703
number 1 rule at a party : DON'T FALL ASLEEP FIRST!!



Die met dat schaken is bril-fucking-jant _O_!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:07:12 #113
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135206767
quote:
Ophoeren :(
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

"Godsamme Chai nog aan toe" :').
:D!
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Godsamme Vas nog aan toe.
:')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:16:40 #114
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135207331
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Godsamme Vas nog aan toe.
Hihi laf joe nigga.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:17:36 #115
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135207391
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Schreeuw dat je Chai bent _O_ Dan schrikt hij extra hard.
Kan geen boers accent ;(

Trouwens, heb jij dat plaatje van dat meetlint om die banaan ergens?
pi_135207442
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Kan geen boers accent ;(

Trouwens, heb jij dat plaatje van dat meetlint om die banaan ergens?
'Hai ik ben Chai' kan ik ook niet met boers accent.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:21:09 #117
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135207599
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:

[..]

'Hai ik ben Chai' kan ik ook niet met boers accent.
[ afbeelding ]
_O_
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:23:53 #118
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135207761
Vinden jullie van mn nieuwe UI trouwens? Of oude houden.
pi_135207806
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Vinden jullie van mn nieuwe UI trouwens? Of oude houden.
Wel mooier dan je oude, maar deze leidt wel meer af.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:26:52 #120
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135207961
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Vinden jullie van mn nieuwe UI trouwens? Of oude houden.
Ik vind 'm kut. Kan niet tegen zulke veranderingen.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:27:48 #121
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135208024
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Wel mooier dan je oude, maar deze leidt wel meer af.
Ja vond ik ook al :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik vind 'm kut. Kan niet tegen zulke veranderingen.
Nou blijf jij dan maar lekker blij je mongolen schaapjes in de roze lucht met een regenboog erachter :r
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:30:27 #122
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135208210
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja vond ik ook al :')

[..]

Nou blijf jij dan maar lekker blij je mongolen schaapjes in de roze lucht met een regenboog erachter :r
Heb een keer geprobeerd andere UI te nemen, werd gek. :')

Net zoals mensen die een andere username hebben opeens. :r Ben drie weken van slag dan.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135208267
Mensen die niet text only browsen :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:31:59 #124
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135208317
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Vinden jullie van mn nieuwe UI trouwens? Of oude houden.
Kut. Oude houden.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135208387
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Vinden jullie van mn nieuwe UI trouwens? Of oude houden.
Oude want veranderingen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')