abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135194937
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik schijn geen kont te hebben..
Negerin toch?
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135194940
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]
Omg.. :') vreselijk..
Ik heb altijd wel gedacht dat er vorm in mijn kont zat.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194968
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zwart gat is ook vacuum toch? hahahahahahaha
haha
JA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
pi_135194975
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Negerin toch?
Nee, hoe kom je daar nou bij?

Tevens.. negerinnen zonder kont :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou? Je hebt er maar kort in gezeten. En bovendien gaat het er daar directer aan toe. En ik doe niet aan vriendjes politiek.
Kan hier niet, dan krijg je een ban.
pi_135195017
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Kan hier niet, dan krijg je een ban.
DM
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135195040
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

DM
Daar kun je terecht voor concrete vragen ja.
pi_135195058
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Tevens.. negerinnen zonder kont :')
pi_135195076
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[..]

DM. :)
full stops and exclamation marks
pi_135195109
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef krioro het volgende:

[..]

DM. :)
:9~
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135195121
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee, hoe kom je daar nou bij?

Tevens.. negerinnen zonder kont :')
Dacht ik. Je houd van kip en je username.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135195169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Dacht ik. Je houd van kip en je username.
Ze rijdt wel paard.
pi_135195205
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Dacht ik. Je houd van kip en je username.
Kip :9~
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135195219
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Ze rijdt wel paard.
Pony
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:51:16 #65
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135195332
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Kip :9~
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:53:19 #66
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135195421
:')

* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135195441
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
:')

[ afbeelding ]
_O-
pi_135195560
Ik snap het niet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135195590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap het niet.
3Bee pls.
pi_135195607
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:58 schreef Modus het volgende:

[..]

3Bee pls.
Ik ga al naar bed
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135195614
pi_135195635
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap het niet.
Hij denkt dat je daar bil van krijgt volgens mij.
pi_135195678
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Hij denkt dat je daar bil van krijgt volgens mij.
Ohhh ik zag enkel een wit vlak.. nu pas een plaatje :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135196505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee, hoe kom je daar nou bij?
Wat ben je dan wel? Een donkere asian?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ohhh ik zag enkel een wit vlak.. nu pas een plaatje :')
Ik zie nog steeds een wit vlak :').
pi_135196955
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Dacht ik. Je houd van kip en je username.
ze heeft een vriend die zijn handjes niet thuis kan houden en loopt daardoor altijd met een blauw oog
pi_135198241
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:35 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ze heeft een vriend die zijn handjes niet thuis kan houden en loopt daardoor altijd met een blauw oog
Daarom. Neger en negerin. Drama relatie.
Doe het voor de mensheid:$:$
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:51:05 #77
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135199550
Chai, waar komt de rijdende rechter op en hoelaat? Jijweet? :@
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135199589
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef 2NutZ het volgende:
Chai, waar komt de rijdende rechter op en hoelaat? Jijweet? :@
Hij komt op een paard HAHDHAHA
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135199604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef 2NutZ het volgende:
Chai, waar komt de rijdende rechter op en hoelaat? Jijweet? :@
22:20 ned 1
pi_135199620
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hij komt op een paard HAHDHAHA
Liever niet op mijn paard, kan ik het er weer af gaan poetsen XD
pi_135199642
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Liever niet op mijn paard, kan ik het er weer af gaan poetsen XD
Polijst jij je paard wel eens?
pi_135199651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Liever niet op mijn paard, kan ik het er weer af gaan poetsen XD
Ik kom niet meer bij xDDDD
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:54:19 #83
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135199675
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hij komt op een paard HAHDHAHA
:') shit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef Chai het volgende:

[..]

22:20 ned 1
Dank u!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135199750
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:') shit.

[..]

Dank u!
Promo had je al gezien toch ? _O_

Heb er echt zin in :9
pi_135200065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik kom niet meer bij xDDDD
pi_135200427
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:03 schreef Modus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_135200549
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:51:14 #89
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135202676
Hahaha die promo had ik ook gezien ja, Chai. Dat belooft wat. :') Gvd man.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135204197
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Laatste is echt leuk!
Welkom terug :*
pi_135205025
1. GC / Tattoo beetje mislukt?
2. Klik imageshack foto aan
3. ???
4. Zie die wietkwekerijfoto's :')_!
pi_135205058
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. GC / Tattoo beetje mislukt?
2. Klik imageshack foto aan
3. ???
4. Zie die wietkwekerijfoto's :')_!
:D
pi_135205094
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:33 schreef Chai het volgende:

[..]

:D
Viel me in de eerste instantie niet eens op, zag het pas doordat iemand het postte :'). Hoezo stereotype.
pi_135205156
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Viel me in de eerste instantie niet eens op, zag het pas doordat iemand het postte :'). Hoezo stereotype.
En dan ook imageshack nog gebruiken, dan ben je wel heel traag van begrip.
pi_135205160
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. GC / Tattoo beetje mislukt?
2. Klik imageshack foto aan
3. ???
4. Zie die wietkwekerijfoto's :')_!
_O-
pi_135205174
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Welkom terug :*
*;
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:45:43 #97
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135205706
Mensen die het woord fopje gebruiken :r :r :r Wat word ik daar toch agressief van }:|
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135205772
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Mensen die het woord fopje gebruiken :r :r :r Wat word ik daar toch agressief van }:|
Voor een speen?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:46:59 #99
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135205787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Voor een speen?
Wat
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135205807
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Mensen die het woord fopje gebruiken :r :r :r Wat word ik daar toch agressief van }:|
is dit een fopje of meen je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')